bierquote:Op zondag 26 november 2006 11:11 schreef Alexxxxx het volgende:
een topic met pivo als fipo
Alexander.quote:Op zondag 26 november 2006 11:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Chris.
quote:Op zondag 26 november 2006 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Onze tweewielervirenen van de MC slapen nog
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 november 2006 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
SieUwe.
sjoewe heeft geen leven meerquote:Op zondag 26 november 2006 12:17 schreef Sjoewe het volgende:
Zometeen hockeyen. Mocht je nog bekenden hebben die vandaag tegen Fletiomare H3 spelen, zeg maar dat ze uit de buurt van de keeper moeten blijven, ik heb zo'n klote bui dat ik echt niet voor mezelf in sta straks.![]()
Alvruchtenchocomelkquote:
Nu moet ik m'n oude hobbies weer oppakken, roken en bier drinken op obscure plaatsen.quote:
Ik zuip het zo voor je op hoor.quote:
Neem je Herman mee voor de whiskyquote:
quote:Op zondag 26 november 2006 12:15 schreef Monotomo het volgende:
Maar als er geen lucht bij mag komen, moet je het water dan eerst laten koken? Zodat er een groot deel van de zuurstof uit het water is?
quote:Op zondag 26 november 2006 12:51 schreef lipje het volgende:
[..]
Neem je Herman mee voor de whisky![]()
oh leuke kwoot gevonden
[..]
Eh? Om wat af en toe te doen?quote:Op zondag 26 november 2006 11:53 schreef BoJo het volgende:
gisteren in een XC90 V8 met 600 km op de teller 100m gereden (), best lachen weer om dit weer af en toe te doen
![]()
Peu'tje in het middenquote:
doe mij deze maarquote:Op zondag 26 november 2006 11:53 schreef BoJo het volgende:
gisteren in een XC90 V8 met 600 km op de teller 100m gereden (), best lachen weer om dit weer af en toe te doen
![]()
als je het doet, doe het dan wel goedquote:Op zondag 26 november 2006 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Jo.
ja godver, de vorige keer dat ik je Joost noemde ging je een BoJootje doenquote:
heheheh.quote:Op zondag 26 november 2006 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja godver, de vorige keer dat ik je Joost noemde ging je een BoJootje doenDus ik denk, dan maar Joost light.
quote:
Weer dezelfde sjonnenbakken en hal met dezelfde sportwagens als vorig jaarquote:Op zondag 26 november 2006 13:15 schreef Hugster het volgende:
gewoon na 2 nachten niet slapen nu na 4 uur slaap wakker gebeld dat ik over een uur wordt opgehaald om naar Speed & Design te gaan
Precies, maar ik doe wel ff een rondjequote:Op zondag 26 november 2006 13:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Weer dezelfde sjonnenbakken en hal met dezelfde sportwagens als vorig jaar
quote:Op zondag 26 november 2006 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Vorige week stonden er ten minste nog heftrucks, huisvrouwen en jezusroepers in die hal.
Jaquote:Op zondag 26 november 2006 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat een josti's alelmaalDie jankende kindertjes uit die SUV
Die ster bij die Daily
ik klonk al jaren via Vodafonequote:Op zondag 26 november 2006 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar klonk je ook als Ben?
knurft ga eens vaker kijken op het weblog, die stond er van de week al op, kreeg ik leuke reacties op en toen viel het muntje heel langzaamquote:Op zondag 26 november 2006 15:01 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, dat ijsland gebeuren, waarbij ze ook over water rijden, en tegen verticale wanden
grapje, de reden voor geen tijden is een goeie redenquote:Op zondag 26 november 2006 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
sorry klonk, ik kom alleen op de weblog als ik tijd over heb. en dat is dus vrijwle nooit meer de laatste twee maanden
werken is tof, ik mag pas over een paar maanden weer, ze willen me nu eerst een tijdje stabiel hebben qua medicijnen en werkingquote:Op zondag 26 november 2006 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
wellicht.
ingewikkeld, iets met een lichaams eigen stof die ik te weinig heb waardoor ik niet helemaal lekker functioneerquote:Op zondag 26 november 2006 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
waarvoor meot je pillen slikken dan??
Je kwam er niet in?quote:Op zondag 26 november 2006 17:49 schreef ijsmeis het volgende:
Aangezien Hugo het is vergeten: Alex, de volgende keer luister ik niet meer naar je qua kledingkeuze![]()
.
Jawel, maar een lange broek was veel en veelste heetquote:
Wwas in je string verder gegaan.quote:Op zondag 26 november 2006 17:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel, maar een lange broek was veel en veelste heet. Ik heb volgens mij ook nog nooit zoveel water gedronken op een avond.
Startte de v6 zo straks wel?quote:
ssstquote:Op zondag 26 november 2006 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
en post jij ff lekker in het verkeerde topic @ artc
foto's?quote:Op zondag 26 november 2006 20:01 schreef Paladijn het volgende:
back.
En een britse MX5 een bojo zien doen in Hatzenbach![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ARTC-nummers zijn ZO overrated.
Hoe wist je dat ik daar stond?quote:Op zondag 26 november 2006 11:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja wel mooi kut he. Wij zitten hier nu met zn drietjes uit te brakken, terwijl de 4e PTASCRingmeeter nu doodleuk zn Mazda op de parking bij de ingang aan het zitten is
Ik heb het zelfs op de tijd gepost dat jij je uto er ook daadwerkelijk neerzettequote:Op zondag 26 november 2006 20:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik daar stond?
Er kwam zelfs nog een nederlander op ons af om ons te waarschuwen voor de baan
Hij kent dit forum niet eens denk ik, anders heeft hij er geen tijd voor. Maar ik weet nu wel wat ik wilquote:Op zondag 26 november 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat doe je ook alleen maar omdat je weet dat Hilbert meeleest
Ik spreek m net op MSN, en hij kent het hier best wel hoorquote:Op zondag 26 november 2006 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij kent dit forum niet eens denk ik, anders heeft hij er geen tijd voor. Maar ik weet nu wel wat ik wilals ik terug kom uit Finland komt er een 155 2.0 16v EVO (misschien Ev0 2
)
Daar niet van, ik was terug aan't rennen en aan't kijken of ik aankomende rijders ook moest waarschuwen :xquote:
Niet, want de tijdzone in je profiel staat gewoon verkeerdquote:Op zondag 26 november 2006 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
edit - wanneer ga je t forum eens op tijd zetten trouwens
Shitquote:Op zondag 26 november 2006 20:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Niet, want de tijdzone in je profiel staat gewoon verkeerd
* Alfisti mept Alexxxxxquote:Op zondag 26 november 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ARTC-nummers zijn ZO overrated.
Waarom?quote:Op zondag 26 november 2006 20:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti mept Alexxxxx
ARTC nummer is cool!![]()
net ook maar even een query over de database gedraait, nu zit iedereen meteen weer goed qua tijdquote:Op zondag 26 november 2006 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Shitzit ik daarom al 2 weken elke keer te kutten
Ik ramde vanmiddag een MG op de foto voor jequote:Op zondag 26 november 2006 20:01 schreef Paladijn het volgende:
back.
En een britse MX5 een bojo zien doen in Hatzenbach![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 20:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik ramde vanmiddag een MG op de foto voor je
meneer heeft verstands von forumdatabases?quote:Op zondag 26 november 2006 20:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
net ook maar even een query over de database gedraait, nu zit iedereen meteen weer goed qua tijd
In Kerkrade wel ja. En verstands is Mesteregs.quote:Op zondag 26 november 2006 21:04 schreef Hugster het volgende:
Von is Limburgs?
Klein beetjequote:Op zondag 26 november 2006 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meneer heeft verstands von forumdatabases?
ik vermeod het jaquote:Op zondag 26 november 2006 21:51 schreef Sjoewe het volgende:
Zitten die twee snoezepoezen weer acounts te sharen?
Fok is gewoon weer eens k*t bereikbaar.. de frontpage doet't hier ook amperquote:Op zondag 26 november 2006 22:49 schreef Sjoewe het volgende:
Is het forum weer gaar, of is teleNee weer gaar?
quote:Op zondag 26 november 2006 23:15 schreef Sjoewe het volgende:
http://poststuff5.entensi(...)hp?media=metalfp.wmv
Kloptquote:Op zondag 26 november 2006 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen je zaterdag een tentamen had piepte je wel anders
In m'n jonge jaren vond ik dat altijd meesterlijkquote:Op zondag 26 november 2006 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, je kut altidj nog heftruckchauffeur wordenOf studentchauffeur
Je zag jezelf over 10 jaar?quote:Op zondag 26 november 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Leuke quoet van een oud colelga van me bij de waterleiding:
zijn zoontje:
"Pappa, ik vind school stom!"
hij: "ja, dat vond ik vroeger ook. En nu ben ik monteur bij de waterleiding!"
![]()
![]()
Nee, ik ben onvruchtbaar. Denk ik.quote:Op zondag 26 november 2006 23:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zag jezelf over 10 jaar?
quote:Op zondag 26 november 2006 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik ben onvruchtbaar. Denk ik.
Gelukkig ben jij niet verstandigquote:Op zondag 26 november 2006 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja. Als ik verstandig zou zijn, zou ik gaan slapen.
En dat is gelukkig?quote:
Tijd om het te laten uitzoeken.quote:Op zondag 26 november 2006 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik ben onvruchtbaar. Denk ik.
nou dan kan ik je vandaag nog wat picca's spammen.quote:Op zondag 26 november 2006 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dat is gelukkig?
Nou ja, ik ben aan het afbouwen, en ga zo wel. Anders ben ik de hele week weer brak, en er moet nog het een en ander gebeuren.
Nope das DenHaagZuid/Rijswijk op de A4quote:
mijn leeftijd in minuten na middernacht....quote:Op maandag 27 november 2006 00:31 schreef lipje het volgende:
hoe laat is het?
Shit, ik zat te twijfelen tussen DH en R'damquote:Op maandag 27 november 2006 00:30 schreef lipje het volgende:
[..]
Nope das DenHaagZuid/Rijswijk op de A4
Ik mis mijn Civic eigenlijk welquote:Op maandag 27 november 2006 10:52 schreef Googolplexian het volgende:
Oja ... mijn condoleance aan IJsmeis
Honda-nicht!
snap ikquote:Op maandag 27 november 2006 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik mis mijn Civic eigenlijk wel![]()
.
Ik zag gisteren een hele lelijke Sol staan, dat ik haast medelijden kreeg met het ding.quote:Op maandag 27 november 2006 10:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
snap ik
Ik heb m'n Snolletje sinds gisteren weer terugt0n heeft goed werk verricht, kun je wel stellen
Bwehehehehehehe wat een grafjosti'squote:Op maandag 27 november 2006 11:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
y0!
http://video.google.com/videoplay?docid=-1654213400890434574&q=![]()
![]()
feauteaux?quote:Op maandag 27 november 2006 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een hele lelijke Sol staan, dat ik haast medelijden kreeg met het ding.
Eindhovuuuuuuhquote:Op maandag 27 november 2006 11:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bwehehehehehehe wat een grafjosti's
Ook dat is weer begrijpelijk : wel zonde van een leuk otootje.quote:
Het mongolendansje rukt op naar het noordenquote:
Da's al fkes hoorquote:Op maandag 27 november 2006 11:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het mongolendansje rukt op naar het noorden
Heldquote:Op maandag 27 november 2006 11:36 schreef Sjoewe het volgende:
donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag
Kan jij nog een 15de eeuws cabinet op de kop tikken voor een IKEA prijs dan?quote:Op maandag 27 november 2006 12:59 schreef ThaFreak het volgende:
sinds wanneer in pc geheugen zo fucking duur geworden![]()
gewoon simpel pc133 geheugen voor een oude pc van de buurman bijna 100¤ voor 512mb![]()
Voorraad in IT is duur. Oudere dingen worden gewoon weer duurder. Alleen de nieuwste shit blijft goedkoop.quote:Op maandag 27 november 2006 12:59 schreef ThaFreak het volgende:
sinds wanneer in pc geheugen zo fucking duur geworden![]()
gewoon simpel pc133 geheugen voor een oude pc van de buurman bijna 100¤ voor 512mb![]()
De jouwe wel, bij wat ik stuurde kreeg ik errors en nu ben je helemaal offline.quote:Op maandag 27 november 2006 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
Doet MSN het niet meer?
Ja, mijn berichten kwamen ook niet aan en nu is ie continu aan het inloggen, wat niet werktquote:Op maandag 27 november 2006 15:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
De jouwe wel, bij wat ik stuurde kreeg ik errors en nu ben je helemaal offline.
Zitten ze je weer te pestenquote:Op maandag 27 november 2006 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, mijn berichten kwamen ook niet aan en nu is ie continu aan het inloggen, wat niet werkt.
Oh en ik heb een kutopdracht gekregen. Mijn dag kan niet meer stuk. Want dat is ie al.
Ik had trouwens een metermail naar mijn moeder verstuurd. Maar ik heb nog niks terugquote:
antiek is inderdaad duurquote:Op maandag 27 november 2006 14:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Voorraad in IT is duur. Oudere dingen worden gewoon weer duurder. Alleen de nieuwste shit blijft goedkoop.
Ik zou het op marktplaats scoren.
quote:
*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*quote:
Prop het in die oude PCquote:Op maandag 27 november 2006 17:03 schreef ThaFreak het volgende:
iemand nog CompactFlash kaartjes nodig?>>> [TK] CompactFlash geheugen
lol, kon dat maar.....quote:
Iddquote:Op maandag 27 november 2006 17:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lol, kon dat maar.....
stuk goedkoper![]()
krijg je als pta mod, ga je in nm's en pk's pratenquote:Op maandag 27 november 2006 17:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd
Had ik je even mooi "tuk" hè, jongeman.
quote:Op maandag 27 november 2006 17:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
krijg je als pta mod, ga je in nm's en pk's praten![]()
tuulk....quote:Op maandag 27 november 2006 17:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je alweer werk eigenlijk...?
Ja, ongetwijfeld. Maar TF is online, en die heeft verstand van VW.quote:Op maandag 27 november 2006 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
Wat dacht je van een nieuw topic openen?
Typische FOK!kerquote:Op maandag 27 november 2006 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
En wat gaat dat belasting en verzekeringstechnisch kosten, voor een 23jarige zonder ervaring?
Hoe moet ik het kentekeno van mn bolide weten in de ori;enterende fase?quote:Op maandag 27 november 2006 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Typische FOK!kerhttp://www.independer.nl/Auto/Intro.aspx
hema Roggebrood, Hema Toast en Hema beschuit. En dat heeft dan allemaal op mijn lepels gestaan.quote:Op maandag 27 november 2006 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jip en Janneke kinderchampagne
Kenteken onbekend of grijs kentekenquote:Op maandag 27 november 2006 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe moet ik het kentekeno van mn bolide weten in de ori;enterende fase?
JEZUS CHRISTUS.quote:Op maandag 27 november 2006 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe moet ik het kentekeno van mn bolide weten in de ori;enterende fase?
quote:
quote:Als u uw kenteken niet weet of als het om een grijs kenteken gaat, klik dan op de button ernaast. U kunt dan al uw autogegevens zelf invullen.
quote:Op maandag 27 november 2006 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hema Roggebrood, Hema Toast en Hema beschuit. En dat heeft dan allemaal op mijn lepels gestaan.
Ik ben moequote:Op maandag 27 november 2006 17:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kenteken onbekend of grijs kenteken
de 2.0 of de 1.6tdquote:Op maandag 27 november 2006 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
OK, ik weet eindelijk wat ik wil op automobiel gebied. Een VW T3 gesloten bus, enkele cabine.
Wat voor motor kan ik daar et beste in hebben? Zijn die krengen erg onderhoudsgevoelig? En hoe lang is het laadruim?
Whehehehe, nog meer voordelen.quote:Sommige maatschappijen geven korting indien sprake is van een afgeronde HBO of universitaire opleiding.
Uw kunt hier aangeven of dit voor u van toepassing is.
Shit happens.quote:Op maandag 27 november 2006 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben moe
twee pallets over de kop vandaag,m in 1 bewegingDaar lagen 31.200 beschuiten over de vloer
![]()
Hmm, wat een rare korting.quote:Op maandag 27 november 2006 17:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehe, nog meer voordelen.
HET GAAT TOCH GODDOMME OOK OM EEN INDICATIE!!!!!quote:Op maandag 27 november 2006 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, leuk alleen maar 5deurs VW Transporters bij de modellen
quote:
Ah, maar reserveonderdelenvoorziening is in ieder geval geen probleem, iemand hier uit het dorp heeft een stuk of 20 gekocht van het legerquote:Op maandag 27 november 2006 17:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de 2.0 of de 1.6td
onderhoudsgevoelig ligt eraan hoe de staat is, vaak rotten ze weg van de roest waar je bij staat.....
iedere T3 heeft daar last van, is gewoon hoe die dingen gebouwd zijn (bouwpakket)
hoe lang het laadruim is zou ik je niet kunnen vertellen zo uit me hoofd
Mja, inkoop t.o.v. verkoop is best een verschil jaquote:Op maandag 27 november 2006 17:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee joh.....
zit momenteel op het servies en dergelijke![]()
erg chill moet ik zeggen, totaal anders dan auto's verkopen![]()
Ja man, want dan gaan al mn bierzuipende vrienden achterin zitten, verzekringstechnisch gezien, en die slopen de boelquote:Op maandag 27 november 2006 17:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
HET GAAT TOCH GODDOMME OOK OM EEN INDICATIE!!!!!
Alsof die 3 extra deuren ineens een verhoging van 200¤ per maand genereren
Ik neem toch aan dat je die unit niet all-risk gaat verzekeren?quote:Op maandag 27 november 2006 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja man, want dan gaan al mn bierzuipende vrienden achterin zitten, verzekringstechnisch gezien, en die slopen de boel
In dit geval kan ik me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 27 november 2006 17:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ben ik de enige die die quotes in combinatie met een PI nooit snapt van hermandeperman?.
haha met reserve onderdelen red je het niet, die roesten net zo hard mee na een tijdjequote:Op maandag 27 november 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, maar reserveonderdelenvoorziening is in ieder geval geen probleem, iemand hier uit het dorp heeft een stuk of 20 gekocht van het leger
Dank je!
Lex is zo eigenwijs dat'ie hem toch wel koopt.quote:Op maandag 27 november 2006 17:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haha met reserve onderdelen red je het niet, die roesten net zo hard mee na een tijdje![]()
ik geef je een negatief advies voor een T3 tenzij het een compleet gereviseerde is![]()
J emoets toned zijn om ze te snappen. Ik snap ze meestal wel.quote:Op maandag 27 november 2006 17:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ben ik de enige die die quotes in combinatie met een PI nooit snapt van hermandeperman?.
Maar een T4 of een jappenbus is zo lelijkquote:Op maandag 27 november 2006 17:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haha met reserve onderdelen red je het niet, die roesten net zo hard mee na een tijdje![]()
ik geef je een negatief advies voor een T3 tenzij het een compleet gereviseerde is![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
J emoets toned zijn om ze te snappen. Ik snap ze meestal wel.
Ik niet, hele vervvelendquote:Op maandag 27 november 2006 17:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb echt de neiging om je posts te gaan editen.
Maar goed. Zu hause.
quote:Op maandag 27 november 2006 17:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, inkoop t.o.v. verkoop is best een verschil ja
een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op maandag 27 november 2006 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar een T4 of een jappenbus is zo lelijk![]()
Nah, das precies hoeveel mensen er in passenquote:Op maandag 27 november 2006 18:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een gewaarschuwd mens telt voor 2![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 16:03 schreef t0n het volgende:
Zo nam Goog em weer mee:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een Porschemotor, natuurlijk...quote:Op maandag 27 november 2006 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
OK, ik weet eindelijk wat ik wil op automobiel gebied. Een VW T3 gesloten bus, enkele cabine.
Wat voor motor kan ik daar et beste in hebben? Zijn die krengen erg onderhoudsgevoelig? En hoe lang is het laadruim?
Nee man, matuurlijk niet, je kent me toch!quote:Op maandag 27 november 2006 18:16 schreef Paladijn het volgende:
lexxx: heb je al eens naar de myreviews van autoweek gekeken (en de entries van fanboys en kuthippies eruit gefilterd)? Daar staan doorgaans wel wat bruikbare aandachtspunten bij mbt. onderhoud en zwakke punten van een model.
Ik zag allemaal enge dingen over een verzekering voorbij komen, dus besloot het toch maar te vragenquote:Op maandag 27 november 2006 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee man, matuurlijk niet, je kent me toch!
Bij wat voor auto ik ook koop, ik krijg één verzekering er gratis bijquote:Op maandag 27 november 2006 18:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik zag allemaal enge dingen over een verzekering voorbij komen, dus besloot het toch maar te vragen
hehe, tijd voor een cursus sleutelenquote:Op maandag 27 november 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij wat voor auto ik ook koop, ik krijg één verzekering er gratis bij
Ik kan je namelijk verzekeren dat het één bak ellende word
Yeah, en met een matras achterin kan dat ook makkelijk. Kan ik lekker veel in Duitsland zitten en zoquote:Op maandag 27 november 2006 18:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
hehe, tijd voor een cursus sleutelen
En een VW transporter is wel de ultieme roadtrip bak
Thanksquote:Op maandag 27 november 2006 18:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]netjes, wat heb je er eigenlijk allemaal op aangepast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |