hmhm. En ik heb geen zin in een rel ook... Ben loom....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:22 schreef prupke het volgende:
goede avond
lekker rustig weer deze avond
ik ben niet loomquote:Op woensdag 29 november 2006 21:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hmhm. En ik heb geen zin in een rel ook... Ben loom....
Als ik mijn ogen langer dan 10 seconden sluit is er het gevaar dat ik in mijn bureaustoel inslaap val....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:37 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ben niet loom
ik weet nog net van voren dat ik van achter leef
en dan heb je morgen qwerty in je hoofd gedrukt staanquote:Op woensdag 29 november 2006 21:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als ik mijn ogen langer dan 10 seconden sluit is er het gevaar dat ik in mijn bureaustoel inslaap val....
In deze stoel is het waarschijnlijker dat ik achterover ga leunen....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:41 schreef prupke het volgende:
[..]
en dan heb je morgen qwerty in je hoofd gedrukt staan
oh dan valt het meequote:Op woensdag 29 november 2006 21:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
In deze stoel is het waarschijnlijker dat ik achterover ga leunen....
Hey Prupke ...alleen slapen?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:57 schreef prupke het volgende:
[..]
oh dan valt het mee
sommige stoelen slapen best lekker ...
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Prupke ...alleen slapen?![]()
Heb jij dus ff geluk zegquote:Op woensdag 29 november 2006 22:03 schreef prupke het volgende:
[..]
hi pie
slapen op mijn stoel hoef ik niet te proberen ....ding is zo stuk als het maar zijn kan
Das dan veel werk in 1 keerquote:Op woensdag 29 november 2006 22:11 schreef WurM het volgende:
* WurM heeft eindelijk weer 'stabiel' internet
M'n oude USB-modemwas deed t niet zo lekker meer
Nu eindelijk een echte router enzo, maar die snapt IRC en DC++ (en ik denk uTorrent ook) nog niet zo goed... Moet ik m ff lerenEn ik moet mezelf leren hoe ik zo'n ding dat leer...
Ik wist wel dat ik humeur-verbeterend kon werkenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:17 schreef Yoni het volgende:Mijn humeur is weer goed
Erg leuke avond gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |