foto's?quote:Op zondag 26 november 2006 20:01 schreef Paladijn het volgende:
back.
En een britse MX5 een bojo zien doen in Hatzenbach![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ARTC-nummers zijn ZO overrated.
Hoe wist je dat ik daar stond?quote:Op zondag 26 november 2006 11:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja wel mooi kut he. Wij zitten hier nu met zn drietjes uit te brakken, terwijl de 4e PTASCRingmeeter nu doodleuk zn Mazda op de parking bij de ingang aan het zitten is
Ik heb het zelfs op de tijd gepost dat jij je uto er ook daadwerkelijk neerzettequote:Op zondag 26 november 2006 20:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik daar stond?
Er kwam zelfs nog een nederlander op ons af om ons te waarschuwen voor de baan
Hij kent dit forum niet eens denk ik, anders heeft hij er geen tijd voor. Maar ik weet nu wel wat ik wilquote:Op zondag 26 november 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat doe je ook alleen maar omdat je weet dat Hilbert meeleest
Ik spreek m net op MSN, en hij kent het hier best wel hoorquote:Op zondag 26 november 2006 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij kent dit forum niet eens denk ik, anders heeft hij er geen tijd voor. Maar ik weet nu wel wat ik wilals ik terug kom uit Finland komt er een 155 2.0 16v EVO (misschien Ev0 2
)
Daar niet van, ik was terug aan't rennen en aan't kijken of ik aankomende rijders ook moest waarschuwen :xquote:
Niet, want de tijdzone in je profiel staat gewoon verkeerdquote:Op zondag 26 november 2006 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
edit - wanneer ga je t forum eens op tijd zetten trouwens
Shitquote:Op zondag 26 november 2006 20:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Niet, want de tijdzone in je profiel staat gewoon verkeerd
* Alfisti mept Alexxxxxquote:Op zondag 26 november 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ARTC-nummers zijn ZO overrated.
Waarom?quote:Op zondag 26 november 2006 20:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti mept Alexxxxx
ARTC nummer is cool!![]()
net ook maar even een query over de database gedraait, nu zit iedereen meteen weer goed qua tijdquote:Op zondag 26 november 2006 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Shitzit ik daarom al 2 weken elke keer te kutten
Ik ramde vanmiddag een MG op de foto voor jequote:Op zondag 26 november 2006 20:01 schreef Paladijn het volgende:
back.
En een britse MX5 een bojo zien doen in Hatzenbach![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 20:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik ramde vanmiddag een MG op de foto voor je
meneer heeft verstands von forumdatabases?quote:Op zondag 26 november 2006 20:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
net ook maar even een query over de database gedraait, nu zit iedereen meteen weer goed qua tijd
In Kerkrade wel ja. En verstands is Mesteregs.quote:Op zondag 26 november 2006 21:04 schreef Hugster het volgende:
Von is Limburgs?
Klein beetjequote:Op zondag 26 november 2006 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meneer heeft verstands von forumdatabases?
ik vermeod het jaquote:Op zondag 26 november 2006 21:51 schreef Sjoewe het volgende:
Zitten die twee snoezepoezen weer acounts te sharen?
Fok is gewoon weer eens k*t bereikbaar.. de frontpage doet't hier ook amperquote:Op zondag 26 november 2006 22:49 schreef Sjoewe het volgende:
Is het forum weer gaar, of is teleNee weer gaar?
quote:Op zondag 26 november 2006 23:15 schreef Sjoewe het volgende:
http://poststuff5.entensi(...)hp?media=metalfp.wmv
Kloptquote:Op zondag 26 november 2006 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen je zaterdag een tentamen had piepte je wel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |