kun je met je pc kraken dat kan ook al jaren met canal+quote:Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef __Saviour__ het volgende:
het zal vast wel op satteliet zitten, maar gecodeerd.
hij ston ook alm op torrent maar dat was een private torrentquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:55 schreef Mustard_Man het volgende:
beetje matige episode
ja die vond ik ook wel mooiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:48 schreef Crazykill het volgende:
Tjah, filler heh..
McKay: "How are you gonna pay me if I win"
Sheppard :"Thanks for caring"![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaa! Ze moeten haar eruit gooien en die andere gozer terughalen. Ben ff zn naam kwijt, maar hij was dus in het water gevallen toen een Wraith aan hem "verbonden" was en toen werd hij half Wraith. Hij moet terugkomenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:03 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ja die vond ik ook wel mooi![]()
vinden jullie Teyla soms ook zo schijtirritant? (vooral in deze episode trouwens).
ze doet altijd zo overdreven 'lief' met zo'n neerbuigende rotstem![]()
Lt. Ford. hij was wel cool, maar na dat incident is ie een beetje gay geworden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:09 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Jaaa! Ze moeten haar eruit gooien en die andere gozer terughalen. Ben ff zn naam kwijt, maar hij was dus in het water gevallen toen een Wraith aan hem "verbonden" was en toen werd hij half Wraith. Hij moet terugkomen![]()
Omdat dat downloaden lang duurt? (Bij mij gaat het vaak met 20 - 40 kb/s terwijl het veel sneller kanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:02 schreef DarthNick het volgende:
in Canada wordt toch alleen in HD uitgezonden, waarom zou je trouwens niet de HD versie willen?
Die's 2x zo groot. En ik heb niet al te veel vrije schijfruimte meer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:02 schreef DarthNick het volgende:
in Canada wordt toch alleen in HD uitgezonden, waarom zou je trouwens niet de HD versie willen?
Ik heb ne ook maar die hd versie gedownload.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:02 schreef DarthNick het volgende:
idd ik zie daar nog wel verhaal lijnen inquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:08 schreef Radeon_NL het volgende:
Nou de slechste zou ik ook weer niet zeggen.
Maar deze beschavening is/was al verder als de Gennii. Ruimtevaart, A-bom. Misschien wel handig Atlantis contact met hun houdt aangezien hun slimste wetenschappers in dat whraith ding zaten.
ne seizoen 1 tot 3 was eigenlijk niets anders dan fillers en die ene filler war jack vol zit met info hebben ze toch best wat mee gedaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:16 schreef Mirel het volgende:
Ze doen meestal niks met fillers, wat jammer is.
de genii zijn zooooo irritant...quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:08 schreef Radeon_NL het volgende:
Nou de slechste zou ik ook weer niet zeggen.
Maar deze beschavening is/was al verder als de Gennii. Ruimtevaart, A-bom. Misschien wel handig Atlantis contact met hun houdt aangezien hun slimste wetenschappers in dat whraith ding zaten.
post-apocalyptic films FTWquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:20 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
ach vindt het altijd wel boeiend, van die beschavingen die helemaal naar de k*nker zijn gegaan. Hou ook wel van films waar de aarde compleet wordt gebashed en natuurlijk gamesGears Of War, Halo, etc
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je toevallig een activatiecode/invite over?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:25 schreef Crazykill het volgende:
-edit-
Voor wat?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:06 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Heb je toevallig een activatiecode/invite over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |