Nah, das precies hoeveel mensen er in passenquote:Op maandag 27 november 2006 18:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een gewaarschuwd mens telt voor 2![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 16:03 schreef t0n het volgende:
Zo nam Goog em weer mee:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een Porschemotor, natuurlijk...quote:Op maandag 27 november 2006 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
OK, ik weet eindelijk wat ik wil op automobiel gebied. Een VW T3 gesloten bus, enkele cabine.
Wat voor motor kan ik daar et beste in hebben? Zijn die krengen erg onderhoudsgevoelig? En hoe lang is het laadruim?
Nee man, matuurlijk niet, je kent me toch!quote:Op maandag 27 november 2006 18:16 schreef Paladijn het volgende:
lexxx: heb je al eens naar de myreviews van autoweek gekeken (en de entries van fanboys en kuthippies eruit gefilterd)? Daar staan doorgaans wel wat bruikbare aandachtspunten bij mbt. onderhoud en zwakke punten van een model.
Ik zag allemaal enge dingen over een verzekering voorbij komen, dus besloot het toch maar te vragenquote:Op maandag 27 november 2006 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee man, matuurlijk niet, je kent me toch!
Bij wat voor auto ik ook koop, ik krijg één verzekering er gratis bijquote:Op maandag 27 november 2006 18:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik zag allemaal enge dingen over een verzekering voorbij komen, dus besloot het toch maar te vragen
hehe, tijd voor een cursus sleutelenquote:Op maandag 27 november 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij wat voor auto ik ook koop, ik krijg één verzekering er gratis bij
Ik kan je namelijk verzekeren dat het één bak ellende word
Yeah, en met een matras achterin kan dat ook makkelijk. Kan ik lekker veel in Duitsland zitten en zoquote:Op maandag 27 november 2006 18:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
hehe, tijd voor een cursus sleutelen
En een VW transporter is wel de ultieme roadtrip bak
Thanksquote:Op maandag 27 november 2006 18:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]netjes, wat heb je er eigenlijk allemaal op aangepast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |