abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43963427
Ja, maar dan moet je toch echt eens leren vrouwen aan te spreken want zo te zien heb jij tonnen aan sociale activiteiten. Ik dacht dat jij een vrij krap sociaal leven had, maar dat is dus niet zo.
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:53:02 #162
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43963531
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, maar dan moet je toch echt eens leren vrouwen aan te spreken want zo te zien heb jij tonnen aan sociale activiteiten. Ik dacht dat jij een vrij krap sociaal leven had, maar dat is dus niet zo.
Heb je helemaal gelijk in. Ik doe dat gewoon veel te weinig. Gewoon omdat ik elke keer weer opnieuw denk: Wat als ze al een vriend heeft, wat als ik dom overkom, wat als ik het verpruts, wat als.... wat als

Dat blokkeert me nu gewoon al jaren om gewoon een fatsoenlijk gesprek op gang te krijgen met een wildvreemde meid. Het gaat de laatste twee jaar al makkelijker, maar het gebeurt gewoon nog veel te weinig.

Ik HOOP gewoon zo ontzettend dat ik nog niet te laat ben. Als ik terug in NL ben wil ik er ALLES aan doen om dat dus te verbeteren, ik hoop dat ik nog steeds een kans maak om iemand te vinden. Ik snap niet waarom ik zo onaantrekkelijk ben

En inderdaad: Ik doe gigantisch veel sociale dingen buiten mijn studie om. Niet anders dan dat. Kijk dat ik op dit moment 24/7 op fok hang komt omdat ik op m'n werk (stage) zit (nog 3 dagen!), en me hier aardig verveel...

Als ik terug in NL ben gaat het dak er weer af. Sowieso heb ik door een verkutte studieplanning (niet mijn schuld voor dit jaar, maar die van de universiteit) ineens driekwart jaar zeer weinig te doen. Voel me dan op zo'n moment wel een lamzak, maar misschien is het tijd om mijn sociale activiteiten uit te breiden en nieuwe vrienden te maken. Oude vrienden misschien te laten schieten. Ik zit op dit moment wel teveel in hetzelfde kliekje, maar dat weerhoudt me er niet van enorm veel leuke dingen te ondernemen!
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:55:21 #163
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43963619
Het gaat er om dat je het als een specifieke wens hebt en zelf zo'n (in mijn ogen) stomme fout maakt.
Het kan mij verder absoluut niet boeien of je colleges op de universiteit volgt of je tijd op het VMBO volmaakt.
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43963628
Dan had je toch vroeger op mijn aanbod in moeten gaan. Geeft je misschien wat houvast.

Aanbod kan nog steeds gelden.
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:58:24 #165
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43963722
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:55 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dan had je toch vroeger op mijn aanbod in moeten gaan. Geeft je misschien wat houvast.

Aanbod kan nog steeds gelden.
Welk aanbod?
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:59:14 #166
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43963744
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:55 schreef RobinK het volgende:
Het gaat er om dat je het als een specifieke wens hebt en zelf zo'n (in mijn ogen) stomme fout maakt.
Het kan mij verder absoluut niet boeien of je colleges op de universiteit volgt of je tijd op het VMBO volmaakt.
Is goed hoor kerel, volgens mij snap je niet eens wat ik bedoel ermee dus ik ga hier verder maar niet op in
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:59:43 #167
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_43963758
BttD: is het uit met je vriendin?
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:05:53 #168
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43963946
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:59 schreef Christine het volgende:
BttD: is het uit met je vriendin?
Eh, was jij niet degene die als eerste liep te roepen dat het niet echt een vriendin was?

Nee maar serieus: het is gewoon niks geworden zeg maar. Je zou het inderdaad 'uit' kunnen noemen. Zoals eerder aangegeven heb ik haar hard in haar gezicht gezegd wat ik ervan vond. Ik wilde van haar graag weten hoe zij er nou over dacht en wat ik al vermoedde bleek weer eens waar. Mevrouw had geen gevoelens voor mij maar heeft me wel al die tijd in de waan gelaten.

Waarom is het zo moeilijk om gewoon eerlijk te ZEGGEN dat je me niet leuk vind. Ik hoor het nog een miljoen keer liever dan dat je me de hele tijd aan het lijntje houd . Kennelijk had zij dat niet door ofzo. Ben nu best een beetje boos op haar omdat ze me gewoon voor de gek gehouden heeft.

Het laatste dat ik gedaan had is een leuk cadeau gekocht voor haar verjaardag . Daarna is het 'uit' gegaan (als het ooit al 'aan' was zeg maar , zo leek het wel). Ze is het totaal niet waard en ik hoop van harte dat haar hetzelfde overkomt eerlijk gezegd.

Mensen die met je gevoel spelen
Internetjosti!
pi_43964015
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:53 schreef BttD het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in. Ik doe dat gewoon veel te weinig. Gewoon omdat ik elke keer weer opnieuw denk: Wat als ze al een vriend heeft, wat als ik dom overkom, wat als ik het verpruts, wat als.... wat als
Wat dan? Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Als je gewoon uitgaat van "lijkt me een leuke meid, even een praatje houden" ipv "lijkt me een leuke meid, hopelijk is dit eindelijk de ware" geeft het niks als het alleen een leuk praatje wordt. Gewoon iets aan je instelling doen.

Je lijkt nu het krijgen van een relatie als doel te hebben en daar een dame bij te zoeken. Terwijl het volgens mij zo zou moeten zijn dat je toevallig een leuke dame tegenkomt en aan de hand daarvan denkt "goh, die is leuk. Misschien zou ik daar wel een relatie eme willen". Omgekeerde volgorde dus
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:09:15 #170
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43964045
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:08 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wat dan? Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Als je gewoon uitgaat van "lijkt me een leuke meid, even een praatje houden" ipv "lijkt me een leuke meid, hopelijk is dit eindelijk de ware" geeft het niks als het alleen een leuk praatje wordt. Gewoon iets aan je instelling doen.

Je lijkt nu het krijgen van een relatie als doel te hebben en daar een dame bij te zoeken. Terwijl het volgens mij zo zou moeten zijn dat je toevallig een leuke dame tegenkomt en aan de hand daarvan denkt "goh, die is leuk. Misschien zou ik daar wel een relatie eme willen". Omgekeerde volgorde dus
Heb je groot gelijk in, maar dat zie ik ook pas sinds kort in
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:09:18 #171
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_43964049
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:05 schreef BttD het volgende:

[..]

Eh, was jij niet degene die als eerste liep te roepen dat het niet echt een vriendin was?

Nee maar serieus: het is gewoon niks geworden zeg maar. Je zou het inderdaad 'uit' kunnen noemen. Zoals eerder aangegeven heb ik haar hard in haar gezicht gezegd wat ik ervan vond. Ik wilde van haar graag weten hoe zij er nou over dacht en wat ik al vermoedde bleek weer eens waar. Mevrouw had geen gevoelens voor mij maar heeft me wel al die tijd in de waan gelaten.

Waarom is het zo moeilijk om gewoon eerlijk te ZEGGEN dat je me niet leuk vind. Ik hoor het nog een miljoen keer liever dan dat je me de hele tijd aan het lijntje houd . Kennelijk had zij dat niet door ofzo. Ben nu best een beetje boos op haar omdat ze me gewoon voor de gek gehouden heeft.

Het laatste dat ik gedaan had is een leuk cadeau gekocht voor haar verjaardag . Daarna is het 'uit' gegaan (als het ooit al 'aan' was zeg maar , zo leek het wel). Ze is het totaal niet waard en ik hoop van harte dat haar hetzelfde overkomt eerlijk gezegd.

Mensen die met je gevoel spelen
Ik ben verder totaal niet op de hoogte van de situatie, maar ik zou op een anoniem internet-forum al moeite hebben om tegen je te zeggen dat ik geen gevoelens voor je heb (en ik ben een kerel )...

Je hebt vrij hoge verwachtingen, en trekt je dingen ook nog eens heel persoonlijk aan. Dat maakt de drempel om eerlijk te zijn wel wat hoger natuurlijk.
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:12:32 #172
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_43964139
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:05 schreef BttD het volgende:
Nee .
Nouja, wellicht heb ik er eens een grapje over gemaakt, omdat ik vond dat je het allemaal te serieus nam. Te krampachtig ook.
Veel mannen vinden het trouwens ook lastig om 'verkering' op te bouwen ipv 'vriendschap'. Als je goed met iemand kunt opschieten, betekent dit dat je best vrienden kunt worden, maar voor een relatie is er meer nodig.
Ik vind het wel rot voor je dat het niks geworden is met dat meisje, je leek haar echt leuk te vinden...
Maar is het wel zo dat ze met je gevoel heeft gespeeld, of heb jij vanalles in haar gedrag 'gelezen' wat er niet was en er zo voor jezelf veel meer van gemaakt dan het eigenlijk was?
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:12:44 #173
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43964152
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:09 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik ben verder totaal niet op de hoogte van de situatie, maar ik zou op een anoniem internet-forum al moeite hebben om tegen je te zeggen dat ik geen gevoelens voor je heb (en ik ben een kerel )...

Je hebt vrij hoge verwachtingen, en trekt je dingen ook nog eens heel persoonlijk aan. Dat maakt de drempel om eerlijk te zijn wel wat hoger natuurlijk.
Kun je mij uitleggen waarom? Ik waardeer eerlijkheid ontzettend hoog. Vind het gewoon een goede eigenschap. En wat heeft het hebben van hoge verwachtingen ermee te maken dat de drempel om eerlijk te zijn hoger is? Je praat nu net als haar:

"Waarom krijg ik een dikke kus terug als je er toch niets van meent" (ging over de MSN gesprekken)
"Ja, anders staat het zo stom "

, zo werkt het dus niet

Ik trek me dingen heel persoonlijk aan, maar met een GROOT verschil: ik zal niet boos zijn op die PERSOON omdat diegene mij niet ziet zitten, ik zal boos zijn op MEZELF omdat ik het weer fout heb gedaan of omdat ik iets beter had moeten doen etc.

NU ben ik WEL heel boos op haar omdat ze me aan de lijn heeft gehouden
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:14:52 #174
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_43964233
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef BttD het volgende:
Ik trek me dingen heel persoonlijk aan, maar met een GROOT verschil: ik zal niet boos zijn op die PERSOON omdat diegene mij niet ziet zitten, ik zal boos zijn op MEZELF omdat ik het weer fout heb gedaan of omdat ik iets beter had moeten doen etc.

Dat is toch totaaaal de omgekeerde wereld?! !
Je moet jezelf echt niet naar beneden laten halen omdat ANDEREN niet inzien wat jij hun te bieden hebt. Dat lijkt me hun probleem, niet het jouwe.
pi_43964403
quote:

[..]

Kun je mij uitleggen waarom? Ik waardeer eerlijkheid ontzettend hoog. Vind het gewoon een goede eigenschap. En wat heeft het hebben van hoge verwachtingen ermee te maken dat de drempel om eerlijk te zijn hoger is? Je praat nu net als haar:

"Waarom krijg ik een dikke kus terug als je er toch niets van meent" (ging over de MSN gesprekken)

, zo werkt het dus niet

Natuurlijk is dat vervelend, dat snap ikw el. Maar ga er niet te veel van uit dat ze dat met kwade opzet heeft gedaan.

Het is ook gewoon moeilijk om iemand teleur te stellen in zo'n situatie - het is ook menselijk om dan de makkelijkste weg te kiezen.

Het klinkt een beetje alsof je last hebt van een syndroom waar ik mezelf ook wel eens op betrap en waar ik wat aan probeer te doen. Ik heb er moeite mee als mensen fouten maken, niet perfect zijn. Terwijl ik dat zelf natuurlijk ook niet ben. Maar ik kan mensen heel moelijk vergeven als ze verkeerde beslissingen nemen .

Probeer (net als ik zelf ook probeer) in te zien dat iemand niet direct slecht is of iets slechts met je voor heeft als diegene een fout maakt. Tuurlijk kun je wel boos worden in jouw situatie, maar bijt je er niet zo verbeten in vast. Hou je niet zo vast aan het negatieve en probeer wat positiever te worden
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:21:26 #176
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43964477
quote:

[..]

, zo werkt het dus niet

Je komt wel erg dwingend over
Door smsjes te schrijven met "Hou van je" (wat ik al totaal misplaatst vind eerlijk gezegd gezien de situatie.. voelen de wat minder zekere types zich misschien verplicht een soortgelijke reply te geven, puur door jouw gedram.
Niet dat dat goed is hoor, van die persoon dan, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, je zit als een (geile) bok op de haverkist, zeg maar.

Probeer eens wat relaxter te doen en niet in elke vrouw je eventuele toekomstige ontmaagdster te zien!!!!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:22:49 #177
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_43964537
quote:

[..]

, zo werkt het dus niet

Jazeker. Mensen in het algemeen vinden het moeilijk om iemand te kwetsen, om vervelend nieuws te brengen. Hoe hoger iemands verwachtingen en hoe meer iemand dingen op zichzelf betrekt, hoe groter de kans dat diegene gekwetst in een hoekje gaat zitten. Dat is geen prettig gevoel, noch voor het 'slachtoffer', noch voor de 'dader'.

En dus ga je iemands gevoelens sparen, ook al is het zo dat die uiteindelijk nog meer gekwetst worden.
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:25:21 #178
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43964619
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef Christine het volgende:

[..]

Nee .
Nouja, wellicht heb ik er eens een grapje over gemaakt, omdat ik vond dat je het allemaal te serieus nam. Te krampachtig ook.
Veel mannen vinden het trouwens ook lastig om 'verkering' op te bouwen ipv 'vriendschap'. Als je goed met iemand kunt opschieten, betekent dit dat je best vrienden kunt worden, maar voor een relatie is er meer nodig.
Ik vind het wel rot voor je dat het niks geworden is met dat meisje, je leek haar echt leuk te vinden...
Maar is het wel zo dat ze met je gevoel heeft gespeeld, of heb jij vanalles in haar gedrag 'gelezen' wat er niet was en er zo voor jezelf veel meer van gemaakt dan het eigenlijk was?
Toch heb ik met haar gezoend. Ook nam ze het vriend/vriendin gedoe vrij serieus in mijn ogen (toen ik nog in NL zat that is). Zij belde mij regelmatig, ik belde haar wel regelmatig, we hebben veel leuke dingen samen gedaan en zij was nota bene degene die het initiatief nam om mij m'n nummer en msn adres te vragen bij het eerste contact. Zo zijn er nog wel een aantal dingen, ik heb haar een keer gewoon letterlijk gevraagd of ze mij ook leuk vond. Dat vond ze, zei ze zelf.

En nu in het laatste gesprek dat ik met haar had zei ze letterlijk: "ik denk dat jij meer verliefd bent op mij dan ik op jou. Ik weet op dit moment niet zo goed wat ik met de situatie aanmoet, jij zit in Canada". Jah, kan ik weinig aan doen op dat moment eh? En ik ga niet in NL blijven om een vriendin te krijgen wat een onzin.

Ik zal mezelf wel weer teveel illusies gemaakt hebben maar dat maakt het niet minder vervelend hoe zij ermee omging. Ik prefereer duidelijkheid!! Nu weet ik dat vrouwen daar niet altijd goed in zijn, maar bij de vorige keren dat ik afgewezen werd accepteerde ik dat ook gewoon. Dan denk ik, OK ik ben niet boos op je, waarom zou ik. Wel boos op mezelf zoals gezegd Maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar denk ik... Ik weet dat het niet de bedoeling is, maar ik kan moeilijk iemand anders de schuld geven he
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:28:16 #179
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_43964727
BttD troost je: mannen zijn soms net zo... .
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:30:15 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43964777
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:22 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Jazeker. Mensen in het algemeen vinden het moeilijk om iemand te kwetsen, om vervelend nieuws te brengen. Hoe hoger iemands verwachtingen en hoe meer iemand dingen op zichzelf betrekt, hoe groter de kans dat diegene gekwetst in een hoekje gaat zitten. Dat is geen prettig gevoel, noch voor het 'slachtoffer', noch voor de 'dader'.

En dus ga je iemands gevoelens sparen, ook al is het zo dat die uiteindelijk nog meer gekwetst worden.
Jij wijze vrouw jij.
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:33:32 #181
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43964874
BttD, soms weten mensen zélf nog niet zo goed wat ze willen, en zijn ze nog even aan het "kijken" naar je en naar hun eigen gevoelens t.o.v. jou. Jij plet dat potentieel de kop opstekende madeliefje meteen met je grote stampers in de aarde terug door je dwingelanderige gedrag, en het gedram om precies te weten wat iemand voelt etc. Láát het eens gaan! Wat jij doet werkt verstikkend!

Je wil te graag...en ga anders eens naar de hoeren, dan is dat tenminste ook uit je systeem en kan je wat relaxter worden in je omgang met vrouwen
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:40:36 #182
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43965110
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:33 schreef Vivi het volgende:
BttD, soms weten mensen zélf nog niet zo goed wat ze willen, en zijn ze nog even aan het "kijken" naar je en naar hun eigen gevoelens t.o.v. jou. Jij plet dat potentieel de kop opstekende madeliefje meteen met je grote stampers in de aarde terug door je dwingelanderige gedrag, en het gedram om precies te weten wat iemand voelt etc. Láát het eens gaan! Wat jij doet werkt verstikkend!
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik denk dat dat inderdaad wel waar is. Dan moet je wel bedenken dat ik graag duidelijkheid heb en graag wil weten waar ik aan toe ben, anders ben ik gewoon mijn tijd aan het verdoen
quote:
Je wil te graag...en ga anders eens naar de hoeren, dan is dat tenminste ook uit je systeem en kan je wat relaxter worden in je omgang met vrouwen
Klopt, ik wil heel graag, is ook niet gek voor iemand van 24 lijkt me.

Oh ja, dat laatste heb ik wel eens overwogen maar er is iets moreels, iets beschamends dat me toch tegenhoudt. Het voelt als een soort 'opgeven omdat het toch wel nooit zal lukken' en op een of andere manier heb ik het gevoel dat ik dat niet verdiend heb... Ik zou gewoon in staat moeten zijn op een normale manier aan een vriendin te kunnen komen, gegeven mijn uiterlijk, mijn gezondheid en mijn sociale activiteiten.
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:40:44 #183
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_43965118
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:30 schreef Vivi het volgende:

[..]

Jij wijze vrouw jij.
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:09 schreef Hephaistos. het volgende:
(en ik ben een kerel )...
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:43:04 #184
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_43965193
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:40 schreef Christine het volgende:

[..]

[..]
Jazeker! Een man die de vrouwelijke gedachtenkronkels kan doorgronden...
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:43:58 #185
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_43965216
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:43 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Jazeker! Een man die de vrouwelijke gedachtenkronkels kan doorgronden...
Een man die zichzelf gigantisch overschat .
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:46:52 #186
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43965318
Soms zou ik willen dat ik als vrouw geboren was, dan had ik het voor het uitkiezen
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:49:03 #187
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_43965378
quote:

agree.

Ik dacht dat dit topic "tips voor internetdating" heette, maar ik heb meer het idee dat het "Waarom is BttD kansloos met zijn relaties".

@BttD: lozen up man!! Jij en ik zitten in hetzelfde schuitje, maar zelfs ik vind je extreem wanhopig overkomen. Iedere wezen waar maar een gat in zit denk jij een potentiele ontmaagder / vriendin in te zien. Je walst over die vrouwen heen en wil jezelf helemaal bij hun opdringen. 1 van de redenen dat ik nog single ben is omdat ik de vrouwen waarmee IK het niet vind klikken ook niet hoef. En JA: als ze het msn gesprek afsluiten met kusjes en weet ik het wat dan doe ik dat ook. Dat betekend verder niks ofzo!

Toevallig kan ik een wijsheid met je delen die ik sinds zaterdag aan het opdoen ben: Wanneer je juist een beetje afstandelijk bent, ben je ineens veel aantrekkelijker. Wanneer je constant SMS, belt en je liefde verklaard dan ben je al snel opdringerig. Ben je lekker losjes, maar wel net genoeg geinteresseerd dan is dat ineens een stuk spannender.
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:50:41 #188
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_43965432
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:46 schreef BttD het volgende:
Soms zou ik willen dat ik als vrouw geboren was, dan had ik het voor het uitkiezen
Dat lijkt me inderdaad sowieso een voordeel wat het vrouw-zijn met zich meebrengt. Tuurlijk, je voelt je een keer per maand kut. Maar daar staat dan tegenover dat je het initiatief lekker aan mannen kunt laten als het op versieren aankomt.
pi_43965570
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:50 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Dat lijkt me inderdaad sowieso een voordeel wat het vrouw-zijn met zich meebrengt. Tuurlijk, je voelt je een keer per maand kut. Maar daar staat dan tegenover dat je het initiatief lekker aan mannen kunt laten als het op versieren aankomt.
Wat een onzin.
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:55:14 #190
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43965598
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:40 schreef BttD het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik denk dat dat inderdaad wel waar is. Dan moet je wel bedenken dat ik graag duidelijkheid heb en graag wil weten waar ik aan toe ben, anders ben ik gewoon mijn tijd aan het verdoen
Ja maar, soms kan iemand je die zekerheid nog niet geven op het moment dat jij het wilt (nu, nu en nog eens nu!!! )
Dat bedoel ik met dat je een dwingeland bent, of iig zo overkomt, mensen kunnen jou niet op commando zekerheid geven omtrent hun gevoelens omdat JIJ dat op dat moment afdwingt!

Dus hetgeen wat eventueel wel tot iets kan uitgroeien maak jij dan al bij voorbaat kapot, een mooi huis bouw je toch ook niet op een moeras? er is wel een fundament (lees: tijd en geduld) voor nodig voor een vonkje kan uitgroeien tot een vuurtje, en wat jij doet, jij gooit er meteen een emmer water overheen omdat je jezelf niet in bedwang kan houden.
Als je een taart te vroeg uit de oven haalt stort ie ook in!
Je mag best met je staart kwispelen, maar laat je staart niet met jou kwispelen....GET A GRIP!

O en zoenen betekent niets hoor, dat zal je nog wel leren.
quote:
Klopt, ik wil heel graag, is ook niet gek voor iemand van 24 lijkt me.
Nee, dat is ook niet raar maar dat is nu juist hetgene wat je teveel laat zien..en wat afstoot. Tis moeilijk dat snap ik ook wel.
quote:
Oh ja, dat laatste heb ik wel eens overwogen maar er is iets moreels, iets beschamends dat me toch tegenhoudt. Het voelt als een soort 'opgeven omdat het toch wel nooit zal lukken' en op een of andere manier heb ik het gevoel dat ik dat niet verdiend heb... Ik zou gewoon in staat moeten zijn op een normale manier aan een vriendin te kunnen komen, gegeven mijn uiterlijk, mijn gezondheid en mijn sociale activiteiten.
En dat zal ook heus wel gebeuren, je bent niet lelijk, en je komt over als een aardige gozer, je hebt alleen een beetje een combinatie van pech en onhandigheid met meisjes tot nu toe gehad.
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:55:58 #191
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43965626
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:40 schreef Christine het volgende:

[..]

[..]
Oeps, ik keek naar je ava en ik dacht dat je Oblivion was
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:56:36 #192
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_43965639
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:54 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Dacht het niet he, als ik vrouw was geweest, en me hetzelfde had gedragen als ik nu als jongen doe in de kroeg/disco, dan weet ik ZEKER dat ik iedere avond aanspraak zou hebben.
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:59:03 #193
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43965734
quote:

[..]

Wat een onzin.
echt niet
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:59:11 #194
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_43965740
quote:

[..]

Wat een onzin.
Hoezo?
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:01:16 #195
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43965813
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:56 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Dacht het niet he, als ik vrouw was geweest, en me hetzelfde had gedragen als ik nu als jongen doe in de kroeg/disco, dan weet ik ZEKER dat ik iedere avond aanspraak zou hebben.
Aanspraak ja, maar dat wil niet zeggen dat er dan meteen leuke kerels tussen zitten hoor
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:02:52 #196
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43965865
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:49 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

agree.

Ik dacht dat dit topic "tips voor internetdating" heette, maar ik heb meer het idee dat het "Waarom is BttD kansloos met zijn relaties".
Ja daar loopt het wel weer op uit inmiddels

Is ook niet helemaal de bedoeling, maar geleidelijk ging het gesprek weer die kant op
quote:
@BttD: lozen up man!! Jij en ik zitten in hetzelfde schuitje, maar zelfs ik vind je extreem wanhopig overkomen. Iedere wezen waar maar een gat in zit denk jij een potentiele ontmaagder / vriendin in te zien. Je walst over die vrouwen heen en wil jezelf helemaal bij hun opdringen. 1 van de redenen dat ik nog single ben is omdat ik de vrouwen waarmee IK het niet vind klikken ook niet hoef. En JA: als ze het msn gesprek afsluiten met kusjes en weet ik het wat dan doe ik dat ook. Dat betekend verder niks ofzo!
Ja klopt, maar ik zou wel eens een keer iemand tegen willen komen met wie het gewoon volledig klikt, dat diegene ook geinteresseerd in mij raakt
quote:
Toevallig kan ik een wijsheid met je delen die ik sinds zaterdag aan het opdoen ben: Wanneer je juist een beetje afstandelijk bent, ben je ineens veel aantrekkelijker. Wanneer je constant SMS, belt en je liefde verklaard dan ben je al snel opdringerig. Ben je lekker losjes, maar wel net genoeg geinteresseerd dan is dat ineens een stuk spannender.
Weet ik
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:04:38 #197
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43965921
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:53 schreef BttD het volgende:
M.a.w. je bent veel te veel bezig met het krijgen van een vriendin. Leer eerst eens gewoon leuk om te gaan met meiden en zet het hele relatie gebeuren uit je hoofd. Te eager en ze knappen enorm op je af.
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:25 schreef BttD het volgende:
Zo zijn er nog wel een aantal dingen, ik heb haar een keer gewoon letterlijk gevraagd of ze mij ook leuk vond. Dat vond ze, zei ze zelf.
Mja,ik vind zulke vragen nogal onzeker overkomen eerlijk gezegd.
quote:
Ik prefereer duidelijkheid!!
Ga je niet krijgen kerel Ik raad je van harte aan om je niet iedere keer op 1 meid te focussen. Pak het gewoon breder aan, word 'close' met verschillende meiden, ga met ze zoenen, en als je merkt dat 1 van hun jou ook echt leuk vindt, ga dan pas iemand zien als potentieel relatiemateriaal.
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Als ik vrouw was geweest had ik 't met mannen moeten doen. Yuck. Vrouwen zijn mooier, dus kwa seks hebben wij het beter. Daarnaast zijn mannen handiger, sterker, slimmer en een stuk minder complex om vrienden mee te zijn, dus ik vind het helemaal prima zo
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:05:30 #198
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43965950
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:01 schreef Vivi het volgende:

[..]

Aanspraak ja, maar dat wil niet zeggen dat er dan meteen leuke kerels tussen zitten hoor
Maar dan kun je selecteren. Dat is het omgekeerde van erachteraan moeten zitten

Het lijkt me heerlijk om te kunnen bepalen wanneer, waarom, met wie en hoe vaak je neukt. Als vrouw kan dat in 99 van de 100 gevallen wel. Maar misschien komt dat omdat ik een man ben . Ik denk dat meer mannen diezelfde wens hebben
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:06:31 #199
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43965986
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:01 schreef Vivi het volgende:
Inderdaad. En dan moet je ook maar hopen dat die leuke kerel je niet na de 1e keer seks dumpt
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:07:09 #200
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43966005
Als je alleen voor het neuken gaat ja
Dat stadium ben ik gelukkig gepasseerd

Oh! en lees dit boek eens: http://www.alforto.nl/index.html?macht.html
Gaat niet specifiek over daten of vrouwen oid, maar wel over hoe je wat sterker kan overkomen...je zet jezelf in een onaantrekkelijk daglicht door je gedrag namelijk.

[ Bericht 21% gewijzigd door Vivi op 28-11-2006 17:18:24 ]
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:08:38 #201
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43966048
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:07 schreef Vivi het volgende:
Wat een luxe

Maar dat bedoel ik dus. Die fase heb ik niet gehad en die zal ook wel niet komen Daar ben ik alweer te oud voor
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:09:14 #202
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43966066
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:06 schreef Catbert het volgende:

[..]

Inderdaad. En dan moet je ook maar hopen dat die leuke kerel je niet na de 1e keer seks dumpt
Meestal willen ze nog wel een paar keer maar dan wordt het penibel ja
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:09:15 #203
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43966067
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:07 schreef Vivi het volgende:

Oh! en lees dit boek eens: http://www.alforto.nl/index.html?macht.html
Gaat niet spoecifiek over daten of vrouwen oid, maar wel over hoe je wat sterker kan overkomen...je zet jezelf in een onaantrekkelijk daglicht door je gedrag namelijk.
Onaantrekkelijk daglicht?
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:10:00 #204
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43966086
"Waarschuwing: Deze wetten werken meestal tegen u. Benut ze slechts om de gedragingen van anderen beter te kunnen beoordelen."

Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:12:04 #205
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43966154
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:09 schreef BttD het volgende:

[..]

Onaantrekkelijk daglicht?
Door te vragen "wat vind je van me, wat voel je, waarom zei je zus en doe je zo..! he, he?!"

Ik zou er á la minute op afknappen zelfs al vond ik je eerder wél leuk.

'Tis totaal niet geil als iemand om feedback bedelt. Nogmaal; get a grip. Laat zij zich maar afvragen wat je van haar vindt ipv andersom. Wees een man
pi_43966202
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:12 schreef Vivi het volgende:
'Tis totaal niet geil als iemand om feedback bedelt. Nogmaal; get a grip. Laat zij zich maar afvragen wat je van haar vindt ipv andersom. Wees een man
Niet dat ik het verder met je oneens ben, maar bedelen om feedback is ook bij vrouwen nauwelijks sexy.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:14:08 #207
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43966206
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:10 schreef BttD het volgende:
"Waarschuwing: Deze wetten werken meestal tegen u. Benut ze slechts om de gedragingen van anderen beter te kunnen beoordelen."

Ik vond het een erg interessant boek, in het kader van zelfreflectie en het anticiperen op anderen in bepaalde sociale situaties. Al was dat om totaal andere redenen dan jij hebt.
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:14:31 #208
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43966221
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:14 schreef Litpho het volgende:

[..]

Niet dat ik het verder met je oneens ben, maar bedelen om feedback is ook bij vrouwen nauwelijks sexy.
Eensch.
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:15:07 #209
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43966241
quote:

[..]

Door te vragen "wat vind je van me, wat voel je, waarom zei je zus en doe je zo..! he, he?!"

Heb je gelijk in

Die hoorde ik laatst ook trouwens: Wees een man: afstoten, aantrekken, afstoten, aantrekken . Hoe moet je dat weten? Is dat aangeboren bij sommige mensen ofzo dat ik dat soort dingen niet doorheb?
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:17:03 #210
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43966297
Ik word een beetje moe van mezelf

Ik versier echt niet meer vrouwen door er meer over na te denken lijkt het Maar op dit moment zit ik op mijn werk en kan ik nergens heen
Internetjosti!
pi_43966308
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:15 schreef BttD het volgende:

[..]

Heb je gelijk in

Die hoorde ik laatst ook trouwens: Wees een man: afstoten, aantrekken, afstoten, aantrekken . Hoe moet je dat weten? Is dat aangeboren bij sommige mensen ofzo dat ik dat soort dingen niet doorheb?
dat hoor je te leren ergens tussen je 12e en 18e door een beetje te versieren. Laatbloeiers leren het wat later.
pi_43966321
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:15 schreef BttD het volgende:
Die hoorde ik laatst ook trouwens: Wees een man: afstoten, aantrekken, afstoten, aantrekken . Hoe moet je dat weten?
Oefenen. De meeste mensen beginnen daarmee tijdens de puberteit wanneer ze door de hormonen zo verward zijn dat ze nauwelijks anders kunnen en leggen daarmee een patroon voor de rest van hun romantische leven .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_43966436
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:17 schreef BttD het volgende:
Ik word een beetje moe van mezelf

Ik versier echt niet meer vrouwen door er meer over na te denken lijkt het Maar op dit moment zit ik op mijn werk en kan ik nergens heen
als je nou eens ophoudt met vrouwen versieren en begint met gewoon te praten met ze. spreek elke dag 10 willekeurige vrouwen aan voor een kort gesprekje, al is het maar om iets te vragen. dan heb je na een maand 300 vrouwen aangesproken, en daar zaten er vast wel een paar tussen waarbij dat gesprekje heel leuk was en tot meer kan leiden.
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:21:17 #214
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43966445
Ik heb dus daadwerkelijk wat gemist daar

Klopt ook wel. Ik ging niet met meisjes om vroeger
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:22:46 #215
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43966492
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:21 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

als je nou eens ophoudt met vrouwen versieren en begint met gewoon te praten met ze. spreek elke dag 10 willekeurige vrouwen aan voor een kort gesprekje, al is het maar om iets te vragen. dan heb je na een maand 300 vrouwen aangesproken, en daar zaten er vast wel een paar tussen waarbij dat gesprekje heel leuk was en tot meer kan leiden.
Ik ga het proberen . Denk dat dat de meest waardevolle praktische tip is die iemand kan geven.

Had het zelf ook wel bedacht, maar ik moet weer wachten tot ik in 0031 ben . Nog 3 dagen en oh wat verlang ik er naar om weer thuis te zijn. Hoewel ik het hier prima naar m'n zin heb gehad.
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:23:24 #216
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43966518
blaat

[ Bericht 36% gewijzigd door Vivi op 28-11-2006 17:36:38 ]
  dinsdag 28 november 2006 @ 18:56:48 #217
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_43969448
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:05 schreef BttD het volgende:

[..]

Nee, zoals gezegd, nog nooit heb ik iets serieus met een meid voor elkaar gekregen, wel een paar keer kunnen zoenen en denken dat het iets zou worden, maar dan kreeg ik telkens dezelfde reacties 'vrienden blijven' en 'niet geinteresseerd' as usual .

Dat is ook de reden dat ik er een beetje moedeloos van wordt. Vrienden van me hebben aan de lopende band vriendinnen en ik heb ontzettende moeite met er ook maar EENTJE te vinden
Als je wanhoopig gaat zoeken word het ook niks Veel mensen nemen dan uiteindelijk een vriend of vriendin die vaak dan 30 jaar ouder is Of ontzettend lelijk Je moet er gewoon tegen aanlopen tegen dan meisje dan die jou wel leuk vind
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:02:08 #218
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_43969626
Als je der der verder leuk uitziet en een leuk karakter hebt hoef je toch niet via het internet te zoeken
Mensen die @ het internet een vriend of vriendin zoeken zijn
A Erg lelijk vadsig zien er niet uit
B Hebben een stoornis bvb borderline
C Durven niks tegen een vrouw of man te zeggen buiten de chat om
D Hebben een kut karakter arrogant etc
pi_43969999
quote:

[..]

Ware woorden mijn kind.

Dikke kus.

Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:16:34 #220
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43970219
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:11 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Ware woorden mijn kind.

Dikke kus.

pi_43970307
quote:

Ik ga niet meer zo vaak maar dat heeft mij inderdaad vroeger enorm geholpen stukken frustratie kwijt te raken, om gewoon eens lekker met een bloedmooi jong wijf te raggen. Maar hem raad ik het niet aan, het is zonde om je allereerste keer door een hoer te laten doen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_43970359
Niet dat mijn eerste keer met een hoer was hoor. Nee, met een vriendin van een zus van mij. Ik was 18, zij was 32!

Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:24:44 #223
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43970470
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:02 schreef skippy22 het volgende:
Als je der der verder leuk uitziet en een leuk karakter hebt hoef je toch niet via het internet te zoeken
Nietsvan dat alles is op mij van toepassing Ik probeerde internet dating omdat ik in het echte leven niet aan een vriendin kon komen

Wel ben ik misschien in het begin een beetje stug, maar dat komt omdat ik je niet ken. Als ik iemand beter leer kennen dan ben ik ineens een stuk gezelliger.

Misschien moet ik voortaan gewoon brutaler zijn en gewoon lekker lullen tegen wijven leuke meiden
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:26:02 #224
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43970508
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:19 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Ik ga niet meer zo vaak maar dat heeft mij inderdaad vroeger enorm geholpen stukken frustratie kwijt te raken, om gewoon eens lekker met een bloedmooi jong wijf te raggen. Maar hem raad ik het niet aan, het is zonde om je allereerste keer door een hoer te laten doen.
Ik zou het echt niet willen, maar ik wil niet tot mijn 30e maagd blijven
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:28:40 #225
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43970598
[quote]Op dinsdag 28 november 2006 19:24 schreef BttD het volgende:

[..]

Nietsvan dat alles is op mij van toepassing Ik probeerde internet dating omdat ik in het echte leven niet aan een vriendin kon komen

Wel ben ik misschien in het begin een beetje stug, maar dat komt omdat ik je niet ken. Als ik iemand beter leer kennen dan ben ik ineens een stuk gezelliger.

Misschien moet ik voortaan gewoon brutaler zijn en gewoon lekker lullen tegen wijven leuke meiden
zonder er meteen van alles van te verwachten!
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:31:41 #226
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43970716
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:28 schreef Vivi het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 november 2006 19:24 schreef BttD het volgende:

[..]

zonder er meteen van alles van te verwachten!
Internetjosti!
pi_43971374
Hey man, kun je zo even online komen? Over dat aanbod...
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 28 november 2006 @ 20:01:17 #228
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_43971634
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:24 schreef BttD het volgende:

[..]

Zal wel iets meer zijn dan alleen dat stugge
  dinsdag 28 november 2006 @ 20:44:41 #229
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43973143
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 20:01 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Zal wel iets meer zijn dan alleen dat stugge
Dan vraag ik me af wat
Internetjosti!
pi_43973268
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:21 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

Goede tip. Bovendien oefen je zo je gespreksvaardigheden met vrouwen, waardoor het in de toekomst alleen maar minder gespannen zal gaan
pi_43973479
Ik heb me uit hoofde van dit topic eens aangemeld op zo'n site hè, maar serieus, 9 op de 10 vrouwen halen volgens mij 10 20 jaar van hun leeftijd af.

Als je kijkt bij de 23/24 jarigen kom je koppen tegen die in het gemiddelde Amsterdamse biljartcafé niet zouden misstaan.
pi_43973520
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 20:56 schreef Roellio het volgende:
Ik heb me uit hoofde van dit topic eens aangemeld op zo'n site hè
sure
pi_43973731
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 20:57 schreef Xennia het volgende:

[..]

sure

Ga nu eens inhoudelijk op mijn post in!
pi_43973915
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:04 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ga nu eens inhoudelijk op mijn post in!
Inhoudelijk heb ik geen idee, ben nog nooit op een datingsite geweest maar het lijkt me logisch dat naarmate vrouwen ouder worden en de klok gaat tikken zij wanhopiger worden en zich op datingsites aanmelden. Liegen over hun leeftijd zal wel hetzelfde werken als liegen over hun gewicht en over het aantal sekspartners
pi_43974378
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:02 schreef skippy22 het volgende:
wat een bullshit, ik ken genoeg voorbeelden ( en dan heb ik het niet over mezelf), waar noch a, noch b, c en d op van toepassing zijn. Gewoon normale mensen die in plaats van op café te gaan eens zoeken via het internet....

je moet elkaar na internet toch ook in real life zien, dus als je lelijk, vadsig of arrogant bent, of niet vlot durft praten met het ander geslacht bots je toch weer op al dezelfde problemen ... dus die mensen zijn helemaal niet geholpen met internet!
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_43976325
god heb nu een meid via paiq op me msn die heeft Wanhopig nog net niet als Nick

gek dat dat toch afschrikt haha
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:12:27 #237
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_43976431
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:09 schreef Godshand het volgende:
god heb nu een meid via paiq op me msn die heeft Wanhopig nog net niet als Nick

gek dat dat toch afschrikt haha
Geef d'r aan BttD .
pi_43976696
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:12 schreef Christine het volgende:

[..]

Geef d'r aan BttD .
die verkloot het alsnog... of ze maken elkaar samen gek

dat doet me denken: voeg mij toe op je msn BttD, ik heb ook wel een aanbod...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:35:00 #239
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43977196
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 22:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

die verkloot het alsnog... of ze maken elkaar samen gek

dat doet me denken: voeg mij toe op je msn BttD, ik heb ook wel een aanbod...
Done
Internetjosti!
pi_43977497
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:00 schreef BttD het volgende:
Hier weer verder discussieren over online datingsites:

- Welke zijn goed, welke minder
- Wat zijn je ervaringen op de verschillende datingsites
- Hoe profileer je jezelf op datingsites, wat maakt je aantrekkelijk, wat niet
Op Datingsites #32- date on! (kwam ik op via Google) zag ik een lijst met datingsites en reacties op die
sites en aanmeldingen van sites. Maar die topic bleek gesloten te zijn.

Zat zelf op onehello ed. en was daar niet tevreden mee, de rest zag ik ook niet echt zitten.
Heb er zelf een opgezet http://www.free-dates.eu
en wil met name de dames vragen deze uit te testen. Sorry boys
Als er in de 2e adresregel forum.fok.nl/topic/805352 wordt gezet, weet ik waar ze vandaan komen en kan t
lidmaatschap upgraden naar vol lidmaatschap, voor nop uiteraard.

Alle opbouwende kritiek is welkom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')