Jewelquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een mega-saaie boel zegdan maar Jewel kijken
Shit, das vandaag he?! Had wel gewild, mar heb het nog te druk met mijn huisje helaasquote:Op zaterdag 25 november 2006 09:35 schreef Ynske het volgende:
Moggeh. Komen er nog Fotters vandaag naar de Zoommeet op de Hcc?
Jah vandaag om 3 uurquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Shit, das vandaag he?! Had wel gewild, mar heb het nog te druk met mijn huisje helaasHopelijk is alles snel rond en kan An ook weer denken aan fotootjes maken
![]()
Zoommeet? niet dat ik weet. Ik schijn wel zo die kant op te gaan onder het motto met een paar non-fok vrienden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 09:35 schreef Ynske het volgende:
Moggeh. Komen er nog Fotters vandaag naar de Zoommeet op de Hcc?
Zit me nog eens lekker te maken ookquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jah vandaag om 3 uur
dr lopen ook gebodypainte mensne rond dus ben benieuwd of ik er wat van kan maken
Meeblerren doe ik alleen met de Dubliners en daar wil ik jullie echt niet mee confronterenquote:
Foto!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:34 schreef Mauro het volgende:
Hoi!
ff melden dat de babyslaapkamer van Nikky erg mooi is geworden. De muren dan. De meubeltjes zijn er nog niet
tevens teeveepee
Netjes!quote:Op zondag 26 november 2006 10:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
Behangen en oud behang/kinderkamer foto's![]()
Die film krijgt ook wel even 3.8 punten van de 10 op IMDB.com...... Zegt idd genoeg over die film.quote:Op zondag 26 november 2006 17:08 schreef freud het volgende:
Wat een heeeerlijk weekend zeg! Ennuh: de film "Final days of planet earth" is WAARDELOOS. Zelfs dat woord is een overschatting eerlijk gezegd.
* PdeHoog noteert die titel evenquote:Op zondag 26 november 2006 17:08 schreef freud het volgende:
Wat een heeeerlijk weekend zeg! Ennuh: de film "Final days of planet earth" is WAARDELOOS. Zelfs dat woord is een overschatting eerlijk gezegd.
Op het forum wel hoorquote:Op zondag 26 november 2006 19:08 schreef An24 het volgende:
Ben weer ff online![]()
Het begint zijn vorm te krijgen hier...klein beetje internet, (nog steeds geen pak slaag van buren that is) An kan weer muziek luisteren, want heb eindelijk alles aangesloten en de wasjes draaien naar tervredenheid. Zal ik dan weer snel tijd krijgen om me met fototjes bezig te houden
![]()
![]()
Alles goed hier?
IMDB wordt ook nog wel eens misbruikt voor extra positieve of negatieve info door belanghebbende paritjen.quote:Op zondag 26 november 2006 17:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die film krijgt ook wel even 3.8 punten van de 10 op IMDB.com...... Zegt idd genoeg over die film.
Mooi....rel? REL? waarquote:Op zondag 26 november 2006 19:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Op het forum wel hoor![]()
Of ik heb weer een rel gemist![]()
je hebt niet veel gemist...quote:Op zondag 26 november 2006 19:08 schreef An24 het volgende:
Ben weer ff online![]()
Het begint zijn vorm te krijgen hier...klein beetje internet, (nog steeds geen pak slaag van buren that is) An kan weer muziek luisteren, want heb eindelijk alles aangesloten en de wasjes draaien naar tervredenheid. Zal ik dan weer snel tijd krijgen om me met fototjes bezig te houden
![]()
![]()
Alles goed hier?
Zou nu over 1 a 2 weken moeten zijn...hopelijk gaat het nu wel in 1 keer goed. En dan een maand gratis internet eisen, ter compensatie grrrquote:Op zondag 26 november 2006 19:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wanneer ga je een eigen internetverbinding krijgen dan?
Tot die tijd dus af en toe van de buren gebruik maken begrijp ik?quote:Op zondag 26 november 2006 19:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Zou nu over 1 a 2 weken moeten zijn...hopelijk gaat het nu wel in 1 keer goed. En dan een maand gratis internet eisen, ter compensatie grrr
Niet fotowaardig is niet goedquote:Op zondag 26 november 2006 19:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hebt niet veel gemist...
t was druk, maar niet veel fotowaardig
was net aan t surfen op zoom, blijk ik gewoon met mijn kop daar te vinden zijn![]()
![]()
Heb ik niet zo'n last van op zich. Zit zowiezo niet uren achter de pc en kan idd makkelijk wat anders gaan doen, dus dat scheelt. Maar voor de wedstrijd is het bijvoorbeld wel vervelend. Nu wordt ik juist onrustig van het feit dat ik het niet netjes af kan handelen...quote:Op zondag 26 november 2006 19:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Tot die tijd dus af en toe van de buren gebruik maken begrijp ik?
Hoewel internetloos soms ook wel rustgevend kan zijn heb ik gemerkt
Dat is inderdaad ook niet helemaal de bedoeling.. Het moet wel leuk blijven.quote:Op zondag 26 november 2006 19:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb ik niet zo'n last van op zich. Zit zowiezo niet uren achter de pc en kan idd makkelijk wat anders gaan doen, dus dat scheelt. Maar voor de wedstrijd is het bijvoorbeld wel vervelend. Nu wordt ik juist onrustig van het feit dat ik het niet netjes af kan handelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |