Hij is maandag in Canada uitgezondenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:20 schreef MewBie het volgende:
ze gingen toch pas in maart verder met s03e11?
Volgens mij is de 27e #51quote:Op woensdag 22 november 2006 15:42 schreef Gloeidoos het volgende:
Onverkapte tvp!
Weet iemand trouwens wanneer de volgende (en de rest van de afleveringen) in Canada wordt uitgezonden?
quote:Afleveringen:
Seizoen 3 wordt op het moment uitgezonden in Canada op Movie Central. Elke maandag is er een nieuwe aflevering en dus dinsdag hier te bekijken.
ja dat vond ik ook cheesyquote:Op woensdag 22 november 2006 17:49 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik was ook in de veronderstelling dat Stargate Atlantis pas weer ergens in maart zou beginnen.
Tenminste dat las ik op het forum van Stargate Atlantis. Ik vond ep11 wel goed maar de alterans zijn wel dood.
Dat is wel weer jammer, ik vraag mij ook af wat ze met dat schip hebben gedaan dat .999 lichtsnelheid kon vliegen. Als die er nog hangt dan is het misschien wel de moeite waard om hem op te halen (een team sturen om de hyperdrive te fixen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het wel een leuke episode.. aangezien South Park net afgelopen is vorige week en pas volgend jaar weer verder gaat, kan ik mooi Atlantis weer oppakken tot SG-1 weer wordt uitgezonden. Prima timing !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O'Neill had gewoon bij SG-1 moeten blijven. Hij is zo lekker simpel. Dat generaal ding past niet bij hem en ziet hem te weinigquote:Op donderdag 23 november 2006 13:11 schreef metallicattim het volgende:
Was weer een topper!
O'neill was weer als vanouds!
Alterans = ancientsquote:Op woensdag 22 november 2006 23:06 schreef JK het volgende:
Alterans dood ja (maar die waren toch niet lief)
Maar die heeft toch geen Drones meer?quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:04 schreef DarthNick het volgende:
yup, atlantis heeft 3 ZPM's nou. Tenzij ze met een of andere BS verklaring komen dat ze het niet meer doen.
Mhhh ik denk eerlijk gezegd wel dat 1 zpm terug naar de aarde gaat om daar de chair te poweren om tegen de Orii te verdedigen.
Ja, dus ? Die lui in dat schip wat tegen lichtsnelheid vloog waren toch nog echte ancients of waren dat ook replicators ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:39 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Alterans = ancients
Asurans = replicators![]()
Dat waren idd echte ancients...quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:52 schreef JK het volgende:
[..]
Ja, dus ? Die lui in dat schip wat tegen lichtsnelheid vloog waren toch nog echte ancients of waren dat ook replicators ?
Correct...quote:Ik dacht te herinneren dat dat echte waren en dat iedereen de stad uit ging naar aarde terug en dat toen de replicators aanvielen, alle alterans (ancients) doodden en de macht overnamen.
Immers zijn er nog zat asurans, een flinke stad vol.
De Asurans zijn ontworpen als wapen, de replicators uit SG1 waren dat niet geloof ik oorspronkelijk...quote:Op zondag 26 november 2006 02:42 schreef Radeon_NL het volgende:
Denk dat de Asurans wel een tikje slimmer zijn als de replicators van SG-1. de Asurans hebben immers de data van de Ancients tot hun beschikking en Fifth had maar een deel van de anceints libary of knowledge.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
quote:Op zondag 26 november 2006 13:42 schreef DarthNick het volgende:Wat er met dat Lantian schip Tria is gebeurd, is niet te zien geweest. Grote kans dat het vernietigd werd tijdens de aanval van de Asurans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Dat is denk ik niet het geval want de die ancients waren naar de Deadalus getransporteerd met de beam transporter (of hoe je dat ook wilt noemen) en zijn ook op Atlantis gekomen op dezelfde manier. Dat eerste is overigens gewoon gezegd door de captain van de Deadalus.quote:Op zondag 26 november 2006 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat er met dat Lantian schip Tria is gebeurd, is niet te zien geweest. Grote kans dat het vernietigd werd tijdens de aanval van de Asurans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe zit het nou met SG1, die wordt niet uitgezonden? Beetje jammer, aangezien ze synchroon met elkaar horen te lopen. Weet niet hoezeer effect dat heeft op de verhaal lijn maar was altijd wel een leuke gimmick.
Dus als ik het goed begrijp worden ze op maandag uitgezonden, dinsdag te downen?| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
en deze zijn anders maar worden hetzelfde genoemd?;quote:A corrupt and childlike android, Reese, created the Replicators to be her "toys," but also capable of defending her from threats.
of is er nog een link tussen deze twee rassen? Informatie van Gateworld gehaald maar na de allereerste aflevering van Atlantis ook ff op gekeken en waren de Asurans nog niet toegevoegd. Volgens mij hebben de schrijvers zich in de vingers gesneden en is deze fix bedacht. Beetje jammer, SG klopte tot toen altijd, kracht van de serie vindt ik.quote:The evolutionary plateau of microscopic machines originally created by the Ancients to fight the Wraith. The Asuran race developed out of an Ancient experiment gone terribly wrong, a shining example of the Ancients' own underestimated ingenuity.
Ga jij eerst de rest van de afleveringen bekijken dan word het vanzelf duidelijkquote:Op maandag 27 november 2006 15:49 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
Waar komen de replicators vandaan? Ergens in seizoen 6 van Sg1 werd verteld dat de replicators waren ontwikkelt door;
[..]
en deze zijn anders maar worden hetzelfde genoemd?;
[..]
of is er nog een link tussen deze twee rassen? Informatie van Gateworld gehaald maar na de allereerste aflevering van Atlantis ook ff op gekeken en waren de Asurans nog niet toegevoegd. Volgens mij hebben de schrijvers zich in de vingers gesneden en is deze fix bedacht. Beetje jammer, SG klopte tot toen altijd, kracht van de serie vindt ik.
waardeloos, ik bedoelde natuurlijk na dat ze voor het eerst verschenen in Atlantis.quote:Op maandag 27 november 2006 16:27 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ga jij eerst de rest van de afleveringen bekijken dan word het vanzelf duidelijk
behulpzaam, dank je. Had geen zin om weer zo'n seizoen door te spitten, hoewel altijd leuk, ik het totaal heb gehad met de replicators. Heb zoiets cools als de Wraith bedacht, kom je hier weer mee aanzetten. Spijtigquote:De link klopt. Reese maakte de eerste replicator ja. Die kennis zat al in haar. En Reese werd gemaakt door een geavanceerde maar gevallen beschaving. Dat waren dus waarschijnlijk Ancients die na de oorlog met de Wraith terugkeerden naar ons stelsel.
mmz ja dat is ook wel waar maar heb het persoonlijk gewoon gehad met die replicators, als ras.quote:Op maandag 27 november 2006 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
een vijand naast de Wraith is wel leuk. In SG-1 konden de Goa'uld en Replicator verhaallijnen ook perfect naast elkaar bestaan. En het biedt enorme mogelijkheden qua verhaal. De Asurans proberen echt Ancients te zijn, zelfs tot het ascenden aan toe bijvoorbeeld. Stel dat ze dat lukt
fucking Boomsmurf, fix het isquote:
waar een wil is, is een wegquote:
quote:Amanda Tapping moving over to Atlantis next season
Amanda Tapping had signed on for another two years on SG-1 last year. The cancellation of SG-1 put an end to those plans but the studio has decided to keep her in the Stargate fold. She will have a regular role on Stargate Atlantis in Season Four. No other details have been announced, such as the number of episodes or her possible addition to the main cast.
hehequote:Op dinsdag 28 november 2006 15:30 schreef BoomSmurf het volgende:
wel PvD... nu zie ik pas met wie ik praat lol... Je .sig gaf je wegOnze Canadese vrinden zijn echter nog steeds zoek, zullen nog wel liggen te pitten
Dat was een aflevering dat mckay vast op de bodem van de oceaan zat. Welk seizoen weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:04 schreef Incolumis het volgende:
wtf ikke niet snap
s03e11 was de terugkeer op atlantis enzo om die kutrobots te vernietigen, en s03e12 is nu ineens weer een deel 2 op een of ander onderwater-feestje? welke ep was deel 1 dan?
Tweede seizoen, episode 14 - Grace Under Pressure...quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:32 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Dat was een aflevering dat mckay vast op de bodem van de oceaan zat. Welk seizoen weet ik niet meer.
mwa er is geen ZPM leeg. Ze hebben er eentje gebruikt voor iets wat je van weekend dan wel zou zien maar denk niet dat ie nu al leeg is. En ze hebben er drie nodig om de StarDrive te laten werken.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:04 schreef Noedie het volgende:
Hmmm heb ep. 12 nog niet gezien, maar ik zat te denken... voordat ik net las dat er dus een zpm leeg is, wat als ze de stardrive aan de praat weten te krijgen, en met atlantis naar aarde kunnen vliegen om de ori ff aan de kant te schoppen!
.........
Dus snel op zoek naar een nieuwe zpm en de stardrive maken en dan was ori ass kicken!!
Bedoel je niet 9?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
vond het wel een grappige aflevering.
maar heeft iemand al iets gehoord van BS 3x10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Of is dat 3X8. Bewaar ze nooit op mijn computer, raak daarom soms in de war met waar ik ben
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
ach 10 is het laatste seizoen daarna krijg je alleen nog maar atlantis en nog een spin-offquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:13 schreef sp3c het volgende:
thnx
wel flink minder geworden hoor SG1 sinds O'neil generaal is, ik kijk het nog maar af en toe (omdat ik toch Atlantis moet kijken) maar heel de humor die er altijd wel inzat klopt niet meer op de een of andere manier, dat hikken van dat ene mevrouwtje (Novak?) in deze aflevering vond ik gewoon vervelend!
Atlantis is wel cool
hehe. Tsja het zijn dan ook een stelletje rendier-neukende, zeehondjes-dood-knuppelende quasi Amerikanen maar toch, ben ze stiekem in mijn hart wel een beetje dankbaar...stiekem dan, en diep diep verborgen in mijn hartjequote:Op dinsdag 5 december 2006 16:16 schreef BoomSmurf het volgende:
Blaming Canada is always the answer!
* BoomSmurf zit swedupe te F5'en
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:07 schreef Radeon_NL het volgende:
Hij wordt toch altijd op dinsdag uitgezonden? en woensdag is die dan altijd wel via de gebruikelijke kanalen te verkrjigen.
Bij de eerste duurde het ook vet lang. Toen had ik hem dinsdag op woensdag nacht pas.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:
misschien vergeten te capturen ofzo. dat wordt wachten op de scifi-release dan.
dan wachten we wel gewoon . ik zie het wel verschijnen, dan slinger ik de download aan en heb het een paar uur later binnen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:43 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Bij de eerste duurde het ook vet lang. Toen had ik hem dinsdag op woensdag nacht pas.
Iemand op ScT zegt dat het op een bepaalde site is, maar die site is inviteonly en heb er geen accountquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:20 schreef BoomSmurf het volgende:
Er schijnt trouwens ergens een torrent van een niet-scene release rond te zwerven. Naar verluid kwalitatief erg slecht maar als je niet kan wachten....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)
vond hem wel grappig.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:47 schreef Super7fighter het volgende:
Jammer van Kolya. De Genii-plots waren altijd interessant.
Ik kan Lucius overigens ook niet uitstaan, maar de inbreng van Kolya en de Genii maakten de aflevering wel waard om te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Super7figher
Volgens mij is het nu weer exit. Dit waren afleveringen op Movie Central die t/m 3x13 liepen. Als het goed is gaat The Movie Network @ 29 januari verder vanaf 3x14.Maar morgen weer een nieuwe Scrubs!
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
Shepard had dat shield-ding niet eerder kunnen pakken.. Alleen de drager kan erbij. IS ook wel in beeld geweest.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:59 schreef Radeon_NL het volgende:
Weer een filler helaas. Vondt persoonlijk weing aan deze episode. Sommige stukjes waren wel leuk.Maar als ik Shepard had geweest had ik al veel eerder dat shield gepakt.
Maar ja, hopen maar dat 3x13 beter is.
idd.. beetje raar vond ik dat ook.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook raar dat Lucius ineens niks meer deed. Hij had echt makkelijk die Genii bij de Stargate kunnen uitschakelen. En bijvoorbeeld dat ie zich onder water liet duwen. Dat pik je toch niet als je zo'n schild hebt.
En die schilden moeten best opnieuw op te laten zijn zou je denken.
Ben het er helemaal mee eens.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook raar dat Lucius ineens niks meer deed. Hij had echt makkelijk die Genii bij de Stargate kunnen uitschakelen. En bijvoorbeeld dat ie zich onder water liet duwen. Dat pik je toch niet als je zo'n schild hebt.
En die schilden moeten best opnieuw op te laden zijn zou je denken.
Bedoelde met pakken eigenlijk dat ding eerder vragen aan Lucius. Had sommige dingen wel makelijker gemaakt.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:26 schreef Stinger__ het volgende:
[..]
Shepard had dat shield-ding niet eerder kunnen pakken.. Alleen de drager kan erbij. IS ook wel in beeld geweest.
En deze aflevering was 3x13
mmz spijtig. Wordt wel een beetje gek van dat uitzend schema. Als je sex hebt ga je toch ook niet steeds stoppen en een broodje eten? Je gaat toch door naar het hoogtepunt?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:13 schreef BoomSmurf het volgende:
Spin City idd![]()
Volgens mij is het nu weer exit. Dit waren afleveringen op Movie Central die t/m 3x13 liepen. Als het goed is gaat The Movie Network @ 29 januari verder vanaf 3x14.Maar morgen weer een nieuwe Scrubs!
![]()
denk dat ze anders niet op 42 minuten komenquote:Op donderdag 7 december 2006 01:03 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ben het er helemaal mee eens.
Als je zag wat die in dat dorp deed, met die bedachte 'redding'. Had hij dat ook bij de gate kunnen doen.
En waarom die zich onder water liet douwen, begreep ik ook niet..
En dat herladen van de schilden lijkt me ook kunnen. Als Shepard gewoon had gezegd dat ie leeg was, had Lucius vast wel afgestaan (desnoods voor iets)..
Ik vond het ook raar, dat Sheppard niet eerder dat schild vroeg aan Lucius (in de stad of bij de gate) en gewoon iedereen neerschoot..
Wat?!?! stoppen ze alweer na een paar afleveringen?quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 12:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Gisteren was Sanctuary op Veronica. Die Chaya / Athar is tof![]()
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 10 december 2006 14:22 schreef Mirel het volgende:
In haar Ancient kleren was ze veel mooier.
Omdat hij ook uit is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:18 schreef Roellio het volgende:
Waarom staat er op mijn private tracker een S03E15
Nee, hij is daadwerkelijk uitgezonden. Ik heb hem daadwerkelijk gekeken en het was echt 3x15 (de titel en inhoud kwamen overeen met de beschrijving op www.gateworld.net)quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb het ook maar tot 3x13. Volgens mij is die nieuwe dan een neprelease.
Jup, en hij is inmiddels klaar. Kan ik eindelijk die klote torrent uitzetten en met een fatsoenlijke snelheid downenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:46 schreef Radeon_NL het volgende:
Op de newsgroups wordt die nu ook gepost door nbs. Is trouwens wel een goeie release
Stargate.Atlantis.S03E15.HR.HDTV.AC3.2.0.XviD-NBS
Ja dat snap ik eigenlijk ook niet dat ze meteen effe een paar ZPM's erbij hebben gemaakt met Super Rodney. Maar Atlantis is nu wel energie vriendelijker en de deadelus heeft nu krachtigere shields. Dat is ook altijd mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:56 schreef Crazykill het volgende:
Pfffffff
Niet dat ze Rodney de opdracht gaven om een paar ZPM's te laten maken (of laten zien hoe ze gemaakt werden)
Wat zei hij trouwens over die jumpers? Kunnen die nu ook met hyperspace snelheid vliegen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:14 schreef Radeon_NL het volgende:
[..]
Ja dat snap ik eigenlijk ook niet dat ze meteen effe een paar ZPM's erbij hebben gemaakt met Super Rodney. Maar Atlantis is nu wel energie vriendelijker en de deadelus heeft nu krachtigere shields. Dat is ook altijd mooi meegenomen.
Die komen dus binnenkort ja, het prototype staat in de Atlantis database.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Wat zei hij trouwens over die jumpers? Kunnen die nu ook met hyperspace snelheid vliegen?
Ja dat zei McKay al, maar hij zei niet overwatquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:41 schreef Mirel het volgende:
Dadelijk schijnt het zo te zijn dat zijn uitleg te moeilijk was ofzo, maar ja, we zien wel.
Waarschijnlijk over die wiskundige berekeningen/methodes die het huidige wat we gebruiken op z'n kop zou zetten...quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:37 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ja dat zei McKay al, maar hij zei niet overwat
Er is dus nog hoop
quote:http://www.geos.tv/index.php/listdates/sta/3?tLang=en&thisRegion=ca&pLang=en
3x14 Sunday Monday, 11th December 2006 Movie Central
3x15 The Tao of McKay Monday, 18th December 2006* Movie Central
3x16 The Game Monday, 8th January 2007* Movie Central
3x17 The Ark Monday, 15th January 2007* Movie Central
3x18 Submersion Monday, 22nd January 2007* Movie Central
3x19 Vengeance Monday, 29th January 2007* Movie Central
3x20 First Strike Monday, 5th February 2007* Movie Central
Geweldig, SG-2 anyonequote:Op vrijdag 15 december 2006 10:38 schreef TheGeneral het volgende:
Exclusive: Third Stargate series in development
![]()
![]()
![]()
bron - gateworld
Hmmm denk dat ze de serie nieuw leven in willen blazen. Atlantis is ook meer van hetzelfde. zelfde team, zelfde thema's maar andere setting en dat maakt het wel weer interessant. Al zijn de Ori wel echt stoer. Jammer dat daar maar 1 seizoen aan gewijd is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:43 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
mooi dat ze ook de tijd nemen om het goed te doen. En fijn dat ze dingen netjes afronden. Maar wel verrassend dat ze nog met een derde seizoen beginnen. Wat zal de reden zijn dat Sg-1 dan is geannuleerd? Zal dan geen financieel motief hebben of de derde serie is een cheap ass low budget iets. Maar dat lijkt me erg sterk.
Yesquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:38 schreef TheGeneral het volgende:
Exclusive: Third Stargate series in development
vind haar ook wel iets hebbenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:01 schreef Ogala het volgende:
Deze was ook leuk:
[afbeelding]
Mckay: "She thinks I'm hot!"![]()
the oriquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:52 schreef LSDsmurf het volgende:
Mooi nieuwsBen benieuwd welk thema de nieuwe serie zal hebben.
Nu dat komt omdat galactica (was trouwens een super aflevering deze weekquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:56 schreef Mirel het volgende:
Het is wel altijd leuk als ze opmerkingen hebben over de baddies uit de andere serie.
Maar het zou leuk zijn als ze naar een andere zender gaan, want sci-fi maakt telkens minder reclame voor Atlantis, en voor SG1 helemaal niet meer. Maar wel voor Galactica!
quote:Op zondag 17 december 2006 12:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Ascende McKay, wel iets gaafs om over na te denkenVolgens mij zou hij er echt binnen no-time weer uitgekicked worden door de rest.
Maar voor een derde serie zou een publieke stargate wel een erg interessant idee zijn ja. Dat levert echt veel nieuwe mogelijkheden op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kent iemand hier het Officiele Stargate tijdschrift? Ik heb het gekocht bij de Moviestore in Heerlen en het is echt een super vet boekje! Met intervieuws, mission debriefings, mission reviews, Wraith info enz enz enz wel in het engels, maar zeer goed te begrijpen! Gaat dus over SG-1 EN Atlantis
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
yepz over 2 minuten kijken. 3x16. Volgens mij skippen ze 3x14 voorlopig ;0quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:14 schreef Crazykill het volgende:
Is er vandaag een uitzending dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)
De wraith roeleert echt, is toch alweer een flink aantal afleveringen geweest dat ze daar wat mee deden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:20 schreef Arsenius het volgende:
het draaide weer allemaal zo om Rodney, beetje jammer. Wel geinige wending op het laatst maar toch. Ik wil dat ze weer even de Wraith storyline oppakken..
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:00 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
Denk niet meer dat er een Wraith aflevering komt.Aaaahh Come 'On!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dit seizoen afmaken, we het volgende seizoen kunnen hebben over de Wraith.
Idd, zelfde als die klote grijze homos, the Asgards. Tering, allemaal overratedquote:Vind die ancients echt niet meer zo geweldig zoals ze in het begin leken te zijn...
Nee, maar ze uploaden gewoon een virus naar zo'n ori ship, en alles is back to normal, snap dat dan!quote:Op donderdag 21 december 2006 17:52 schreef metallicattim het volgende:
jah de Asgard op zich zijn cool hoe ze der uitzien en hun doen en laten, maar hun supertechnologie merken we de laatste tijd ook zeer weinig tot niets van...
Zelfs de Asgard konden helemaal nix doen tegen een Ori ship...
Maar dan komt BREIN weer en vernietigt de Asgard want verspreiden is illegaalquote:Op donderdag 21 december 2006 17:59 schreef bigore het volgende:
[..]
Nee, maar ze uploaden gewoon een virus naar zo'n ori ship, en alles is back to normal, snap dat dan!
quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:02 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Maar dan komt BREIN weer en vernietigt de Asgard want verspreiden is illegaal
Grotendeels waar, alleen het stukje dat SG1 eindigt na de 2 films klopt niet. Ze zijn van plan elk jaar een film te maken. Zoalng de verkopen goed zijn. Dus het kan nog heel wat jaartjes doorgaan.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:38 schreef __Saviour__ het volgende:
De originele Stargate is de film Stargate. Daaruit kwam de serie Stargate SG-1 voort, die nu 10 seizoenen draait. Daarna nog 2 films en dan eindigt die serie. En in 2008 komt er een derde Stargate serie.
In seizoen 8 van SG-1 kwam de spinoff Atlantis op de buis, die nu in seizoen 3 is. De series spelen zichzelf af in dezelfde tijd en realitieit, en hebben dus af en toe connectie met elkaar. Maar Atlantis is een op zichzelfstaande serie, die goed te volgen is zonder de andere serie te kennen. Overigens is SG-1 het absoluut ook waard om te kijken.
Maar ik zou dan wel met seizoen 1 van Atlantis beginnen. Dan zie je gewoon het echte begin, hoe ze alles ontdekken, hoe de teams ontstaan.
Oké bedankt, dan zal ik binnenkort eens langs de videotheek gaanquote:Op woensdag 27 december 2006 12:38 schreef __Saviour__ het volgende:
...
Maar ik zou dan wel met seizoen 1 van Atlantis beginnen. Dan zie je gewoon het echte begin, hoe ze alles ontdekken, hoe de teams ontstaan.
check ff een paar pagina's terug, staat een overzichtjequote:Op woensdag 27 december 2006 22:31 schreef RoyVi het volgende:
Wanneer komt eigenlijk ep 14 of 17 uit?
kun je met je pc kraken dat kan ook al jaren met canal+quote:Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef __Saviour__ het volgende:
het zal vast wel op satteliet zitten, maar gecodeerd.
hij ston ook alm op torrent maar dat was een private torrentquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:55 schreef Mustard_Man het volgende:
beetje matige episode
ja die vond ik ook wel mooiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:48 schreef Crazykill het volgende:
Tjah, filler heh..
McKay: "How are you gonna pay me if I win"
Sheppard :"Thanks for caring"![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaa! Ze moeten haar eruit gooien en die andere gozer terughalen. Ben ff zn naam kwijt, maar hij was dus in het water gevallen toen een Wraith aan hem "verbonden" was en toen werd hij half Wraith. Hij moet terugkomenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:03 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ja die vond ik ook wel mooi![]()
vinden jullie Teyla soms ook zo schijtirritant? (vooral in deze episode trouwens).
ze doet altijd zo overdreven 'lief' met zo'n neerbuigende rotstem![]()
Lt. Ford. hij was wel cool, maar na dat incident is ie een beetje gay geworden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:09 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Jaaa! Ze moeten haar eruit gooien en die andere gozer terughalen. Ben ff zn naam kwijt, maar hij was dus in het water gevallen toen een Wraith aan hem "verbonden" was en toen werd hij half Wraith. Hij moet terugkomen![]()
Omdat dat downloaden lang duurt? (Bij mij gaat het vaak met 20 - 40 kb/s terwijl het veel sneller kanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:02 schreef DarthNick het volgende:
in Canada wordt toch alleen in HD uitgezonden, waarom zou je trouwens niet de HD versie willen?
Die's 2x zo groot. En ik heb niet al te veel vrije schijfruimte meer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:02 schreef DarthNick het volgende:
in Canada wordt toch alleen in HD uitgezonden, waarom zou je trouwens niet de HD versie willen?
Ik heb ne ook maar die hd versie gedownload.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:02 schreef DarthNick het volgende:
idd ik zie daar nog wel verhaal lijnen inquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:08 schreef Radeon_NL het volgende:
Nou de slechste zou ik ook weer niet zeggen.
Maar deze beschavening is/was al verder als de Gennii. Ruimtevaart, A-bom. Misschien wel handig Atlantis contact met hun houdt aangezien hun slimste wetenschappers in dat whraith ding zaten.
ne seizoen 1 tot 3 was eigenlijk niets anders dan fillers en die ene filler war jack vol zit met info hebben ze toch best wat mee gedaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:16 schreef Mirel het volgende:
Ze doen meestal niks met fillers, wat jammer is.
de genii zijn zooooo irritant...quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:08 schreef Radeon_NL het volgende:
Nou de slechste zou ik ook weer niet zeggen.
Maar deze beschavening is/was al verder als de Gennii. Ruimtevaart, A-bom. Misschien wel handig Atlantis contact met hun houdt aangezien hun slimste wetenschappers in dat whraith ding zaten.
post-apocalyptic films FTWquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:20 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
ach vindt het altijd wel boeiend, van die beschavingen die helemaal naar de k*nker zijn gegaan. Hou ook wel van films waar de aarde compleet wordt gebashed en natuurlijk gamesGears Of War, Halo, etc
![]()
![]()
![]()
Heb je toevallig een activatiecode/invite over?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:25 schreef Crazykill het volgende:
-edit-
Voor wat?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:06 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Heb je toevallig een activatiecode/invite over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:06 schreef Don_Gurgen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |