abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43961399
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:45 schreef Burgertrutje het volgende:

[..]

Die mannen waarmee ik via RP heb gechat wilden ook gewoon té graag. Het moet wel een beetje spannend blijven.
Ja precies! Het moet wel een beetje een spel zijn, van iemand proberen te verleiden en kijken of hij hapt. Als iemand te makkelijk is, is de lol er vanaf.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:49:01 #152
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43961472
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:59 schreef BttD het volgende:

[..]

OK:

Uiterlijk:
- Blond of brunette
- Ze MOET beslist kleiner zijn dan mij (waarom dat is weet ik niet, maar ik HAAT vrouwen die langer zijn dan mij... kan ik weinig aan veranderen). Gelukkig ben ik 1,84 en geldt voor het gros van de meiden dat ze kleiner zijn.
- Niet dik. Houvast mag absoluut, maar niet te zwaar. Geen anorexia gratenpakhuis (ertussen zit vrij veel eigenlijk )

Karakter:
- Vriendelijk, aardig, open, verlegen type. Tegenovergestelde van bitcherig, TE zelfverzekerd, dominant.
- Flexibel in denkwijze (open staan voor andere dingen, geen bekrompen wereldbeeld)
- Actief
- Beetje intelligentie is op zijn plaats

Dit zijn geen keiharde eisen ofzo, maar trekjes die wel pluspunten opleveren.
Beetje intelligentie is op zijn plaats zeg je!
Als jij dat van haar verwacht zou het ook wel mooi zijn als ze dat van jou kan verwachten!
toch???
Ze MOET beslist kleiner zijn dan mij???? Maak er maar 'dan IK' van
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:49:57 #153
140245 base3ball
State Of Mind
pi_43961493
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:01 schreef BttD het volgende:
En wat is dat voor gezeur dat ik op deze manier nooit een vrouw tegen zal komen om met me te daten/chatten? Wat een onzin! Kijk nou eens naar al die 24 jaar dat ik nog geen ZAK bereikt heb op dat gebied, dat zegt voor mij al veel meer eigenlijk. Het is te triest voor woorden dat je dan nog maagd bent en dat zal ik toch een keer moeten oplossen eigenlijk. Zo gek vind ik het niet. Ik heb het gevoel dat ik er wel eens aan toe ben/het wel eens verdiend heb. Ik kom alleen verkeerde meiden tegen ofzo...

24 jaar nooit een zak bereikt. Dat kan je zeggen als je 40 bent. Je kunt beter zeggen, 8 nog weinig bereikt. Tenzij je in je box al door andere meisjes werd afgewezen .

Het is niet te triest voor woorden dat je nog maagd bent. Ja veel mensen vinden het gek, maar laat ze lekker (dat is moelijk, dat weet ik). Het wordt past triest als je op je 80e nog maagd bent (bij wijze van spreken). Het gaat er om wat je zelf vind. Ja het is vervelend voor jezelf, maar het is NIET triest.

En ja je verdiend het idd. Net zoals iedereen recht heeft op een op liefde.

En nog een ding over David DeAngelo. Je moet het niet bestuderen, maar meer in je achterhoofd houden. Wees gewoon relaxed. Ik heb het ook even bekeken, maar werd al heel snel zo moe van die vent
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_43961654
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:26 schreef BttD het volgende:
Ik hoop dat er geen misbruik van gemaakt wordt maar voor degenen die willen weten hoe ik eruitzie:

http://biosphere.student.utwente.nl/IMG_2312.jpg

Ik ben de rechter op de foto . Dat meisje ken ik verder niet, maar die kwam ik tegen in een club hier in Quebec. Deze foto heb ik niet op m'n datingprofiel staan uiteraard maar eentje waar ik er wel zo op uitzie (uiteraard, zo zie ik er elke dag uit )

Ogen zien er een beetje verneukt uit door rode-ogen nabewerking
Als ik heel eerlijk ben vind ik je er wel een beetje verwilderd uitzien. Beetje krampachtige grijns en de kijk-mij-eens-duim. Maar goed, ik ben je doelgroep niet

Als je er zo ook op paiq uit ziet in combinatie met je lichte gefrustreerdheid naar vrouwen toe kan ik me voorstellen dat je op de chat krampachtig overkomt (denk aan de 5 berichten-barrage en het praten over jezelf). Maar zoals al eerder gezegd, waarom niet op zoek in Canada? Als buitenlander ben je *altijd* interessant voor de locals.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_43962243
Je ziet er wel ok uit en ik denk dat je idd op de verkeerde types valt.
Hoewel je zegt dat je een verlegen meid zoekt en juist niet op de bitcherige types. Heb ik toch het gevoel dat jij vrouwen/meisjes tegenkom die jong speels, een beetje kattig en daadkrachtig (zelfverzekerd) zijn. Wonder boven wonder val je daar binnen een paar zinnen, mede door de foto ook op.
Die meiden willen graag een avontuurlijke jongen/flirtje

Terwijl jezelf meer overkomt als een witte sokken instap jongen. Een man waar je samen bank gaat hangen en zo nu en dan in de kroeg biertjes drinkt met de maatjes. Zeg maar het huisje boompje beestje man.

Als ik de plank volledig mis sla of je beledigt.. dan sorry.. maar zo kom jij in mijn ogen over. En ik wil dit bericht ook wel verwijderen als je het rot vind...
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:29:20 #156
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43962769
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:49 schreef RobinK het volgende:

[..]
Beetje intelligentie is op zijn plaats zeg je!
Als jij dat van haar verwacht zou het ook wel mooi zijn als ze dat van jou kan verwachten!
toch???
Ik studeer aan een universiteit. Hoeveel intelligenter wil je het nog hebben dan?

Of doelde je op die grammaticale fout. Jezus, iedereen maakt wel eens een foutje hoor Als je daar al over valt ben je het mijns inziens niet eens waard om een relatie mee te beginnen. Lees al mijn posts op het forum er maar eens op na en tel het aantal spel- en grammaticale fouten dat je tegenkomt. Als je dat vergelijkt met de rest van FOK is dat van mij prima in orde.

En een foutje maken we allemaal wel eens Beetje jammer dat je erover valt
Internetjosti!
pi_43962825
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:29 schreef BttD het volgende:

[..]

Ik studeer aan een universiteit. Hoeveel intelligenter wil je het nog hebben dan?
Ik ken heel wat domme mensen die studeren Dat is geen enkel garantie voor intelligentie.

Ga nou gewoon eens naar een kroeg en heb lol. Spreek mensen aan puur omdat het gezellig is en niet omdat je nou eindelijk wel eens ontmaagd wil worden. Je zal zien dat het helpt
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:32:41 #158
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43962882
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:55 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Als ik heel eerlijk ben vind ik je er wel een beetje verwilderd uitzien. Beetje krampachtige grijns en de kijk-mij-eens-duim. Maar goed, ik ben je doelgroep niet

Als je er zo ook op paiq uit ziet in combinatie met je lichte gefrustreerdheid naar vrouwen toe kan ik me voorstellen dat je op de chat krampachtig overkomt (denk aan de 5 berichten-barrage en het praten over jezelf). Maar zoals al eerder gezegd, waarom niet op zoek in Canada? Als buitenlander ben je *altijd* interessant voor de locals.
Verwilderd . Nou nee, ik heb hier in Canada ook wel rondgekeken hoor, maar het is niks geworden uiteindelijk. Over 3 dagen zit ik alweer in NL .
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:44:41 #159
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43963270
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:13 schreef AlohaXa het volgende:
Je ziet er wel ok uit en ik denk dat je idd op de verkeerde types valt.
Hoewel je zegt dat je een verlegen meid zoekt en juist niet op de bitcherige types. Heb ik toch het gevoel dat jij vrouwen/meisjes tegenkom die jong speels, een beetje kattig en daadkrachtig (zelfverzekerd) zijn. Wonder boven wonder val je daar binnen een paar zinnen, mede door de foto ook op.
Die meiden willen graag een avontuurlijke jongen/flirtje

Terwijl jezelf meer overkomt als een witte sokken instap jongen. Een man waar je samen bank gaat hangen en zo nu en dan in de kroeg biertjes drinkt met de maatjes. Zeg maar het huisje boompje beestje man.

Als ik de plank volledig mis sla of je beledigt.. dan sorry.. maar zo kom jij in mijn ogen over. En ik wil dit bericht ook wel verwijderen als je het rot vind...
Waarom zou je je post moeten verwijderen? Ik waardeer alle input ook die van jou . Ik weet alleen niet zo goed wat ik ermee aan moet. Ik ben niet een heel extreem type ofzo, ik ben altijd erg gezellig wanneer ik iemand goed ken. Als ik iemand niet ken blijf ik altijd meer op de achtergrond . Dat gaat de laatste tijd gelukkig stukken beter, maar is nog lang niet wat het moet zijn.

De meiden met wie ik 'wat geprobeerd heb' om het zo maar te zeggen zijn niet echt bitcherige/belachelijk zelfverzekerde types. De laatste die ik had was zelf vrij onzeker/verlegen en is (geloof me) niet bepaald in een positie om elke jongen te krijgen die ze maar wil. Maar dat doet er nu niet meer toe. Dat is over

Wat je bedoelt met wittesokken type snap ik ook niet helemaal. Ik doe geen extreme, wilde dingen, maar ik ben ook niet iemand die nooit gezellig is of geen leuke dingen doet. Integendeel ik kom constant buitenshuis, heb allerlei leuke activiteiten etc.
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:48:42 #160
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43963400
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:31 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik ken heel wat domme mensen die studeren Dat is geen enkel garantie voor intelligentie.
Ligt ook nog eens aan je definitie van dom of slim. Ik vind dat iedereen zijn eigen kwaliteiten heeft. Maar wel vind ik dat als je aan een universiteit studeert je terecht kunt zeggen dat je op zijn minst beschikt over enige intelligentie. Maar je zou kunnen zeggen dat ik dom ben op het gebied van vrouwen. Ik snap gewoon niet waarom ik elke keer tegen een betonnen muur aanloop.
quote:
Ga nou gewoon eens naar een kroeg en heb lol. Spreek mensen aan puur omdat het gezellig is en niet omdat je nou eindelijk wel eens ontmaagd wil worden. Je zal zien dat het helpt
Maar dat doe ik ook. Vooral dat eerste.

Ik moet eerlijk zeggen: een van de eerdere posts van iemand gaf ook wel een goede verklaring, ik spreek heel weinig meiden aan. Als ik ze over 10 jaar bij elkaar op moet tellen zijn dat er een handjevol geweest, misschien 25 in totaal. Dat is helemaal NIETS. Op de een of de andere manier ben ik veel te afwachtend of veel te veel aan het twijfelen...

Ik zie dat nu ook in en ik denk dat het eerste dat ik moet doen is inderdaad DAT. Leuke dingen doen, uitgaan en daarbij meiden aanspreken zonder bijbedoeling. Wel vind ik dat moeilijk om te doen
Internetjosti!
pi_43963427
Ja, maar dan moet je toch echt eens leren vrouwen aan te spreken want zo te zien heb jij tonnen aan sociale activiteiten. Ik dacht dat jij een vrij krap sociaal leven had, maar dat is dus niet zo.
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:53:02 #162
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43963531
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, maar dan moet je toch echt eens leren vrouwen aan te spreken want zo te zien heb jij tonnen aan sociale activiteiten. Ik dacht dat jij een vrij krap sociaal leven had, maar dat is dus niet zo.
Heb je helemaal gelijk in. Ik doe dat gewoon veel te weinig. Gewoon omdat ik elke keer weer opnieuw denk: Wat als ze al een vriend heeft, wat als ik dom overkom, wat als ik het verpruts, wat als.... wat als

Dat blokkeert me nu gewoon al jaren om gewoon een fatsoenlijk gesprek op gang te krijgen met een wildvreemde meid. Het gaat de laatste twee jaar al makkelijker, maar het gebeurt gewoon nog veel te weinig.

Ik HOOP gewoon zo ontzettend dat ik nog niet te laat ben. Als ik terug in NL ben wil ik er ALLES aan doen om dat dus te verbeteren, ik hoop dat ik nog steeds een kans maak om iemand te vinden. Ik snap niet waarom ik zo onaantrekkelijk ben

En inderdaad: Ik doe gigantisch veel sociale dingen buiten mijn studie om. Niet anders dan dat. Kijk dat ik op dit moment 24/7 op fok hang komt omdat ik op m'n werk (stage) zit (nog 3 dagen!), en me hier aardig verveel...

Als ik terug in NL ben gaat het dak er weer af. Sowieso heb ik door een verkutte studieplanning (niet mijn schuld voor dit jaar, maar die van de universiteit) ineens driekwart jaar zeer weinig te doen. Voel me dan op zo'n moment wel een lamzak, maar misschien is het tijd om mijn sociale activiteiten uit te breiden en nieuwe vrienden te maken. Oude vrienden misschien te laten schieten. Ik zit op dit moment wel teveel in hetzelfde kliekje, maar dat weerhoudt me er niet van enorm veel leuke dingen te ondernemen!
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:55:21 #163
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43963619
Het gaat er om dat je het als een specifieke wens hebt en zelf zo'n (in mijn ogen) stomme fout maakt.
Het kan mij verder absoluut niet boeien of je colleges op de universiteit volgt of je tijd op het VMBO volmaakt.
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43963628
Dan had je toch vroeger op mijn aanbod in moeten gaan. Geeft je misschien wat houvast.

Aanbod kan nog steeds gelden.
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:58:24 #165
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43963722
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:55 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dan had je toch vroeger op mijn aanbod in moeten gaan. Geeft je misschien wat houvast.

Aanbod kan nog steeds gelden.
Welk aanbod?
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:59:14 #166
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43963744
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:55 schreef RobinK het volgende:
Het gaat er om dat je het als een specifieke wens hebt en zelf zo'n (in mijn ogen) stomme fout maakt.
Het kan mij verder absoluut niet boeien of je colleges op de universiteit volgt of je tijd op het VMBO volmaakt.
Is goed hoor kerel, volgens mij snap je niet eens wat ik bedoel ermee dus ik ga hier verder maar niet op in
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:59:43 #167
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_43963758
BttD: is het uit met je vriendin?
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:05:53 #168
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43963946
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:59 schreef Christine het volgende:
BttD: is het uit met je vriendin?
Eh, was jij niet degene die als eerste liep te roepen dat het niet echt een vriendin was?

Nee maar serieus: het is gewoon niks geworden zeg maar. Je zou het inderdaad 'uit' kunnen noemen. Zoals eerder aangegeven heb ik haar hard in haar gezicht gezegd wat ik ervan vond. Ik wilde van haar graag weten hoe zij er nou over dacht en wat ik al vermoedde bleek weer eens waar. Mevrouw had geen gevoelens voor mij maar heeft me wel al die tijd in de waan gelaten.

Waarom is het zo moeilijk om gewoon eerlijk te ZEGGEN dat je me niet leuk vind. Ik hoor het nog een miljoen keer liever dan dat je me de hele tijd aan het lijntje houd . Kennelijk had zij dat niet door ofzo. Ben nu best een beetje boos op haar omdat ze me gewoon voor de gek gehouden heeft.

Het laatste dat ik gedaan had is een leuk cadeau gekocht voor haar verjaardag . Daarna is het 'uit' gegaan (als het ooit al 'aan' was zeg maar , zo leek het wel). Ze is het totaal niet waard en ik hoop van harte dat haar hetzelfde overkomt eerlijk gezegd.

Mensen die met je gevoel spelen
Internetjosti!
pi_43964015
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:53 schreef BttD het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in. Ik doe dat gewoon veel te weinig. Gewoon omdat ik elke keer weer opnieuw denk: Wat als ze al een vriend heeft, wat als ik dom overkom, wat als ik het verpruts, wat als.... wat als
Wat dan? Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Als je gewoon uitgaat van "lijkt me een leuke meid, even een praatje houden" ipv "lijkt me een leuke meid, hopelijk is dit eindelijk de ware" geeft het niks als het alleen een leuk praatje wordt. Gewoon iets aan je instelling doen.

Je lijkt nu het krijgen van een relatie als doel te hebben en daar een dame bij te zoeken. Terwijl het volgens mij zo zou moeten zijn dat je toevallig een leuke dame tegenkomt en aan de hand daarvan denkt "goh, die is leuk. Misschien zou ik daar wel een relatie eme willen". Omgekeerde volgorde dus
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:09:15 #170
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43964045
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:08 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wat dan? Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Als je gewoon uitgaat van "lijkt me een leuke meid, even een praatje houden" ipv "lijkt me een leuke meid, hopelijk is dit eindelijk de ware" geeft het niks als het alleen een leuk praatje wordt. Gewoon iets aan je instelling doen.

Je lijkt nu het krijgen van een relatie als doel te hebben en daar een dame bij te zoeken. Terwijl het volgens mij zo zou moeten zijn dat je toevallig een leuke dame tegenkomt en aan de hand daarvan denkt "goh, die is leuk. Misschien zou ik daar wel een relatie eme willen". Omgekeerde volgorde dus
Heb je groot gelijk in, maar dat zie ik ook pas sinds kort in
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:09:18 #171
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_43964049
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:05 schreef BttD het volgende:

[..]

Eh, was jij niet degene die als eerste liep te roepen dat het niet echt een vriendin was?

Nee maar serieus: het is gewoon niks geworden zeg maar. Je zou het inderdaad 'uit' kunnen noemen. Zoals eerder aangegeven heb ik haar hard in haar gezicht gezegd wat ik ervan vond. Ik wilde van haar graag weten hoe zij er nou over dacht en wat ik al vermoedde bleek weer eens waar. Mevrouw had geen gevoelens voor mij maar heeft me wel al die tijd in de waan gelaten.

Waarom is het zo moeilijk om gewoon eerlijk te ZEGGEN dat je me niet leuk vind. Ik hoor het nog een miljoen keer liever dan dat je me de hele tijd aan het lijntje houd . Kennelijk had zij dat niet door ofzo. Ben nu best een beetje boos op haar omdat ze me gewoon voor de gek gehouden heeft.

Het laatste dat ik gedaan had is een leuk cadeau gekocht voor haar verjaardag . Daarna is het 'uit' gegaan (als het ooit al 'aan' was zeg maar , zo leek het wel). Ze is het totaal niet waard en ik hoop van harte dat haar hetzelfde overkomt eerlijk gezegd.

Mensen die met je gevoel spelen
Ik ben verder totaal niet op de hoogte van de situatie, maar ik zou op een anoniem internet-forum al moeite hebben om tegen je te zeggen dat ik geen gevoelens voor je heb (en ik ben een kerel )...

Je hebt vrij hoge verwachtingen, en trekt je dingen ook nog eens heel persoonlijk aan. Dat maakt de drempel om eerlijk te zijn wel wat hoger natuurlijk.
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:12:32 #172
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_43964139
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:05 schreef BttD het volgende:
Nee .
Nouja, wellicht heb ik er eens een grapje over gemaakt, omdat ik vond dat je het allemaal te serieus nam. Te krampachtig ook.
Veel mannen vinden het trouwens ook lastig om 'verkering' op te bouwen ipv 'vriendschap'. Als je goed met iemand kunt opschieten, betekent dit dat je best vrienden kunt worden, maar voor een relatie is er meer nodig.
Ik vind het wel rot voor je dat het niks geworden is met dat meisje, je leek haar echt leuk te vinden...
Maar is het wel zo dat ze met je gevoel heeft gespeeld, of heb jij vanalles in haar gedrag 'gelezen' wat er niet was en er zo voor jezelf veel meer van gemaakt dan het eigenlijk was?
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:12:44 #173
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43964152
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:09 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik ben verder totaal niet op de hoogte van de situatie, maar ik zou op een anoniem internet-forum al moeite hebben om tegen je te zeggen dat ik geen gevoelens voor je heb (en ik ben een kerel )...

Je hebt vrij hoge verwachtingen, en trekt je dingen ook nog eens heel persoonlijk aan. Dat maakt de drempel om eerlijk te zijn wel wat hoger natuurlijk.
Kun je mij uitleggen waarom? Ik waardeer eerlijkheid ontzettend hoog. Vind het gewoon een goede eigenschap. En wat heeft het hebben van hoge verwachtingen ermee te maken dat de drempel om eerlijk te zijn hoger is? Je praat nu net als haar:

"Waarom krijg ik een dikke kus terug als je er toch niets van meent" (ging over de MSN gesprekken)
"Ja, anders staat het zo stom "

, zo werkt het dus niet

Ik trek me dingen heel persoonlijk aan, maar met een GROOT verschil: ik zal niet boos zijn op die PERSOON omdat diegene mij niet ziet zitten, ik zal boos zijn op MEZELF omdat ik het weer fout heb gedaan of omdat ik iets beter had moeten doen etc.

NU ben ik WEL heel boos op haar omdat ze me aan de lijn heeft gehouden
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:14:52 #174
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_43964233
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef BttD het volgende:
Ik trek me dingen heel persoonlijk aan, maar met een GROOT verschil: ik zal niet boos zijn op die PERSOON omdat diegene mij niet ziet zitten, ik zal boos zijn op MEZELF omdat ik het weer fout heb gedaan of omdat ik iets beter had moeten doen etc.

Dat is toch totaaaal de omgekeerde wereld?! !
Je moet jezelf echt niet naar beneden laten halen omdat ANDEREN niet inzien wat jij hun te bieden hebt. Dat lijkt me hun probleem, niet het jouwe.
pi_43964403
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef BttD het volgende:

[..]

Kun je mij uitleggen waarom? Ik waardeer eerlijkheid ontzettend hoog. Vind het gewoon een goede eigenschap. En wat heeft het hebben van hoge verwachtingen ermee te maken dat de drempel om eerlijk te zijn hoger is? Je praat nu net als haar:

"Waarom krijg ik een dikke kus terug als je er toch niets van meent" (ging over de MSN gesprekken)
"Ja, anders staat het zo stom "

, zo werkt het dus niet

Natuurlijk is dat vervelend, dat snap ikw el. Maar ga er niet te veel van uit dat ze dat met kwade opzet heeft gedaan.

Het is ook gewoon moeilijk om iemand teleur te stellen in zo'n situatie - het is ook menselijk om dan de makkelijkste weg te kiezen.

Het klinkt een beetje alsof je last hebt van een syndroom waar ik mezelf ook wel eens op betrap en waar ik wat aan probeer te doen. Ik heb er moeite mee als mensen fouten maken, niet perfect zijn. Terwijl ik dat zelf natuurlijk ook niet ben. Maar ik kan mensen heel moelijk vergeven als ze verkeerde beslissingen nemen .

Probeer (net als ik zelf ook probeer) in te zien dat iemand niet direct slecht is of iets slechts met je voor heeft als diegene een fout maakt. Tuurlijk kun je wel boos worden in jouw situatie, maar bijt je er niet zo verbeten in vast. Hou je niet zo vast aan het negatieve en probeer wat positiever te worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')