Hoe kan het dat er staat 'Nine of your players are chosen for the Team of the Week', terwijl je toch echt ziet dat er 11 van jouw spelers in het veld staan?quote:Op maandag 20 november 2006 04:04 schreef CittaR het volgende:
barreto is trouwens ook een goede middenvelder, zelf heb ik hem echter alweer verkocht...
ik won dan wel met 5-0 van utrecht maar is dit niet een beetje overdreven?
[afbeelding]
dat was idd het gevalquote:Op maandag 20 november 2006 11:30 schreef jna het volgende:
Ik heb ook wel eens 9 spelers in team of the week, alleen dat kwam dan doordat ik de enige wedstrijd van de week speelde![]()
quote:
Denneboom of N'Kufo halen?quote:Op maandag 20 november 2006 13:44 schreef BobbyHill het volgende:
Ik sta met AZ nog altijd op de vierde plaats, vlak achter Ajax, PSV en Twente. In de UEFA Cup heb ik gewonnen van Leverkusen en verloren van Braga, dus ben nog in de race
Ben al wel vooruit aan het kijken naar een nieuwe spits, de opvolger van Shota Arveladze, die niet wil bijtekenen. Ik hoopte z'n contract nog te kunnen verlengen, zodat ik in ieder geval nog geld kan vangen als hij naar een andere club wil. Maar misschien stopt hij ook wel.
Geen van mijn andere aanvallers zijn zo productief als hij, dus als iemand nog een tip heeft
Houden van Nistelrooyquote:Op maandag 20 november 2006 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
Eindelijk heb ik een opstelling gevonden, waarin Real Madrid presteert: 4-1-4-1, met Casillas, Cicinho, Cannavaro, Serio Ramos, Marcello, Emerson, Jesus Navas/Ribery, Diarra, Fabregas, Seedorf/Ben Arfa, Van Nistelrooij. Verder dus nog Raul, Robinho, Kerlon en Guti op de bank, maar dat mag ook wel met al mijn blessures.
Iemand nog een goede opvolger voor Van Nistelrooij?
Dat jij ontslagen kan worden.quote:Op maandag 20 november 2006 20:17 schreef CittaR het volgende:
wel grappig wat er vandaag bij mij is gebeurt met FM...
[afbeelding]
iemand wil trouwens feijenoord overnemen om daarmee op de beurs te gaan, wat kan ik verwachten?
quote:Op maandag 20 november 2006 20:01 schreef stefmans het volgende:
Vraag aan het bestuur voor extra transfer geld krijg ik in een keer 20 miljoenTerwijl ik aan het begin van het seizoen maar 4.zoveel miljoen had.
![]()
Nou, voor de derde keer proberen maar. Iemand een antwoord op die feederclub vraag?quote:Op maandag 20 november 2006 13:47 schreef Roeni3 het volgende:
Heeft iemand nog een antwoord op mijn vraag uit de TT?
Meldt je feederclub het zelf als ze een nieuw talent hebben rondlopen, of moet je je eigen feederclub gaan scouten?
[..]
Denneboom of N'Kufo halen?
Ik zal voor je duimenquote:Op maandag 20 november 2006 21:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Met NL ingedeeld voor EK 2008
[afbeelding]
*slik*
Heb ik zojuist ook weer meegemaakt.... vooral uit frustratie vliegen er regelmatig 2 3 spelers tegelijk af. is inderdaad wat onrealistisch als het zo vaak gebeurd.quote:Op maandag 20 november 2006 23:44 schreef martjin het volgende:
Ik heb ook vaak bij mijn tegenstander 3 keer rood, heb ik nu al 3 a 4 keer meegemaakt ofzo.
lijkt me niet, ik sta op het punt om de zoveelste landstitel binnen te halen en ze zijn erg blij met mequote:
Eind van de week waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:07 schreef dvdk het volgende:
weet iemand wanneer de nieuwe patch van SI uitkomt?
Te boek staan als (uitzonderlijk) talent en/of 75% van de interlands van je land 't afgelopen jaar gevoetbald hebben als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:19 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb het helemaal gezien bij SouthEndIk zorg dat ze promoveren, maar elk talent buiten de EU dat ik wil kopen krijgt geen werkvergunning. Dus ik kan mijn team niet eens fatsoenlijk versterken zoals ik wil.
Wat zijn precies de vereisten voor het krijgen van een werkvergunning?
Ja in ieder geval komt er niemand in aanmerking om naar Southend te komen en Chelsea heeft wel een echt spitsenprobleem in mijn spel.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Te boek staan als (uitzonderlijk) talent en/of 75% van de interlands van je land 't afgelopen jaar gevoetbald hebben als ik me niet vergis.
Maar pin me er niet op vast![]()
Das erg kut vind ik zelf.. Zou t maar graag uit zetten ..quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:41 schreef sjimz het volgende:
In italie mag je maar een speler van buiten de EU per seizoen aantrekken.
De Franse, Duitse of Spaanse?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:50 schreef T1andonly het volgende:Dus in een bekende competitie spelen, zonder beperkingen is eigenlijk geen optie
Ook dat is de charme van FMquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:25 schreef Wessiej het volgende:
43 wedstrijden achter elkaar ongeslagen geweest in de competitie, verlies ik daarna van Sparta
Probeer het eens met wat mindere clubs.. daar is ook genoeg plezier van te beleven hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:44 schreef JeroenV het volgende:
Ik wil ook een nieuw spel beginnen. Ik heb ook een hekel aan al die regeltjes in de grote landen. In Engeland de work-permit, in Spanje max 3 spelers buiten de EU in je selectie, en in Italie? Alleen dat je maar 1 speler van buiten de EU mag aantrekken?
Ik zit te twijfelen waarmee ik zal beginnen. In Spanje lijkt Atletico me wel leuk, in Italie Juventus. Maar dan zit je weer met die regels. In Frankrijk, zonder regels dus, lijkt Lyon wel leuk. Maar ik weet niet of dat een uitdaging is. Verder ken ik weinig uit die divisie. In Duitsland weet ik ook niet wat me leuk lijkt, HSV heb ik vorige edities al gehad, dus is opzich ook geen uitdaging.
Ben ik met je eens, maar ik vind juist het kopen van spelers zo leukquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Probeer het eens met wat mindere clubs.. daar is ook genoeg plezier van te beleven hoor.
Cáceresquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:55 schreef stefmans het volgende:
Iemand een leuke LM voor max 16 miljoen, en nu de uitdaging hij moet van binnen de EU zijn en niet ouder als 28![]()
Lazzariquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:55 schreef stefmans het volgende:
Iemand een leuke LM voor max 16 miljoen, en nu de uitdaging hij moet van binnen de EU zijn en niet ouder als 28![]()
Waar kennen we deze vanquote:Chelsea heeft zeer concrete belangstelling voor het Chileense toptalent Nicolas Milan, zo melden plaatselijke media. De 14-jarige belofte maakte ondanks zijn jonge leeftijd al zijn debuut in de hoofdmacht van Colo Colo.
Milan debuteerde twee maanden geleden in het competitieduel tegen Wanderers. De aanvaller mocht de laatste 10 minuten meespelen en werd met zijn 14 jaar de jongste speler ooit in de Chileense competitie.
Chelsea zou dusdanig onder de indruk zijn van Milan, dat het talent binnenkort naar Londen mag komen voor een stage. Colo Colo is hier echter totaal niet blij mee en heeft de FIFA gevraagd om actie te ondernemen, mocht Milan inderdaad richting Engeland vertrekken.
Een van beiden ontslaan of bijvoorbeeld de speler rust geven (via player interaction).quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Wat te doen als een speler een hekel aan je assistent heb?
Ok dank je.Ikzal hem rust geven, want geen van beide kan ik ontslaan(allebei van enorm belang).quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een van beiden ontslaan of bijvoorbeeld de speler rust geven (via player interaction).
Volgens mij pas na 3 jaarquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Trouwens als iemand een jaar lang gewoon speelt bij mijn affiliate club, dan heeft hij toch een werkvergunning?
Althans ik heb een japanner 3 jaar uitgeleend aan Zulte-Waregem en na 3 jaar was ie pas in Engeland speelgerechtigd. Misschien is dat ook de reden dat Alex nog steeds niet naar Chelsea is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:07 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
O lekker dan kan ik ze eerst 3 jaar uitlenen dus.![]()
Niet als je speler geen interlands speelt.. dan is ie na een uitleenbeurt van 3 seizoenen ook speelgerechtigdquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Gaat om interlands, ik heb dat vanmiddag hier nog gepost
De vraag is natuurlijk: wat is de gouden opstelling?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:18 schreef Leonos het volgende:
Ik ben wereldkampioen geworden met het NL elftal...
Wachten op de patch is het enige dat je kunt doen denk ik.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:18 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich gaat het wel goed, ondanks alles blessures, is hier niets tegen te doen?
- Door het klikken op de vlag van een land kom je bij het nationale elftal van dat land.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:32 schreef MrMoon het volgende:
Die tips/hints die je krijgt als je de game saved of als je op continue klikt, kan je die ook gewoon ergens opzoeken?
quote:Op woensdag 22 november 2006 08:52 schreef BUG80 het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk: wat is de gouden opstelling?
Van Basten lees je even mee?![]()
Seedorf ook een paar wedstrijden meegespeeldquote:Op woensdag 22 november 2006 08:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Is dat inc of exc Seedorf?
Iemand?quote:Op woensdag 22 november 2006 01:53 schreef Roeni3 het volgende:
Voor de goede orde: FM kent in feite geen positienaam voor vleugelaanvallers, right? Als je bijv wilt scouten op een links- of rechtsbuiten, zal je dat moeten doen op een Attacking Midfielder die links of rechts (of beide) als favoriete plek op het middenveld heeft. Klopt dat?
En waarom kent FM niet gewoon wingers? Ze noemen ze wel in nieuwsberichten, maar qua posities zijn er geen wingers (op de wingbacks na).
Nee je moet op AM (r) AM (l) zoekenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:46 schreef Roeni3 het volgende:
Niemand lijkt mijn vragen te lezen.
[..]
Iemand?
Holy hell, geen wonder dat je de competitie niet wint met zo'n enorme shitload aan gelijke spelenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer van de competitie, maar als je dan de FA Cup en CL wint heb je een goed eerste jaar lijkt me.
Ja al die gelijke spelen waren kut, maar anders had ik het nog niet geredt.Chelsea was uber in de competitie.Maar heb ook bijna alle grote spelers verkocht, op Rooney en Ronaldo na.Het moet niet te makkelijk worden, dus heb allemaal spelers gekocht van maximaal 22.Nu ben ik CL winnaar en kan ik kopen wat ik wil(op Messi na, maar Aguero komt misschien).Geld is geen probleem, want ik heb een nieuw contract(dus extra transferfunds)plus het geld dat ik extra kreeg aan het begin van seizoen 2 vanwege de zeer goede financiele situatie.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:26 schreef MazeMouse het volgende:
[..]
Holy hell, geen wonder dat je de competitie niet wint met zo'n enorme shitload aan gelijke spelen
Na de patch maar eens beginnen in de onderste regionen van ons eigen competitietje. Omniworld of AGOVV ofzo
je kan gewoon andere (echte) nederlanders oproepen voor de selectie. er is een bestandje wat je kan verwijderen dat je met het echte nederlands elftal gelijk kan spelen maar dan moet je opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:35 schreef Martin_Jager het volgende:
Voor mij al weer ff geleden dat ik iets gepost heb op fok forum, en al helemaal op een fm forum. Maar goed, ik zit met een probleem, en die zal vast ergens al eens uitgelegd zijn maar kan het ff niet zo snel vinden.
Ik zit in seizoen 3 met Feyenoord, Holland heeft mij aangesteld als nieuwe coach. Maar ik kan de selectie niet verwijderen, tenminste, de nep spelers willen niet weg. Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt.
(En wat is Charisteas goed in dit spel zeg, ben blij dat ik hem niet meteen verkocht heb.)
Fake Inc moet je verwijderen, maar dan moet je wel een nieuwe game beginnenquote:Op woensdag 22 november 2006 13:45 schreef CittaR het volgende:
[..]
je kan gewoon andere (echte) nederlanders oproepen voor de selectie. er is een bestandje wat je kan verwijderen dat je met het echte nederlands elftal gelijk kan spelen maar dan moet je opnieuw beginnen.
charisteas is idd erg goed, toen die 28 was had ik hem verkocht, ik vond hem te oud worden... maar toen werd die wel nog topscorer bij PSV.
heb je De Guzman verkocht? ik kon hem in seizoen 4 of 5 verkopen voor 30 miljoen, maar ik heb em lekker gehoudenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:07 schreef Martin_Jager het volgende:
Okee bedankt, dan kan ik dus wel gewoon wedstrijden spelen met normale spelers.
Zit nu in de voorbereiding op seizoen 3 en dit is mijn selectie geworden:
---
Gaat best lekker en ik kan voldoende kiezen zo. En blessures kunnen aardig opgevangen worden door de jeugd of een speler terugroepen van uitleen.
Ja, de Guzman voor 16 Milljoen verkocht aan Real Madrid. Hij was wel goed, maar niet zo waanzinnig om te houden. Castelen en Vinken speelden eigenlijk maar heel iets minder. Maar aangezien ik met die laatste twee toch niet zo tevreden ben als vervanger voor de Guzman heb ik ze maar verkocht en Beasley en Rosales voor niets aangetrokken. Nu blijkt Beasley op links beter te zijn, maar goed, ik heb ook Biseswar, Mokoena en Hofs nog voor rechts. En Biseswar speelt eigenlijk overal wel goed!quote:Op woensdag 22 november 2006 14:40 schreef CittaR het volgende:
[..]
heb je De Guzman verkocht? ik kon hem in seizoen 4 of 5 verkopen voor 30 miljoen, maar ik heb em lekker gehouden
ik had voor dit seizoen geen sterspeler gekocht, nu heeft de voorzitter eerst mancienne gehaald waar ik erg blij mee ben. maar ook Diego Tardelli en daar ben ik minder blij mee aangezien ik al genoeg talentvolle spitzen heb, stuk of 7 a 8 waarvan ik de helft heb uitgeleend
ik heb trouwens wel echt veel spelers uit brazilië![]()
16 miljoen was dan wel een koopje...quote:Op woensdag 22 november 2006 16:35 schreef Martin_Jager het volgende:
[..]
Ja, de Guzman voor 16 Milljoen verkocht aan Real Madrid. Hij was wel goed, maar niet zo waanzinnig om te houden. Castelen en Vinken speelden eigenlijk maar heel iets minder. Maar aangezien ik met die laatste twee toch niet zo tevreden ben als vervanger voor de Guzman heb ik ze maar verkocht en Beasley en Rosales voor niets aangetrokken. Nu blijkt Beasley op links beter te zijn, maar goed, ik heb ook Biseswar, Mokoena en Hofs nog voor rechts. En Biseswar speelt eigenlijk overal wel goed!
Ik zou 'm als PSV zijnde maar wat graag aantrekken. Hij gaat bij mijn game speler van 't seizoen worden, of in ieder geval talent van 't seizoen. Als Defour van mij dat niet wordt danquote:Op woensdag 22 november 2006 18:17 schreef CittaR het volgende:
[..]
16 miljoen was dan wel een koopje...
ik vind biseswar maar helemaal nix, maar niemand wil em van me hebben en hij is te duur om te laten gaan...
ROFL. Dat heb ik nou ook. Vorig jaar dik kampioen, nu sta ik focking 7e.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:14 schreef stefmans het volgende:
Wat trouwens te irritant is dat als je het 2de seizoen in gaat en je hebt dezelfde opstelling en nagenoeg dezelfde spelers dat je dan ineens niets meer kan winnen!
heb je PSV een beetje draaiend? Het lukt mij op de een of andere manier maar niet om PSV draaiend te krijgen.. Of mn start is gigantisch kut, of na een periode van 5 a 6 wedstrijden presteer ik ineens helemaal niks meer.. Welk systeem speel je?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik zou 'm als PSV zijnde maar wat graag aantrekken. Hij gaat bij mijn game speler van 't seizoen worden, of in ieder geval talent van 't seizoen. Als Defour van mij dat niet wordt dan
De Guzman en Biseswar, toppers voor in de toekomst zeker weten![]()
Wat in principe logisch is want je bent een heel seizoen gescout dus ze weten hoe ze je aan moeten pakken.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:14 schreef stefmans het volgende:
Wat trouwens te irritant is dat als je het 2de seizoen in gaat en je hebt dezelfde opstelling en nagenoeg dezelfde spelers dat je dan ineens niets meer kan winnen!
Ze kennen dan je formatie en je bent een beter team, daar worden dan de opstellingen op aangepast. Het beste wat je kan doen is dan een andere tactiek toe te passen om dit weer tegen te gaan.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:14 schreef stefmans het volgende:
Huh, dat kan toch helemaal niet in werkelijkheid?quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 08:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat in principe logisch is want je bent een heel seizoen gescout dus ze weten hoe ze je aan moeten pakken.
Nee, want de poules op eindrondes worden altijd bepaald op basis van resultaten de laatste jaren, en dan in 4 potten.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:12 schreef Leonos het volgende:
Tuurlijk kan dat wel, als frankrijk en duitsland 2e worden in de pool en nederland en tsjechie 1ste.
Dacht ik
Misschien is dit wel in het jaar 2016 ofzoquote:Op donderdag 23 november 2006 15:55 schreef AminBen het volgende:
[..]
Nee, want de poules op eindrondes worden altijd bepaald op basis van resultaten de laatste jaren, en dan in 4 potten.
Meestal zitten de sterke landen dan in de eerste 2 potten.
Zou kunnen, op het EK 2004 zat Nederland al in pot 3...quote:Op donderdag 23 november 2006 16:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien is dit wel in het jaar 2016 ofzo
2008quote:Op donderdag 23 november 2006 16:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien is dit wel in het jaar 2016 ofzo
Je moet Fake Inc verwijderen dan heb je de gewone namenquote:Op donderdag 23 november 2006 16:44 schreef martjin het volgende:
[..]
2008
anyways
Nederland heeft ook geen "echte stats", alleen maar van die wnb namen als Koen de Leeuw in de spits enzo, van die computergemaakte namen. Hoe kan dat?![]()
Beter dat fake lnc, jammer dat ie niet op savegames werkt.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je moet Fake Inc verwijderen dan heb je de gewone namen![]()
Ook vaak last van maar Mokoena moet je ook niet verkopen!!.. die is na 2 seizoenen de beste int spel op rechts of achter de spitsen!quote:Op donderdag 23 november 2006 16:50 schreef martjin het volgende:
[..]
Beter dat fake lnc, jammer dat ie niet op savegames werkt.
Dit vind ik trouwens flink minder, als ik op een spelertje met een waarde van 2 miljoen bied ofzo, willen die clubs echt 10 miljoen en 50% doorverkoop. Maar als ze informeren naar een speler van mij. In dit geval Mokoena die 4 miljoen waard is.Dan zeg ik voor 5 miljoen mag je hem meenemen (nog weinig). Maar dan hoeven ze hem opeens niet meer. Gierig kutspel.
Ja dat heb ik nu dussz.. heb nog meer zin om met skool bzig te gaanquote:Op donderdag 23 november 2006 17:53 schreef SoA-Holic het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je weken intensief speelt en vervolgens opeens helemaal op het spel uitgekeken bent?
Ik maak het nu mee. En dat heb ik bij die vorige edities meerdere malen meegemaakt.
Aparte verschijning.
In 't 2e seizoen ben ik in de Eredivisie ongeveer ongeslagen en werd m'n team elke wedstrijd beter lijkt me. Ik speel de 4-4-2 normaal standaard tactiek zonder echte aanpassingen. Meestal links- of rechtshalf met 'n klein pijltje naar voren.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heb je PSV een beetje draaiend? Het lukt mij op de een of andere manier maar niet om PSV draaiend te krijgen.. Of mn start is gigantisch kut, of na een periode van 5 a 6 wedstrijden presteer ik ineens helemaal niks meer.. Welk systeem speel je?
dat heb ik na ongeveer 4 seizoenen dus ook altijd.. zit nog in me 2e dus nog ff doorspelen ..quote:Op donderdag 23 november 2006 17:53 schreef SoA-Holic het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je weken intensief speelt en vervolgens opeens helemaal op het spel uitgekeken bent?
Ik maak het nu mee. En dat heb ik bij die vorige edities meerdere malen meegemaakt.
Aparte verschijning.
Holy cow 49 miljoenquote:Op donderdag 23 november 2006 19:34 schreef sjimz het volgende:
Chelsea heeft Cech voor 77 miljoen aan AC Milan verkocht en nu hebben ze een bod gedaan op Ochoa (mijn keeper bij Watford)
De 49 miljoen die is geboden is door mijn bestuur geaccepteerd
Nu zit ik dus zonder mijn keeper![]()
Ustari zit al bij Sevilla en wilt niet komen.. Akinfeev idem dito maar zit bij Valencia. Enyeama vind ik niets.. en Joao Carlos krijgt geen werkvergunningquote:Op donderdag 23 november 2006 19:39 schreef AminBen het volgende:
[..]
Holy cow 49 miljoenDaar kan je echt wel wat anders mee doen hoor (Ustari, Joao Carlos, Enyeama, Akinfeev)
krijgt ook geen voorlopige werkvergunning.. En ik zit al in 2010quote:Op donderdag 23 november 2006 19:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wang Dalei, goed keeperstalent, probeer die eens
Nadat ik 1-1 gelijkspeelde daarna heb ik toch maar opnieuw opgestart.. ik kan dat gewoon niet hebben.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Ja dat doet de computer altijd.. altijd als je iets heel cools hebt gedaan wat hij niet kan hebben laat ie zichzelf crashen.. doe je het overnieuw, verlies je
koop je voor 3/4 miljoen fabianski heb je net zo'ngoede keeper terug + 40 miljoen..quote:Op donderdag 23 november 2006 19:55 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding] Hier de desbetreffende transfer
Ik heb Ustari alquote:Op donderdag 23 november 2006 21:55 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
koop je voor 3/4 miljoen fabianski heb je net zo'ngoede keeper terug + 40 miljoen..![]()
dat had ik vorig seizoen en dit seizoen staan de 2e teams in verschillende halve finale's... feijenoord reserve heeft met 3-1 ajax weggespeeldquote:Op donderdag 23 november 2006 22:15 schreef Rnnz het volgende:
[afbeelding]
Dat wilde ik pas in de finale..
Ik raad je dan aan eerst de Tutorial te doen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 04:30 schreef PLAE@ het volgende:
Net maar weer eesn gedownload deze nieuwe versie en begonnen. Het kon me nog niet echt bekoren moet ik zeggen. Ik vind het gewoon lastig om te kijken wanneer een speler nou echt een verbetering is
Die verschillen zijn allemaal zo klein, en ik heb nou niet echt een idee waa rik op moet letten..... ok bij een verdediger tackelen. Maar ik snap niet dat ze nou niet een wat simpelere manier van weergeven hiervoor uitvinden dan die half zichtbare grijs/blauwe balkjes als je 2 spelers vergelijkt.
Volgens mij blijven ze altijd gewoon hetzelfde.Althans bij mij ook altijd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:08 schreef VinnieJones het volgende:
vraagje:
Als ik een speel syteem kies, bv 4-4-2 defensive..
Dan heb je normaalgesproken dat je team tactics ook mee veranderen. zoals verdedigende speelstijl bovenste balkje wat naar links.. enzovoort.
Maar dit heb ik dus nu totaal niet.. Alles bij team tactics blijft ut zelfde.. Ook al verander ik van 3-5-2 attacking naar 5-4-1 defensive.. Hoort dit zo ? nee toch , dan gaan die balkjes bij team tactics normaal ook mee veranderen..
Niemand?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:13 schreef SuperUli het volgende:
Kan ik ook ervoor zorgen dat twee spelers elkaar weer aardig gaan vinden? Of moet er eentje weg?
Beks (re-gen, jong talentje) heeft het niet zo op Sneijder..is dat te verhelpen?
Verhuur die Beks gewoon even.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:25 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Niemand?
Ook hebben die teamtalks VEEL te veel impact op hoe je speelt. Zeer ongeloofwaardig.
Mooi team, welk seizoen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:32 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[afbeelding]
Na verkoop van bijna al mn spelers en het kopen van spelers van <22.
De aankoop van Robben is een persoonlijke overwinning op Mourinho.Hij wou graag Rio Ferdinand(die ik toch weg moest doen).En Robben wou graag, na veel geslijm van mij, naar Man Utd.Dat is dus simpel, we hebben ze geruilt.Mascherano en Tevez konden niet leven in Engeland dus verkoopt WHU ze aan mij.
Nederland heef irl echt een probleem wat verdedigers betreft over 5 jaar ofzo want er lopen niet echt talenten rond die echt goedkunnen verdedigen... of AZ of Ajax moet een speler kopen en die zit dan automatisch in het NL-elftal als vanBasten erdan nog isquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Van pure frustratie ben ik de laatste groepswedstrijd tegen Duitsland weer aan 't voetballen, ik wil 'm winnen. Maar al zo'n 20x wil 't gewoon niet lukken, Klose wint alles en de verdediging schuttert keer op keer. Ook v.d. Sar heeft z'n beste tijd gehad
Zometeen gaat er 'n vuist tegen m'n beeldscherm
1 2 3 4 5 6 | AM ML ML DM DM DL DC DR GK |
Tja, maar dan heb je volgens mij toch 'n probleem met bijv. de aanval van Duitsland. Klose wint van iedereen de kopduels en legt ze panklaar voor snelle en sterke spits Podolski. Ballack en Borowski worden dan wel redelijk opgevangen en kunnen niet snel schoten vanuit de tweede lijn lossen..quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:33 schreef MazeMouse het volgende:
Ik raad je aan dan maar gebruik te maken van de verdedigende middenvelders die we hebben.
[ code verwijderd ]
En dan dus op die manier iig de aanval van je tegenstander te ontregelen.
(ik gebruik zelf zelfs een 3-4-3 bezetting met maximale pressing. Wat we missen aan verdedigers hebben we namelijk wel op de rest van het veld en daar moeten we het maar mee doen)
De oorlog wordt op het middenveld gevochten. Als je dat "opbreekt" win je. (mijn wedstrijden eindigen vaak in 0-0, 1-0 of 2-0 met ruim 80% balbezit)quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Tja, maar dan heb je volgens mij toch 'n probleem met bijv. de aanval van Duitsland. Klose wint van iedereen de kopduels en legt ze panklaar voor snelle en sterke spits Podolski. Ballack en Borowski worden dan wel redelijk opgevangen en kunnen niet snel schoten vanuit de tweede lijn lossen..
Maakt niet uit, in 2010 word je wereldkampioenquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Van pure frustratie ben ik de laatste groepswedstrijd tegen Duitsland weer aan 't voetballen, ik wil 'm winnen. Maar al zo'n 20x wil 't gewoon niet lukken, Klose wint alles en de verdediging schuttert keer op keer. Ook v.d. Sar heeft z'n beste tijd gehad
Zometeen gaat er 'n vuist tegen m'n beeldscherm
Had ik ook, het kwam nog op verlenging aanquote:Op donderdag 23 november 2006 22:15 schreef Rnnz het volgende:
[afbeelding]
Dat wilde ik pas in de finale..
Ik ben met Real Madrid bezig en ik laat Casillas de jeugdkeeper Tim Krul begeleiden. Krul wordt met de dag beter!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
En Stekelenburg i.p.v. Sar is 'n geweldige keuze
Laat de jongeren doorstromen plus een paar oude knarren die ondersteunen ( Seedorf, Zenden )...quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Krul komt er ook zeker bij na 't EK
Ben uiteindelijk in de halve finale gestrand tegen België, de uiteindelijke kampioenDe KNVB is blijkbaar niet zo tevreden over me:
[afbeelding]
Nigeria heeft een goed team in FM dus een beetje goeie taktiek erbij + een goeie manager = WereldKampioenquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:04 schreef sjimz het volgende:
Ik ben aangesteld in 2010 als bondscoach van Nigeria.
Wordt een zware taak omdat Nigeria in 2010 ook net Wereldkampioen is geworden
Ik ben ook nog steeds in dienst van Watford en ben in het seizoen 2009/2010 verdienstelijk 3e geworden boven verwachting![]()
Koop ik soms .. in FM06 bijna bij elk team gehad dusz ik wil us wat andersquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:16 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Waarom haalt niemand hier Cesar Delgado?Beste spits in het spel en speelt aan het begin nog bij Cruz Azul. Vormt in mijn PSV game de aanval naast Palacio
Dat zijn ze dus al geworden zonder mij. Dus het kan alleen maar slechter gaanquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:17 schreef andre347 het volgende:
[..]
Nigeria heeft een goed team in FM dus een beetje goeie taktiek erbij + een goeie manager = WereldKampioen![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zijn ze dus al geworden zonder mij. Dus het kan alleen maar slechter gaan
Met zo'n instelling win je het natuurlijk nooit!quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zijn ze dus al geworden zonder mij. Dus het kan alleen maar slechter gaan
Ik kan hem eerst flink lang verhuren, omdat meneer een wp moet hebben.Nu zit ie bij Sporting.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:16 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Waarom haalt niemand hier Cesar Delgado?Beste spits in het spel en speelt aan het begin nog bij Cruz Azul. Vormt in mijn PSV game de aanval naast Palacio
zeg maar hoequote:Op zaterdag 25 november 2006 16:35 schreef T1andonly het volgende:
Volgens mij kun je gemakkelijk instellen dat je assistent dat doet.
Je moet dan natuurlijk een manager kiezen die het team op zich neemt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:22 schreef martjin het volgende:
[afbeelding]
zo stond en staat het. Dit betekent toch dat ik alleen het eerst doe? :S
Ik heb er niet zo veel problemen mee. Engels of Nederlands maakt me niet uit.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:12 schreef CittaR het volgende:
ja ik snap dat ook niet, ik was gewoon op engels begonnen. toen ik hem op nederlands zette vond ik dat maar helemaal nix dus ik heb em weer fijn op engels gezet.
IMO een van de spellen die gewoon in het Engels moetquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:12 schreef CittaR het volgende:
ja ik snap dat ook niet, ik was gewoon op engels begonnen. toen ik hem op nederlands zette vond ik dat maar helemaal nix dus ik heb em weer fijn op engels gezet.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
IMO een van de spellen die gewoon in het Engels moet
Als ik het spel in het Nederlands speel snap ik het hele spel nietquote:
Je moet gewoon weten wat de vertalers bedoelen met sommige termen dan valt het best mee..quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als ik het spel in het Nederlands speel snap ik het hele spel niet![]()
En hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:11 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Je moet dan natuurlijk een manager kiezen die het team op zich neemt.![]()
Palacio is inderdaadquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:16 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Voordat je deze vragen stelt lees eens de topics door die over FM07 bestaanquote:Op zondag 26 november 2006 13:24 schreef TJDoornbos het volgende:
godsamme ben ik druk doende feyenoord kampioen te maken geeftie een fatale error word je toch niet goed vanZe gunnen het ons hier in Rotterdam ook nooit
![]()
Weet iemand waar Theo Lucius uithangt en waarom ik niet als Bondscoach van Oranje kan werken en er alleen maar neppers in Oranje staan!
Welk team ben je ?quote:Op zondag 26 november 2006 15:28 schreef Sjechov het volgende:
Ik pas altijd gewoon een paar onder 19 spelers die zijn veelal van mezelf![]()
Ik heb zelf weer flink inkopen gedaan:
Guardado (VL AML)
Zuniga (V/VVR
Augusto (AMRLC)
Jo (spits)
Fraga (DM)
En een paar jonkies voor de toekomst
Deze 5 kostte me trouwens wel een rip uit me lijf.
40 miljoen eurie totaal
Maar het levert me wel een stabiel elftal op.
1 ding is wel k*t, de meeste zijn brazilianen met een voor zowel ongunstig als gunstige leeftijd (onder de 23).
Die spelen dus veelste veel voor hun land
mja maar dan kun je dus nooit met een FL of een FR spelen... Want geen speler in het spel die daar kan spelen volgens mij en je kunt er ook niet op trainen zodat men daar kan spelen...quote:Op maandag 27 november 2006 00:45 schreef OreO het volgende:
ja maar dan zullen ze waarschijnlijk ondermaats presteren..
Regelmatig gezien, komt alleen voor bij de zwaardere blessures.quote:Op zondag 26 november 2006 23:17 schreef sjimz het volgende:
Dat heb ik nog niet eerder gezien. Heb je daar een screen van?
Hoe weet je dat zo zeker?quote:
442 diamond speelde ik eerst ook met AZ... eerste 10 wedstrijden 1 verloren ofzo.... daarna won ik mss hooguit 30% van mijn wedstrijdenquote:Op maandag 27 november 2006 02:57 schreef BobbyHill het volgende:
Het loopt bij mij met AZ echt voor geen meter meer, terwijl ik het hele seizoen bovenin heb meegedraaid. Nu is het al zo'n 7 wedstrijden echt diep triest. Geen enkele speler kan een bal bij zich houden, niemand komt zn man voorbij, verdedigers rammen elke bal het stadion uit, terwijl ik gewoon een aanvallende speelstijl heb met korte passes. En dan vergeet ik nog de vrije trappen over 5 meter die constant naast de speler worden gepeerd, zodat de tegenstander een ingooi/doeltrap krijgt. Op zo'n moment vind ik FM echt een irritant teringspel![]()
Zijn er trouwens nog (voormalig) AZ-collega's in dit topic? Ben wel benieuwd naar jullie speelwijzeIk speel meestal de 4-4-2 diamond, maar dat kan tijdens de wedstrijd nog wel eens veranderen tot 4-3-3. En tot voor kort ging dat best aardig
Volgens mij moet je in FM2007 een beetje onvoorspelbaar zijn met je tactiek. Zodra je tegenstanders doorhebben hoe je speelt passen ze zich daarop aan.quote:Op maandag 27 november 2006 10:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
442 diamond speelde ik eerst ook met AZ... eerste 10 wedstrijden 1 verloren ofzo.... daarna won ik mss hooguit 30% van mijn wedstrijden![]()
met de search kan ik de eerste delen van dit topic niet meer vindenquote:Op zondag 26 november 2006 13:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voordat je deze vragen stelt lees eens de topics door die over FM07 bestaan![]()
Bestandje Fake inc verwijderen.. en Lucius zit helemaal niet in het spel..foutje van de makers.quote:Op maandag 27 november 2006 11:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
met de search kan ik de eerste delen van dit topic niet meer vinden
Kan je het aub kort en bondig uitleggen?
en terrecht!quote:Op maandag 27 november 2006 11:13 schreef Keltie het volgende:
Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat je dan genaaid word bij de registratie voor UEFA/CL.
Aangemaakte, Nederlandse, spelers tellen dan niet mee als Jeugdspeler/Nederlandse speler ..
(klinkt wazig, maar hopelijk word het begrepen).
Of doe ik wat verkeerd?
En hoe link je dan een speler aan een andere speler?quote:Op maandag 27 november 2006 11:38 schreef Martin_Jager het volgende:
Af en toe is het toch wel een vreemd spel.
Ik heb een speler die bij personal heeft staan: Feels he can learn a lot from Charisteas.
Ik denk ik doe die speler een plezier en link hem met Charisteas, geeft hij als commentaar dat hij twijfelt wat hij kan leren van charisteas? Beetje vreemd hoor...
Verkapt ik heb geen boekje want ik heb hem gedownload postquote:Op maandag 27 november 2006 11:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
En hoe link je dan een speler aan een andere speler?
(das dat [tut] in het selectiescherm?)
(ben te lui om het boekje door te lezen)
Zolang de trainingsbug er is neem ik de moeite daar niet voorquote:Op maandag 27 november 2006 11:54 schreef Martin_Jager het volgende:
Doen jullie trouwens ook al veel moeite om goede trainers te krijgen voor je hoofd en jeugdteam? Ik merk dat dat op de lange termijn wel meer resultaat geeft met trainingen.
Jammer, maar die gaat niet op.quote:Op maandag 27 november 2006 11:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Verkapt ik heb geen boekje want ik heb hem gedownload post
Lees het boekje dan maar doorquote:Op maandag 27 november 2006 11:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jammer, maar die gaat niet op.
Verkapt-ik-koop-FM-altijd-in-de-winkel-post.
Heb jij weer mazzel met je gedownloade fm07quote:Op maandag 27 november 2006 11:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer, er was een behulpzame user die het al neergezet had.
Haha.quote:Op maandag 27 november 2006 12:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb jij weer mazzel met je gedownloade fm07![]()
Duidelijk verhaalquote:Op maandag 27 november 2006 12:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Haha.
Heb hem ook gedownload, maar dat was een italiaanse versie.
Dus toen heb ik hem op de 31ste oktober maar besteld (even opgezocht op een ander forum).
Maargoed, lekker blijven denken.
EDIT:
Besteld, bij Bol.com dus..
Jah, download "vaak" een spel wat ik misschien waard vind om aan te schaffen (niet dat dit er veel zijn maar och).quote:
x)quote:Op maandag 27 november 2006 11:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang de trainingsbug er is neem ik de moeite daar niet voor
Dat roep je al sinds 3 wekenquote:Op maandag 27 november 2006 16:57 schreef PPWB84 het volgende:
Patch komt deze week eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat is makkelijk als de keeper mee komt naar voren van de tegenpartij...quote:Op maandag 27 november 2006 21:01 schreef martjin het volgende:
Hahaha
Ratinho scoort vanaf 65 meter, doe dát maar eens na
Idd, op den duur worden bepaalde tactieken "gebroken" door de AI. Dit kun je vertragen door bijvoorbeeld een uit en een thuis tactiek te hebben en inderdaad ieder jaar het net even iets anders te doen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik verlies 2x op rij dik, en verander mn taktiek en win ik weer 2x dik.Dus wel belangrijk om elk jaar een andere taktiek te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |