WTF dus weerquote:Gedeelte van het gesprek:
26/11/06, 20:51 Van Trouwens, waarom zit je in godsnaam op Paiq als je in Montreal bent?
26/11/06, 20:51 Naar omdat ik over een weekje weer in NL ben
26/11/06, 20:51 Naar en ik loop er wel wat langer rond, ook voordat ik hier in Montreal kwam
26/11/06, 20:52 Naar zo nu en dan even checken
26/11/06, 20:52 Naar maar op een gegeven moment had ik geen matches meer haha
26/11/06, 20:52 Naar nu weer wel
26/11/06, 20:53 Naar heb je nog wat leuks gedaan dit weekend?
26/11/06, 20:54 Van Ja, uitgerust ;- )
26/11/06, 20:54 Van Daar was ik nogal aan toe
26/11/06, 20:54 Naar beetje actief geweest (Y)
26/11/06, 20:55 Naar mooi zo
26/11/06, 20:55 Naar ik ben vannacht ook nog even uitgeweest naar downtown
26/11/06, 20:55 Naar was weer erg gezellig
26/11/06, 20:55 Naar 3 am waren we terug
26/11/06, 20:55 Van "Naar downtown" :- P Heel pro hoor
26/11/06, 20:55 Van Drie al?
26/11/06, 20:55 Naar echt wel
26/11/06, 20:55 Naar al? :p
26/11/06, 20:55 Naar is goed genoeg hoor
26/11/06, 20:55 Naar meeste avonden
26/11/06, 20:55 Naar niet altijd
26/11/06, 20:56 Naar in Enschede ga ik vaak ook uit tot 3/4 uur en dan nog effe nagenieten in de woonkamer... desnoods bij de buren herrie trappen
26/11/06, 20:56 Naar zoals het hoort :p
26/11/06, 20:56 Naar maar dat moet ik nu allemaal missen jammer genoeg.. al mijn huisgenoten de hele tijd feesten en ik ben er niet bij
26/11/06, 20:57 Van Ik heb niet het gevoel dat wij veel interessante gesprekken gaan hebben
26/11/06, 20:57 Van Dus do you mind?
26/11/06, 20:57 Naar zucht...
26/11/06, 20:57 Naar whatever
26/11/06, 20:58 Van Jij ook een fijne avond. :- )
26/11/06, 20:58 Naar jahoor laters
Leermomentje, dames hebben graag dat er naar ze geluisterd wordt, zelf luisteren doen ze over het algemeen pas als ze een band met je hebben hetzij als je vriendin of een vriendin.quote:Op zondag 26 november 2006 21:03 schreef BttD het volgende:
Topicstarter heeft er weer een deuk in zijn ego bijBen weer eens op een leuke manier weggebonjourd door een dame van 18:
Dat is zeker waar. Maar het blijft balen. Heb ik nou serieus iets verkeerd gezegd ofzo?quote:Op zondag 26 november 2006 22:06 schreef cyber_rebel het volgende:
Jammer dat ze geen reden geeft. Maar iig is zij wel zo netjes om het aan te geven in plaats van abrupt het gesprek te stoppen.
Ik kom niet eens tot een gesprekje van langer dan 5 minutenquote:Op zondag 26 november 2006 22:13 schreef hollander172 het volgende:
Maar goed, ik zal me er verder buitenhouden. Ik kom wel tot een relatie maar verkloot dan de boel weer.![]()
![]()
Beetje stoer doen over uitgaan vinden niet alle vrouwen even aantrekkelijk.quote:Op zondag 26 november 2006 22:27 schreef BttD het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar het blijft balen. Heb ik nou serieus iets verkeerd gezegd ofzo?
Ik word er een beetje moedeloos van. Als elk gesprek zo verloopt dan laat maar hoor
tja, je chat toch omdat je hoopt er iemand tegen te komen ? hoe kan je ooit een relatie beginnen als je er niet in gelooft en er niet een beetje moeite in steekt ???quote:Op zondag 26 november 2006 22:56 schreef MadMarco het volgende:
Als je zo wanhopig ben al BttD en verwacht dat een willekeurige chat met een meisje uitloopt op serieuze gesprekken > date > relatie dan zal je dit ook onbewust laten blijken in de manier waarop je praat. Je chatgesprek is opdringerig BttD. Ga nou eens achter die pc vandaan.
Wat heb je nou geleerd?quote:Op zondag 26 november 2006 21:03 schreef BttD het volgende:
Topicstarter heeft er weer een deuk in zijn ego bijBen weer eens op een leuke manier weggebonjourd door een dame van 18:
[..]
WTF dus weer
Gast, ik ben genoeg in het uitgaansleven te vinden en heb zat sociale activiteiten. Op dit moment iets minder omdat ik dus in een andere (vreemde) stad ben. Dan moet je toch wat? Mag ik serieus vragen waarom je mijn gesprek opdringerig vindt? Misschien komt het bij mij wel teveel voort uit het feit dat ik nu al zo vaak het volgende heb meegemaakt:quote:Op zondag 26 november 2006 22:56 schreef MadMarco het volgende:
Als je zo wanhopig ben al BttD en verwacht dat een willekeurige chat met een meisje uitloopt op serieuze gesprekken > date > relatie dan zal je dit ook onbewust laten blijken in de manier waarop je praat. Je chatgesprek is opdringerig BttD. Ga nou eens achter die pc vandaan.
Voor elke 2 regels die zij tikt tik jij er 5/6 zorg ervoor dat ze jou juist meer gaan vertellen ipv anders werkt vaak beterquote:Op maandag 27 november 2006 00:42 schreef BttD het volgende:
Maar serieus, ik hoor het graag, want als ik iets fout doe wat ik kennelijk al langer fout doe dan is het zaak om dat zo spoedig mogelijk te verbeteren/veranderen. Als ik niet weet wat er fout is kan ik het ook niet veranderen.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 27 november 2006 00:55 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Voor elke 2 regels die zij tikt tik jij er 5/6 zorg ervoor dat ze jou juist meer gaan vertellen ipv anders werkt vaak beter![]()
OK, wat dan WEL?quote:Op maandag 27 november 2006 01:05 schreef AlohaXa het volgende:
Ik vind het persoonlijk niets als mensen gaan vertellen hoe geweldig hun weekend was als het gewoon een nachtje stappen was (als het nou iets bijzonders was zoals een concert oid). In het kort: duidelijk maken dat je geen zielige computer nerdje bent door te vertellen hoe tof je sociale leven wel niet is, is not-done. Geldt ook voor foto's, sommige vinden het zo tof om met een fles bier op de foto te gaan
meer vragen stellen en doorvragen.quote:Op maandag 27 november 2006 01:23 schreef BttD het volgende:
[..]
OK, wat dan WEL?
Hoe zorg ik er dan voor dat ik niet op die manier overkom, zonder dat ze je meteen uit haar matches lijst verwijderd (is me nu al 3 of 4 keer gebeurd)
Inderdaad. Zij zegt dat ze lekker uitrustte en jij gaat meteen weer verder wat je allemaal niet in Montreal gedaan hebt en hoe vaak je wel niet uitgaat tot 3/4 ipv te vragen wat ze dan voor zwaar werk gedaan heeft.quote:Op maandag 27 november 2006 01:51 schreef Byte_Me het volgende:
meer vragen stellen en doorvragen.
waarom was ze zo moe, wat had ze gedaan dan, hoe vond ze dat, etc.
Nouja, je had kunnen vragen waarvan ze uitgerust was natuurlijk...quote:Op zondag 26 november 2006 22:27 schreef BttD het volgende:
Dat is zeker waar. Maar het blijft balen. Heb ik nou serieus iets verkeerd gezegd ofzo?
Ja, dat dusquote:Op maandag 27 november 2006 11:38 schreef Biancavia het volgende:
Als zij schrijft 'Ik heb uitgerust, want daar was ik wel aan toe', dan is het niet de bedoeling dat jij uitgebreid gaat zitten vertellen wat jij dat weekend allemaal wel niet gedaan hebt, maar dat je vraagt: 'Oh, hoezo was je daar aan toe?'.
Je praat alleen maar over jezelf.quote:Op maandag 27 november 2006 00:42 schreef BttD het volgende:
[..]
Maar serieus, ik hoor het graag, want als ik iets fout doe wat ik kennelijk al langer fout doe dan is het zaak om dat zo spoedig mogelijk te verbeteren/veranderen. Als ik niet weet wat er fout is kan ik het ook niet veranderen.
Korte vragen stellenquote:Op maandag 27 november 2006 13:54 schreef BttD het volgende:
Ik snap wat jullie bedoelen. Een van mijn andere ervaringen is echter dat als je vragen gaat lopen stellen en haar aan het woord laat dat er dan meestal niet veel uitkomt (misschien moet ik dat toch maar zien als een desinteresse teken ofzo). Ten tweede krijg je dan weer te horen dat je gedesinteresseerd bent omdat je zo weinig zegt. Ben zelfs een keer verwijderd omdat ik 10 seconden deed over een reactie geven in plaats van 5 (om maar wat te noemen). "Ja, je reageert me te langzaam = desinteresse doei...". WTF dus
Maar jullie hebben gelijk, ik zal eens kijken wat ik daaraan kan doen. Voor mij is het nuttig om dat te horen, omdat ik anders dezelfde fout(en) BLIJF maken
Ik probeer vooral aanknopingspunten te vinden... Waarom zit zij op PaiQ, hoe denkt ze erover, wat vindt ze ervan etc. etc.quote:Op maandag 27 november 2006 13:54 schreef bleiblei het volgende:
Praten over je Paiq verleden is ook niet zo een goeie binnenkomer overigens.
In de kroeg vertel je ook niet dat je al een paar maanden geen matches hebt gehad.
Probeer die niet te zoeken in Paiqquote:Op maandag 27 november 2006 13:56 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik probeer vooral aanknopingspunten te vinden... Waarom zit zij op PaiQ, hoe denkt ze erover, wat vindt ze ervan etc. etc.
Straks vertelt ze nog dat ze daar wel aan toe was omdat ze net met haar vriendje flink tekeer was gegaanquote:Op maandag 27 november 2006 11:38 schreef Biancavia het volgende:
Als zij schrijft 'Ik heb uitgerust, want daar was ik wel aan toe', dan is het niet de bedoeling dat jij uitgebreid gaat zitten vertellen wat jij dat weekend allemaal wel niet gedaan hebt, maar dat je vraagt: 'Oh, hoezo was je daar aan toe?'.
Ook leuk om op die antwoorden "ow ok" terug te antwoordenquote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef AlohaXa het volgende:
Continue vragen stellen is ook rot hoor. Soms lijkt het op een kruisverhoor
Waar kom je vandaan? antwoord
ah, wat doe je verder? antwoord
ok, wat is je favoriete muziek? antwoord
heb je broers of zussen? antwoord
ik ook, ga je vanavond nog wat doen? antwoord
Krijg je niet eens de kans om iets te terug te vertellen
Jaaaah maar dat komt ook on geinteresseerd over. Gewoon beetje vragen stellen, tijd geven om te antwoorden en vooral hetgeen wat ze verteld verwerken in hetgeen wat je gaat vertellen geef je de andere kant en de ruimte om wat over zichzelf te vertellen en je komt wel over alsof je echt leest en onthoudt.quote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef AlohaXa het volgende:
Exact. Ik krijg veel te vaak van die veel te eenvoudige antwoorden. Vertel eens wat MEER, ik weet helemaal niets van jequote:Op maandag 27 november 2006 14:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jaaaah maar dat komt ook on geinteresseerd over. Gewoon beetje vragen stellen, tijd geven om te antwoorden en vooral hetgeen wat ze verteld verwerken in hetgeen wat je gaat vertellen geef je de andere kant en de ruimte om wat over zichzelf te vertellen en je komt wel over alsof je echt leest en onthoudt.
Wat wel vervelend is zijn vrouwen die idd een antwoord geven waar je geen drol mee kan.
Like: Goh, wat doe je dan op een vrijdagavond?
TV kijken.
Neej doos, vertel er dan ook bij wat je kijkt, en wat je opviel ofzo. Niet van die 2 woords antwoorden.
Vrouwen die stelselmatig dat soort antwoorden geven pushte ik meestal nog een beetje met "Jaah" of "En wat vond je er van?" e.d. Als ze dan nog onbruikbare dingen vertellen gaan ze op block. Mensen die niets te vertellen hebben/willen zijn saaiquote:Op maandag 27 november 2006 14:16 schreef BttD het volgende:
[..]
Exact. Ik krijg veel te vaak van die veel te eenvoudige antwoorden. Vertel eens wat MEER, ik weet helemaal niets van je.
Maar goed, ik ga naar m'n stageplaatsIk check daar nog wel regelmatig terug
![]()
Tja, je moet wel altijd even een pauze inlassen. Veel vrouwen geven antwoord en voegen dan een 'en jij?' er aan toe. Dat kun je zelf ook doen. Als het inderdaad op een kruisverhoor begint te lijken kun je dat net zo goed melden. "zooo, mijn kruisverhoor is voorbij, nu is het jouw beurtquote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef AlohaXa het volgende:
<kruisverhoor>
dat zijn dan ook saaie vragen waarmee je niets interessants te weten komt.quote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef AlohaXa het volgende:
Eigenlijk moet je het gevoelsmatig zij: 80/ jij: 20 houdenquote:Op maandag 27 november 2006 14:42 schreef Coolcat het volgende:
Leuk Burgertrutje!
BttD: Als jij vragen stelt en dr komt geen boe of bah bij die meid vandaan, dan kan jij het gesprek ook afkappen hoor, je hoeft niet koste wat kost door te chatten alleen omdat je een liefde MOET vinden. Als jij vind dat ze te weinig reageert, dan is er dus niks tussen jullie! En in bovenstaande gesprek praat je idd teveel over jezelf... Qua praten moet t een beetje gelijk op gaan, ik hou er dus niet van om steeds aan het woord te zijn, maar ook niet om alleen maar te hoeven/moeten luisteren... Beetj 50/50 dus
Heb je het nu over jezelf??? Snap je nie helemaal...quote:Op maandag 27 november 2006 14:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het gevoelsmatig zij: 80/ jij: 20 houden.
Je hebt altijd het gevoel dat je veel minder praat dan de ander.
gewoon de persoon die die "regel" in acht neemt is de jequote:Op maandag 27 november 2006 14:52 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Heb je het nu over jezelf??? Snap je nie helemaal...![]()
Op de chat lijkt een stile mij ook een beetje onhandig. IRL kan het natuurlijk wel dat je dan elkaar een beetje aankijkt ofzo. Maar dat kan op MSN niet echt volgens mijquote:Op maandag 27 november 2006 14:25 schreef AlohaXa het volgende:
Ehm... dat was eigenlijk een klacht over mannen die bang zijn dat er een stilte valt waardoor ze overmatig vragen gaan stellen zonder dat ze iets doen met het antwoord.
Ik vroeg niet om advies... aangezien ik misschien zelf vrouw ben
hij bedoelt dat als je 80 / 20 aanhoudt, het in de praktijk zal uitdraaien op 50 / 50 omdat je meer praat dan je zelf denktquote:Op maandag 27 november 2006 14:52 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Heb je het nu over jezelf??? Snap je nie helemaal...![]()
Klopt, maar ik vind het erg lastig, soms is het moeilijk humoristisch over te komen. Serieuze opmerkingen worden soms als grappig gezien en vice versa (vooral dat laatste is erg verwarrend, omdat je dan weer een heleboel uit moet gaan leggen)quote:Op maandag 27 november 2006 15:55 schreef soylent het volgende:
Je kan ook spelen met dat hokjeGewoon initieel met een grapje terugkomen als er gevraagd wordt wat je doet, MAAR duidelijk maken dat 't een grapje is en altijd respect voor jezelf houden! Niets is zo naar als mensen die gelijk excuses gaan maken voor de persoon die ze zijn
Maar je kan dat leuk aanpakken, met humor. Vrouwen gaan ook voor humor...
Dan heb je veel geluk gehadquote:Overigens zit mijn vriendin momenteel ook in de IT en die vindt verhalen over vastgelopen processen enzo prachtigEn ik ook. Dus: vind je het geweldig om over je werk te vertellen, gewoon doen, want een wijf dat 't totaal niet op prijs stelt, wat moet je daar nou mee!
Zij stuurt 8 vrij korte zinnen, waarvan merendeel vragen, jij stuurt 22 zinnen, waarvan merendeel blaatverhaal over hoe interessant je sociale leven is.quote:Op maandag 27 november 2006 00:42 schreef BttD het volgende:
[..]
Gast, ik ben genoeg in het uitgaansleven te vinden en heb zat sociale activiteiten. Op dit moment iets minder omdat ik dus in een andere (vreemde) stad ben. Dan moet je toch wat? Mag ik serieus vragen waarom je mijn gesprek opdringerig vindt? Misschien komt het bij mij wel teveel voort uit het feit dat ik nu al zo vaak het volgende heb meegemaakt:
Je zegt dat je informatica studeert => stereotype wordt meteen ingevuld (hetgeen voor geen METER klopt overigens) en mevrouw weigert verder met je te praten. Dan lijkt het me niet eens zo onverstandig om dan maar erover te beginnen dat je ook een sociaal leven hebt buiten dat om.
Maar ik vond haar (zoals gewoonlijk) alweer ZO snel conclusies trekken... Het lijkt wel alsof men je al kan beoordelen binnen 5 minuten... ik vind het gewoon ronduit vreemd dat ze zo reageert, of ligt dit nou aan mij?
Daar wil ik nog een ding over kwijt... waar vind je mij serieus wanhopig overkomen in dat gesprek. Dat ik hier wanhopig overkom zal allemaal wel, maar ik vind mezelf in dat gesprek prima relaxed??? Niet pushen ofzo...
Het gaat niet om dat het uitgaan een afknapper is, het gaat er denk ik om dat veel vertellen over uitgaan een afknapper is, zeker door een IT-er (ben ik zelf ook) omdat dat sterk lijkt op 'kijk mij een sociaal leven hebben'. Mensen met een goed sociaal leven vertellen er niet over, voor hen is dat vanzelfsprekend. Doordat je er veel over vertelt, lijkt het alsof je je wil bewijzen. Dat is het probleem.quote:Op maandag 27 november 2006 15:34 schreef BttD het volgende:
Grappig trouwens ook dat iedereen praten over uitgaan een afknapper vindt. Ik kan het wel begrijpen, maar ik wil daarmee eigenlijk aangeven dat er meer is dan binnen zitten. In wezen ben ik juist (zoals ik in het vorige deel beschreven heb) veel te actief en ben eigenlijk weinig 'met computers bezig' zoals ze dat zeggen. Het boeit me niet zoveel. Wel vind ik mijn studie best interessant, maar dat komt omdat het VEEL MEER is dan alleen dat. Fysiotherapie is toch ook veel en veel meer (eigenlijk iets heel anders) dan een massagecursus? Elektrotechniek gaat toch ook niet over printplaatjes solderen. Ik vind dat je mensen in dat opzicht veel meer een kans moet geven om zichzelf te bewijzen op andere vlakken en door dat stereotype beeld heen te prikken. Kennelijk zijn sommige mensen daartoe niet echt in staat helaas.
Dat wil je ook omdat je anders meteen weer in het puisterige, brillerige nerd hokje geduwd wordt.quote:Op maandag 27 november 2006 17:23 schreef Liewec het volgende:
[..]
Het gaat niet om dat het uitgaan een afknapper is, het gaat er denk ik om dat veel vertellen over uitgaan een afknapper is, zeker door een IT-er (ben ik zelf ook) omdat dat sterk lijkt op 'kijk mij een sociaal leven hebben'. Mensen met een goed sociaal leven vertellen er niet over, voor hen is dat vanzelfsprekend. Doordat je er veel over vertelt, lijkt het alsof je je wil bewijzen. Dat is het probleem.
Je kan dan beter direct een grap maken als ze naar je beroep vragen.quote:Op maandag 27 november 2006 17:24 schreef BttD het volgende:
[..]
Dat wil je ook omdat je anders meteen weer in het puisterige, brillerige nerd hokje geduwd wordt.
Maar OK, dat doen we dus voortaan niet meer
Weet ik, dat ga je vanzelf wel doen nadat je om de meest idiote redenen afgewezen wordt. Ik vind het vooral hinderlijk dat men valt over je opleiding FFSquote:Op maandag 27 november 2006 17:27 schreef Coolcat het volgende:
Godsamme, laat die hokjes toch eens gaan!! Je bent alleen maar met hokjes bezig, op alle manieren!
Waarom wil je je zo bewijzen?? Wees gewoon jezelf!!
Neh FFS is geen opleidingquote:Op maandag 27 november 2006 17:38 schreef Coolcat het volgende:
Nou dan zeg je toch lekker niks over je opleiding... Kijk, als jij gaat zeggen ja heb FFS gedaan, ja dan vraag ik door wat dat is. Zeg je dat je iets in de ICT doet (is dat zo btw?) maar er verder niet teveel op in gaat, wordt er ook niet verder naar gevraagd... Beetje zoals het voorbeeld van Liewec
Nogmaals, het slechtste wat je dan kan doen is daarvan uitgaan en proberen op geforceerde wijze aan te tonen dat jij dat toch vooral NIET bent.quote:Op maandag 27 november 2006 17:40 schreef BttD het volgende:
[..]
Neh FFS is geen opleidingBetekent for fuck's sake, een uitdrukking van verontwaardiging
Ik studeer informatica, maar men heeft al gelijk zo'n vreemd beeld van die lui dat je niet eens meer daaromheen kunt lullen lijkt het wel
^^quote:Op maandag 27 november 2006 17:47 schreef Coolcat het volgende:
O ja, neee dat was ook echt duidelijk...
Maar als jij zegt, ik studeer informatica en er meteen een tegenvraag tegenaan gooit... Gewoon snel er overheen lullen...
Maar goed dat niet alle mannen zo goed door hebben hoe vrouwen werkenquote:Op maandag 27 november 2006 17:47 schreef Liewec het volgende:
[..]
Nogmaals, het slechtste wat je dan kan doen is daarvan uitgaan en proberen op geforceerde wijze aan te tonen dat jij dat toch vooral NIET bent.
Een echte alfa male, om de term maar te gebruiken, hoeft zichzelf niet bewijzen, op geen enkel gebied.
Elimineer uit je woordenboek de volgende phrasen: "Ja, dat heb ik ook, ik was een keer... etc.", "Ik doe dan wel .... maar ik ben géén ...."; Probeer zinnen te vermijden die met 'ik' beginnen; Probeer snel af te spreken zonder het te forceren; Maak geen afspraken voor volgende chat-sessies (Geen: "wanneer ben je weer online" of "Lijkt me leuk nog eens te chatten"); Doe niet te veel uitspraken over hoe leuk je het vindt (Vrouwen snappen dat op mysterieuze wijze al lang)....
Ehh genoeg handvatten?![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 17:59 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Maar goed dat niet alle mannen zo goed door hebben hoe vrouwen werken
Maar klopt wel wat je zegt!![]()
Nou en? Ik bedoel, met zo'n type wil je toch niet praten? Zelfde geldt als er gewoon niks uitkomt. Nou, laat dan maar, als er via MSN al niks uitkomt zou ik me in 't echt waarschijnlijk doodergeren.quote:Op maandag 27 november 2006 13:54 schreef BttD het volgende:
Ik snap wat jullie bedoelen. Een van mijn andere ervaringen is echter dat als je vragen gaat lopen stellen en haar aan het woord laat dat er dan meestal niet veel uitkomt (misschien moet ik dat toch maar zien als een desinteresse teken ofzo). Ten tweede krijg je dan weer te horen dat je gedesinteresseerd bent omdat je zo weinig zegt. Ben zelfs een keer verwijderd omdat ik 10 seconden deed over een reactie geven in plaats van 5 (om maar wat te noemen). "Ja, je reageert me te langzaam = desinteresse doei...". WTF dus
Euh, wat een kutonderwerp, sorryquote:Op maandag 27 november 2006 13:56 schreef BttD het volgende:
Ik probeer vooral aanknopingspunten te vinden... Waarom zit zij op PaiQ, hoe denkt ze erover, wat vindt ze ervan etc. etc.
Waarom ben je daar zo wanhopig mee bezig? Ik bedoel, je hebt toch niks te bewijzen of wel dan?quote:Op maandag 27 november 2006 15:31 schreef BttD het volgende:
Zo geldt ook: Informatica figuren zijn lang niet altijd nerds met een brilletje, zwarte t-shirts en pizzavlekken die nooit buiten komen en nooit uitgaan.
Eugh. Die zou ik bewaren voor na je eerste date. Die zijn veel te serieus.quote:Op maandag 27 november 2006 17:21 schreef Liewec het volgende:
Dus: Volgende keer niet expliciet vertellen over al je coole uitgaansavonturen, hobbies, leven etc. etc. maar vragen stellen. Ook bijvoorbeeld vragen over 'diepere' dingen, altijd leuk:
- Wat wilde je vroeger worden toen je 10 was? Waarom is dat niet gelukt?
- Wat is je grootste angst?
- Wat is je slechtste eigenschap?
Sorry hoor, maar of je al dan niet afgewezen wordt heeft geen zak met je opleiding te maken. Heb zelf, zoals je weet, ook informatica gedaan.quote:Op maandag 27 november 2006 17:33 schreef BttD het volgende:
Weet ik, dat ga je vanzelf wel doen nadat je om de meest idiote redenen afgewezen wordt. Ik vind het vooral hinderlijk dat men valt over je opleiding FFS.
Dat iemands persoonlijkheid je niet aanstaat snap ik, maar dat heeft geen zak met je opleiding van doen. Ja, het stereotype loopt rond, nee ze zijn niet in de meerderheid... VERRE van...
Ik doe het ook liever niet, maar er moet een manier zijn om van dat kutte imago af te komen
Ja, je hebt gelijk, maar kennelijk kom ik ECHT alleen maar verkeerde matches tegen op internetquote:Op maandag 27 november 2006 18:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou en? Ik bedoel, met zo'n type wil je toch niet praten? Zelfde geldt als er gewoon niks uitkomt. Nou, laat dan maar, als er via MSN al niks uitkomt zou ik me in 't echt waarschijnlijk doodergeren.
misschien moet je toch maar eens buiten internet kijken. internet dating is vooral leuk voor vrouwen, als man is de concurrentie moordend.quote:Op maandag 27 november 2006 18:08 schreef BttD het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, maar kennelijk kom ik ECHT alleen maar verkeerde matches tegen op internet.
Nou laat ik nou maar rustig afwachten in eerste instantie
Zeg dat welquote:Op maandag 27 november 2006 18:38 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
misschien moet je toch maar eens buiten internet kijken. internet dating is vooral leuk voor vrouwen, als man is de concurrentie moordend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |