bierquote:Op zondag 26 november 2006 11:11 schreef Alexxxxx het volgende:
een topic met pivo als fipo
Alexander.quote:Op zondag 26 november 2006 11:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Chris.
quote:Op zondag 26 november 2006 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Onze tweewielervirenen van de MC slapen nog
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 november 2006 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
SieUwe.
sjoewe heeft geen leven meerquote:Op zondag 26 november 2006 12:17 schreef Sjoewe het volgende:
Zometeen hockeyen. Mocht je nog bekenden hebben die vandaag tegen Fletiomare H3 spelen, zeg maar dat ze uit de buurt van de keeper moeten blijven, ik heb zo'n klote bui dat ik echt niet voor mezelf in sta straks.![]()
Alvruchtenchocomelkquote:
Nu moet ik m'n oude hobbies weer oppakken, roken en bier drinken op obscure plaatsen.quote:
Ik zuip het zo voor je op hoor.quote:
Neem je Herman mee voor de whiskyquote:
quote:Op zondag 26 november 2006 12:15 schreef Monotomo het volgende:
Maar als er geen lucht bij mag komen, moet je het water dan eerst laten koken? Zodat er een groot deel van de zuurstof uit het water is?
quote:Op zondag 26 november 2006 12:51 schreef lipje het volgende:
[..]
Neem je Herman mee voor de whisky![]()
oh leuke kwoot gevonden
[..]
Eh? Om wat af en toe te doen?quote:Op zondag 26 november 2006 11:53 schreef BoJo het volgende:
gisteren in een XC90 V8 met 600 km op de teller 100m gereden (), best lachen weer om dit weer af en toe te doen
![]()
Peu'tje in het middenquote:
doe mij deze maarquote:Op zondag 26 november 2006 11:53 schreef BoJo het volgende:
gisteren in een XC90 V8 met 600 km op de teller 100m gereden (), best lachen weer om dit weer af en toe te doen
![]()
als je het doet, doe het dan wel goedquote:Op zondag 26 november 2006 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Jo.
ja godver, de vorige keer dat ik je Joost noemde ging je een BoJootje doenquote:
heheheh.quote:Op zondag 26 november 2006 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja godver, de vorige keer dat ik je Joost noemde ging je een BoJootje doenDus ik denk, dan maar Joost light.
quote:
Weer dezelfde sjonnenbakken en hal met dezelfde sportwagens als vorig jaarquote:Op zondag 26 november 2006 13:15 schreef Hugster het volgende:
gewoon na 2 nachten niet slapen nu na 4 uur slaap wakker gebeld dat ik over een uur wordt opgehaald om naar Speed & Design te gaan
Precies, maar ik doe wel ff een rondjequote:Op zondag 26 november 2006 13:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Weer dezelfde sjonnenbakken en hal met dezelfde sportwagens als vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |