de 2.0 of de 1.6tdquote:Op maandag 27 november 2006 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
OK, ik weet eindelijk wat ik wil op automobiel gebied. Een VW T3 gesloten bus, enkele cabine.
Wat voor motor kan ik daar et beste in hebben? Zijn die krengen erg onderhoudsgevoelig? En hoe lang is het laadruim?
Whehehehe, nog meer voordelen.quote:Sommige maatschappijen geven korting indien sprake is van een afgeronde HBO of universitaire opleiding.
Uw kunt hier aangeven of dit voor u van toepassing is.
Shit happens.quote:Op maandag 27 november 2006 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben moe
twee pallets over de kop vandaag,m in 1 bewegingDaar lagen 31.200 beschuiten over de vloer
![]()
Hmm, wat een rare korting.quote:Op maandag 27 november 2006 17:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehe, nog meer voordelen.
HET GAAT TOCH GODDOMME OOK OM EEN INDICATIE!!!!!quote:Op maandag 27 november 2006 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, leuk alleen maar 5deurs VW Transporters bij de modellen
quote:
Ah, maar reserveonderdelenvoorziening is in ieder geval geen probleem, iemand hier uit het dorp heeft een stuk of 20 gekocht van het legerquote:Op maandag 27 november 2006 17:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de 2.0 of de 1.6td
onderhoudsgevoelig ligt eraan hoe de staat is, vaak rotten ze weg van de roest waar je bij staat.....
iedere T3 heeft daar last van, is gewoon hoe die dingen gebouwd zijn (bouwpakket)
hoe lang het laadruim is zou ik je niet kunnen vertellen zo uit me hoofd
Mja, inkoop t.o.v. verkoop is best een verschil jaquote:Op maandag 27 november 2006 17:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee joh.....
zit momenteel op het servies en dergelijke![]()
erg chill moet ik zeggen, totaal anders dan auto's verkopen![]()
Ja man, want dan gaan al mn bierzuipende vrienden achterin zitten, verzekringstechnisch gezien, en die slopen de boelquote:Op maandag 27 november 2006 17:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
HET GAAT TOCH GODDOMME OOK OM EEN INDICATIE!!!!!
Alsof die 3 extra deuren ineens een verhoging van 200¤ per maand genereren
Ik neem toch aan dat je die unit niet all-risk gaat verzekeren?quote:Op maandag 27 november 2006 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja man, want dan gaan al mn bierzuipende vrienden achterin zitten, verzekringstechnisch gezien, en die slopen de boel
In dit geval kan ik me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 27 november 2006 17:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ben ik de enige die die quotes in combinatie met een PI nooit snapt van hermandeperman?.
haha met reserve onderdelen red je het niet, die roesten net zo hard mee na een tijdjequote:Op maandag 27 november 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, maar reserveonderdelenvoorziening is in ieder geval geen probleem, iemand hier uit het dorp heeft een stuk of 20 gekocht van het leger
Dank je!
Lex is zo eigenwijs dat'ie hem toch wel koopt.quote:Op maandag 27 november 2006 17:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haha met reserve onderdelen red je het niet, die roesten net zo hard mee na een tijdje![]()
ik geef je een negatief advies voor een T3 tenzij het een compleet gereviseerde is![]()
J emoets toned zijn om ze te snappen. Ik snap ze meestal wel.quote:Op maandag 27 november 2006 17:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ben ik de enige die die quotes in combinatie met een PI nooit snapt van hermandeperman?.
Maar een T4 of een jappenbus is zo lelijkquote:Op maandag 27 november 2006 17:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haha met reserve onderdelen red je het niet, die roesten net zo hard mee na een tijdje![]()
ik geef je een negatief advies voor een T3 tenzij het een compleet gereviseerde is![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
J emoets toned zijn om ze te snappen. Ik snap ze meestal wel.
Ik niet, hele vervvelendquote:Op maandag 27 november 2006 17:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb echt de neiging om je posts te gaan editen.
Maar goed. Zu hause.
quote:Op maandag 27 november 2006 17:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, inkoop t.o.v. verkoop is best een verschil ja
een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op maandag 27 november 2006 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar een T4 of een jappenbus is zo lelijk![]()
Nah, das precies hoeveel mensen er in passenquote:Op maandag 27 november 2006 18:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een gewaarschuwd mens telt voor 2![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 16:03 schreef t0n het volgende:
Zo nam Goog em weer mee:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een Porschemotor, natuurlijk...quote:Op maandag 27 november 2006 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
OK, ik weet eindelijk wat ik wil op automobiel gebied. Een VW T3 gesloten bus, enkele cabine.
Wat voor motor kan ik daar et beste in hebben? Zijn die krengen erg onderhoudsgevoelig? En hoe lang is het laadruim?
Nee man, matuurlijk niet, je kent me toch!quote:Op maandag 27 november 2006 18:16 schreef Paladijn het volgende:
lexxx: heb je al eens naar de myreviews van autoweek gekeken (en de entries van fanboys en kuthippies eruit gefilterd)? Daar staan doorgaans wel wat bruikbare aandachtspunten bij mbt. onderhoud en zwakke punten van een model.
Ik zag allemaal enge dingen over een verzekering voorbij komen, dus besloot het toch maar te vragenquote:Op maandag 27 november 2006 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee man, matuurlijk niet, je kent me toch!
Bij wat voor auto ik ook koop, ik krijg één verzekering er gratis bijquote:Op maandag 27 november 2006 18:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik zag allemaal enge dingen over een verzekering voorbij komen, dus besloot het toch maar te vragen
hehe, tijd voor een cursus sleutelenquote:Op maandag 27 november 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij wat voor auto ik ook koop, ik krijg één verzekering er gratis bij
Ik kan je namelijk verzekeren dat het één bak ellende word
Yeah, en met een matras achterin kan dat ook makkelijk. Kan ik lekker veel in Duitsland zitten en zoquote:Op maandag 27 november 2006 18:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
hehe, tijd voor een cursus sleutelen
En een VW transporter is wel de ultieme roadtrip bak
Thanksquote:Op maandag 27 november 2006 18:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]netjes, wat heb je er eigenlijk allemaal op aangepast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |