Je komt wel erg dwingend overquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef BttD het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen waarom? Ik waardeer eerlijkheid ontzettend hoog. Vind het gewoon een goede eigenschap. En wat heeft het hebben van hoge verwachtingen ermee te maken dat de drempel om eerlijk te zijn hoger is? Je praat nu net als haar:
"Waarom krijg ik een dikke kus terug als je er toch niets van meent" (ging over de MSN gesprekken)
"Ja, anders staat het zo stom"
, zo werkt het dus niet
Ik trek me dingen heel persoonlijk aan, maar met een GROOT verschil: ik zal niet boos zijn op die PERSOON omdat diegene mij niet ziet zitten, ik zal boos zijn op MEZELF omdat ik het weer fout heb gedaan of omdat ik iets beter had moeten doen etc.
NU ben ik WEL heel boos op haar omdat ze me aan de lijn heeft gehouden
Jazeker. Mensen in het algemeen vinden het moeilijk om iemand te kwetsen, om vervelend nieuws te brengen. Hoe hoger iemands verwachtingen en hoe meer iemand dingen op zichzelf betrekt, hoe groter de kans dat diegene gekwetst in een hoekje gaat zitten. Dat is geen prettig gevoel, noch voor het 'slachtoffer', noch voor de 'dader'.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef BttD het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen waarom? Ik waardeer eerlijkheid ontzettend hoog. Vind het gewoon een goede eigenschap. En wat heeft het hebben van hoge verwachtingen ermee te maken dat de drempel om eerlijk te zijn hoger is? Je praat nu net als haar:
"Waarom krijg ik een dikke kus terug als je er toch niets van meent" (ging over de MSN gesprekken)
"Ja, anders staat het zo stom"
, zo werkt het dus niet
Ik trek me dingen heel persoonlijk aan, maar met een GROOT verschil: ik zal niet boos zijn op die PERSOON omdat diegene mij niet ziet zitten, ik zal boos zijn op MEZELF omdat ik het weer fout heb gedaan of omdat ik iets beter had moeten doen etc.
NU ben ik WEL heel boos op haar omdat ze me aan de lijn heeft gehouden
Toch heb ik met haar gezoend. Ook nam ze het vriend/vriendin gedoe vrij serieus in mijn ogen (toen ik nog in NL zat that is). Zij belde mij regelmatig, ik belde haar wel regelmatig, we hebben veel leuke dingen samen gedaan en zij was nota bene degene die het initiatief nam om mij m'n nummer en msn adres te vragen bij het eerste contact. Zo zijn er nog wel een aantal dingen, ik heb haar een keer gewoon letterlijk gevraagd of ze mij ook leuk vond. Dat vond ze, zei ze zelf.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee.
Nouja, wellicht heb ik er eens een grapje over gemaakt, omdat ik vond dat je het allemaal te serieus nam. Te krampachtig ook.
Veel mannen vinden het trouwens ook lastig om 'verkering' op te bouwen ipv 'vriendschap'. Als je goed met iemand kunt opschieten, betekent dit dat je best vrienden kunt worden, maar voor een relatie is er meer nodig.
Ik vind het wel rot voor je dat het niks geworden is met dat meisje, je leek haar echt leuk te vinden...
Maar is het wel zo dat ze met je gevoel heeft gespeeld, of heb jij vanalles in haar gedrag 'gelezen' wat er niet was en er zo voor jezelf veel meer van gemaakt dan het eigenlijk was?
Jij wijze vrouw jij.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:22 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jazeker. Mensen in het algemeen vinden het moeilijk om iemand te kwetsen, om vervelend nieuws te brengen. Hoe hoger iemands verwachtingen en hoe meer iemand dingen op zichzelf betrekt, hoe groter de kans dat diegene gekwetst in een hoekje gaat zitten. Dat is geen prettig gevoel, noch voor het 'slachtoffer', noch voor de 'dader'.
En dus ga je iemands gevoelens sparen, ook al is het zo dat die uiteindelijk nog meer gekwetst worden.
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik denk dat dat inderdaad wel waar is. Dan moet je wel bedenken dat ik graag duidelijkheid heb en graag wil weten waar ik aan toe ben, anders ben ik gewoon mijn tijd aan het verdoenquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:33 schreef Vivi het volgende:
BttD, soms weten mensen zélf nog niet zo goed wat ze willen, en zijn ze nog even aan het "kijken" naar je en naar hun eigen gevoelens t.o.v. jou. Jij plet dat potentieel de kop opstekende madeliefje meteen met je grote stampers in de aarde terug door je dwingelanderige gedrag, en het gedram om precies te weten wat iemand voelt etc. Láát het eens gaan! Wat jij doet werkt verstikkend!
Klopt, ik wil heel graag, is ook niet gek voor iemand van 24 lijkt me.quote:Je wil te graag...en ga anders eens naar de hoeren, dan is dat tenminste ook uit je systeem en kan je wat relaxter worden in je omgang met vrouwen
Een man die zichzelf gigantisch overschatquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jazeker! Een man die de vrouwelijke gedachtenkronkels kan doorgronden...![]()
agree.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:33 schreef Vivi het volgende:
BttD, soms weten mensen zélf nog niet zo goed wat ze willen, en zijn ze nog even aan het "kijken" naar je en naar hun eigen gevoelens t.o.v. jou. Jij plet dat potentieel de kop opstekende madeliefje meteen met je grote stampers in de aarde terug door je dwingelanderige gedrag, en het gedram om precies te weten wat iemand voelt etc. Láát het eens gaan! Wat jij doet werkt verstikkend!
Je wil te graag...en ga anders eens naar de hoeren, dan is dat tenminste ook uit je systeem en kan je wat relaxter worden in je omgang met vrouwen
Dat lijkt me inderdaad sowieso een voordeel wat het vrouw-zijn met zich meebrengt. Tuurlijk, je voelt je een keer per maand kut. Maar daar staat dan tegenover dat je het initiatief lekker aan mannen kunt laten als het op versieren aankomt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:46 schreef BttD het volgende:
Soms zou ik willen dat ik als vrouw geboren was, dan had ik het voor het uitkiezen
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad sowieso een voordeel wat het vrouw-zijn met zich meebrengt. Tuurlijk, je voelt je een keer per maand kut. Maar daar staat dan tegenover dat je het initiatief lekker aan mannen kunt laten als het op versieren aankomt.
Ja maar, soms kan iemand je die zekerheid nog niet geven op het moment dat jij het wilt (nu, nu en nog eens nu!!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:40 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik denk dat dat inderdaad wel waar is. Dan moet je wel bedenken dat ik graag duidelijkheid heb en graag wil weten waar ik aan toe ben, anders ben ik gewoon mijn tijd aan het verdoen
Nee, dat is ook niet raar maar dat is nu juist hetgene wat je teveel laat zien..en wat afstoot. Tis moeilijk dat snap ik ook wel.quote:Klopt, ik wil heel graag, is ook niet gek voor iemand van 24 lijkt me.
En dat zal ook heus wel gebeuren, je bent niet lelijk, en je komt over als een aardige gozer, je hebt alleen een beetje een combinatie van pech en onhandigheid met meisjes tot nu toe gehad.quote:Oh ja, dat laatste heb ik wel eens overwogenmaar er is iets moreels, iets beschamends dat me toch tegenhoudt. Het voelt als een soort 'opgeven omdat het toch wel nooit zal lukken' en op een of andere manier heb ik het gevoel dat ik dat niet verdiend heb... Ik zou gewoon in staat moeten zijn op een normale manier aan een vriendin te kunnen komen, gegeven mijn uiterlijk, mijn gezondheid en mijn sociale activiteiten.
Oeps, ik keek naar je ava en ik dacht dat je Oblivion wasquote:
Dacht het niet he, als ik vrouw was geweest, en me hetzelfde had gedragen als ik nu als jongen doe in de kroeg/disco, dan weet ik ZEKER dat ik iedere avond aanspraak zou hebben.quote:
Aanspraak ja, maar dat wil niet zeggen dat er dan meteen leuke kerels tussen zitten hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:56 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Dacht het niet he, als ik vrouw was geweest, en me hetzelfde had gedragen als ik nu als jongen doe in de kroeg/disco, dan weet ik ZEKER dat ik iedere avond aanspraak zou hebben.
Ja daar loopt het wel weer op uit inmiddelsquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:49 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
agree.
Ik dacht dat dit topic "tips voor internetdating" heette, maar ik heb meer het idee dat het "Waarom is BttD kansloos met zijn relaties".
Ja klopt, maar ik zou wel eens een keer iemand tegen willen komen met wie het gewoon volledig klikt, dat diegene ook geinteresseerd in mij raaktquote:@BttD: lozen up man!! Jij en ik zitten in hetzelfde schuitje, maar zelfs ik vind je extreem wanhopig overkomen. Iedere wezen waar maar een gat in zit denk jij een potentiele ontmaagder / vriendin in te zien. Je walst over die vrouwen heen en wil jezelf helemaal bij hun opdringen. 1 van de redenen dat ik nog single ben is omdat ik de vrouwen waarmee IK het niet vind klikken ook niet hoef. En JA: als ze het msn gesprek afsluiten met kusjes en weet ik het wat dan doe ik dat ook. Dat betekend verder niks ofzo!
Weet ikquote:Toevallig kan ik een wijsheid met je delen die ik sinds zaterdag aan het opdoen ben: Wanneer je juist een beetje afstandelijk bent, ben je ineens veel aantrekkelijker. Wanneer je constant SMS, belt en je liefde verklaard dan ben je al snel opdringerig. Ben je lekker losjes, maar wel net genoeg geinteresseerd dan is dat ineens een stuk spannender.
M.a.w. je bent veel te veel bezig met het krijgen van een vriendin. Leer eerst eens gewoon leuk om te gaan met meiden en zet het hele relatie gebeuren uit je hoofd. Te eager en ze knappen enorm op je af.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:53 schreef BttD het volgende:
Heb je helemaal gelijk in. Ik doe dat gewoon veel te weinig. Gewoon omdat ik elke keer weer opnieuw denk: Wat als ze al een vriend heeft, wat als ik dom overkom, wat als ik het verpruts, wat als.... wat als![]()
![]()
Mja,ik vind zulke vragen nogal onzeker overkomen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:25 schreef BttD het volgende:
Zo zijn er nog wel een aantal dingen, ik heb haar een keer gewoon letterlijk gevraagd of ze mij ook leuk vond. Dat vond ze, zei ze zelf.
Ga je niet krijgen kerelquote:Ik prefereer duidelijkheid!!
Als ik vrouw was geweest had ik 't met mannen moeten doen. Yuck. Vrouwen zijn mooier, dus kwa seks hebben wij het beter. Daarnaast zijn mannen handiger, sterker, slimmer en een stuk minder complex om vrienden mee te zijn, dus ik vind het helemaal prima zoquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat lijkt me inderdaad sowieso een voordeel wat het vrouw-zijn met zich meebrengt. Tuurlijk, je voelt je een keer per maand kut. Maar daar staat dan tegenover dat je het initiatief lekker aan mannen kunt laten als het op versieren aankomt.
Maar dan kun je selecteren. Dat is het omgekeerde van erachteraan moeten zittenquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Aanspraak ja, maar dat wil niet zeggen dat er dan meteen leuke kerels tussen zitten hoor
Inderdaad. En dan moet je ook maar hopen dat die leuke kerel je niet na de 1e keer seks dumptquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:01 schreef Vivi het volgende:
Aanspraak ja, maar dat wil niet zeggen dat er dan meteen leuke kerels tussen zitten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |