Ik ben flexibelquote:
Laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:42 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Ik heb ook last van een herfstdipje geloof ik. Lag gister ook gewoon al om 22.30 in bedGelukkig heb ik morgenavond een gezellige minimeet met PdeHoog. Zonder foto's
(of zullen we het theater plat gaan flitsen P?
)
* WurM geeft een zakdoekjequote:Op dinsdag 28 november 2006 12:49 schreef freud het volgende:
Heeft iemand mijn neus gezien? Hij is van huis weggeloopneust.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
Veel efficienter dit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
Veel efficienter dit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zij was heel stil, klein, schattig, en had een bos haar waar je een leuk model in kon knippen!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:52 schreef prupke het volgende:![]()
babies zijn altijd schattig![]()
(behalve als ze een goed setje longen hebben en dat willen delen met de rest )
een schôn kindje dusquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zij was heel stil, klein, schattig, en had een bos haar waar je een leuk model in kon knippen!
Als je uren kan schrijven is dat leukquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
Hai
* PdeHoog is terug uit het noord-oosten
dat wordt leuk uren schrijven morgen
Wat een verandering van onderwerp ineensquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:37 schreef Xilantof het volgende:
goedenavond!
Net verjaardag van mijn oma gevierd... Was gezellig. Jongste achternichtje gezien... nog geen week oud. Echt te schattig!
Mogguhquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:08 schreef WurM het volgende:
[..]
Wat een verandering van onderwerp ineens
loo xil
Met een lengteverschil van zo'n 40cm maar ik me geen illusies dat Michella gaat winnen hoor. Die 40cm zijn veels te weinig om vrouwelijke furie te compenseren. En fysieke bedreiging van Yoni =quote:Op woensdag 29 november 2006 07:16 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenVandaag maar een half dagje werken
Daarna keuken verder leeghalen
En vanavond een gezellige avond
Moet alleen uitkijken voor die Yoni
Ze begon me gister fysiek te bedreigen
Ik zou bijna bang worden
Agreedquote:
Ooooh, dreigen met moord is niet zo erg? Note! MODjes! Rel! Lief meisje bedreigd P!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:25 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
P je overdrijft. Ik zei alleen dat ik je ging vermoorden als je de kaartjes zou vergeten. Als je die braaf bij je hebt, is er niks aan de hand![]()
Maar weet je wel dat ik enorm zat te balen op een drukke weg, al dat moois ziend ...maar het niet kunnen vastleggen op dat moment? Op dat moment geniet ik deels. maar baal enorm als ik dat moois niet kan vastleggen.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:01 schreef freud het volgende:
PW, soms moet je gewoon genieten zonder het door glas te ervaren.
Laat me nou ook gewoon eens overdrijven jaquote:Op woensdag 29 november 2006 09:25 schreef Yoni het volgende:
P je overdrijft. Ik zei alleen dat ik je ging vermoorden als je de kaartjes zou vergeten. Als je die braaf bij je hebt, is er niks aan de hand![]()
Regel een powershotje of zoquote:Op woensdag 29 november 2006 09:39 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Maar weet je wel dat ik enorm zat te balen op een drukke weg, al dat moois ziend ...maar het niet kunnen vastleggen op dat moment? Op dat moment geniet ik deels. maar baal enorm als ik dat moois niet kan vastleggen.![]()
Eerder was altijd mijn camera bij mij, maar mijn vriendin zei wel eens .... kun je dat ding niet eens thuislaten? Tja, dat gebeurd steeds vaker, en vaak heb ik daar best wel spijt van.
Je mag best overdrijven, maar niet in het openbaar! Tssk, wat moeten ze wel niet van me denken hier!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laat me nou ook gewoon eens overdrijven jaVerder ben je wel lief hoor
![]()
trouwen?
Lekker. Ik heb die van mij net omver gegooidquote:Op woensdag 29 november 2006 09:57 schreef CocaColaLight het volgende:
Vrouwenje zou er maar mee moeten werken
iemand?
Nee gelukkig niet. Alleen de tafel was nat en een stapeltje papieren. En de onderkant van mijn toetsenbord een beetje.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:21 schreef CocaColaLight het volgende:
In, over je toetsenbord / laptop?
Maar vrouwen zijn altijd rustig en rationeelquote:Op woensdag 29 november 2006 09:47 schreef Yoni het volgende:
Mijn goede humeur is overigens net echt vakkundig om zeep geholpen door een of andere zeiktrut hier die MIJ onbeschoft noemt, terwijl ze vorige week de hoorn op de haak gooide terwijl ze mij aan de telefoon had. En nu liep ze ook weer gewoon weg terwijl ik nog tegen haar sprak.
Zelfs die (Canon S70) heb ik niet eens meer altijd bij mij, kun je nagaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |