abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43955528
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 04:32 schreef BttD het volgende:
heel verhaal
misschien ben je wel veel te gretig. als je nou eens jouw instelling ook een beetje verandert. je bent op paiq om wat mensen te leren kennen en een beetje te chatten. misschien heeft het als "bijwerking" dat je wat leert over hoe je het beste met vrouwen kun praten. that's it. zie het als een oefening, met als doel te leren, niet als een kennismakingsgesprek met als doel een date.
  dinsdag 28 november 2006 @ 11:13:22 #127
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43955934
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:28 schreef BttD het volgende:
Ik ben inmiddels gewoon bang geworden om verliefd te worden op een meisje. Begin me onderhand gewoon te schamen voor het gevoel. Denk dat ik met 10 meisjes een serieuze poging ondernomen heb verder te komen. Dat werd maar tot op bepaalde hoogte toegelaten en uiteindelijk bloedde het dood. Daarvan zijn zo'n 5 of 6 pogingen echt serieuze gevoelens geweest en bij 4 was het meer kansloos, maar forceerde ik de boel door toch te proberen...
Ik raad je aan sowieso pas 'verliefd' te worden na het hele zoen gebeuren enzo. Als er een klik is ga je echt wel zoenen, en dan is het nog maar de vraag of die meid gewoon zin had om te zoenen, of een relatie wil.
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:46 schreef BttD het volgende:
Hmmm ik zal je vertellen met de laatste, dat was afgelopen drie maanden, was het echt verschrikkelijk. We hebben veel leuke dingen samen gedaan en ook elke keer leuk gebeld enzo. Nu ik in Canada zit hadden we ook wel eens gesprekken op MSN hoewel zij niet zo van het online chatten is (liever bellen, snap ik, maar is duurder en lastiger in verband met het tijdsverschil). Ik had echt het gevoel dat zij het wel zag zitten dus ik stuurde regelmatig een dikke kus en kreeg die ook terug. 'denk aan je!' en kreeg die ook terug. 'Hou van je' en kreeg die ook terug... dus dat zit wel goed dacht ik.
Heb je al met haar gezoend? Je bent nog niet met d'r naar bed geweest. Ik vind "ik hou van je" nogal enorm heavy eigenlijk.

Tja, en wat betreft de rest van 't verhaal, ik vind het een vreemd type. De meeste meiden die ik ken zijn heel anders, als je begint met een "ik hou van jou" kappen ze dat erg hard af hoor. Ik weet niet waarom zij dat niet deed, zelf een beetje labiel misschien
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:56 schreef Byte_Me het volgende:
misschien ben je wel veel te gretig. als je nou eens jouw instelling ook een beetje verandert. je bent op paiq om wat mensen te leren kennen en een beetje te chatten. misschien heeft het als "bijwerking" dat je wat leert over hoe je het beste met vrouwen kun praten. that's it. zie het als een oefening, met als doel te leren, niet als een kennismakingsgesprek met als doel een date.
Inderdaad. Als je erg gretig bent stoot je vrouwen af, vooral als je eenmal in de 200+ bent zegmaar. Dat verliefde hoteldebotel gedoe is leuk als je 16 bent, maar vrouwen die net beginnen met werken enzo zijn wat commitments HEEL voorzichtig. Dat je d'r mee zoent/mee naar bed gaat zegt helemaal niks.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_43957128
quote:
And the story continues. Dit was ook weer een historische hoor
(verhaal)

WTF dus
Oud nieuws, maar laat dat krampachtig zoeken nou eens een paar maanden voor wat het is. Zo wilt echt geen enkele normale meid met je chatten, laat staan daten.
If I could have a second skin / I'd probably dress up in you
pi_43957262
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 04:35 schreef BttD het volgende:

[..]

Maareh: don't waste your time. Ik heb deze dingen vrij intensief bestudeerd. Wat David de Angelo zegt klopt wel maar is niet van dag 1 op dag 2 toepasbaar, je zult er flink voor moeten veranderen. Ik zal veel van zijn dingen ook wel een beetje in het achterhoofd houden, maar op dit moment is het het beste een aantal passen terug te doen en op mijn eigen manier verder te gaan. Het gaat TEGEN zijn principes in, dat weet ik, maar voor mij wordt het intussen wel eens een keer tijd om eens wat voor elkaar te krijgen, denk je niet?
ik heb nou nog niet gehoord op wat voor vrouwen je valt BttD??
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 28 november 2006 @ 13:26:42 #130
146230 Liewec
70's movies rule
pi_43959189
quote:
And the story continues. Dit was ook weer een historische hoor

Al met al: Geen resultaat om rouwig om te zijn, maar toch vond ik het een beetje vreemd. HEB je eindelijk gedeelde interesses gevonden om (ook al was het maar om er alleen) over te praten online en dan word je alsnog weggeknikkerd

WTF dus
Niet te veel aan ophangen. Belangrijkste is dat het gesprek veel beter ging. Wat denk je nou, dat je binnen 2 dagen met wat tips van collega-nerds op FOK! je de babemagnet supreme de luxe bent?

Er zijn legio legio legio redenen waarom een meid je toch niet wil toevoegen. Misschien kwam d'r vriendje net binnen, weet jij veel Niet mee zitten, next.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_43959276
Ik heb net mijn lexa profiel aangepast en het eens over een andere boeg gegooid door eens wat origineels te proberen. Is dit heel erg fout of komt de grap wel over?
quote:
Voor de dames die mijn profiel bezoeken zal ik nog één keertje het lijstje opsommen:

* superatletisch gebouwd
* erg lief voor kinderen
* grenzeloze humor
* uitermate getalenteerd in tal van sporten
* dol op zeilen met mijn eigen boot
* hemelse strandwandelingen
* spontaan, intelligent, zorgzaam, vrolijk, vriendelijk
* salaris van een tonnetje of 3
* weergaloos in bed
* dol op reizen, 6x per jaar naar alle uithoeken van de wereld

Spreekt dit profiel je wel aan? Helaas, dan moet je toch even verder zoeken. Ik ben namelijk helemaal niet dol op zeilen en ik heb ook geen boot.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_43959438
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:29 schreef Knipoogje het volgende:
Ik heb net mijn lexa profiel aangepast en het eens over een andere boeg gegooid door eens wat origineels te proberen. Is dit heel erg fout of komt de grap wel over?
[..]
Ik zou niet al te veel reacties verwachten. beetje krampachtig origineel.
pi_43959880
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig op een beetje een corny manier, maar zou er niet op reageren (ik reageer overigens ook nooit op profielen).
  dinsdag 28 november 2006 @ 13:59:28 #134
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43959971
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 12:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

ik heb nou nog niet gehoord op wat voor vrouwen je valt BttD??
OK:

Uiterlijk:
- Blond of brunette
- Ze MOET beslist kleiner zijn dan mij (waarom dat is weet ik niet, maar ik HAAT vrouwen die langer zijn dan mij... kan ik weinig aan veranderen). Gelukkig ben ik 1,84 en geldt voor het gros van de meiden dat ze kleiner zijn.
- Niet dik. Houvast mag absoluut, maar niet te zwaar. Geen anorexia gratenpakhuis (ertussen zit vrij veel eigenlijk )

Karakter:
- Vriendelijk, aardig, open, verlegen type. Tegenovergestelde van bitcherig, TE zelfverzekerd, dominant.
- Flexibel in denkwijze (open staan voor andere dingen, geen bekrompen wereldbeeld)
- Actief
- Beetje intelligentie is op zijn plaats

Dit zijn geen keiharde eisen ofzo, maar trekjes die wel pluspunten opleveren.
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:01:21 #135
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43960023
En wat is dat voor gezeur dat ik op deze manier nooit een vrouw tegen zal komen om met me te daten/chatten? Wat een onzin! Kijk nou eens naar al die 24 jaar dat ik nog geen ZAK bereikt heb op dat gebied, dat zegt voor mij al veel meer eigenlijk. Het is te triest voor woorden dat je dan nog maagd bent en dat zal ik toch een keer moeten oplossen eigenlijk. Zo gek vind ik het niet. Ik heb het gevoel dat ik er wel eens aan toe ben/het wel eens verdiend heb. Ik kom alleen verkeerde meiden tegen ofzo...

Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:15:33 #136
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43960482
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 12:06 schreef Burgertrutje het volgende:

[..]

Oud nieuws, maar laat dat krampachtig zoeken nou eens een paar maanden voor wat het is. Zo wilt echt geen enkele normale meid met je chatten, laat staan daten.
Internetjosti!
pi_43960529
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:01 schreef BttD het volgende:
En wat is dat voor gezeur dat ik op deze manier nooit een vrouw tegen zal komen om met me te daten/chatten? Wat een onzin! Kijk nou eens naar al die 24 jaar dat ik nog geen ZAK bereikt heb op dat gebied, dat zegt voor mij al veel meer eigenlijk. Het is te triest voor woorden dat je dan nog maagd bent en dat zal ik toch een keer moeten oplossen eigenlijk. Zo gek vind ik het niet. Ik heb het gevoel dat ik er wel eens aan toe ben/het wel eens verdiend heb. Ik kom alleen verkeerde meiden tegen ofzo

ik wil je niet afzeiken of zo, maar dat is wel een beetje je kop in het zand steken.
pi_43960571
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:26 schreef Liewec het volgende:

[..]

Niet te veel aan ophangen. Belangrijkste is dat het gesprek veel beter ging.
Inderdaad. BttD, je moet niet overal wat achter zoeken. Daar word je veel te onzeker van, en als iets een afknapper is, dan is het dat wel.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:21:00 #139
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43960654
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:17 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ik wil je niet afzeiken of zo, maar dat is wel een beetje je kop in het zand steken.
Ik zeg ook 'ofzo'. M'n eigen zwakheden heb ik inmiddels wel genoeg bellicht

Enne, geef jij dan maar eens een constructieve verklaring voor het feit dat ik al 24 jaar zonder vriendin rondloop Want het is wel weer erg makkelijk oordelen...
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:21:26 #140
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43960670
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:18 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Inderdaad. BttD, je moet niet overal wat achter zoeken. Daar word je veel te onzeker van, en als iets een afknapper is, dan is het dat wel.
Weet ik
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:25:42 #141
85962 ioko
I Appear Missing
pi_43960791
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:26 schreef Liewec het volgende:

[..]

Niet te veel aan ophangen. Belangrijkste is dat het gesprek veel beter ging. Wat denk je nou, dat je binnen 2 dagen met wat tips van collega-nerds op FOK! je de babemagnet supreme de luxe bent?

Er zijn legio legio legio redenen waarom een meid je toch niet wil toevoegen. Misschien kwam d'r vriendje net binnen, weet jij veel Niet mee zitten, next.
Dit is nou een goede tip (hij komt dan ook van Liewec): het gesprek ging al een stuk beter, dat is toch super? Dat die doos niet slim genoeg is om jou leuk te vinden is haar probleem. Je mag best kritisch naar jezelf zijn, daar is niets mis mee, maar de dame in kwestie kan natuurlijk ook onderdeel van het probleem zijn. Mijn overtuiging is dat wanneer je een leuke dame tegenkomt, het dan allemaal een stuk makkelijk gaat.
Ik heb zelf geen problemen met gesprekken voeren, meer met de fases erna.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:26:25 #142
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43960810
Ik hoop dat er geen misbruik van gemaakt wordt maar voor degenen die willen weten hoe ik eruitzie:

http://biosphere.student.utwente.nl/IMG_2312.jpg

Ik ben de rechter op de foto . Dat meisje ken ik verder niet, maar die kwam ik tegen in een club hier in Quebec. Deze foto heb ik niet op m'n datingprofiel staan uiteraard maar eentje waar ik er wel zo op uitzie (uiteraard, zo zie ik er elke dag uit )

Ogen zien er een beetje verneukt uit door rode-ogen nabewerking
Internetjosti!
pi_43960889
Te graag willen is zo mogelijk nog een grotere afknapper.

Het heeft geen zin om te denken "wat hebben zij dat ik niet heb", of heel moeilijk te gaan doen over het feit dat je al zo lang vrijgezel bent. Dat is nu eenmaal zo en dat is geen enkele reden om wanhopig te worden en maar met alles genoegen te nemen als je de kans krijgt. Je moet zo'n gesprek niet zien in termen van "wil ze mij of wil ze me niet". Het gaat erom of het klikt of niet, of zo'n meisje jou leuk lijkt. Als ze het meteen afkapt is ze blijkbaar niet jouw type en daar moet je niet rouwig om zijn. Zeker niet meteen de fout bij jezelf gaan zoeken, want zoals anderen ook al zeiden, er kunnen 1000 redenen zijn waarom ze dat doet.
Ik vind het zelfs niet echt waarschijnlijk dat het aan jou ligt, want na zo'n gesprekje van 5 minuten kan ze niet eens genoeg van je weten om jou als persoon te beoordelen. Goed, de eerste indruk is misschien niet waar zij op zat te wachten, maar dat ligt voor een groot deel aan het moment en aan haar stemming. Gewoon een kwestie van pech dus.
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:30:10 #144
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_43960909
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:26 schreef BttD het volgende:
Ik hoop dat er geen misbruik van gemaakt wordt maar voor degenen die willen weten hoe ik eruitzie:

Ik ben de rechter op de foto . Dat meisje ken ik verder niet, maar die kwam ik tegen in een club hier in Quebec. Deze foto heb ik niet op m'n datingprofiel staan uiteraard maar eentje waar ik er wel zo op uitzie (uiteraard, zo zie ik er elke dag uit )

Ik zou gaan voor dat meisje naast je
pi_43960961
quote:

Je ziet er hartstikke leuk uit, dus daar kan het niet aan liggen.
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:32:10 #146
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43960966
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:30 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik zou gaan voor dat meisje naast je
Niks mis mee inderdaad . Heb er nog leuk mee staan kletsen overigens

uiterlijk technisch is ze wel mijn type, lief hoofdje, blond, niet te groot...
Internetjosti!
pi_43961092
Rare vraag misschien, maar zoen je tijdens het uitgaan wel eens met meiden?
Als je gewoon een beetje lef hebt om met iemand te gaan dansen en dan eens wat te proberen, kan zoiets al snel gebeuren. Ik heb het gezien bij een boel mensen die een stuk lelijker zijn dan jij. Het is in elk geval goed voor je ego, en wie weet wat eruit kan voortkomen.
pi_43961150
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:21 schreef BttD het volgende:

[..]

Ik zeg ook 'ofzo'. M'n eigen zwakheden heb ik inmiddels wel genoeg bellicht

Enne, geef jij dan maar eens een constructieve verklaring voor het feit dat ik al 24 jaar zonder vriendin rondloop Want het is wel weer erg makkelijk oordelen...
het was niet mijn bedoeling om te oordelen, slechts om je kop uit het zand te trekken, mocht ie daar in zitten.

Mijn verklaring, die ik uiteraard moet gokken omdat ik je niet ken, is dat je tot je 22ste niet of nauwelijks geprobeerd hebt meisjes te versieren, en nu kampt met een soort van achterstand in het versieren van vrouwen. maar je bent in ieder geval bezig er iets aan te doen, dus je komt er wel.
pi_43961299
quote:

Heel normale jongen Het zal niet aan je uiterlijk liggen denk ik.

Ik denk dat je een keertje wat relaxter moet worden en wat meer moet genieten en dingen op je af laten komen Je komt hier vooral negatief over, in je posts. Concentreer je eens wat meer op het positieve Je zal zien dat dat al eens tuk uitmaakt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_43961372
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Te graag willen is zo mogelijk nog een grotere afknapper.
Die mannen waarmee ik via RP heb gechat wilden ook gewoon té graag. Het moet wel een beetje spannend blijven. Je ziet er ok uit, probeer wat relaxter te blijven, en stop voor een ander denken.

En hoelang zit je in Canada? Is het niet beter om daar gewoon van te genieten (ik zou het wel weten!) in plaats van je avondenlang zitten op te vreten over datingsites?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')