Hij is maandag in Canada uitgezondenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:20 schreef MewBie het volgende:
ze gingen toch pas in maart verder met s03e11?
Volgens mij is de 27e #51quote:Op woensdag 22 november 2006 15:42 schreef Gloeidoos het volgende:
Onverkapte tvp!
Weet iemand trouwens wanneer de volgende (en de rest van de afleveringen) in Canada wordt uitgezonden?
quote:Afleveringen:
Seizoen 3 wordt op het moment uitgezonden in Canada op Movie Central. Elke maandag is er een nieuwe aflevering en dus dinsdag hier te bekijken.
ja dat vond ik ook cheesyquote:Op woensdag 22 november 2006 17:49 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik was ook in de veronderstelling dat Stargate Atlantis pas weer ergens in maart zou beginnen.
Tenminste dat las ik op het forum van Stargate Atlantis. Ik vond ep11 wel goed maar de alterans zijn wel dood.
Dat is wel weer jammer, ik vraag mij ook af wat ze met dat schip hebben gedaan dat .999 lichtsnelheid kon vliegen. Als die er nog hangt dan is het misschien wel de moeite waard om hem op te halen (een team sturen om de hyperdrive te fixen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het wel een leuke episode.. aangezien South Park net afgelopen is vorige week en pas volgend jaar weer verder gaat, kan ik mooi Atlantis weer oppakken tot SG-1 weer wordt uitgezonden. Prima timing !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O'Neill had gewoon bij SG-1 moeten blijven. Hij is zo lekker simpel. Dat generaal ding past niet bij hem en ziet hem te weinigquote:Op donderdag 23 november 2006 13:11 schreef metallicattim het volgende:
Was weer een topper!
O'neill was weer als vanouds!
Alterans = ancientsquote:Op woensdag 22 november 2006 23:06 schreef JK het volgende:
Alterans dood ja (maar die waren toch niet lief)
Maar die heeft toch geen Drones meer?quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:04 schreef DarthNick het volgende:
yup, atlantis heeft 3 ZPM's nou. Tenzij ze met een of andere BS verklaring komen dat ze het niet meer doen.
Mhhh ik denk eerlijk gezegd wel dat 1 zpm terug naar de aarde gaat om daar de chair te poweren om tegen de Orii te verdedigen.
Ja, dus ? Die lui in dat schip wat tegen lichtsnelheid vloog waren toch nog echte ancients of waren dat ook replicators ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:39 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Alterans = ancients
Asurans = replicators![]()
Dat waren idd echte ancients...quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:52 schreef JK het volgende:
[..]
Ja, dus ? Die lui in dat schip wat tegen lichtsnelheid vloog waren toch nog echte ancients of waren dat ook replicators ?
Correct...quote:Ik dacht te herinneren dat dat echte waren en dat iedereen de stad uit ging naar aarde terug en dat toen de replicators aanvielen, alle alterans (ancients) doodden en de macht overnamen.
Immers zijn er nog zat asurans, een flinke stad vol.
De Asurans zijn ontworpen als wapen, de replicators uit SG1 waren dat niet geloof ik oorspronkelijk...quote:Op zondag 26 november 2006 02:42 schreef Radeon_NL het volgende:
Denk dat de Asurans wel een tikje slimmer zijn als de replicators van SG-1. de Asurans hebben immers de data van de Ancients tot hun beschikking en Fifth had maar een deel van de anceints libary of knowledge.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
quote:Op zondag 26 november 2006 13:42 schreef DarthNick het volgende:Wat er met dat Lantian schip Tria is gebeurd, is niet te zien geweest. Grote kans dat het vernietigd werd tijdens de aanval van de Asurans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Dat is denk ik niet het geval want de die ancients waren naar de Deadalus getransporteerd met de beam transporter (of hoe je dat ook wilt noemen) en zijn ook op Atlantis gekomen op dezelfde manier. Dat eerste is overigens gewoon gezegd door de captain van de Deadalus.quote:Op zondag 26 november 2006 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat er met dat Lantian schip Tria is gebeurd, is niet te zien geweest. Grote kans dat het vernietigd werd tijdens de aanval van de Asurans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe zit het nou met SG1, die wordt niet uitgezonden? Beetje jammer, aangezien ze synchroon met elkaar horen te lopen. Weet niet hoezeer effect dat heeft op de verhaal lijn maar was altijd wel een leuke gimmick.
Dus als ik het goed begrijp worden ze op maandag uitgezonden, dinsdag te downen?| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
en deze zijn anders maar worden hetzelfde genoemd?;quote:A corrupt and childlike android, Reese, created the Replicators to be her "toys," but also capable of defending her from threats.
of is er nog een link tussen deze twee rassen? Informatie van Gateworld gehaald maar na de allereerste aflevering van Atlantis ook ff op gekeken en waren de Asurans nog niet toegevoegd. Volgens mij hebben de schrijvers zich in de vingers gesneden en is deze fix bedacht. Beetje jammer, SG klopte tot toen altijd, kracht van de serie vindt ik.quote:The evolutionary plateau of microscopic machines originally created by the Ancients to fight the Wraith. The Asuran race developed out of an Ancient experiment gone terribly wrong, a shining example of the Ancients' own underestimated ingenuity.
Ga jij eerst de rest van de afleveringen bekijken dan word het vanzelf duidelijkquote:Op maandag 27 november 2006 15:49 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
Waar komen de replicators vandaan? Ergens in seizoen 6 van Sg1 werd verteld dat de replicators waren ontwikkelt door;
[..]
en deze zijn anders maar worden hetzelfde genoemd?;
[..]
of is er nog een link tussen deze twee rassen? Informatie van Gateworld gehaald maar na de allereerste aflevering van Atlantis ook ff op gekeken en waren de Asurans nog niet toegevoegd. Volgens mij hebben de schrijvers zich in de vingers gesneden en is deze fix bedacht. Beetje jammer, SG klopte tot toen altijd, kracht van de serie vindt ik.
waardeloos, ik bedoelde natuurlijk na dat ze voor het eerst verschenen in Atlantis.quote:Op maandag 27 november 2006 16:27 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ga jij eerst de rest van de afleveringen bekijken dan word het vanzelf duidelijk
behulpzaam, dank je. Had geen zin om weer zo'n seizoen door te spitten, hoewel altijd leuk, ik het totaal heb gehad met de replicators. Heb zoiets cools als de Wraith bedacht, kom je hier weer mee aanzetten. Spijtigquote:De link klopt. Reese maakte de eerste replicator ja. Die kennis zat al in haar. En Reese werd gemaakt door een geavanceerde maar gevallen beschaving. Dat waren dus waarschijnlijk Ancients die na de oorlog met de Wraith terugkeerden naar ons stelsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |