abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43944226
Battledates vind ik ook nep... ga ik ook niet aan beginnen. Niet omdat ik bang ben te verliezen, maar meer omdat ik dat niet de bedoeling vind van zo een dating site. Als ik gewoon al aan het chatten ben op "normale" websites ben ik al genoeg bezig met battledates... soms ben je met 10 man aan het vechten voor 1 meisje. Nou dat schiet niet echt op kan ik je zeggen en is niks voor mij.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  maandag 27 november 2006 @ 21:42:09 #92
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43944232
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef vencodark het volgende:
Ik denk dat je (diegene die dat gesprek had geplaatst) teveel nadenkt om goed over te komen. Vraag gewoon de dingen die in je op komen en vertel zelf ook eens dingen die je meemaakt. Geen hele uitgaanverhalen, dat boeit niet iedereen. Hou het kort wil je er toch iets over kwijt. Misschien hou het meisje zelf niet van uitgaan.
Nee maar zoals ik al eerder aangaf is het eerder een poging om METEEN van dat domme stereotype imago af te komen dat je een pizzavretende, naar metal luisterende, zichzelf nooit douchende, zwart t-shirt dragende nerd met een brilletje bent die nooit uitgaat. Het ZOU niet nodig moeten zijn, maar vrouwen hebben er een handje van je RAZENDSNEL te beoordelen op EEN woordje dat je zegt.
quote:
Wat iemand ook al neerzette, stel een beetje meer diepzinnege vragen en niet te doorsnee. Je komt meer van iemand te weten als je eens écht praat ipv een interview zit te houden. Je denkt veel te veel na.
Het vereist wel enige kunde om een goed gesprek op gang te krijgen zonder dat je gelijk afgewezen wordt om de meest idiote kut redenen. Maar je hebt gelijk dat ik teveel nadenk jammer genoeg
Internetjosti!
  maandag 27 november 2006 @ 21:43:51 #93
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43944324
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:45 schreef skippy22 het volgende:
Ts een tip van skip als je een vriendin zoekt doe het dan in irl En niet via een datingsite Daar zitten voornamelijk wanhopige borderline trutjes die wachten op de prins @ het witte paard Ook al klikt het tijdens het chatten dat betekent nog lang niet dat julie bij elkaar passen Als je der dan bvb opbeld kan het ineens heel anders zijn Of helemaal als je der in het echt ziet Op het fok forum hoef je ook niet te zoeken daar zitten ook voornamelijk labiele mutsen De weinige leuke vrouwen @ het internet hebben al een vriend en ook geen zin om met jou te chatten
Wees niet bang, ik ben in real life ook hard op zoek naar een vriendin, maar dat heeft tot nu toe nog steeds geen succes opgeleverd Daarom probeer ik het nu OOK via internetdating, misschien dat er ooit eens wat uit komt!!
Internetjosti!
  maandag 27 november 2006 @ 21:46:28 #94
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43944472
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:36 schreef cyber_rebel het volgende:
Hm ik snap dat hele gedoe om informatica niet. Als ik iemand vertel dat ik informatica doe en zij meteen denkt aan een sociaal gestoorde nerd die continu achter zijjn pc zit. En dan het gesprek stopt is dat niet mijn probleem. Iemand die zo uitgaat van vooroordelen zou voor mij toch niet interessant zijn. Dan kan je beter de energie dat je anders in haar had gestopt in iemand anders stoppen die mischien net degene is waarmee het klikt.
Het zal best maar als je TELKENS om die reden afgewezen wordt dan ga je toch nadenken waarom dat zo afstoot. Mensen kunnen blijkbaar niet door een stereotype beeld heen prikken en hangen daar ineens allerlei shit aan op die van geen KANTEN klopt. Leer me nou eerst eens beter kennen... maar kennelijk is die intentie er gewoon niet en zijn het gewoon bitches die veel en veel te kieskeurig zijn of gewoon een keer flink gepaald moeten worden. Zo, dat is eruit
quote:
En wat betreft gesprekken, ja je hebt idd veel te veel vrouwen waarbij je de reacties eruit moet trekken. En stel je een vraag dan duurt het soms echt minuten voor er weer een reactie komt.
Ja, echt erg... en als je het dan zelf doet dan is het ineens desinteresse.

Vrouwen
Online vrouwen
Online vrouwen met borderline
Internetjosti!
pi_43944525
quote:
Op maandag 27 november 2006 21:42 schreef BttD het volgende:

[..]

Nee maar zoals ik al eerder aangaf is het eerder een poging om METEEN van dat domme stereotype imago af te komen dat je een pizzavretende, naar metal luisterende, zichzelf nooit douchende, zwart t-shirt dragende nerd met een brilletje bent die nooit uitgaat. Het ZOU niet nodig moeten zijn, maar vrouwen hebben er een handje van je RAZENDSNEL te beoordelen op EEN woordje dat je zegt.
[..]
Hm, en dus ga je lullen over je uitgaansleven? Ik ga zelf nooit uit (het boeit me niet, etc) en mij kan het geen ruk boeien dat iemand wel elk weekend uitgaat. Is het wel zo, prima maar ik hoef niet speciaal verhalen te horen. Ik vind het niet interessant en misschien met mij, een hoop mensen niet. Je ziet dat het niet werkte om over je uitgaansleven te vertellen, afgewezen ben je toch.
Klinkt heel cliché maar wees jezelf. Niet patserig, niet showen en gewoon lullen.
  maandag 27 november 2006 @ 21:49:31 #96
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43944614
quote:
Op maandag 27 november 2006 21:47 schreef vencodark het volgende:
Klinkt heel cliché maar wees jezelf. Niet patserig, niet showen en gewoon lullen.
Ja, werkte dat maar eens
Internetjosti!
pi_43944699
Je treft gewoon de verkeerde. Heb je enig charme bij vrouwen denk je?
  maandag 27 november 2006 @ 22:08:14 #98
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43945618
quote:
Op maandag 27 november 2006 21:51 schreef vencodark het volgende:
Je treft gewoon de verkeerde. Heb je enig charme bij vrouwen denk je?
Denk het wel eigenlijk. Maar ik kom gewoon niet ver met meiden de hele tijd. Of het nou online is of in het echt . Het wordt altijd bruut afgebroken doordat mevrouw totaal niets voor me voelt ofzo
Internetjosti!
pi_43945804
Hoe pak je het in het algemeen aan bij vrouwen? Waarom denk je zelf dat het niet lukt?

(ik lijk wel een psychiater).
  maandag 27 november 2006 @ 22:20:03 #100
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43946307
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:11 schreef vencodark het volgende:
Hoe pak je het in het algemeen aan bij vrouwen? Waarom denk je zelf dat het niet lukt?

(ik lijk wel een psychiater).
* BttD gaat liggen

Ik heb het al in meerdere topics gepost, maar in het kort komt het erop neer dat ik denk niet grappig genoeg te zijn voor vrouwen. Ik ben een tikkeltje serieus, maar kan niet aan de lopende band grappig zijn. Wat ik wel kan is wanneer ik iemand erg goed ken de hele tijd rondgeinen met die persoon... maar dat duurt even. Ik weet nooit hoever ik kan gaan bij bepaalde personen, daarvoor moet ik ze eerst beter kennen... maar die KANS krijg ik te weinig vind ik zelf. Men knapt de hele tijd af op mij, waarschijnlijk omdat ik niet leuk kan vertellen, of niet grappig ben, en dat terwijl ik juist mijn uiterste best doe om (bijvoorbeeld) een date voor haar zo interessant mogelijk te maken. Veel vertellen, leuke dingen doen, leuke dingen vertellen, zo nu en dan een grapje (als het lukt) enzovoorts.

Ik kom gewoon ECHT steeds de verkeerde meiden tegen ofzo

Ik heb nog nooit een ECHTE reden gehoord van afwijzing, maar meestal bedenk ik ze er zelf bij. De twee zinnen die ik altijd te horen krijg:
1) "Je bent een leuke jongen, maar we kunnen beter vrienden blijven" (gevalletje friendzone )
2) "Ik vind je wel aardig maar ik denk dat jij meer verliefd bent op mij dan ik op jou"
Internetjosti!
pi_43946519
Zoals ik het lees doe je toch teveel je best gemogen te worden. Mag je het meisje in kwestie ook wel heel graag of wil je bij elke meisje goed in de smaak vallen?
Ik herken het wel een beetje. Ben ook lang onzeker geweest over mezelf en contact met gasten. Maar hoe minder ik erover nadenk en onzeker ben praat ik makkelijker met jongens omdat ik me er niet meer zo druk om maak. Als iemand je niet mag merk je het snel genoeg.
Ook iets typisch trouwens, als je iemand wel heel aardig vind, dan vind diegene dat meestal ook over jou maar werkt dat bij jou niet zo?
  maandag 27 november 2006 @ 22:28:55 #102
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43946680
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:24 schreef vencodark het volgende:
Zoals ik het lees doe je toch teveel je best gemogen te worden. Mag je het meisje in kwestie ook wel heel graag of wil je bij elke meisje goed in de smaak vallen?
Ik herken het wel een beetje. Ben ook lang onzeker geweest over mezelf en contact met gasten. Maar hoe minder ik erover nadenk en onzeker ben praat ik makkelijker met jongens omdat ik me er niet meer zo druk om maak. Als iemand je niet mag merk je het snel genoeg.
Ook iets typisch trouwens, als je iemand wel heel aardig vind, dan vind diegene dat meestal ook over jou maar werkt dat bij jou niet zo?
Tot nu toe heb ik een paar pogingen gehad (nou nou...) Ik heb een paar keer mogen zoenen met een meisje (poehee ) en veel verder is het nog niet gekomen

Maareh: In de helft van de gevallen vind ik het meisje in kwestie erg leuk en zou ik echt wel meer met haar willen, in de andere helft van de gevallen is het pure wanhopigheid dat het wel eens een keer wat mag worden en dan forceer ik ook teveel. Dat die pogingen mislukken vind ik minder erg .

Maar feit blijft dat ik inderdaad graag een keer in de smaak zou vallen bij een meisje. Zou toch moeten kunnen zou je zo denken, gezien zoveel mensen al zoveel voor elkaar hebben. Bij mij is het als ik een meisje heel leuk vind dan vind ze mij helemaal niks (ofzo, ik word altijd afwezen).

Ik ben inmiddels gewoon bang geworden om verliefd te worden op een meisje. Begin me onderhand gewoon te schamen voor het gevoel. Denk dat ik met 10 meisjes een serieuze poging ondernomen heb verder te komen. Dat werd maar tot op bepaalde hoogte toegelaten en uiteindelijk bloedde het dood. Daarvan zijn zo'n 5 of 6 pogingen echt serieuze gevoelens geweest en bij 4 was het meer kansloos, maar forceerde ik de boel door toch te proberen...
Internetjosti!
pi_43947125
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:28 schreef BttD het volgende:

[..]

Maar feit blijft dat ik inderdaad graag een keer in de smaak zou vallen bij een meisje. Zou toch moeten kunnen zou je zo denken, gezien zoveel mensen al zoveel voor elkaar hebben. Bij mij is het als ik een meisje heel leuk vind dan vind ze mij helemaal niks (ofzo, ik word altijd afwezen).
Maar als iemand jou `niks vind`, zoals je zelf zegt, zijn die meiden dan zo nep aardig tegen je dat jij ze wel heel leuk vind? Bedoel, als ik een gozer niet echt speciaal leuk vind en soms niet eens echt aardig ga ik niet doen alsof en is de kans toch erg klein dat zij mij wel heel leuk vinden want ik laat namelijk merken als ik niet weg van iemand ben.
Of heb jij en bord voor je kop (excuus voor de onaardige uitdrukking) dat meisjes misschien wel gehint hebben maar je het niet ziet dat ze je eigenlijk niet geweldig vinden?
  maandag 27 november 2006 @ 22:46:45 #104
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43947508
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar als iemand jou `niks vind`, zoals je zelf zegt, zijn die meiden dan zo nep aardig tegen je dat jij ze wel heel leuk vind? Bedoel, als ik een gozer niet echt speciaal leuk vind en soms niet eens echt aardig ga ik niet doen alsof en is de kans toch erg klein dat zij mij wel heel leuk vinden want ik laat namelijk merken als ik niet weg van iemand ben.
Of heb jij en bord voor je kop (excuus voor de onaardige uitdrukking) dat meisjes misschien wel gehint hebben maar je het niet ziet dat ze je eigenlijk niet geweldig vinden?
Hmmm ik zal je vertellen met de laatste, dat was afgelopen drie maanden, was het echt verschrikkelijk. We hebben veel leuke dingen samen gedaan en ook elke keer leuk gebeld enzo. Nu ik in Canada zit hadden we ook wel eens gesprekken op MSN hoewel zij niet zo van het online chatten is (liever bellen, snap ik, maar is duurder en lastiger in verband met het tijdsverschil). Ik had echt het gevoel dat zij het wel zag zitten dus ik stuurde regelmatig een dikke kus en kreeg die ook terug. 'denk aan je!' en kreeg die ook terug. 'Hou van je' en kreeg die ook terug... dus dat zit wel goed dacht ik.

Nou laatst begon ik me dus danig te ergeren aan dat mevrouw nooit eens initiatief nam. Ik kreeg nooit eens een berichtje van haar over wat ze gedaan had of uberhaupt een geinteresseerde vraag ('hoe is het aan de andere kant van de oceaan?'). Ik heb haar zelfs als ik over haar in de 3e persoon praatte (wat nog wel eens een enkele keer gebeurde) mijn vriendin genoemd ('oh dan zal die en die zeker zeggen: mijn vriendin dit of dat')... Daar reageerde ze ook niet negatief op ofzo, zat dus wel goed dacht ik.

Nou niet dus. Laatst was ik het ZO spuugzat dat ik haar er maar keihard mee geconfronteerd heb en gewoon botweg gevraagd 'hoe zit het nou?' en haar het hele verhaal uit de doeken gedaan waarom ik zo gefrustreerd was door haar houding. Dus op mijn vraag: 'maar waarom krijg ik dan elke keer dikke kus terug en al die andere berichtjes als je toch niks voor me voelt' kreeg ik als antwoord: 'ja, anders staat het zo stom '...

Dus ik heb gewoon het idee dat er weer lekker met mijn gevoelens gespeeld is alsof het niks is en daar word ik ook niet goed van. Dus toen heb ik haar maar gezegd 'ik heb een miljoen keer liever dat je me meteen in m'n ballen trapt als je vind dat het niks wordt, dan dat je me de hele tijd aan het lijntje zit te houden'. Nou nog een tijdje over zitten praten maar waar het op neerkwam was dat zij niet echt wist wat ze er mee aan moest (= voor mij een teken van dikke afwijzing).

Ik heb hier dus helemaal geen zin in en ik zou wel eens iemand willen met wie het gewoon ECHT goed klikt van het begin af aan en niet van dat neppe gedoe Ik ben best boos op dat meisje nu trouwens, want ze heeft me ECHT lekker aan de lijn gehouden for NO good reason . Eerlijk gezegd hoop ik dat het haar ook een keer overkomt met een jongen waar ZIJ verliefd op is.
Internetjosti!
  maandag 27 november 2006 @ 22:48:27 #105
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43947595
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:38 schreef vencodark het volgende:
Twee opmerkingen hierover
1) Zie ook mijn vorige verhaal Dit was gewoon echt niet leuk te noemen, er waren ook geen duidelijke hints aanwezig, behalve het uitblijven van initiatief wat mij dus behoorlijk irriteerde
2) Ik moet toegeven dat (omdat het mij nog nooit gelukt is) ik eerder geneigd zal zijn te denken dat het wel goed zit dan dat ik geneigd ben te denken dat het helemaal niks wordt. Signalen zal ik niet zo snel opvangen omdat ik te graag wil dat het goed loopt
Internetjosti!
pi_43947955
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:46 schreef BttD het volgende:

[..]

Verhaal over meisje dat je voor de gek hield.
Was indd. een neppe actie van dr. Zo ga je niet met mensen om, ook al lijkt het maar "iemand van internet".
In dit geval heb je echt een neppert getroffen. Normale meiden zitten niet zo in elkaar en ik ben er 1 van.
Dat ze het stom vond staan als je jou niet tegemoet kwam met een kus geven dan is ze ook niet echt intelligent geweest. Hoe oud was ze? 14?
Hoe dan ook. Misschien moet je gewoon een geduldig zijn ipv in iedereen een potentiele vriendin te zien, want dat idee krijg ik van je. Gewoon relaxte gesprekken houden en je merkt snel genoeg of iemand de moeite kan zijn. Bouw een contact langzaam op en haast je niet. Hoe oud ben je?
  maandag 27 november 2006 @ 22:59:05 #107
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43948066
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Was indd. een neppe actie van dr. Zo ga je niet met mensen om, ook al lijkt het maar "iemand van internet".
In dit geval heb je echt een neppert getroffen. Normale meiden zitten niet zo in elkaar en ik ben er 1 van.
Dat ze het stom vond staan als je jou niet tegemoet kwam met een kus geven dan is ze ook niet echt intelligent geweest. Hoe oud was ze? 14?
Hoe dan ook. Misschien moet je gewoon een geduldig zijn ipv in iedereen een potentiele vriendin te zien, want dat idee krijg ik van je. Gewoon relaxte gesprekken houden en je merkt snel genoeg of iemand de moeite kan zijn. Bouw een contact langzaam op en haast je niet. Hoe oud ben je?
Het was inderdaad als ik er zo op terugkijk een verschrikkelijk dom mens. Ze was twee jaar jonger dan ik, 22. Niet echt een leeftijd om zulke domme geintjes uit te halen wat mij betreft. Ze was zelf redelijk onzeker/verlegen dus ik wist dat ik veel initiatief moest nemen en veel uit haar moest trekken, maar dit ging me toch een beetje te ver.

Ik heb haar trouwens niet leren kennen op internet, maar in real life op een studentenfeest. Zij was degene die mijn telefoonnummer wilde en MSN adres. Ik heb zelfs nog flink met haar gezoend! En dan weer zoiets als reactie.

Geduldig ben ik niet echt zeg maar... Ik ben 24 en maagd mocht dat nog niet duidelijk zijn
Internetjosti!
pi_43948240
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:59 schreef BttD het volgende:

[..]

Het was inderdaad als ik er zo op terugkijk een verschrikkelijk dom mens. Ze was twee jaar jonger dan ik, 22. Niet echt een leeftijd om zulke domme geintjes uit te halen wat mij betreft. Ze was zelf redelijk onzeker/verlegen dus ik wist dat ik veel initiatief moest nemen en veel uit haar moest trekken, maar dit ging me toch een beetje te ver.

Ik heb haar trouwens niet leren kennen op internet, maar in real life op een studentenfeest. Zij was degene die mijn telefoonnummer wilde en MSN adres. Ik heb zelfs nog flink met haar gezoend! En dan weer zoiets als reactie.

Geduldig ben ik niet echt zeg maar... Ik ben 24 en maagd mocht dat nog niet duidelijk zijn
Maar dat veranderd de zaak! Bedoel, je zou zeggen dat je dan iets "voorzichtiger" met mensen omgaat zoals zij met jou omging. Waarschijnlijk is ze om 1 of andere reden op je afgeknapt, zulke dingen gebeuren, ok maar ze had het wel iets eerder en normaler mogen brengen. Het zal haar ontbreken aan sociale vaardigheden.

Hoe dan ook, heb je weleens een serieuze relatie gehad? (ok je bent nog maagd maar dat kan ook in een serieuze relatie).
  maandag 27 november 2006 @ 23:05:14 #109
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43948319
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar dat veranderd de zaak! Bedoel, je zou zeggen dat je dan iets "voorzichtiger" met mensen omgaat zoals zij met jou omging. Waarschijnlijk is ze om 1 of andere reden op je afgeknapt, zulke dingen gebeuren, ok maar ze had het wel iets eerder en normaler mogen brengen. Het zal haar ontbreken aan sociale vaardigheden.

Hoe dan ook, heb je weleens een serieuze relatie gehad? (ok je bent nog maagd maar dat kan ook in een serieuze relatie).
Nee, zoals gezegd, nog nooit heb ik iets serieus met een meid voor elkaar gekregen, wel een paar keer kunnen zoenen en denken dat het iets zou worden, maar dan kreeg ik telkens dezelfde reacties 'vrienden blijven' en 'niet geinteresseerd' as usual .

Dat is ook de reden dat ik er een beetje moedeloos van wordt. Vrienden van me hebben aan de lopende band vriendinnen en ik heb ontzettende moeite met er ook maar EENTJE te vinden
Internetjosti!
  maandag 27 november 2006 @ 23:07:26 #110
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43948422
Bedankt voor je serieuze reacties trouwens
Internetjosti!
pi_43948666
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:05 schreef BttD het volgende:

[..]

Nee, zoals gezegd, nog nooit heb ik iets serieus met een meid voor elkaar gekregen, wel een paar keer kunnen zoenen en denken dat het iets zou worden, maar dan kreeg ik telkens dezelfde reacties 'vrienden blijven' en 'niet geinteresseerd' as usual .

Dat is ook de reden dat ik er een beetje moedeloos van wordt. Vrienden van me hebben aan de lopende band vriendinnen en ik heb ontzettende moeite met er ook maar EENTJE te vinden
Ja sorry, heb niet al je reacties in het topic gelezen behalve sinds ik zelf begon te posten.

Hoe dan ook, kan me voorstellen dat je er bagger ziek van wordt. Ik kreeg ook eind mijn 20e (is afgelopen februari) pas mijn eerste vriend en zelfs eerste zoen. En andersom was het eigenlijk ook, hij was dan 18 dus iets minder laat dan ik.
Hoe dan ook, het verschijnsel is me bekend en snap wel hoe je je voelt. Ik ga zelf nooit uit dus ontmoet geen jongens.
Via internet wel en kan soms best iemand online '" om mijn vinger winden" wanneer ik iemand best interessant vind maar met geen enkele jongen (behalve mijn 1e) heb ik wat gekregen omdat het het gewoon net niet was.

Jammer maar je leert er een hoop van. Op een dag ontmoet je wel die leuke, wat wil je nu nog voor tips wat de situatie zou kunnen verbeteren?
  maandag 27 november 2006 @ 23:16:46 #112
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43948803
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja sorry, heb niet al je reacties in het topic gelezen behalve sinds ik zelf begon te posten.

Hoe dan ook, kan me voorstellen dat je er bagger ziek van wordt. Ik kreeg ook eind mijn 20e (is afgelopen februari) pas mijn eerste vriend en zelfs eerste zoen. En andersom was het eigenlijk ook, hij was dan 18 dus iets minder laat dan ik.
Hoe dan ook, het verschijnsel is me bekend en snap wel hoe je je voelt. Ik ga zelf nooit uit dus ontmoet geen jongens.
Via internet wel en kan soms best iemand online '" om mijn vinger winden" wanneer ik iemand best interessant vind maar met geen enkele jongen (behalve mijn 1e) heb ik wat gekregen omdat het het gewoon net niet was.

Jammer maar je leert er een hoop van. Op een dag ontmoet je wel die leuke, wat wil je nu nog voor tips wat de situatie zou kunnen verbeteren?
Ik zou gewoon relaxter moeten zijn, maar ik ben inmiddels redelijk de wanhoop nabij. De beste houding is er een van 'don't care' en ik blijf gewoon verder gaan met leuke dingen doen zoals ik al tijden doe... in de band spelen, activiteiten bij de stichting waarvan ik in het bestuur gezeten heb, salsa dansen, uitgaan, breakdance (als mijn knie het weer doet), fitness... en alle andere leuke dingen... Het zou mij toch ook een keer moeten lukken

Just in case: Uiterlijk is het echt niet mocht je dat denken. Kan ik je garanderen. Als je wilt kan ik je wel een foto opsturen, dan zul je zien dat dat helemaal in orde is
Internetjosti!
  maandag 27 november 2006 @ 23:19:54 #113
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43948922
Maar ik ga naar huis. Mijn sociale leven begint weer. Zal blij zijn dat ik straks nog anderhalf jaar mag studeren
Internetjosti!
pi_43948970
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:16 schreef BttD het volgende:

[..]

Ik zou gewoon relaxter moeten zijn, maar ik ben inmiddels redelijk de wanhoop nabij. De beste houding is er een van 'don't care' en ik blijf gewoon verder gaan met leuke dingen doen zoals ik al tijden doe... in de band spelen, activiteiten bij de stichting waarvan ik in het bestuur gezeten heb, salsa dansen, uitgaan, breakdance (als mijn knie het weer doet), fitness... en alle andere leuke dingen... Het zou mij toch ook een keer moeten lukken

Just in case: Uiterlijk is het echt niet mocht je dat denken. Kan ik je garanderen. Als je wilt kan ik je wel een foto opsturen, dan zul je zien dat dat helemaal in orde is
Pcies, mij is het ook gelukt. Ok, het hield niet bijzonder lang stand en zo leuk was die relatie ook niet maaar ik heb er iig van mogen proeven, das ook wat waard.
Misschien je er een tijd niet om bekommeren en see what happends. Liefde kan op het meest onverwachte moment voorbij komen.

En had ik had niet speciaal gedacht dat het je uiterlijk was want dan zou het te simpel zijn. Dit is gewoon kwestie van juiste persoon nog niet tegengekomen.
  maandag 27 november 2006 @ 23:48:13 #115
140245 base3ball
State Of Mind
pi_43949916
@Bttd, ik denk dat jij bij veel van de vrouwen waar je mee chat, het idee al hebt dat zij dat cliche IT idee over jou hebben. En daardoor ga je wat idd al gezegd is overcompenseren.

Overigens, verschilt het per vrouw waar ik mee chat. Heb vaak genoeg dat ik amper de tijd krijg om iets terug te vragen . Dan willen ze allemaal dingen weten, dan vraag je wat terug, krijg je antwoord, maar ondertussen al drie vragen terug. Terwijl ik dan nog aan t reageren ben op haar antwoord .

Ik vind t sowieso lastiger om te chatten, omdat t veel lastiger is humor in een chatregel te proppen. Lukt me opzich wel, maar een stuk moeilijker. En IRL kun je veel sneller reageren.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_43950704
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:19 schreef BttD het volgende:
Maar ik ga naar huis. Mijn sociale leven begint weer. Zal blij zijn dat ik straks nog anderhalf jaar mag studeren
Ik mis nog iets:

OP WAT VOOR TYPE VROUWEN VAL JE???

je moet wel selectief blijven, maagd of niet...

als je een spelletje speelt waarbij elk gat goed is hebben ze dat zo door, zeker bij zo'n onervaren iemand als jij...

als je de look en dan een beetje de attitude (= zelfverzekerd bent) meeehebt lukt je dat ook als je niet in dr geinteresseerd bent, maar zover ben je dus niet...

kortom:

KOM DUS ACHTER OF ZE JOUW TYPE IS!

stel gewoon OPEN vragen

-hobbies?
-favoriete tv-serie/eten etc
-heeft ze jouw mate van gewenste intelligentie? studeert ze, zoja wat..

en als je iets niet begrijpt hoe ze erop komt te doen, kun je vragen:

WAAROM?

zo krijg je de achterliggende motivatie achter en dus ook wat van de persoonlijkheid van die persoon

voorbeeldje: "waarom ben je criminologie gaan doen? nou, ik heb best wel veel vrienden die slachtoffer zijn geworden van kleine criminaliteit dus als ik het kan begrijpen kunnen we er iets aan doen.. "etc

overigens, sommige mensen doen dingen zonder dat ze het weten waarom, het is aan jou of je dat interessante mensen vindt.. voorbeeld: "waarom doe je aan bowlen?" "ja weet ik veel, het is gewoon lekker gooien met die ballen "

dus geen hele verhalen wat jij allemaal doet... dat komt wel, zij zal ook vragen stellen (die wel antwoorden dus, dus wel opletten wat zij zegt)

ik zal ff nog een voorbeeld geven, ff uit mn duim zuigen

(willekeurige chat, hetzij Paiq/msn/Fok!IRC,etc)
BttD:Hoi
Meisje:Hoi
Bttd:Hey leuke dag gehad?
Meisje: Ja best leuk, ik heb aan squash gedaan met me vriendin. Best moe..
BttD: Doe je dat vaker squash?
Meisje: Ja.
BttD: Ah wat is het leuke eraan dan (oftewel: waarom? Godshand )?
Meisje: ja het is best inspannend zonder dat het heel zwaar is..
BttD: ah ja, nou geef mij maar sport xxx (of geen sport natuurlijk)
Meisje: ah cool, ooit overwogen ook te gaan doen etc/ bah wat saai geen sport/ oh dat kan ook, niet mijn ding etc

en zo gaat het dan verder vanaf hier kan het alle kanten uit...

als jij niet al te sportfreakerige types hoeft weet je natuurlijk wat je moet doen... niet iedereen is een kopie van elkaar maar je moet je grenzen hebben...

suc6
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_43951853
Als er dan geen reactie van haar komt moet je niks meer vragen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43951911
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 02:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als er dan geen reactie van haar komt moet je niks meer vragen
inderdaad... dumpen dan die hap..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_43951932
Chatten is geen one-way street
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 28 november 2006 @ 03:38:00 #120
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_43952152
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 00:26 schreef Godshand het volgende:

[goeie shit]
Goeie shit heb je geschreven.

Ik heb trouwens twee PDF's over vrouwen en daten, ik heb ze van een vriend die zegt dat hij er heel veel aan heeft gehad en hij regelt volop vrouwen, het is van e.o.a. Amerikaanse goeroe die rijk is geworden met seminars over deze problematiek, dus als je geinteresseerd bent TS
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')