Wil wel maar helaas ik moet werkenquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand zin in Blijdorp of het strand zondagHet lijkt erop dat het 's middags lekker weer wordt
Hmm.. sounds good. Ik ben wel in voor een uurtje of twee Blijdorp denk ikquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand zin in Blijdorp of het strand zondagHet lijkt erop dat het 's middags lekker weer wordt
Is er een extended version? Sweeeet!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:05 schreef HMaster-II het volgende:
* HM2 Stampt het topic binnen, ondertussen een ferme scheet latend en daarna al boerend naar wat foto's kijkt.
Mooie OP jongen.. Kunstzinnig en Geruststellend. Maar ik doe mijn Headset weer op de oorkes....
En nee, ik gebruik geen USEnet, ik koop liever de Limited Editions.
En wat is de t.A.T.u. + RAMMSTEIN een gaaf album... Nu ben ik dus aan het zoeken voor de Extended Version (om te kopen).
Zondag ook? En morgen ook al? Arme jij!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:23 schreef prupke het volgende:
[..]
Wil wel maar helaas ik moet werken
Aanspoor-se! Flinke dwang!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:24 schreef Yoni het volgende:
Hmm.. sounds good. Ik ben wel in voor een uurtje of twee Blijdorp denk ikLigt alleen een beetje aan waar ik de rest van het weekend uithang enzo. En ik moet om 16.00 in R'dam bij you know who zijn.
Ennuh freudje, ik zal PK aansporen tot wat fotosoepen, goed?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:49 schreef Yoni het volgende:
En mensen die niet reageren op MSN, SMS en mail zijn irritant!
Pruzhinki of Moscow?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:05 schreef HMaster-II het volgende:
* HM2 Stampt het topic binnen, ondertussen een ferme scheet latend en daarna al boerend naar wat foto's kijkt.
Mooie OP jongen.. Kunstzinnig en Geruststellend. Maar ik doe mijn Headset weer op de oorkes....
En nee, ik gebruik geen USEnet, ik koop liever de Limited Editions.
En wat is de t.A.T.u. + RAMMSTEIN een gaaf album... Nu ben ik dus aan het zoeken voor de Extended Version (om te kopen).
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:35 schreef kwiebuske het volgende:
![]()
![]()
smiddags
weekend tot woendag![]()
[..]
![]()
mensen die zeggen dat ze mail zullen sturen en dat niet doen zijn ook irri
![]()
De Pruzhinkiquote:
hmmm 9 nummers maar ? of heb ik een andere versie , duurt maar 30 minutenquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De Pruzhinki![]()
Die heeft een stuk of 16 nummers.![]()
Heb jij de Moscow ook dan?? en wat staat daar op??
effe een lijstje van een CZ-sitequote:Op vrijdag 24 november 2006 13:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
hmmm 9 nummers maar ? of heb ik een andere versie , duurt maar 30 minuten
01. t.A.T.u. & Rammstein - Ist Das Gut! (XXX Mix)
02. t.A.T.u. & Rammstein - Pruzhinki (Ping-Pong Mix)
03. t.A.T.u. & Rammstein - Polchasa Bez Tebya (Very Sad Mix)
04. t.A.T.u. & Rammstein - Odno I To Zhe (Long Repeat Mix)
05. t.A.T.u. & Rammstein - Links 2 Dry 4 (Very Clear Mix)
06. t.A.T.u. & Rammstein - Ein Kleiner Mensch (Small Grave Mix)
07. t.A.T.u. & Limp Bizkit - Ya Soshla (Bonus Track)
08. t.A.T.u. & Rammstein - Trafik Solnca (Bonus Track)
09. t.A.T.u. & Clawfinger - My Skuchali (Bonus Track)
quote:Tatu:
Pruzinki (feat. Rammstein - EXTENDED VERSION)
Tento titul není v prodeji.
Rok vydania: 2005
EAN: (viac info o titule)
Popis: Pozor: Mix ALBUM!
Zoznam piesní::
01. Ist Das Gut (XXX Mix)
02. Pruzhinki (Ping Pong Mix)
03. Polchasa Bez Tebya (Very Sad Mix)
04. Odno I To Zhe (Long Repeat Mix)
05. Link 2 Dry 4 (Very Clear Mix)
06. Ein Kleiner Mensch (Small Grave Mix)
07. Belochka
08. America (Electro Ghetto Remix by Bushido And Han)
09. Zaschitascha Ochkami
10. Keine Lust
11. Not Gonna Get Us (HardDrum Re-Edit Mix by Guena LG and RLS)
12. Yugoslavia
13. All the Things She Said
14. How Soon Is Now
15. Ohne Dich (Under Beyen Remix)
16. Ya Soshla
17. Trafik Solcna
18. My Skuchali
19. Moskau
Graagquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:15 schreef CocaColaLight het volgende:
Naar mijn weten is dat de Pruzhinki cd die jij hebt LD.
iemand?
nu moet je welquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:17 schreef Yoni het volgende:
![]()
ik denk er steeds aan als ik in bed lig of in de trein zit ofzo![]()
Bonen in koffiemolen gooit momentje.quote:
Dank je , dan zal die met 16 nummers gewoon puur de extended zijn zoals ook in de omschrijving staat. klink best wel heerlijk trouwensquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:15 schreef CocaColaLight het volgende:
Naar mijn weten is dat de Pruzhinki cd die jij hebt LD.
iemand?
Ik ga denk ik zondag wat fotograferen bij de Eindhoven-cupquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
Hier ookquote:
..... pfftt das nagedacht (denk ik) , oke een pen heb dan , en dan nu schrijfles ............. toch ?!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:55 schreef freud het volgende:
Naast dit alles is er het licht. Het licht dat in al zijn vormen door het wonder der evolutie signalen losmaakt in je hersenen: de ogen. Fotografie is het schrijven met licht. En als een kunstelijke vorm van schrijven poëzie is, dan is fotografie de poëzie voor het oog. Het beroert zelfs de meest verstokte analfabeet.
Chat on...
En waarom heb ik ze dan nog niet *trillend onderlipje*.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:38 schreef prupke het volgende:
@freud je foto's zijn al lang klaar.
Achgossie een huilende man! Dat werkt volgens mij niet bij een andere man hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:21 schreef freud het volgende:
[..]
En waarom heb ik ze dan nog niet *trillend onderlipje*.
Cool hequote:Op vrijdag 24 november 2006 18:24 schreef Xilantof het volgende:
Toch wel geinig! Om na 3 dagen gewerkt te hebben al salaris op je rekening te zien!
Geen idee....quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cool heGa je er nog wat leuks mee doen
![]()
Zit die jongen niet zo op te jutten dat ie zijn geld uit moet gevenquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cool heGa je er nog wat leuks mee doen
![]()
Het grootste gedeelte heb ik alweer doorgeschoven naar mijn spaarrekeningquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zit die jongen niet zo op te jutten dat ie zijn geld uit moet geven![]()
Xil...lekker bewaren hoor, voor als je een echt leuk plan hebt om het aan uit te geven
Waar blijven mijn foto's trouwens?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:21 schreef freud het volgende:
[..]
En waarom heb ik ze dan nog niet *trillend onderlipje*.
Tussen 8 en 11? Dat vind ik nog behóórlijk specifiekquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:50 schreef An24 het volgende:
Weekendnou ja, niet voor de mensen die mij morgenochtend tussen 8 en 11 mij wasdroog combi komen brengen...hadden ze niet nog iets specifieker kunnen zijn?
![]()
![]()
Ik dacht dat je die zelf wilde bewerkenquote:
Same here... Het schijnt goed te werken als je eenmaal gewend bent... Ik heb dat geduld nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:21 schreef pea4fun het volgende:
Werkt er hier al iemand met adobe lightroom? Ik vind het maar ingewikkeld
Er zitten best veel opties op, en een paar mooie ben ik al wel tegen gekomen, maar denk dat ik nog wel ff moet oefenen wil ik er mijn foto's mee kunnen verbeteren.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:23 schreef freud het volgende:
[..]
Same here... Het schijnt goed te werken als je eenmaal gewend bent... Ik heb dat geduld niet.
Het is nog geen lente hoor, je mag nu nog in de rotzooi leven, de grote schoonmaak komt laterquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:38 schreef PdeHoog het volgende:
HoiTwee nieuwe kastjes voor de slaapkamer gehaald. Eens kijken of ik daar wat zooi van de keuken naar toe kan verhuizen en NETJES op kan bergen
Laat ik het anders zeggen...waarom zo vroeg...op zaterdag?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Tussen 8 en 11? Dat vind ik nog behóórlijk specifiekBij mij kwamen ze tussen 9 en 18 met de droger
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen...waarom zo vroeg...op zaterdag?Nou ja, kan ik gelijk dat ding de hele dag laten draaien
![]()
Nou....liever nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is nog geen lente hoor, je mag nu nog in de rotzooi leven, de grote schoonmaak komt later
fanatiek hoor...quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
Cool johNu nog telefonisch overleg met projectleiders en leverancier
Er gaat iets niet helemaal tof zeg maar
gelukkig hebben we Rammstein nog![]()
![]()
quote:
Jewelquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een mega-saaie boel zegdan maar Jewel kijken
Shit, das vandaag he?! Had wel gewild, mar heb het nog te druk met mijn huisje helaasquote:Op zaterdag 25 november 2006 09:35 schreef Ynske het volgende:
Moggeh. Komen er nog Fotters vandaag naar de Zoommeet op de Hcc?
Jah vandaag om 3 uurquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Shit, das vandaag he?! Had wel gewild, mar heb het nog te druk met mijn huisje helaasHopelijk is alles snel rond en kan An ook weer denken aan fotootjes maken
![]()
Zoommeet? niet dat ik weet. Ik schijn wel zo die kant op te gaan onder het motto met een paar non-fok vrienden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 09:35 schreef Ynske het volgende:
Moggeh. Komen er nog Fotters vandaag naar de Zoommeet op de Hcc?
Zit me nog eens lekker te maken ookquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jah vandaag om 3 uur
dr lopen ook gebodypainte mensne rond dus ben benieuwd of ik er wat van kan maken
Meeblerren doe ik alleen met de Dubliners en daar wil ik jullie echt niet mee confronterenquote:
Foto!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:34 schreef Mauro het volgende:
Hoi!
ff melden dat de babyslaapkamer van Nikky erg mooi is geworden. De muren dan. De meubeltjes zijn er nog niet
tevens teeveepee
Netjes!quote:Op zondag 26 november 2006 10:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
Behangen en oud behang/kinderkamer foto's![]()
Die film krijgt ook wel even 3.8 punten van de 10 op IMDB.com...... Zegt idd genoeg over die film.quote:Op zondag 26 november 2006 17:08 schreef freud het volgende:
Wat een heeeerlijk weekend zeg! Ennuh: de film "Final days of planet earth" is WAARDELOOS. Zelfs dat woord is een overschatting eerlijk gezegd.
* PdeHoog noteert die titel evenquote:Op zondag 26 november 2006 17:08 schreef freud het volgende:
Wat een heeeerlijk weekend zeg! Ennuh: de film "Final days of planet earth" is WAARDELOOS. Zelfs dat woord is een overschatting eerlijk gezegd.
Op het forum wel hoorquote:Op zondag 26 november 2006 19:08 schreef An24 het volgende:
Ben weer ff online![]()
Het begint zijn vorm te krijgen hier...klein beetje internet, (nog steeds geen pak slaag van buren that is) An kan weer muziek luisteren, want heb eindelijk alles aangesloten en de wasjes draaien naar tervredenheid. Zal ik dan weer snel tijd krijgen om me met fototjes bezig te houden
![]()
![]()
Alles goed hier?
IMDB wordt ook nog wel eens misbruikt voor extra positieve of negatieve info door belanghebbende paritjen.quote:Op zondag 26 november 2006 17:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die film krijgt ook wel even 3.8 punten van de 10 op IMDB.com...... Zegt idd genoeg over die film.
Mooi....rel? REL? waarquote:Op zondag 26 november 2006 19:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Op het forum wel hoor![]()
Of ik heb weer een rel gemist![]()
je hebt niet veel gemist...quote:Op zondag 26 november 2006 19:08 schreef An24 het volgende:
Ben weer ff online![]()
Het begint zijn vorm te krijgen hier...klein beetje internet, (nog steeds geen pak slaag van buren that is) An kan weer muziek luisteren, want heb eindelijk alles aangesloten en de wasjes draaien naar tervredenheid. Zal ik dan weer snel tijd krijgen om me met fototjes bezig te houden
![]()
![]()
Alles goed hier?
Zou nu over 1 a 2 weken moeten zijn...hopelijk gaat het nu wel in 1 keer goed. En dan een maand gratis internet eisen, ter compensatie grrrquote:Op zondag 26 november 2006 19:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wanneer ga je een eigen internetverbinding krijgen dan?
Tot die tijd dus af en toe van de buren gebruik maken begrijp ik?quote:Op zondag 26 november 2006 19:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Zou nu over 1 a 2 weken moeten zijn...hopelijk gaat het nu wel in 1 keer goed. En dan een maand gratis internet eisen, ter compensatie grrr
Niet fotowaardig is niet goedquote:Op zondag 26 november 2006 19:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hebt niet veel gemist...
t was druk, maar niet veel fotowaardig
was net aan t surfen op zoom, blijk ik gewoon met mijn kop daar te vinden zijn![]()
![]()
Heb ik niet zo'n last van op zich. Zit zowiezo niet uren achter de pc en kan idd makkelijk wat anders gaan doen, dus dat scheelt. Maar voor de wedstrijd is het bijvoorbeld wel vervelend. Nu wordt ik juist onrustig van het feit dat ik het niet netjes af kan handelen...quote:Op zondag 26 november 2006 19:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Tot die tijd dus af en toe van de buren gebruik maken begrijp ik?
Hoewel internetloos soms ook wel rustgevend kan zijn heb ik gemerkt
Dat is inderdaad ook niet helemaal de bedoeling.. Het moet wel leuk blijven.quote:Op zondag 26 november 2006 19:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb ik niet zo'n last van op zich. Zit zowiezo niet uren achter de pc en kan idd makkelijk wat anders gaan doen, dus dat scheelt. Maar voor de wedstrijd is het bijvoorbeld wel vervelend. Nu wordt ik juist onrustig van het feit dat ik het niet netjes af kan handelen...
quote:Op maandag 27 november 2006 09:51 schreef Mauro het volgende:
Hoe kun je zien dat ie een valse start maakt?
Voor mij staat ie namelijk erg stil, schaats achter de rooie lijn enzo.
Alsof een vergadering om 09:00 uur dat wel isquote:Op maandag 27 november 2006 07:27 schreef freud het volgende:
Was weer klote op de weg met die files. Niet de manier om je dag te beginnen.
Ik had hetzelfde vanmorgen jaquote:Op maandag 27 november 2006 10:27 schreef Yoni het volgende:
En als ik zo naar buiten kijk, was ik liever thuis. Mooooooie blauwe lucht! Wil foto's maken!
Aansluit bij de rest ook geen zin heeft.quote:
Welke bedoel je ?quote:Op maandag 27 november 2006 10:31 schreef fotoloog het volgende:
Wat een toestanden.....
Stopwoordje...quote:
+2 over,whehehehe...quote:
die discussie is een tijdje geleden nog heel fel opgelaaid. ik heb niet zoveel zin om de topics erbij te zoeken. wel weet ik dat ik in mijn recht sta wanneer ik onder mijn foto's zet dat het copyright bij mij ligt. WTF zal toch van de gekke zijn, dat het ineens bij Danny ligt alleen maar omdat ik ervoor kies ze op 'zijn' forum te laten zien.quote:Op maandag 27 november 2006 11:33 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Volgens mij hebben we weer een rel om de foto's van Puckzzz.
Net nog even de Faq door gelezen en daar kan ik dus niets vinden over copyrights hier op FOK
Wel staat het volgende zinnetje er op
Foto's plaatsen
Zie de FAQ hoe dat precies moet.
Hou bij het posten van werk dat niet van jou is wel rekening met copyrights. Het veiligst zit je met een simpel weblinkje.
Daar staat dus als het foto's van een ander zijn is het het veiligst met een weblinkje.
Maar je eigen foto's daar heb je toch zelf het copyright van daar kan een ander toch nooit mee aan de haal gaan. En dan bedoel ik legaal. Ik weet ook wel dat er illegaal wel dingen gebeuren.
jammer inderdaad. En de hele discussie is al eens gevoerd maar ook voor mij was het de reden hier geen foto's meer te laten zien.quote:Op maandag 27 november 2006 11:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die discussie is een tijdje geleden nog heel fel opgelaaid. ik heb niet zoveel zin om de topics erbij te zoeken. wel weet ik dat ik in mijn recht sta wanneer ik onder mijn foto's zet dat het copyright bij mij ligt. WTF zal toch van de gekke zijn, dat het ineens bij Danny ligt alleen maar omdat ik ervoor kies ze op 'zijn' forum te laten zien.
Hey Danny! hoe help je je forum om zeep? zo dus!goed bezig klootmongool
yeayeayea...pleur toch op manquote:Op maandag 27 november 2006 11:50 schreef Lord Dreamer het volgende:
Het forum help je echt niet om zeep om dat één bepaald iemand persee een achterlijke disclaimer met een sneer onder haar foto's zet. De foto's is niets mis mee, waren ook mooi. Maar die disclaimer is echt van de zotte.
Niet Danny is hierin de schuldige maar jezelf en als het je niet bevalt. Dat fotoindegloria forum is vast erg mooi![]()
Klusje laten opknappen door iemand die lekker jong is een lekker kan rellen denk ik.quote:Op maandag 27 november 2006 11:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
yeayeayea...pleur toch op man
waarom stond NJ trouwens te modden? en niet jij? als jij het ook gezien hebt, vond jij het kennelijk wel kunnen want je hebt niet ingegrepen. Maar ik weet hoe dat gaat hoor hier met die smurfen. "we moeten allemaal achter elkaar staan, de users moeten denken dat we 1 front vormen ook al zijn we het achter de schermen niet met elkaar eens"
Daaaagg Puckzzzquote:Op maandag 27 november 2006 11:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waarom stond NJ trouwens te modden? en niet jij? als jij het ook gezien hebt, vond jij het kennelijk wel kunnen want je hebt niet ingegrepen. Maar ik weet hoe dat gaat hoor hier met die smurfen. "we moeten allemaal achter elkaar staan, de users moeten denken dat we 1 front vormen ook al zijn we het achter de schermen niet met elkaar eens"
Nee hoor , Ik had het hele topic direct op slot gepleurt vanwege de disclaimerquote:Op maandag 27 november 2006 11:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waar slaat dit op??quote:Op maandag 27 november 2006 12:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Daaaagg Puckzzz
Veel plezier ergens anders
Dat zeg ik toch niet?quote:Op maandag 27 november 2006 12:10 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Waar slaat dit op??
Als ze iets van jouw afpakken wat jouw eigendom is dan vindt jij dit ook goed??
Lekkere boel wordt dat dan.
Kinderachtig? wat jij wilt vrolijke vriend...quote:Op maandag 27 november 2006 12:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Nee hoor , Ik had het hele topic direct op slot gepleurt vanwege de disclaimerEn ik heb aan de FA's gevraagt om het eens te bekijken of zij er het zelfde over dachten. En wat denk je , ze dachten het er hetzelfde over.
Dat je direct de foto's offline haalt, houdt in hoe kinderachtig je bezig bent. Dat kan ik ook. Je hoeft geen foto's meer te plaatsen , Ik haal ze direct weg. Wat denk je daar van met je kotssmilies en kinderachtige sneertjes en gezeik als je je zin niet krijgt.
Fok gebruikt niet zomaar Foto's. Je hebt eerder kans dat een ander de foto's van je jat dan FOK! . en mijn icoontje was om aante geven dat de wijze van reageren van puckzzz niet normaal te noemen is. Niet dat ik het er niet mee eens was, dan had ik totaal anders gereageerd zoals een hoop mensen zouden moeten weten.quote:Op maandag 27 november 2006 12:07 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik zou wel eens willen zien wat er gebeurt als FOK foto's van mij gaat gebruiken en daar dan een rechtszaak van komt.
Het gaat niet over het wel of niet mogen plaatsen van foto's.quote:Op maandag 27 november 2006 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kinderachtig? wat jij wilt vrolijke vriend...
en wat is dat voor een beleid dat ik geen foto's meer mag plaatsen? dat je ze gelijk weg gaat halen? dat laat zien hoe kinderachtig JIJ bent. Geloof me nou...je wordt geen FA hoe hard je je ook inlikt!
Dag puckzzz en vergeet niet op dat andere forum te vermelden hoe slecht wij zijnquote:Op maandag 27 november 2006 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
Kinderachtig? wat jij wilt vrolijke vriend...
en wat is dat voor een beleid dat ik geen foto's meer mag plaatsen? dat je ze gelijk weg gaat halen? dat laat zien hoe kinderachtig JIJ bent. Geloof me nou...je wordt geen FA hoe hard je je ook inlikt!
lees je even goed wat hij zei?quote:Op maandag 27 november 2006 12:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Het gaat niet over het wel of niet mogen plaatsen van foto's.
Het ging over je disclaimer.
Jij snapt hetquote:Op maandag 27 november 2006 12:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Het gaat niet over het wel of niet mogen plaatsen van foto's.
Het ging over je disclaimer.
Je was het dus wel met Puckzzz eens??quote:Op maandag 27 november 2006 12:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Fok gebruikt niet zomaar Foto's. Je hebt eerder kans dat een ander de foto's van je jat dan FOK! . en mijn icoontje was om aante geven dat de wijze van reageren van puckzzz niet normaal te noemen is. Niet dat ik het er niet mee eens was, dan had ik totaal anders gereageerd zoals een hoop mensen zouden moeten weten.
Als ik het eens was met Puckzz was mijn reactie anders geweest, Ik ben het dus ONEENS met Puckzzz. Wat ik al eerder zei, de foto's zijn prima. De disclaimer is van de zotte en dat heb ik aangekaart en De FA's en ik zitten hierbij op één lijn.quote:Op maandag 27 november 2006 12:36 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Je was het dus wel met Puckzzz eens??
Dat maakt het nog veel gekker
Dat je iets aankaart achter de schermen kan ik begrijpen.quote:Op maandag 27 november 2006 12:41 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Als ik het eens was met Puckzz was mijn reactie anders geweest, Ik ben het dus ONEENS met Puckzzz. Wat ik al eerder zei, de foto's zijn prima. De disclaimer is van de zotte en dat heb ik aangekaart en De FA's en ik zitten hierbij op één lijn.
Ik had het ook zelf op kunnen lossen , soms vraag ik wel eens aan een FA gewoon hoe die er over denken. En dan maakt het geen moer uit wie van de twee de actie doet, aangezien het over algemeen beleid gaat is het juist beter dat een FA het doet. Het gaat dus puur om die disclaimer met de kleingeschrven sneer erachter , niet om de foto's of waar de foto's staanquote:Op maandag 27 november 2006 12:49 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dat je iets aankaart achter de schermen kan ik begrijpen.
Maar waarom los je het dan niet zelf op??
Waarom moet dan een ander die opmerking maken?
ik heb het al anders opgelostquote:Op maandag 27 november 2006 12:50 schreef freud het volgende:
Dus de rel was omdat Puckzzz haar eigendom van de foto's op een wijze kenbaar maakte die niet goed viel bij de leiding? En, begrijp me niet verkeerd, ik vind het een zinnige discussie, maar zijn discussies over MOD acties niet iets voor FB of achter de schermen?
Zou het jammer vinden als Puckzzz geen foto's meer mocht of kon posten, zo slecht zijn ze nou ook weer niet.
Maar dan nog even over die disclaimer.quote:Op maandag 27 november 2006 12:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik had het ook zelf op kunnen lossen , soms vraag ik wel eens aan een FA gewoon hoe die er over denken. En dan maakt het geen moer uit wie van de twee de actie doet, aangezien het over algemeen beleid gaat is het juist beter dat een FA het doet. Het gaat dus puur om die disclaimer met de kleingeschrven sneer erachter , niet om de foto's of waar de foto's staan
Haar wedstrijd inzending staat er nog gewoon. Maar op het moment dat ze weer post met een disclaimer en /of sneer naar FOK!/Danny/Fa's/Mods gaat het dicht. Ze had gewoon de foto's in het topic kunnen laten staan dan was er weinig verder aan de hand geweest. Ik wens gewoon geen onderhuids gezeik over policies op FOK! hier.quote:Op maandag 27 november 2006 12:50 schreef freud het volgende:
Zou het jammer vinden als Puckzzz geen foto's meer mocht of kon posten, zo slecht zijn ze nou ook weer niet.
oepsquote:
BTW puckzzz is hier niet begonnen...............quote:Op maandag 27 november 2006 12:58 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Haar wedstrijd inzending staat er nog gewoon. Maar op het moment dat ze weer post met een disclaimer en /of sneer naar FOK!/Danny/Fa's/Mods gaat het dicht. Ze had gewoon de foto's in het topic kunnen laten staan dan was er weinig verder aan de hand geweest. Ik wens gewoon geen onderhuids gezeik over policies op FOK! hier.
Btw achter de scheremen is er helemaal geen dicussie over die FA/Mod actie. We zitten namelijk op één lijn. En het had in het FB topic gekund, maar Puckzz koos voor de SC, voor deze ene keer vind ik dat best.
quote:Op maandag 27 november 2006 12:58 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Haar wedstrijd inzending staat er nog gewoon. Maar op het moment dat ze weer post met een disclaimer en /of sneer naar FOK!/Danny/Fa's/Mods gaat het dicht. Ze had gewoon de foto's in het topic kunnen laten staan dan was er weinig verder aan de hand geweest. Ik wens gewoon geen onderhuids gezeik over policies op FOK! hier.
Btw achter de scheremen is er helemaal geen dicussie over die FA/Mod actie. We zitten namelijk op één lijn. En het had in het FB topic gekund, maar Puckzz Robbedoes koos voor de SC, voor deze ene keer vind ik dat best.
Het copyright ligt wettelijk naar mijn mening gewoon bij de fotograaf, het is dan ook aan de fotograaf om er op te letten. Ik en de rest van de crew zijn niet van zins om te gaan letten dat andere users er met die foto's aan de haal gaan. Dat FOK! vind dat als je hier foto's post er gedaan mag worden wat je wil zijn de huis regels. Normaal gesproken als FOK! een foto wil gebruiken wordt er echt wel netjes zoals het hoort aan de fotograaf gevraagd of die foto gebruikt mag worden. In FB staan hele discussies over dat copyright gebeuren.quote:Op maandag 27 november 2006 12:57 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Maar dan nog even over die disclaimer.
Zoals ik al zei die copyright zie ik overal staan in FOT.
Ook vaak in het kader rondom een foto.
Ik begrijp dat je verbolgen raakt over de kleine letters over Danny, maar los van Danny moet je toch gewoon kunnen zeggen dat het copyright bij je zelf ligt.
Mijn fout in deze , maakt verder niet uit voor het vervolg.quote:Op maandag 27 november 2006 13:00 schreef robbedoeseos300d het volgende:
BTW puckzzz is hier niet begonnen...............
*klopje op hoofdje*quote:
Daarom zeg ik ook, doe het weer en je foto's hoef je niet weg te halen, dat doe ik dan wel voor je.quote:Op maandag 27 november 2006 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
Dat ik daarna mijn foto's weghaal vind ik niet meer dan normaal, omdat men kennelijk niet wil erkennen dat het copyright bij mij ligt.
LD, sorry dat ik misschien een open deur in trap, maar als ik hier een foto plaats, dan liggen alle rechten nog bij mij neem ik aan. Althans, FOK forum is in NL gehost toch?quote:Op maandag 27 november 2006 13:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, doe het weer en je foto's hoef je niet weg te halen, dat doe ik dan wel voor je.
De servers staan in Amsterdam ja.quote:Op maandag 27 november 2006 13:30 schreef freud het volgende:
[..]
LD, sorry dat ik misschien een open deur in trap, maar als ik hier een foto plaats, dan liggen alle rechten nog bij mij neem ik aan. Althans, FOK forum is in NL gehost toch?
en dit mag ik zien als een waarschuwing? ik zal het blijven zeggen hoor. copyright ligt gewoon bij mij, klaar.quote:Op maandag 27 november 2006 13:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, doe het weer en je foto's hoef je niet weg te halen, dat doe ik dan wel voor je.
Dit is in de huidige policy de regel waar het om gaat.quote:met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's en teksten in andere topics opduiken.
dat mag je inderdaad zien als een waarschuwing, verder het stukje van NJ en Mauro zeggen meer dan genoeg.quote:Op maandag 27 november 2006 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
en dit mag ik zien als een waarschuwing? ik zal het blijven zeggen hoor. copyright ligt gewoon bij mij, klaar.
dus vanwaar de fuzz over mijn disclaimer?quote:Op maandag 27 november 2006 13:54 schreef NJ het volgende:
[..]
De soep wordt niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.
Waarschijnlijk omdat ik nu de disclaimer zag. Meer niet.quote:Op maandag 27 november 2006 13:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dus vanwaar de fuzz over mijn disclaimer?
ik zei het gewoon netjes, en ik heb er gewoon ook heel netjes bijgezet waarom de disclaimer er stond.
zoals ik al zei, ik heb het in eerder gedaan, toen werd er niets van gezegd. tegen welk gevoelig scheentje heb ik getrapt vanochtend?
Je had dus gewoon pech, NJ leest niet veel fot.topics maar deze juist welquote:Op maandag 27 november 2006 13:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dus vanwaar de fuzz over mijn disclaimer?
ik zei het gewoon netjes, en ik heb er gewoon ook heel netjes bijgezet waarom de disclaimer er stond.
zoals ik al zei, ik heb het in eerder gedaan, toen werd er niets van gezegd. tegen welk gevoelig scheentje heb ik getrapt vanochtend?
Dat is je goed recht, maar dát was de reden van het slotje. Niet de disclaimer.quote:Op maandag 27 november 2006 14:01 schreef Puckzzz het volgende:
nee daar had ik niet zoveel zin meer in.
Check, had ik het toch goed begrepenquote:Op maandag 27 november 2006 13:54 schreef NJ het volgende:
Dit is in de huidige policy de regel waar het om gaat.
Natuurlijk wordt FOK! geen eigenaar van de foto's en ligt het copyright nog steeds bij de fotograaf. De regel is alleen bedoeld om duidelijk te maken dat wij niet achter andere users aangaan die jouw foto eventueel in een ander topic gebruiken. Dat dát het 'risico' is van het posten van een foto op FOK!.
Er is bij mijn weten slechts één keer een foto van een user door FOK! zelf gebruikt zonder toestemming (en dat was een foto die op de FOK!servers stond) en die is, als ik het me goed herinner, weggehaald na een FB-topic.
Niels. Dit is niet zoals Danny het heeft uitgelegd in een heel topic in feedback een paar maand terug na aanleiding van een gebruikte foto uit S&G op de frontpage.quote:Op maandag 27 november 2006 13:54 schreef NJ het volgende:
[..]
Dit is in de huidige policy de regel waar het om gaat.
Natuurlijk wordt FOK! geen eigenaar van de foto's en ligt het copyright nog steeds bij de fotograaf. De regel is alleen bedoeld om duidelijk te maken dat wij niet achter andere users aangaan die jouw foto eventueel in een ander topic gebruiken. Dat dát het 'risico' is van het posten van een foto op FOK!.
Er is bij mijn weten slechts één keer een foto van een user door FOK! zelf gebruikt zonder toestemming (en dat was een foto die op de FOK!servers stond) en die is, als ik het me goed herinner, weggehaald na een FB-topic.
Zou iemand even een linkje kunnen plaatsen naar dat topic.quote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Niels. Dit is niet zoals Danny het heeft uitgelegd in een heel topic in feedback een paar maand terug na aanleiding van een gebruikte foto uit S&G op de frontpage.
Danny heeft gezegd dat als jij je foto op Fok plaatst Fok ze overal voor mag gebruiken en dat ze daar niet eerst toestemming voor gaan vragen. Ze halen hem pas weg als je daarom gaat zeuren. En dat is niet de juiste weg. Toestemming dient eerst gegeven te worden.
hier staan ook weer wat andere linkjes naar andere topics in volgens mij:quote:Op maandag 27 november 2006 14:15 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Zou iemand even een linkje kunnen plaatsen naar dat topic.
Ik wil het nog wel eens goed na lezen.
Als het klopt wat poseidon zegt dan geef ik je op een briefje dat er dan pas echt een rel komt
Klopt, daar had ik het over.quote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Niels. Dit is niet zoals Danny het heeft uitgelegd in een heel topic in feedback een paar maand terug na aanleiding van een gebruikte foto uit S&G op de frontpage.
Danny heeft gezegd dat als jij je foto op Fok plaatst Fok ze overal voor mag gebruiken en dat ze daar niet eerst toestemming voor gaan vragen. Ze halen hem pas weg als je daarom gaat zeuren. En dat is niet de juiste weg. Toestemming dient eerst gegeven te worden.
Precies. Echter heeft Danny toen aangegeven dat het geen bal uitmaakt of een foto wel of niet op een Fok server staat. Je hebt hem gepost dus mogen ze hem gebruiken.quote:Op maandag 27 november 2006 14:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Klopt, daar had ik het over.
Maar dat was een foto van Snopprinses uit d'r fotoboek en dus geplaatst op de FOK!servers en dat is weer heel iets anders dan een linkje en ik ga niet eens doen alsof ik weet hoe dat juridisch zit.
Volgens mij kwam er uit dat topic dat volgens de strikte interpretatie van de policy FOK! het recht had om die foto te plaatsen, maar dat het niet netjes was en toestemming vragen toch beter was geweest.
je mag ook naar Photophoria.net en daar in het album van de meeting kijken!quote:Op maandag 27 november 2006 14:35 schreef Ymke het volgende:
He leuk , weer deze discussie
En jullie altijd maar zeuren over dpz en nu moet ik naar dpz om de foto's van haar te gaan bekijken , vermoeiend
Ik kom me daar morgen avond even melden , ik moet nu de deur uit .quote:Op maandag 27 november 2006 14:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je mag ook naar Photophoria.net en daar in het album van de meeting kijken!staan nog veel meer leuke foto's want er waren natuurlijk meer mensen dan alleen Fem-me en ik
dankjequote:
Hier is alles primaquote:Op maandag 27 november 2006 22:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dankje
alles goed daaro?
ik heb vandaag zowaar een mede-nikonian ontdekt tussen mijn collega's... alleen ben ik íets fanatieker bezig
was er heel leuk ja.. met verbazing zitten kijken naar wat ze nu weer voor mode bij elkaar bedacht hadden...quote:Op maandag 27 november 2006 22:41 schreef prupke het volgende:
Maar het was er wel leuk?
Als een soort kleurenblinde spasten met een paddo trip zeker?quote:Op maandag 27 november 2006 22:59 schreef diedrick het volgende:
[..]
was er heel leuk ja.. met verbazing zitten kijken naar wat ze nu weer voor mode bij elkaar bedacht hadden...
Meestal zijn het van die creaties die geen kip aantrekt (ook mede omdat ze niet weten welke opening bedoeld is voor welk lichaamsdeel )quote:Op maandag 27 november 2006 23:02 schreef freud het volgende:
[..]
Als een soort kleurenblinde spasten met een paddo trip zeker?
welke bedoel je?quote:Op maandag 27 november 2006 23:30 schreef WurM het volgende:
Verdorie, ook alweer een rel gemist zie ik?
Ik las niet terug, ik scrollde er langs en zag posts met veel lettertjesquote:Op maandag 27 november 2006 23:36 schreef kwiebuske het volgende:
wurm,
niet teruglezen
zie je ook geen "verhitte discussie"
Schopje ---> R&P of LIFquote:Op maandag 27 november 2006 23:30 schreef WurM het volgende:
Verdorie, ook alweer een rel gemist zie ik?
k Heb een hekel aan de donkere winter/herfst-tijd
Ik denk dat ik maar weer gothic ga worden, lekker depressief enzo
Het Noord-Oosten ftw!quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit weer eens in het noord-oosten van het landZonsopkomst was mooi vanmorgen
Helaas geen camera mee
![]()
Jij werkte toch in het westenquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit weer eens in het noord-oosten van het landZonsopkomst was mooi vanmorgen
Helaas geen camera mee
![]()
Crap dat ben ik dus vergeten te doen gisteren die whiskey....quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Schopje ---> R&P of LIF![]()
kon gisteravond zelfs het backlight van de tft's thuis niet meer verdragen...
Heb toen maar het aankloppende griepvirusje maar met een sloot Whiskey verzopen.
![]()
Ik ben flexibelquote:
Laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:42 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Ik heb ook last van een herfstdipje geloof ik. Lag gister ook gewoon al om 22.30 in bedGelukkig heb ik morgenavond een gezellige minimeet met PdeHoog. Zonder foto's
(of zullen we het theater plat gaan flitsen P?
)
* WurM geeft een zakdoekjequote:Op dinsdag 28 november 2006 12:49 schreef freud het volgende:
Heeft iemand mijn neus gezien? Hij is van huis weggeloopneust.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
Veel efficienter dit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
Veel efficienter dit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zij was heel stil, klein, schattig, en had een bos haar waar je een leuk model in kon knippen!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:52 schreef prupke het volgende:![]()
babies zijn altijd schattig![]()
(behalve als ze een goed setje longen hebben en dat willen delen met de rest )
een schôn kindje dusquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zij was heel stil, klein, schattig, en had een bos haar waar je een leuk model in kon knippen!
Als je uren kan schrijven is dat leukquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
Hai
* PdeHoog is terug uit het noord-oosten
dat wordt leuk uren schrijven morgen
Wat een verandering van onderwerp ineensquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:37 schreef Xilantof het volgende:
goedenavond!
Net verjaardag van mijn oma gevierd... Was gezellig. Jongste achternichtje gezien... nog geen week oud. Echt te schattig!
Mogguhquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:08 schreef WurM het volgende:
[..]
Wat een verandering van onderwerp ineens
loo xil
Met een lengteverschil van zo'n 40cm maar ik me geen illusies dat Michella gaat winnen hoor. Die 40cm zijn veels te weinig om vrouwelijke furie te compenseren. En fysieke bedreiging van Yoni =quote:Op woensdag 29 november 2006 07:16 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenVandaag maar een half dagje werken
Daarna keuken verder leeghalen
En vanavond een gezellige avond
Moet alleen uitkijken voor die Yoni
Ze begon me gister fysiek te bedreigen
Ik zou bijna bang worden
Agreedquote:
Ooooh, dreigen met moord is niet zo erg? Note! MODjes! Rel! Lief meisje bedreigd P!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:25 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
P je overdrijft. Ik zei alleen dat ik je ging vermoorden als je de kaartjes zou vergeten. Als je die braaf bij je hebt, is er niks aan de hand![]()
Maar weet je wel dat ik enorm zat te balen op een drukke weg, al dat moois ziend ...maar het niet kunnen vastleggen op dat moment? Op dat moment geniet ik deels. maar baal enorm als ik dat moois niet kan vastleggen.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:01 schreef freud het volgende:
PW, soms moet je gewoon genieten zonder het door glas te ervaren.
Laat me nou ook gewoon eens overdrijven jaquote:Op woensdag 29 november 2006 09:25 schreef Yoni het volgende:
P je overdrijft. Ik zei alleen dat ik je ging vermoorden als je de kaartjes zou vergeten. Als je die braaf bij je hebt, is er niks aan de hand![]()
Regel een powershotje of zoquote:Op woensdag 29 november 2006 09:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Maar weet je wel dat ik enorm zat te balen op een drukke weg, al dat moois ziend ...maar het niet kunnen vastleggen op dat moment? Op dat moment geniet ik deels. maar baal enorm als ik dat moois niet kan vastleggen.![]()
Eerder was altijd mijn camera bij mij, maar mijn vriendin zei wel eens .... kun je dat ding niet eens thuislaten? Tja, dat gebeurd steeds vaker, en vaak heb ik daar best wel spijt van.
Je mag best overdrijven, maar niet in het openbaar! Tssk, wat moeten ze wel niet van me denken hier!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laat me nou ook gewoon eens overdrijven jaVerder ben je wel lief hoor
![]()
trouwen?
Lekker. Ik heb die van mij net omver gegooidquote:Op woensdag 29 november 2006 09:57 schreef CocaColaLight het volgende:
Vrouwenje zou er maar mee moeten werken
iemand?
Nee gelukkig niet. Alleen de tafel was nat en een stapeltje papieren. En de onderkant van mijn toetsenbord een beetje.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:21 schreef CocaColaLight het volgende:
In, over je toetsenbord / laptop?
Maar vrouwen zijn altijd rustig en rationeelquote:Op woensdag 29 november 2006 09:47 schreef Yoni het volgende:
Mijn goede humeur is overigens net echt vakkundig om zeep geholpen door een of andere zeiktrut hier die MIJ onbeschoft noemt, terwijl ze vorige week de hoorn op de haak gooide terwijl ze mij aan de telefoon had. En nu liep ze ook weer gewoon weg terwijl ik nog tegen haar sprak.
Zelfs die (Canon S70) heb ik niet eens meer altijd bij mij, kun je nagaanquote:
Ik probeer je goeie indruk hier om zeep te helpenquote:Op woensdag 29 november 2006 09:46 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je mag best overdrijven, maar niet in het openbaar! Tssk, wat moeten ze wel niet van me denken hier!
Dat zei je net ook al. Dat ik verder wel lief ben.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik probeer je goeie indruk hier om zeep te helpenMaar verder ben je lief hoor
Nou sorry hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 11:42 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al. Dat ik verder wel lief ben.
Ach....ik ben bot en kort door de bochtquote:En die goede indruk is vanmorgen al om zeep geholpen weet je nog. Want ik ben onbeschoft schijnt.
ehm ? en wat is het probleem dan ? Of moet ik P een note geven voor het uitlokken van een bedreiging. ?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:27 schreef freud het volgende:
Ooooh, dreigen met moord is niet zo erg? Note! MODjes! Rel! Lief meisje bedreigd P!
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
ehm ? en wat is het probleem dan ? Of moet ik P een note geven voor het uitlokken van een bedreiging. ?
OhOhquote:Op woensdag 29 november 2006 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik probeer je goeie indruk hier om zeep te helpenMaar verder ben je lief hoor
P, er zit vanavond echt een post-it op je deurquote:Op woensdag 29 november 2006 12:57 schreef Yoni het volgende:
Best cool, notes voor iets wat buiten het forum om gebeurt. Hoe bedoel je geen leven![]()
Jawel, gewoon rond etenstijd daar voor de deur gaan staan, dan komt er snel genoeg iemand waarmee je mee kunt lopenquote:Op woensdag 29 november 2006 13:57 schreef freud het volgende:
[..]
P, er zit vanavond echt een post-it op je deur.
kan alleen niet langs die pokke ingang komen...
Wat Yoni zegt dusquote:Op woensdag 29 november 2006 13:57 schreef freud het volgende:
[..]
P, er zit vanavond echt een post-it op je deur.
kan alleen niet langs die pokke ingang komen...
Nee, dat impliceert dat er verloop is in het MOD bestand van het Fok! Forum. Maaruh, wat weet jij wat wij niet weten?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:55 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ah.. Dat impliceert dat wij er mee gaan stoppen![]()
Dat is exact mijn vraag aan jouquote:Op woensdag 29 november 2006 15:19 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, dat impliceert dat er verloop is in het MOD bestand van het Fok! Forum. Maaruh, wat weet jij wat wij niet weten?
OK, je hebt me door. Ik ben eigenlijk undercover A(dmin), en tja, het dartboard wees jou aanquote:Op woensdag 29 november 2006 15:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dat is exact mijn vraag aan jou
Da's geen twijfelgeval hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 15:23 schreef freud het volgende:
Zit trouwens beetje in dubio. Met nieuwe job raak ik mijn gsm kwijt. Moet dus abo nemen. Nu zie ik een aanbieding van Telfort, dat ik bij een 1 jarig contract van 25 euro, een Ixus 65 kado krijg... Ik heb dus voor 300 euro een abo + Ixus. Aanbieding geldt tot en met morgen... Ixus los is trouwens 250 euri minimaal.
Mooiquote:Op woensdag 29 november 2006 15:32 schreef freud het volgende:
OK, je hebt me door. Ik ben eigenlijk undercover A(dmin), en tja, het dartboard wees jou aan.
Dan vraag ik maar een ban aan voor die rel kloonquote:en ik ben danny kloon
Dat soort aanbiedingen zijn er vrij veel. De vraag is natuurlijk of je bij Telfort wilt ja of nee en of dat abo is wat je wilt.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:23 schreef freud het volgende:
Zit trouwens beetje in dubio. Met nieuwe job raak ik mijn gsm kwijt. Moet dus abo nemen. Nu zie ik een aanbieding van Telfort, dat ik bij een 1 jarig contract van 25 euro, een Ixus 65 kado krijg... Ik heb dus voor 300 euro een abo + Ixus. Aanbieding geldt tot en met morgen... Ixus los is trouwens 250 euri minimaal.
Wel makkelijk Marjo, kun je liggend in bed aan je tenen krabbelenquote:Op woensdag 29 november 2006 18:05 schreef -Marjo- het volgende:
Avond
Vandaag zijn we verhuisd naar een andere kantoorruimte. Mijn armen zijn 10 cm langer...
Ja zeg, zulke korte beentjes heb ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 29 november 2006 18:43 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wel makkelijk Marjo, kun je liggend in bed aan je tenen krabbelen![]()
hmhm. En ik heb geen zin in een rel ook... Ben loom....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:22 schreef prupke het volgende:
goede avond
lekker rustig weer deze avond
ik ben niet loomquote:Op woensdag 29 november 2006 21:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hmhm. En ik heb geen zin in een rel ook... Ben loom....
Als ik mijn ogen langer dan 10 seconden sluit is er het gevaar dat ik in mijn bureaustoel inslaap val....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:37 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ben niet loom
ik weet nog net van voren dat ik van achter leef
en dan heb je morgen qwerty in je hoofd gedrukt staanquote:Op woensdag 29 november 2006 21:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als ik mijn ogen langer dan 10 seconden sluit is er het gevaar dat ik in mijn bureaustoel inslaap val....
In deze stoel is het waarschijnlijker dat ik achterover ga leunen....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:41 schreef prupke het volgende:
[..]
en dan heb je morgen qwerty in je hoofd gedrukt staan
oh dan valt het meequote:Op woensdag 29 november 2006 21:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
In deze stoel is het waarschijnlijker dat ik achterover ga leunen....
Hey Prupke ...alleen slapen?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:57 schreef prupke het volgende:
[..]
oh dan valt het mee
sommige stoelen slapen best lekker ...
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Prupke ...alleen slapen?![]()
Heb jij dus ff geluk zegquote:Op woensdag 29 november 2006 22:03 schreef prupke het volgende:
[..]
hi pie
slapen op mijn stoel hoef ik niet te proberen ....ding is zo stuk als het maar zijn kan
Das dan veel werk in 1 keerquote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef WurM het volgende:
* WurM heeft eindelijk weer 'stabiel' internet
M'n oude USB-modemwas deed t niet zo lekker meer
Nu eindelijk een echte router enzo, maar die snapt IRC en DC++ (en ik denk uTorrent ook) nog niet zo goed... Moet ik m ff lerenEn ik moet mezelf leren hoe ik zo'n ding dat leer...
Ik wist wel dat ik humeur-verbeterend kon werkenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:17 schreef Yoni het volgende:Mijn humeur is weer goed
Erg leuke avond gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |