Eerste dag was echt puur opstarten.quote:
Dat is idd wel prettigquote:Op donderdag 23 november 2006 22:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Eerste dag was echt puur opstarten.
Uitleg, mensen langs, dingen regelen, uitleg, papiertjes ondertekenen, rechten regelen (voor pc programma's) , mailadres regelen, etc etc.
Vandaag écht aan een project begonnen. Net nieuw, dus ik val er niet midden in, das wel fijn.
Ja ik hoop het ook!quote:Op donderdag 23 november 2006 22:35 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat is idd wel prettig
Nou ik hoop dat het je goed gaat bevallen iig
En dan merken wij het welquote:Op donderdag 23 november 2006 22:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook!
Heb mijn eerste salarisstrookje al gekregen
en dat viel me reuze mee!![]()
En wat ik tot nu toe gehoord heb wat betreft de plannen gaat het wel leuk worden... We zien het wel.
En als ik het niet terug lees vraag ik het je gewoonquote:Op donderdag 23 november 2006 22:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
e.e.a. zal idd wel terug te lezen zijn
Mag ook!quote:Op donderdag 23 november 2006 23:14 schreef prupke het volgende:
[..]
En als ik het niet terug lees vraag ik het je gewoon
Die moet ik ook nog ff halenquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:47 schreef CocaColaLight het volgende:
Hier galmt het oorstrelende muzikale meesterwerk wat de titel mag dragen van Völkerball
Rammstein op kantoor is goed
quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:23 schreef freud het volgende:
Pff, ben er gewoon nu al! Er waren geen files! Waar zjin ze? Het kan dus toch! Als we nu een lijstje maken van iedereen die vanochtend niet op de weg zat, dan weten we gelijk wie de oorzaak zjin! Wat nou dure onderzoeken? Gewoon even kijken wie er niet op de weg is als het gewoon doorrijdt, zoals vanochtend.
Heb de set in bestelling staan bij de Germaniumse Amazonquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:47 schreef CocaColaLight het volgende:
Hier galmt het oorstrelende muzikale meesterwerk wat de titel mag dragen van Völkerball
Rammstein op kantoor is goed
Usenet down?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:21 schreef HMaster-II het volgende:
Heb de set in bestelling staan bij de Germaniumse Amazon![]()
Studiospelen is leuk!! Vraag jij gelijk even om de foto's van de vorige keer dat je me het mes op de keel hebt gezetquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:19 schreef Yoni het volgende:
Jippie! Morgen spelen in de studio bij Prupke en PK![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |