Alvruchtenchocomelkquote:
Nu moet ik m'n oude hobbies weer oppakken, roken en bier drinken op obscure plaatsen.quote:
Ik zuip het zo voor je op hoor.quote:
Neem je Herman mee voor de whiskyquote:
quote:Op zondag 26 november 2006 12:15 schreef Monotomo het volgende:
Maar als er geen lucht bij mag komen, moet je het water dan eerst laten koken? Zodat er een groot deel van de zuurstof uit het water is?
quote:Op zondag 26 november 2006 12:51 schreef lipje het volgende:
[..]
Neem je Herman mee voor de whisky![]()
oh leuke kwoot gevonden
[..]
Eh? Om wat af en toe te doen?quote:Op zondag 26 november 2006 11:53 schreef BoJo het volgende:
gisteren in een XC90 V8 met 600 km op de teller 100m gereden (), best lachen weer om dit weer af en toe te doen
![]()
Peu'tje in het middenquote:
doe mij deze maarquote:Op zondag 26 november 2006 11:53 schreef BoJo het volgende:
gisteren in een XC90 V8 met 600 km op de teller 100m gereden (), best lachen weer om dit weer af en toe te doen
![]()
als je het doet, doe het dan wel goedquote:Op zondag 26 november 2006 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Jo.
ja godver, de vorige keer dat ik je Joost noemde ging je een BoJootje doenquote:
heheheh.quote:Op zondag 26 november 2006 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja godver, de vorige keer dat ik je Joost noemde ging je een BoJootje doenDus ik denk, dan maar Joost light.
quote:
Weer dezelfde sjonnenbakken en hal met dezelfde sportwagens als vorig jaarquote:Op zondag 26 november 2006 13:15 schreef Hugster het volgende:
gewoon na 2 nachten niet slapen nu na 4 uur slaap wakker gebeld dat ik over een uur wordt opgehaald om naar Speed & Design te gaan
Precies, maar ik doe wel ff een rondjequote:Op zondag 26 november 2006 13:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Weer dezelfde sjonnenbakken en hal met dezelfde sportwagens als vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |