idd daar loop ik ook tegenaanquote:Op zondag 26 november 2006 18:44 schreef Don_Tom het volgende:
tvp, heb het laatst ook geprobeerd met fotoshop, met replace color, maar dat lukt niet echt/wordt heel lelijk aangezien je allerlei verschillende tinten/schaduwen op een foto hebt.
[offtopic]wat een lelijke seven trouwens[/offtopic]
is dat met photoshop?quote:Op zondag 26 november 2006 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon de gele delen eruit knippen en in een nieuwe layer zetten, daarna met hue/saturation (ctrl+U) de balkjes verschuiven totdat het gele de gewenste kleur heeft. Wel colorize aanvinken, anders werkt het niet goed.
Zo doe ik het altijd.
ok ben nu de demo aan het downloaden kijken of ik de auto in oranje kan krijgenquote:Op zondag 26 november 2006 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ow vergeten, ja dat is met photoshop.
Met de polygonal lasso tool is het wel te doen.quote:Op zondag 26 november 2006 20:10 schreef wouter37 het volgende:
[..]
ok ben nu de demo aan het downloaden kijken of ik de auto in oranje kan krijgen
zo dat valt nog niet mee om de een stukje rood eruit te knippen
Dat is roze. Vies roze.quote:Op zondag 26 november 2006 18:55 schreef papernote het volgende:
Dit is 10 seconden PhotoShop werk met de Color Replacement tool:
[afbeelding]
Het resultaat is natuurlijk nog te verbeteren als je er wat meer tijd voor neemt, maar met de Color Replacement tool kom je al een aardig eind.
Dan zou ik voor de zwarte gaanquote:Op zondag 26 november 2006 20:04 schreef wouter37 het volgende:
[..]
is dat met photoshop?
Voor degene die de rode auto's hebben gemaakt TNX![]()
moet namelijk nog een kleur kiezen zo kan ik een klein beetje zien hoe het eindresultaat is
Ik zou voor oranje kiezenquote:Op zondag 26 november 2006 20:10 schreef wouter37 het volgende:
[..]
ok ben nu de demo aan het downloaden kijken of ik de auto in oranje kan krijgen
zo dat valt nog niet mee om de een stukje rood eruit te knippen
quote:Op maandag 27 november 2006 13:18 schreef DubManiac het volgende:
Wit
[afbeelding]
GifGroen
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |