Ook dat is weer begrijpelijk : wel zonde van een leuk otootje.quote:
Het mongolendansje rukt op naar het noordenquote:
Da's al fkes hoorquote:Op maandag 27 november 2006 11:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het mongolendansje rukt op naar het noorden
Heldquote:Op maandag 27 november 2006 11:36 schreef Sjoewe het volgende:
donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag
Kan jij nog een 15de eeuws cabinet op de kop tikken voor een IKEA prijs dan?quote:Op maandag 27 november 2006 12:59 schreef ThaFreak het volgende:
sinds wanneer in pc geheugen zo fucking duur geworden![]()
gewoon simpel pc133 geheugen voor een oude pc van de buurman bijna 100¤ voor 512mb![]()
Voorraad in IT is duur. Oudere dingen worden gewoon weer duurder. Alleen de nieuwste shit blijft goedkoop.quote:Op maandag 27 november 2006 12:59 schreef ThaFreak het volgende:
sinds wanneer in pc geheugen zo fucking duur geworden![]()
gewoon simpel pc133 geheugen voor een oude pc van de buurman bijna 100¤ voor 512mb![]()
De jouwe wel, bij wat ik stuurde kreeg ik errors en nu ben je helemaal offline.quote:Op maandag 27 november 2006 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
Doet MSN het niet meer?
Ja, mijn berichten kwamen ook niet aan en nu is ie continu aan het inloggen, wat niet werktquote:Op maandag 27 november 2006 15:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
De jouwe wel, bij wat ik stuurde kreeg ik errors en nu ben je helemaal offline.
Zitten ze je weer te pestenquote:Op maandag 27 november 2006 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, mijn berichten kwamen ook niet aan en nu is ie continu aan het inloggen, wat niet werkt.
Oh en ik heb een kutopdracht gekregen. Mijn dag kan niet meer stuk. Want dat is ie al.
Ik had trouwens een metermail naar mijn moeder verstuurd. Maar ik heb nog niks terugquote:
antiek is inderdaad duurquote:Op maandag 27 november 2006 14:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Voorraad in IT is duur. Oudere dingen worden gewoon weer duurder. Alleen de nieuwste shit blijft goedkoop.
Ik zou het op marktplaats scoren.
quote:
*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*quote:
Prop het in die oude PCquote:Op maandag 27 november 2006 17:03 schreef ThaFreak het volgende:
iemand nog CompactFlash kaartjes nodig?>>> [TK] CompactFlash geheugen
lol, kon dat maar.....quote:
Iddquote:Op maandag 27 november 2006 17:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lol, kon dat maar.....
stuk goedkoper![]()
krijg je als pta mod, ga je in nm's en pk's pratenquote:Op maandag 27 november 2006 17:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd
Had ik je even mooi "tuk" hè, jongeman.
quote:Op maandag 27 november 2006 17:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
krijg je als pta mod, ga je in nm's en pk's praten![]()
tuulk....quote:Op maandag 27 november 2006 17:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je alweer werk eigenlijk...?
Ja, ongetwijfeld. Maar TF is online, en die heeft verstand van VW.quote:Op maandag 27 november 2006 17:38 schreef ijsmeis het volgende:
Wat dacht je van een nieuw topic openen?
Typische FOK!kerquote:Op maandag 27 november 2006 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
En wat gaat dat belasting en verzekeringstechnisch kosten, voor een 23jarige zonder ervaring?
Hoe moet ik het kentekeno van mn bolide weten in de ori;enterende fase?quote:Op maandag 27 november 2006 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Typische FOK!kerhttp://www.independer.nl/Auto/Intro.aspx
hema Roggebrood, Hema Toast en Hema beschuit. En dat heeft dan allemaal op mijn lepels gestaan.quote:Op maandag 27 november 2006 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jip en Janneke kinderchampagne
Kenteken onbekend of grijs kentekenquote:Op maandag 27 november 2006 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe moet ik het kentekeno van mn bolide weten in de ori;enterende fase?
JEZUS CHRISTUS.quote:Op maandag 27 november 2006 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe moet ik het kentekeno van mn bolide weten in de ori;enterende fase?
quote:
quote:Als u uw kenteken niet weet of als het om een grijs kenteken gaat, klik dan op de button ernaast. U kunt dan al uw autogegevens zelf invullen.
quote:Op maandag 27 november 2006 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hema Roggebrood, Hema Toast en Hema beschuit. En dat heeft dan allemaal op mijn lepels gestaan.
Ik ben moequote:Op maandag 27 november 2006 17:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kenteken onbekend of grijs kenteken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |