Ja precies! Het moet wel een beetje een spel zijn, van iemand proberen te verleiden en kijken of hij hapt. Als iemand te makkelijk is, is de lol er vanaf.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:45 schreef Burgertrutje het volgende:
[..]
Die mannen waarmee ik via RP heb gechat wilden ook gewoon té graag. Het moet wel een beetje spannend blijven.
Beetje intelligentie is op zijn plaats zeg je!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:59 schreef BttD het volgende:
[..]
OK:
Uiterlijk:
- Blond of brunette
- Ze MOET beslist kleiner zijn dan mij (waarom dat is weet ik niet, maar ik HAAT vrouwen die langer zijn dan mij... kan ik weinig aan veranderen). Gelukkig ben ik 1,84 en geldt voor het gros van de meiden dat ze kleiner zijn.
- Niet dik. Houvast mag absoluut, maar niet te zwaar. Geen anorexia gratenpakhuis (ertussen zit vrij veel eigenlijk)
Karakter:
- Vriendelijk, aardig, open, verlegen type. Tegenovergestelde van bitcherig, TE zelfverzekerd, dominant.
- Flexibel in denkwijze (open staan voor andere dingen, geen bekrompen wereldbeeld)
- Actief
- Beetje intelligentie is op zijn plaats
Dit zijn geen keiharde eisen ofzo, maar trekjes die wel pluspunten opleveren.
24 jaar nooit een zak bereikt. Dat kan je zeggen als je 40 bent. Je kunt beter zeggen, 8 nog weinig bereikt. Tenzij je in je box al door andere meisjes werd afgewezenquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:01 schreef BttD het volgende:
En wat is dat voor gezeur dat ik op deze manier nooit een vrouw tegen zal komen om met me te daten/chatten? Wat een onzin! Kijk nou eens naar al die 24 jaar dat ik nog geen ZAK bereikt heb op dat gebied, dat zegt voor mij al veel meer eigenlijk. Het is te triest voor woorden dat je dan nog maagd bent en dat zal ik toch een keer moeten oplossen eigenlijk. Zo gek vind ik het niet. Ik heb het gevoel dat ik er wel eens aan toe ben/het wel eens verdiend heb. Ik kom alleen verkeerde meiden tegen ofzo...![]()
![]()
![]()
Als ik heel eerlijk ben vind ik je er wel een beetje verwilderd uitzien. Beetje krampachtige grijns en de kijk-mij-eens-duim. Maar goed, ik ben je doelgroep nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:26 schreef BttD het volgende:
Ik hoop dat er geen misbruik van gemaakt wordt maar voor degenen die willen weten hoe ik eruitzie:
http://biosphere.student.utwente.nl/IMG_2312.jpg
Ik ben de rechter op de foto. Dat meisje ken ik verder niet, maar die kwam ik tegen in een club hier in Quebec. Deze foto heb ik niet op m'n datingprofiel staan uiteraard
maar eentje waar ik er wel zo op uitzie (uiteraard, zo zie ik er elke dag uit
)
Ogen zien er een beetje verneukt uit door rode-ogen nabewerking
Ik studeer aan een universiteit. Hoeveel intelligenter wil je het nog hebben dan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:49 schreef RobinK het volgende:
[..]
Beetje intelligentie is op zijn plaats zeg je!
Als jij dat van haar verwacht zou het ook wel mooi zijn als ze dat van jou kan verwachten!
toch???
Ik ken heel wat domme mensen die studerenquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:29 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik studeer aan een universiteit. Hoeveel intelligenter wil je het nog hebben dan?
Verwilderdquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik je er wel een beetje verwilderd uitzien. Beetje krampachtige grijns en de kijk-mij-eens-duim. Maar goed, ik ben je doelgroep niet![]()
Als je er zo ook op paiq uit ziet in combinatie met je lichte gefrustreerdheid naar vrouwen toe kan ik me voorstellen dat je op de chat krampachtig overkomt (denk aan de 5 berichten-barrage en het praten over jezelf). Maar zoals al eerder gezegd, waarom niet op zoek in Canada? Als buitenlander ben je *altijd* interessant voor de locals.
Waarom zou je je post moeten verwijderen? Ik waardeer alle input ook die van jouquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:13 schreef AlohaXa het volgende:
Je ziet er wel ok uit en ik denk dat je idd op de verkeerde types valt.
Hoewel je zegt dat je een verlegen meid zoekt en juist niet op de bitcherige types. Heb ik toch het gevoel dat jij vrouwen/meisjes tegenkom die jong speels, een beetje kattig en daadkrachtig (zelfverzekerd) zijn. Wonder boven wonder val je daar binnen een paar zinnen, mede door de foto ook op.
Die meiden willen graag een avontuurlijke jongen/flirtje
Terwijl jezelf meer overkomt als een witte sokken instap jongen. Een man waar je samen bank gaat hangen en zo nu en dan in de kroeg biertjes drinkt met de maatjes. Zeg maar het huisje boompje beestje man.
Als ik de plank volledig mis sla of je beledigt.. dan sorry.. maar zo kom jij in mijn ogen over. En ik wil dit bericht ook wel verwijderen als je het rot vind...
Ligt ook nog eens aan je definitie van dom of slim. Ik vind dat iedereen zijn eigen kwaliteiten heeft. Maar wel vind ik dat als je aan een universiteit studeert je terecht kunt zeggen dat je op zijn minst beschikt over enige intelligentie. Maar je zou kunnen zeggen dat ik dom ben op het gebied van vrouwen. Ik snap gewoon niet waarom ik elke keer tegen een betonnen muur aanloop.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken heel wat domme mensen die studerenDat is geen enkel garantie voor intelligentie.
Maar dat doe ik ook. Vooral dat eerste.quote:Ga nou gewoon eens naar een kroeg en heb lol. Spreek mensen aan puur omdat het gezellig is en niet omdat je nou eindelijk wel eens ontmaagd wil worden. Je zal zien dat het helpt
Heb je helemaal gelijk in. Ik doe dat gewoon veel te weinig. Gewoon omdat ik elke keer weer opnieuw denk: Wat als ze al een vriend heeft, wat als ik dom overkom, wat als ik het verpruts, wat als.... wat alsquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja, maar dan moet je toch echt eens leren vrouwen aan te spreken want zo te zien heb jij tonnen aan sociale activiteiten. Ik dacht dat jij een vrij krap sociaal leven had, maar dat is dus niet zo.
Welk aanbod?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:55 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dan had je toch vroeger op mijn aanbod in moeten gaan. Geeft je misschien wat houvast.
Aanbod kan nog steeds gelden.
Is goed hoor kerel, volgens mij snap je niet eens wat ik bedoel ermee dus ik ga hier verder maar niet op inquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:55 schreef RobinK het volgende:
Het gaat er om dat je het als een specifieke wens hebt en zelf zo'n (in mijn ogen) stomme fout maakt.
Het kan mij verder absoluut niet boeien of je colleges op de universiteit volgt of je tijd op het VMBO volmaakt.
Eh, was jij niet degene die als eerste liep te roepen dat het niet echt een vriendin was?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:59 schreef Christine het volgende:
BttD: is het uit met je vriendin?
Wat dan? Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Als je gewoon uitgaat van "lijkt me een leuke meid, even een praatje houden" ipv "lijkt me een leuke meid, hopelijk is dit eindelijk de ware" geeft het niks als het alleen een leuk praatje wordt. Gewoon iets aan je instelling doen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:53 schreef BttD het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Ik doe dat gewoon veel te weinig. Gewoon omdat ik elke keer weer opnieuw denk: Wat als ze al een vriend heeft, wat als ik dom overkom, wat als ik het verpruts, wat als.... wat als![]()
![]()
Heb je groot gelijk in, maar dat zie ik ook pas sinds kort inquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat dan? Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Als je gewoon uitgaat van "lijkt me een leuke meid, even een praatje houden" ipv "lijkt me een leuke meid, hopelijk is dit eindelijk de ware" geeft het niks als het alleen een leuk praatje wordt. Gewoon iets aan je instelling doen.
Je lijkt nu het krijgen van een relatie als doel te hebben en daar een dame bij te zoeken. Terwijl het volgens mij zo zou moeten zijn dat je toevallig een leuke dame tegenkomt en aan de hand daarvan denkt "goh, die is leuk. Misschien zou ik daar wel een relatie eme willen". Omgekeerde volgorde dus
Ik ben verder totaal niet op de hoogte van de situatie, maar ik zou op een anoniem internet-forum al moeite hebben om tegen je te zeggen dat ik geen gevoelens voor je heb (en ik ben een kerelquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:05 schreef BttD het volgende:
[..]
Eh, was jij niet degene die als eerste liep te roepen dat het niet echt een vriendin was?
Nee maar serieus: het is gewoon niks geworden zeg maar. Je zou het inderdaad 'uit' kunnen noemen. Zoals eerder aangegeven heb ik haar hard in haar gezicht gezegd wat ik ervan vond. Ik wilde van haar graag weten hoe zij er nou over dacht en wat ik al vermoedde bleek weer eens waar. Mevrouw had geen gevoelens voor mij maar heeft me wel al die tijd in de waan gelaten.
Waarom is het zo moeilijk om gewoon eerlijk te ZEGGEN dat je me niet leuk vind. Ik hoor het nog een miljoen keer liever dan dat je me de hele tijd aan het lijntje houd. Kennelijk had zij dat niet door ofzo. Ben nu best een beetje boos op haar omdat ze me gewoon voor de gek gehouden heeft.
Het laatste dat ik gedaan had is een leuk cadeau gekocht voor haar verjaardag. Daarna is het 'uit' gegaan (als het ooit al 'aan' was zeg maar
, zo leek het wel). Ze is het totaal niet waard en ik hoop van harte dat haar hetzelfde overkomt eerlijk gezegd.
Mensen die met je gevoel spelen
Neequote:Op dinsdag 28 november 2006 16:05 schreef BttD het volgende:
Eh, was jij niet degene die als eerste liep te roepen dat het niet echt een vriendin was?
Kun je mij uitleggen waarom? Ik waardeer eerlijkheid ontzettend hoog. Vind het gewoon een goede eigenschap. En wat heeft het hebben van hoge verwachtingen ermee te maken dat de drempel om eerlijk te zijn hoger is? Je praat nu net als haar:quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik ben verder totaal niet op de hoogte van de situatie, maar ik zou op een anoniem internet-forum al moeite hebben om tegen je te zeggen dat ik geen gevoelens voor je heb (en ik ben een kerel)...
Je hebt vrij hoge verwachtingen, en trekt je dingen ook nog eens heel persoonlijk aan. Dat maakt de drempel om eerlijk te zijn wel wat hoger natuurlijk.
Dat is toch totaaaal de omgekeerde wereld?!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef BttD het volgende:
Ik trek me dingen heel persoonlijk aan, maar met een GROOT verschil: ik zal niet boos zijn op die PERSOON omdat diegene mij niet ziet zitten, ik zal boos zijn op MEZELF omdat ik het weer fout heb gedaan of omdat ik iets beter had moeten doen etc.
NU ben ik WEL heel boos op haar omdat ze me aan de lijn heeft gehouden
Natuurlijk is dat vervelend, dat snap ikw el. Maar ga er niet te veel van uit dat ze dat met kwade opzet heeft gedaan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef BttD het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen waarom? Ik waardeer eerlijkheid ontzettend hoog. Vind het gewoon een goede eigenschap. En wat heeft het hebben van hoge verwachtingen ermee te maken dat de drempel om eerlijk te zijn hoger is? Je praat nu net als haar:
"Waarom krijg ik een dikke kus terug als je er toch niets van meent" (ging over de MSN gesprekken)
"Ja, anders staat het zo stom"
, zo werkt het dus niet
Ik trek me dingen heel persoonlijk aan, maar met een GROOT verschil: ik zal niet boos zijn op die PERSOON omdat diegene mij niet ziet zitten, ik zal boos zijn op MEZELF omdat ik het weer fout heb gedaan of omdat ik iets beter had moeten doen etc.
NU ben ik WEL heel boos op haar omdat ze me aan de lijn heeft gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |