Omdat hij ook uit is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:18 schreef Roellio het volgende:
Waarom staat er op mijn private tracker een S03E15
Nee, hij is daadwerkelijk uitgezonden. Ik heb hem daadwerkelijk gekeken en het was echt 3x15 (de titel en inhoud kwamen overeen met de beschrijving op www.gateworld.net)quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb het ook maar tot 3x13. Volgens mij is die nieuwe dan een neprelease.
Jup, en hij is inmiddels klaar. Kan ik eindelijk die klote torrent uitzetten en met een fatsoenlijke snelheid downenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:46 schreef Radeon_NL het volgende:
Op de newsgroups wordt die nu ook gepost door nbs. Is trouwens wel een goeie release
Stargate.Atlantis.S03E15.HR.HDTV.AC3.2.0.XviD-NBS
Ja dat snap ik eigenlijk ook niet dat ze meteen effe een paar ZPM's erbij hebben gemaakt met Super Rodney. Maar Atlantis is nu wel energie vriendelijker en de deadelus heeft nu krachtigere shields. Dat is ook altijd mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:56 schreef Crazykill het volgende:
Pfffffff
Niet dat ze Rodney de opdracht gaven om een paar ZPM's te laten maken (of laten zien hoe ze gemaakt werden)
Wat zei hij trouwens over die jumpers? Kunnen die nu ook met hyperspace snelheid vliegen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:14 schreef Radeon_NL het volgende:
[..]
Ja dat snap ik eigenlijk ook niet dat ze meteen effe een paar ZPM's erbij hebben gemaakt met Super Rodney. Maar Atlantis is nu wel energie vriendelijker en de deadelus heeft nu krachtigere shields. Dat is ook altijd mooi meegenomen.
Die komen dus binnenkort ja, het prototype staat in de Atlantis database.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Wat zei hij trouwens over die jumpers? Kunnen die nu ook met hyperspace snelheid vliegen?
Ja dat zei McKay al, maar hij zei niet overwatquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:41 schreef Mirel het volgende:
Dadelijk schijnt het zo te zijn dat zijn uitleg te moeilijk was ofzo, maar ja, we zien wel.
Waarschijnlijk over die wiskundige berekeningen/methodes die het huidige wat we gebruiken op z'n kop zou zetten...quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:37 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ja dat zei McKay al, maar hij zei niet overwat
Er is dus nog hoop
quote:http://www.geos.tv/index.php/listdates/sta/3?tLang=en&thisRegion=ca&pLang=en
3x14 Sunday Monday, 11th December 2006 Movie Central
3x15 The Tao of McKay Monday, 18th December 2006* Movie Central
3x16 The Game Monday, 8th January 2007* Movie Central
3x17 The Ark Monday, 15th January 2007* Movie Central
3x18 Submersion Monday, 22nd January 2007* Movie Central
3x19 Vengeance Monday, 29th January 2007* Movie Central
3x20 First Strike Monday, 5th February 2007* Movie Central
Geweldig, SG-2 anyonequote:Op vrijdag 15 december 2006 10:38 schreef TheGeneral het volgende:
Exclusive: Third Stargate series in development
![]()
![]()
![]()
bron - gateworld
Hmmm denk dat ze de serie nieuw leven in willen blazen. Atlantis is ook meer van hetzelfde. zelfde team, zelfde thema's maar andere setting en dat maakt het wel weer interessant. Al zijn de Ori wel echt stoer. Jammer dat daar maar 1 seizoen aan gewijd is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:43 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
mooi dat ze ook de tijd nemen om het goed te doen. En fijn dat ze dingen netjes afronden. Maar wel verrassend dat ze nog met een derde seizoen beginnen. Wat zal de reden zijn dat Sg-1 dan is geannuleerd? Zal dan geen financieel motief hebben of de derde serie is een cheap ass low budget iets. Maar dat lijkt me erg sterk.
Yesquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:38 schreef TheGeneral het volgende:
Exclusive: Third Stargate series in development
vind haar ook wel iets hebbenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:01 schreef Ogala het volgende:
Deze was ook leuk:
[afbeelding]
Mckay: "She thinks I'm hot!"![]()
the oriquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:52 schreef LSDsmurf het volgende:
Mooi nieuwsBen benieuwd welk thema de nieuwe serie zal hebben.
Nu dat komt omdat galactica (was trouwens een super aflevering deze weekquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:56 schreef Mirel het volgende:
Het is wel altijd leuk als ze opmerkingen hebben over de baddies uit de andere serie.
Maar het zou leuk zijn als ze naar een andere zender gaan, want sci-fi maakt telkens minder reclame voor Atlantis, en voor SG1 helemaal niet meer. Maar wel voor Galactica!
quote:Op zondag 17 december 2006 12:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Ascende McKay, wel iets gaafs om over na te denkenVolgens mij zou hij er echt binnen no-time weer uitgekicked worden door de rest.
Maar voor een derde serie zou een publieke stargate wel een erg interessant idee zijn ja. Dat levert echt veel nieuwe mogelijkheden op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kent iemand hier het Officiele Stargate tijdschrift? Ik heb het gekocht bij de Moviestore in Heerlen en het is echt een super vet boekje! Met intervieuws, mission debriefings, mission reviews, Wraith info enz enz enz wel in het engels, maar zeer goed te begrijpen! Gaat dus over SG-1 EN Atlantis
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |