mmz ja dat is ook wel waar maar heb het persoonlijk gewoon gehad met die replicators, als ras.quote:Op maandag 27 november 2006 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
een vijand naast de Wraith is wel leuk. In SG-1 konden de Goa'uld en Replicator verhaallijnen ook perfect naast elkaar bestaan. En het biedt enorme mogelijkheden qua verhaal. De Asurans proberen echt Ancients te zijn, zelfs tot het ascenden aan toe bijvoorbeeld. Stel dat ze dat lukt
fucking Boomsmurf, fix het isquote:
waar een wil is, is een wegquote:
quote:Amanda Tapping moving over to Atlantis next season
Amanda Tapping had signed on for another two years on SG-1 last year. The cancellation of SG-1 put an end to those plans but the studio has decided to keep her in the Stargate fold. She will have a regular role on Stargate Atlantis in Season Four. No other details have been announced, such as the number of episodes or her possible addition to the main cast.
hehequote:Op dinsdag 28 november 2006 15:30 schreef BoomSmurf het volgende:
wel PvD... nu zie ik pas met wie ik praat lol... Je .sig gaf je wegOnze Canadese vrinden zijn echter nog steeds zoek, zullen nog wel liggen te pitten
Dat was een aflevering dat mckay vast op de bodem van de oceaan zat. Welk seizoen weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:04 schreef Incolumis het volgende:
wtf ikke niet snap
s03e11 was de terugkeer op atlantis enzo om die kutrobots te vernietigen, en s03e12 is nu ineens weer een deel 2 op een of ander onderwater-feestje? welke ep was deel 1 dan?
Tweede seizoen, episode 14 - Grace Under Pressure...quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:32 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Dat was een aflevering dat mckay vast op de bodem van de oceaan zat. Welk seizoen weet ik niet meer.
mwa er is geen ZPM leeg. Ze hebben er eentje gebruikt voor iets wat je van weekend dan wel zou zien maar denk niet dat ie nu al leeg is. En ze hebben er drie nodig om de StarDrive te laten werken.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:04 schreef Noedie het volgende:
Hmmm heb ep. 12 nog niet gezien, maar ik zat te denken... voordat ik net las dat er dus een zpm leeg is, wat als ze de stardrive aan de praat weten te krijgen, en met atlantis naar aarde kunnen vliegen om de ori ff aan de kant te schoppen!
.........
Dus snel op zoek naar een nieuwe zpm en de stardrive maken en dan was ori ass kicken!!
Bedoel je niet 9?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
vond het wel een grappige aflevering.
maar heeft iemand al iets gehoord van BS 3x10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Of is dat 3X8. Bewaar ze nooit op mijn computer, raak daarom soms in de war met waar ik ben
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
ach 10 is het laatste seizoen daarna krijg je alleen nog maar atlantis en nog een spin-offquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:13 schreef sp3c het volgende:
thnx
wel flink minder geworden hoor SG1 sinds O'neil generaal is, ik kijk het nog maar af en toe (omdat ik toch Atlantis moet kijken) maar heel de humor die er altijd wel inzat klopt niet meer op de een of andere manier, dat hikken van dat ene mevrouwtje (Novak?) in deze aflevering vond ik gewoon vervelend!
Atlantis is wel cool
hehe. Tsja het zijn dan ook een stelletje rendier-neukende, zeehondjes-dood-knuppelende quasi Amerikanen maar toch, ben ze stiekem in mijn hart wel een beetje dankbaar...stiekem dan, en diep diep verborgen in mijn hartjequote:Op dinsdag 5 december 2006 16:16 schreef BoomSmurf het volgende:
Blaming Canada is always the answer!
* BoomSmurf zit swedupe te F5'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |