abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44403862
Coole episode weer, Rodney 4 president!
pi_44405334
grappig over die shield improvements. "If Hermia have trouble understanding them he can ask me". haha Rodney die nog slimmer is dan een Asgard. En die gastjes leven wrs al honderden jaren omdat ze altijd overgezet worden naar nieuw lichaam.
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
  Donald Duck held woensdag 13 december 2006 @ 21:27:08 #178
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_44406122
Superaflevering weer
Briljant acteerwerk weer van David Hewlett, rollen als deze zijn hem echt op het lijf geschreven.
McKay heeft echt wel toffe dingen gedaan nu. Schildsterkte deadalus opgevoerd, een hyperspace generator voor jumpers bedacht, Atlantis energie-effiecenter gemaakt.
En dan nog wat dingen die hij nu waarschijnlijk niet meer snapt. Hij wist ineens het dualiteitsgedrag van licht perfect te begrijpen en had een aanvulling op de chaostheorie

en zo'n shot hadden we nog niet eerder gezien denk ik, Atlantis met alle lichtjes aan. Hoe mooi!

en dit was ook wel een leuke:

Normaal is McKay daar zwaar allergisch voor
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 13 december 2006 @ 23:01:34 #179
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_44410489
McKay is echt het beste personage ooit, in een film of serie. En samen met de andere uit Stargate wordt het allemaal zo grappig en leuk.
When all else fails, you always have delusion.
pi_44412414
Deze was ook leuk:

Mckay: "She thinks I'm hot!"
pi_44413400
Wow super vette aflevering!!

Heb weer goed kunnen lachen en idd Mirel, McKay is echt de beste van ze allemaal!
Hij kan gewoon echt goed acteren, je gelooft gewoon wat ie allemaal zegt en doet dat het bijna echt is. super
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  Donald Duck held donderdag 14 december 2006 @ 00:48:56 #182
46149 __Saviour__
pi_44413606
Die scene waar ie constant weet wat de anderen gaan zeggen en dus in feite de hele scene alleen speelt, ook prachtig
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_44419831
Haha jah en Sheppard: "There is something easier about this"

<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_44449844
Exclusive: Third Stargate series in development

Thursday - December 14, 2006 | by Darren Sumner

Prepare to step through the gate all over again! A third television series in the hit Stargate franchise is now in development, GateWorld has learned.

A production source informs GateWorld that the new series is in the concept phase, and is being actively worked on by the Vancouver creatives behind Stargate SG-1 and Stargate Atlantis. No concept for the show has yet been revealed.

The third TV series is also not likely to be rushed into production for a 2007 premiere in order to replace SG-1, which takes its final bow with 10 new episodes this spring. Instead, a premiere in 2008 or later is more likely at this point. (Note that, at this time in the fall of 2003, Stargate Atlantis was well into casting, script-writing, and set-building to make a July premiere date.)

Following the success of the 1994 film "Stargate," Stargate SG-1 debuted in 1997, and spun off Stargate Atlantis in 2004. The two shows return to SCI FI Channel in the U.S. with new episodes in April. The spring run of 10 episodes each will mark the series finale of SG-1, and the third season finale of Atlantis.

Stargate Atlantis returns for its fourth season later in 2007.

Meanwhile, SG-1 will continue with two movies, presumably direct-to-DVD, currently aiming for a fall 2007 release.

Stick with GateWorld for full coverage of the third Stargate series as news develops!

bron - gateworld
pi_44451046
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:38 schreef TheGeneral het volgende:

bron - gateworld
Geweldig, SG-2 anyone
pi_44451687
mooi dat ze ook de tijd nemen om het goed te doen. En fijn dat ze dingen netjes afronden. Maar wel verrassend dat ze nog met een derde seizoen beginnen. Wat zal de reden zijn dat Sg-1 dan is geannuleerd? Zal dan geen financieel motief hebben of de derde serie is een cheap ass low budget iets. Maar dat lijkt me erg sterk.
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:50:27 #187
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_44451912
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:43 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
mooi dat ze ook de tijd nemen om het goed te doen. En fijn dat ze dingen netjes afronden. Maar wel verrassend dat ze nog met een derde seizoen beginnen. Wat zal de reden zijn dat Sg-1 dan is geannuleerd? Zal dan geen financieel motief hebben of de derde serie is een cheap ass low budget iets. Maar dat lijkt me erg sterk.
Hmmm denk dat ze de serie nieuw leven in willen blazen. Atlantis is ook meer van hetzelfde. zelfde team, zelfde thema's maar andere setting en dat maakt het wel weer interessant. Al zijn de Ori wel echt stoer. Jammer dat daar maar 1 seizoen aan gewijd is.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:56:53 #188
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_44452122
Het is wel altijd leuk als ze opmerkingen hebben over de baddies uit de andere serie.
Maar het zou leuk zijn als ze naar een andere zender gaan, want sci-fi maakt telkens minder reclame voor Atlantis, en voor SG1 helemaal niet meer. Maar wel voor Galactica!
When all else fails, you always have delusion.
  Donald Duck held vrijdag 15 december 2006 @ 19:51:38 #189
46149 __Saviour__
pi_44466302
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:38 schreef TheGeneral het volgende:
Yes
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_44468081
Mooi nieuws Ben benieuwd welk thema de nieuwe serie zal hebben.
pi_44480518
quote:
Op donderdag 14 december 2006 00:01 schreef Ogala het volgende:
Deze was ook leuk:

[afbeelding]

Mckay: "She thinks I'm hot!"
vind haar ook wel iets hebben
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_44480567
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:52 schreef LSDsmurf het volgende:
Mooi nieuws Ben benieuwd welk thema de nieuwe serie zal hebben.
the ori
gewoon hetzelfde als sg1 maar dan onder een andere naam.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_44480599
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:56 schreef Mirel het volgende:
Het is wel altijd leuk als ze opmerkingen hebben over de baddies uit de andere serie.
Maar het zou leuk zijn als ze naar een andere zender gaan, want sci-fi maakt telkens minder reclame voor Atlantis, en voor SG1 helemaal niet meer. Maar wel voor Galactica!
Nu dat komt omdat galactica (was trouwens een super aflevering deze week ) geproduceert wordt door NBC (cbs) en scifi is daar een dochter van. terwijl stargate door mgm (sony) wordt geproduceerd.
  zaterdag 16 december 2006 @ 17:56:03 #194
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_44486633
Ik moest ook lachen om het volgende stukje tussen Ronan en Meredith ( ) ;

McKay : "Is your weapon uhhh.. set to stun ?"
McKay: "Wait... never mind... there..<bleep> ... I did it my self.... to the chairroom.. Ronan"

Echt hilarisch
  Donald Duck held zaterdag 16 december 2006 @ 18:57:02 #195
46149 __Saviour__
pi_44488191
Heel veel leuke stukjes ja, waaronder die. Leuke characterontwikkeling ook voor iedereen en ook voor de relaties. Dat prachtige laatste stuk ook 'You love me ' (McKay tegen Weir)
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 17 december 2006 @ 12:26:28 #196
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_44502941
Omg, stel je voor McKay was echt ascended..... stel je voor iemand met zijn karakter daar boven....

Wat de derde serie betreft, zal het weer zoiets zijn als SG-1 en SGA, shipbased of zal het gaat over hoe de wereld veranderd als het SG programma publiekelijk gemaakt wordt? Dat verwacht ik namelijk dat in de 2 films zal gaan gebeuren.

De Ori richten zich namelijk tot het volk van een planeet om hen te bekeren, het zal moeilijk worden om zoiets in de doofpot te stoppen. De aanval van Anubis en alle anderen was wel te coveren, maar dit zal echt lastig zijn!
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
  Donald Duck held zondag 17 december 2006 @ 12:31:18 #197
46149 __Saviour__
pi_44503046
Ascende McKay, wel iets gaafs om over na te denken Volgens mij zou hij er echt binnen no-time weer uitgekicked worden door de rest.
Maar voor een derde serie zou een publieke stargate wel een erg interessant idee zijn ja. Dat levert echt veel nieuwe mogelijkheden op.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_44503537
quote:
Op zondag 17 december 2006 12:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Ascende McKay, wel iets gaafs om over na te denken Volgens mij zou hij er echt binnen no-time weer uitgekicked worden door de rest.
Maar voor een derde serie zou een publieke stargate wel een erg interessant idee zijn ja. Dat levert echt veel nieuwe mogelijkheden op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kent iemand hier het Officiele Stargate tijdschrift? Ik heb het gekocht bij de Moviestore in Heerlen en het is echt een super vet boekje! Met intervieuws, mission debriefings, mission reviews, Wraith info enz enz enz wel in het engels, maar zeer goed te begrijpen! Gaat dus over SG-1 EN Atlantis
&lt;a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow"&gt;BMW E30 Club Nederland&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow"&gt;BMW E30 M-Tech II 325i&lt;/a&gt;
  zondag 17 december 2006 @ 16:06:18 #199
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_44509951
Ik wist niet dat je dat daar kreeg, woon je zelf in Heerlen?
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
pi_44510407
Kerkrade

kzag het ook bij toeval staan, weet niet of ze het elke uitgave hebben, maar kga wel eens informeren! Ik kon het uiteraard niet laten staan he

Ik heb het btw uit, misschien iemand interesse?
&lt;a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow"&gt;BMW E30 Club Nederland&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow"&gt;BMW E30 M-Tech II 325i&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')