quote:Op zondag 26 november 2006 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Vorige week stonden er ten minste nog heftrucks, huisvrouwen en jezusroepers in die hal.
Jaquote:Op zondag 26 november 2006 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat een josti's alelmaalDie jankende kindertjes uit die SUV
Die ster bij die Daily
ik klonk al jaren via Vodafonequote:Op zondag 26 november 2006 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar klonk je ook als Ben?
knurft ga eens vaker kijken op het weblog, die stond er van de week al op, kreeg ik leuke reacties op en toen viel het muntje heel langzaamquote:Op zondag 26 november 2006 15:01 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, dat ijsland gebeuren, waarbij ze ook over water rijden, en tegen verticale wanden
grapje, de reden voor geen tijden is een goeie redenquote:Op zondag 26 november 2006 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
sorry klonk, ik kom alleen op de weblog als ik tijd over heb. en dat is dus vrijwle nooit meer de laatste twee maanden
werken is tof, ik mag pas over een paar maanden weer, ze willen me nu eerst een tijdje stabiel hebben qua medicijnen en werkingquote:Op zondag 26 november 2006 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
wellicht.
ingewikkeld, iets met een lichaams eigen stof die ik te weinig heb waardoor ik niet helemaal lekker functioneerquote:Op zondag 26 november 2006 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
waarvoor meot je pillen slikken dan??
Je kwam er niet in?quote:Op zondag 26 november 2006 17:49 schreef ijsmeis het volgende:
Aangezien Hugo het is vergeten: Alex, de volgende keer luister ik niet meer naar je qua kledingkeuze![]()
.
Jawel, maar een lange broek was veel en veelste heetquote:
Wwas in je string verder gegaan.quote:Op zondag 26 november 2006 17:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel, maar een lange broek was veel en veelste heet. Ik heb volgens mij ook nog nooit zoveel water gedronken op een avond.
Startte de v6 zo straks wel?quote:
ssstquote:Op zondag 26 november 2006 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
en post jij ff lekker in het verkeerde topic @ artc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |