Wil wel maar helaas ik moet werkenquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand zin in Blijdorp of het strand zondagHet lijkt erop dat het 's middags lekker weer wordt
Hmm.. sounds good. Ik ben wel in voor een uurtje of twee Blijdorp denk ikquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand zin in Blijdorp of het strand zondagHet lijkt erop dat het 's middags lekker weer wordt
Is er een extended version? Sweeeet!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:05 schreef HMaster-II het volgende:
* HM2 Stampt het topic binnen, ondertussen een ferme scheet latend en daarna al boerend naar wat foto's kijkt.
Mooie OP jongen.. Kunstzinnig en Geruststellend. Maar ik doe mijn Headset weer op de oorkes....
En nee, ik gebruik geen USEnet, ik koop liever de Limited Editions.
En wat is de t.A.T.u. + RAMMSTEIN een gaaf album... Nu ben ik dus aan het zoeken voor de Extended Version (om te kopen).
Zondag ook? En morgen ook al? Arme jij!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:23 schreef prupke het volgende:
[..]
Wil wel maar helaas ik moet werken
Aanspoor-se! Flinke dwang!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:24 schreef Yoni het volgende:
Hmm.. sounds good. Ik ben wel in voor een uurtje of twee Blijdorp denk ikLigt alleen een beetje aan waar ik de rest van het weekend uithang enzo. En ik moet om 16.00 in R'dam bij you know who zijn.
Ennuh freudje, ik zal PK aansporen tot wat fotosoepen, goed?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:49 schreef Yoni het volgende:
En mensen die niet reageren op MSN, SMS en mail zijn irritant!
Pruzhinki of Moscow?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:05 schreef HMaster-II het volgende:
* HM2 Stampt het topic binnen, ondertussen een ferme scheet latend en daarna al boerend naar wat foto's kijkt.
Mooie OP jongen.. Kunstzinnig en Geruststellend. Maar ik doe mijn Headset weer op de oorkes....
En nee, ik gebruik geen USEnet, ik koop liever de Limited Editions.
En wat is de t.A.T.u. + RAMMSTEIN een gaaf album... Nu ben ik dus aan het zoeken voor de Extended Version (om te kopen).
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:35 schreef kwiebuske het volgende:
![]()
![]()
smiddags
weekend tot woendag![]()
[..]
![]()
mensen die zeggen dat ze mail zullen sturen en dat niet doen zijn ook irri
![]()
De Pruzhinkiquote:
hmmm 9 nummers maar ? of heb ik een andere versie , duurt maar 30 minutenquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De Pruzhinki![]()
Die heeft een stuk of 16 nummers.![]()
Heb jij de Moscow ook dan?? en wat staat daar op??
effe een lijstje van een CZ-sitequote:Op vrijdag 24 november 2006 13:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
hmmm 9 nummers maar ? of heb ik een andere versie , duurt maar 30 minuten
01. t.A.T.u. & Rammstein - Ist Das Gut! (XXX Mix)
02. t.A.T.u. & Rammstein - Pruzhinki (Ping-Pong Mix)
03. t.A.T.u. & Rammstein - Polchasa Bez Tebya (Very Sad Mix)
04. t.A.T.u. & Rammstein - Odno I To Zhe (Long Repeat Mix)
05. t.A.T.u. & Rammstein - Links 2 Dry 4 (Very Clear Mix)
06. t.A.T.u. & Rammstein - Ein Kleiner Mensch (Small Grave Mix)
07. t.A.T.u. & Limp Bizkit - Ya Soshla (Bonus Track)
08. t.A.T.u. & Rammstein - Trafik Solnca (Bonus Track)
09. t.A.T.u. & Clawfinger - My Skuchali (Bonus Track)
quote:Tatu:
Pruzinki (feat. Rammstein - EXTENDED VERSION)
Tento titul není v prodeji.
Rok vydania: 2005
EAN: (viac info o titule)
Popis: Pozor: Mix ALBUM!
Zoznam piesní::
01. Ist Das Gut (XXX Mix)
02. Pruzhinki (Ping Pong Mix)
03. Polchasa Bez Tebya (Very Sad Mix)
04. Odno I To Zhe (Long Repeat Mix)
05. Link 2 Dry 4 (Very Clear Mix)
06. Ein Kleiner Mensch (Small Grave Mix)
07. Belochka
08. America (Electro Ghetto Remix by Bushido And Han)
09. Zaschitascha Ochkami
10. Keine Lust
11. Not Gonna Get Us (HardDrum Re-Edit Mix by Guena LG and RLS)
12. Yugoslavia
13. All the Things She Said
14. How Soon Is Now
15. Ohne Dich (Under Beyen Remix)
16. Ya Soshla
17. Trafik Solcna
18. My Skuchali
19. Moskau
Graagquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:15 schreef CocaColaLight het volgende:
Naar mijn weten is dat de Pruzhinki cd die jij hebt LD.
iemand?
nu moet je welquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:17 schreef Yoni het volgende:
![]()
ik denk er steeds aan als ik in bed lig of in de trein zit ofzo![]()
Bonen in koffiemolen gooit momentje.quote:
Dank je , dan zal die met 16 nummers gewoon puur de extended zijn zoals ook in de omschrijving staat. klink best wel heerlijk trouwensquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:15 schreef CocaColaLight het volgende:
Naar mijn weten is dat de Pruzhinki cd die jij hebt LD.
iemand?
Ik ga denk ik zondag wat fotograferen bij de Eindhoven-cupquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
Hier ookquote:
..... pfftt das nagedacht (denk ik) , oke een pen heb dan , en dan nu schrijfles ............. toch ?!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:55 schreef freud het volgende:
Naast dit alles is er het licht. Het licht dat in al zijn vormen door het wonder der evolutie signalen losmaakt in je hersenen: de ogen. Fotografie is het schrijven met licht. En als een kunstelijke vorm van schrijven poëzie is, dan is fotografie de poëzie voor het oog. Het beroert zelfs de meest verstokte analfabeet.
Chat on...
En waarom heb ik ze dan nog niet *trillend onderlipje*.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:38 schreef prupke het volgende:
@freud je foto's zijn al lang klaar.
Achgossie een huilende man! Dat werkt volgens mij niet bij een andere man hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:21 schreef freud het volgende:
[..]
En waarom heb ik ze dan nog niet *trillend onderlipje*.
Cool hequote:Op vrijdag 24 november 2006 18:24 schreef Xilantof het volgende:
Toch wel geinig! Om na 3 dagen gewerkt te hebben al salaris op je rekening te zien!
Geen idee....quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cool heGa je er nog wat leuks mee doen
![]()
Zit die jongen niet zo op te jutten dat ie zijn geld uit moet gevenquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cool heGa je er nog wat leuks mee doen
![]()
Het grootste gedeelte heb ik alweer doorgeschoven naar mijn spaarrekeningquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zit die jongen niet zo op te jutten dat ie zijn geld uit moet geven![]()
Xil...lekker bewaren hoor, voor als je een echt leuk plan hebt om het aan uit te geven
Waar blijven mijn foto's trouwens?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:21 schreef freud het volgende:
[..]
En waarom heb ik ze dan nog niet *trillend onderlipje*.
Tussen 8 en 11? Dat vind ik nog behóórlijk specifiekquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:50 schreef An24 het volgende:
Weekendnou ja, niet voor de mensen die mij morgenochtend tussen 8 en 11 mij wasdroog combi komen brengen...hadden ze niet nog iets specifieker kunnen zijn?
![]()
![]()
Ik dacht dat je die zelf wilde bewerkenquote:
Same here... Het schijnt goed te werken als je eenmaal gewend bent... Ik heb dat geduld nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:21 schreef pea4fun het volgende:
Werkt er hier al iemand met adobe lightroom? Ik vind het maar ingewikkeld
Er zitten best veel opties op, en een paar mooie ben ik al wel tegen gekomen, maar denk dat ik nog wel ff moet oefenen wil ik er mijn foto's mee kunnen verbeteren.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:23 schreef freud het volgende:
[..]
Same here... Het schijnt goed te werken als je eenmaal gewend bent... Ik heb dat geduld niet.
Het is nog geen lente hoor, je mag nu nog in de rotzooi leven, de grote schoonmaak komt laterquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:38 schreef PdeHoog het volgende:
HoiTwee nieuwe kastjes voor de slaapkamer gehaald. Eens kijken of ik daar wat zooi van de keuken naar toe kan verhuizen en NETJES op kan bergen
Laat ik het anders zeggen...waarom zo vroeg...op zaterdag?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Tussen 8 en 11? Dat vind ik nog behóórlijk specifiekBij mij kwamen ze tussen 9 en 18 met de droger
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen...waarom zo vroeg...op zaterdag?Nou ja, kan ik gelijk dat ding de hele dag laten draaien
![]()
Nou....liever nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is nog geen lente hoor, je mag nu nog in de rotzooi leven, de grote schoonmaak komt later
fanatiek hoor...quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
Cool johNu nog telefonisch overleg met projectleiders en leverancier
Er gaat iets niet helemaal tof zeg maar
gelukkig hebben we Rammstein nog![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |