Wat een verandering van onderwerp ineensquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:37 schreef Xilantof het volgende:
goedenavond!
Net verjaardag van mijn oma gevierd... Was gezellig. Jongste achternichtje gezien... nog geen week oud. Echt te schattig!
Mogguhquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:08 schreef WurM het volgende:
[..]
Wat een verandering van onderwerp ineens
loo xil
Met een lengteverschil van zo'n 40cm maar ik me geen illusies dat Michella gaat winnen hoor. Die 40cm zijn veels te weinig om vrouwelijke furie te compenseren. En fysieke bedreiging van Yoni =quote:Op woensdag 29 november 2006 07:16 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenVandaag maar een half dagje werken
Daarna keuken verder leeghalen
En vanavond een gezellige avond
Moet alleen uitkijken voor die Yoni
Ze begon me gister fysiek te bedreigen
Ik zou bijna bang worden
Agreedquote:
Ooooh, dreigen met moord is niet zo erg? Note! MODjes! Rel! Lief meisje bedreigd P!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:25 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
P je overdrijft. Ik zei alleen dat ik je ging vermoorden als je de kaartjes zou vergeten. Als je die braaf bij je hebt, is er niks aan de hand![]()
Maar weet je wel dat ik enorm zat te balen op een drukke weg, al dat moois ziend ...maar het niet kunnen vastleggen op dat moment? Op dat moment geniet ik deels. maar baal enorm als ik dat moois niet kan vastleggen.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:01 schreef freud het volgende:
PW, soms moet je gewoon genieten zonder het door glas te ervaren.
Laat me nou ook gewoon eens overdrijven jaquote:Op woensdag 29 november 2006 09:25 schreef Yoni het volgende:
P je overdrijft. Ik zei alleen dat ik je ging vermoorden als je de kaartjes zou vergeten. Als je die braaf bij je hebt, is er niks aan de hand![]()
Regel een powershotje of zoquote:Op woensdag 29 november 2006 09:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Maar weet je wel dat ik enorm zat te balen op een drukke weg, al dat moois ziend ...maar het niet kunnen vastleggen op dat moment? Op dat moment geniet ik deels. maar baal enorm als ik dat moois niet kan vastleggen.![]()
Eerder was altijd mijn camera bij mij, maar mijn vriendin zei wel eens .... kun je dat ding niet eens thuislaten? Tja, dat gebeurd steeds vaker, en vaak heb ik daar best wel spijt van.
Je mag best overdrijven, maar niet in het openbaar! Tssk, wat moeten ze wel niet van me denken hier!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laat me nou ook gewoon eens overdrijven jaVerder ben je wel lief hoor
![]()
trouwen?
Lekker. Ik heb die van mij net omver gegooidquote:Op woensdag 29 november 2006 09:57 schreef CocaColaLight het volgende:
Vrouwenje zou er maar mee moeten werken
iemand?
Nee gelukkig niet. Alleen de tafel was nat en een stapeltje papieren. En de onderkant van mijn toetsenbord een beetje.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:21 schreef CocaColaLight het volgende:
In, over je toetsenbord / laptop?
Maar vrouwen zijn altijd rustig en rationeelquote:Op woensdag 29 november 2006 09:47 schreef Yoni het volgende:
Mijn goede humeur is overigens net echt vakkundig om zeep geholpen door een of andere zeiktrut hier die MIJ onbeschoft noemt, terwijl ze vorige week de hoorn op de haak gooide terwijl ze mij aan de telefoon had. En nu liep ze ook weer gewoon weg terwijl ik nog tegen haar sprak.
Zelfs die (Canon S70) heb ik niet eens meer altijd bij mij, kun je nagaanquote:
Ik probeer je goeie indruk hier om zeep te helpenquote:Op woensdag 29 november 2006 09:46 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je mag best overdrijven, maar niet in het openbaar! Tssk, wat moeten ze wel niet van me denken hier!
Dat zei je net ook al. Dat ik verder wel lief ben.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik probeer je goeie indruk hier om zeep te helpenMaar verder ben je lief hoor
Nou sorry hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 11:42 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al. Dat ik verder wel lief ben.
Ach....ik ben bot en kort door de bochtquote:En die goede indruk is vanmorgen al om zeep geholpen weet je nog. Want ik ben onbeschoft schijnt.
ehm ? en wat is het probleem dan ? Of moet ik P een note geven voor het uitlokken van een bedreiging. ?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:27 schreef freud het volgende:
Ooooh, dreigen met moord is niet zo erg? Note! MODjes! Rel! Lief meisje bedreigd P!
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
ehm ? en wat is het probleem dan ? Of moet ik P een note geven voor het uitlokken van een bedreiging. ?
OhOhquote:Op woensdag 29 november 2006 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik probeer je goeie indruk hier om zeep te helpenMaar verder ben je lief hoor
P, er zit vanavond echt een post-it op je deurquote:Op woensdag 29 november 2006 12:57 schreef Yoni het volgende:
Best cool, notes voor iets wat buiten het forum om gebeurt. Hoe bedoel je geen leven![]()
Jawel, gewoon rond etenstijd daar voor de deur gaan staan, dan komt er snel genoeg iemand waarmee je mee kunt lopenquote:Op woensdag 29 november 2006 13:57 schreef freud het volgende:
[..]
P, er zit vanavond echt een post-it op je deur.
kan alleen niet langs die pokke ingang komen...
Wat Yoni zegt dusquote:Op woensdag 29 november 2006 13:57 schreef freud het volgende:
[..]
P, er zit vanavond echt een post-it op je deur.
kan alleen niet langs die pokke ingang komen...
Nee, dat impliceert dat er verloop is in het MOD bestand van het Fok! Forum. Maaruh, wat weet jij wat wij niet weten?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:55 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ah.. Dat impliceert dat wij er mee gaan stoppen![]()
Dat is exact mijn vraag aan jouquote:Op woensdag 29 november 2006 15:19 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, dat impliceert dat er verloop is in het MOD bestand van het Fok! Forum. Maaruh, wat weet jij wat wij niet weten?
OK, je hebt me door. Ik ben eigenlijk undercover A(dmin), en tja, het dartboard wees jou aanquote:Op woensdag 29 november 2006 15:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dat is exact mijn vraag aan jou
Da's geen twijfelgeval hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 15:23 schreef freud het volgende:
Zit trouwens beetje in dubio. Met nieuwe job raak ik mijn gsm kwijt. Moet dus abo nemen. Nu zie ik een aanbieding van Telfort, dat ik bij een 1 jarig contract van 25 euro, een Ixus 65 kado krijg... Ik heb dus voor 300 euro een abo + Ixus. Aanbieding geldt tot en met morgen... Ixus los is trouwens 250 euri minimaal.
Mooiquote:Op woensdag 29 november 2006 15:32 schreef freud het volgende:
OK, je hebt me door. Ik ben eigenlijk undercover A(dmin), en tja, het dartboard wees jou aan.
Dan vraag ik maar een ban aan voor die rel kloonquote:en ik ben danny kloon
Dat soort aanbiedingen zijn er vrij veel. De vraag is natuurlijk of je bij Telfort wilt ja of nee en of dat abo is wat je wilt.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:23 schreef freud het volgende:
Zit trouwens beetje in dubio. Met nieuwe job raak ik mijn gsm kwijt. Moet dus abo nemen. Nu zie ik een aanbieding van Telfort, dat ik bij een 1 jarig contract van 25 euro, een Ixus 65 kado krijg... Ik heb dus voor 300 euro een abo + Ixus. Aanbieding geldt tot en met morgen... Ixus los is trouwens 250 euri minimaal.
Wel makkelijk Marjo, kun je liggend in bed aan je tenen krabbelenquote:Op woensdag 29 november 2006 18:05 schreef -Marjo- het volgende:
Avond
Vandaag zijn we verhuisd naar een andere kantoorruimte. Mijn armen zijn 10 cm langer...
Ja zeg, zulke korte beentjes heb ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 29 november 2006 18:43 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wel makkelijk Marjo, kun je liggend in bed aan je tenen krabbelen![]()
hmhm. En ik heb geen zin in een rel ook... Ben loom....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:22 schreef prupke het volgende:
goede avond
lekker rustig weer deze avond
ik ben niet loomquote:Op woensdag 29 november 2006 21:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hmhm. En ik heb geen zin in een rel ook... Ben loom....
Als ik mijn ogen langer dan 10 seconden sluit is er het gevaar dat ik in mijn bureaustoel inslaap val....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:37 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ben niet loom
ik weet nog net van voren dat ik van achter leef
en dan heb je morgen qwerty in je hoofd gedrukt staanquote:Op woensdag 29 november 2006 21:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als ik mijn ogen langer dan 10 seconden sluit is er het gevaar dat ik in mijn bureaustoel inslaap val....
In deze stoel is het waarschijnlijker dat ik achterover ga leunen....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:41 schreef prupke het volgende:
[..]
en dan heb je morgen qwerty in je hoofd gedrukt staan
oh dan valt het meequote:Op woensdag 29 november 2006 21:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
In deze stoel is het waarschijnlijker dat ik achterover ga leunen....
Hey Prupke ...alleen slapen?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:57 schreef prupke het volgende:
[..]
oh dan valt het mee
sommige stoelen slapen best lekker ...
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Prupke ...alleen slapen?![]()
Heb jij dus ff geluk zegquote:Op woensdag 29 november 2006 22:03 schreef prupke het volgende:
[..]
hi pie
slapen op mijn stoel hoef ik niet te proberen ....ding is zo stuk als het maar zijn kan
Das dan veel werk in 1 keerquote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef WurM het volgende:
* WurM heeft eindelijk weer 'stabiel' internet
M'n oude USB-modemwas deed t niet zo lekker meer
Nu eindelijk een echte router enzo, maar die snapt IRC en DC++ (en ik denk uTorrent ook) nog niet zo goed... Moet ik m ff lerenEn ik moet mezelf leren hoe ik zo'n ding dat leer...
Ik wist wel dat ik humeur-verbeterend kon werkenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:17 schreef Yoni het volgende:Mijn humeur is weer goed
Erg leuke avond gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |