Ja, ik speel nu al 4 weken achter elkaar 3-5-2 maar nog blijft het uit, en het is niet zo dat ik om de paar weken wissel van opstellingquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo vaak van systeem wisselen.. dan wennen je spelers nooit aan je speelwijze..
Geef het eens vertrouwen ook al verlies je 2 keer achter elkaar.
Als het goed is, is er ook nog een FM06 topic.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Mag je hier ook nog verhalen vertellen over FM 2006 of is daar een ander topic voor?
Ben een nieuw potje begonnen met Omniworld namelijk.
Yup, heb hem geloof ik een of twee keer gekregen. Gebeurt altijd op het verkeerde momentquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Krijg ineens een fatale fout? watskeburt? heeft iemand anders dit ook al gehad?
Heb jij kunnen achterhalen wat de oorzaak isquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:42 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Yup, heb hem geloof ik een of twee keer gekregen. Gebeurt altijd op het verkeerde moment
Nope, maar die fatale fout is volgens mij in elke versie ingebouwd ofzoquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij kunnen achterhalen wat de oorzaak is
Ook gehad. Soms klapt hij er spontaan uit, maar soms sluit ik hem ook normaal af, waarna mijn laatste savegame corrupt en niet-speelbaar meer is. Daarom sla ik m'n games nu altijd in twee verschillende saves op.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Welk seizoen zit je?quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:25 schreef martjin het volgende:
Wat is een goede keeper (voor Ajax), geld geen probleem.
Dan zou ik voor Akinfeev gaanquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:32 schreef martjin het volgende:
[..]
Net kampioen geworden in me 1e seizoen.
Bij mij doet Stekelenburg het erg goed moet ik zeggen. Valt ie bij jou tegen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:32 schreef martjin het volgende:
[..]
Net kampioen geworden in me 1e seizoen.
Vind hem erg realistisch, houd de mooiste schoten, maar laat ook de domste goals op de domste momenten tegen. Daarom kies ik voor Gentenaar, maar ik wil nu wel iets beter.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:32 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Bij mij doet Stekelenburg het erg goed moet ik zeggen. Valt ie bij jou tegen?
Tuurlijk niet, iemand zegt net Ochoa, ik heb hem gescout en vind het niets... Ik kan toch gewoon aan andere mensen vragen of ze goede keepers kennen, dan heb ik een grotere kans om een goede keeper te vinden. Bovendien is een speler altijd anders. Bij de een is Huntelaar master, bij de ander is ie kut, ik noem maar iets.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:37 schreef Roeni3 het volgende:
Snap ook niet zo goed waarom dit soort spelertips worden uitgewisseld. Dat is zoiets als zekerheidjes halen omdat anderen dat zeggen. Tis toch veel leuker zelf spelers te ontdekken? Nu lijkt het een soort van (niet helemaal natuurlijk) valsspelen.
ik kreeg hem ook laatst, op 1 februari ofzo, en ik had natuurlijk het hele transfer seizoen niet gesaved...quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Boeie .. heb ik met Atl. Madrid ook bij wel 3 clubs gedaan en bestuur vond het wel wat vreemd maar ik werd niet ontslagen (mss omdat ik in 1 seizoen kampioen ben geworden)quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:53 schreef sjimz het volgende:
Ik heb niet eens voor de baan van Inter gesolliciteerd krijg ik dit bericht
[afbeelding]
Dit vind het bestuur van mijn huidige club niet leuk![]()
Maar ik heb niet eens gesolliciteerd...quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:53 schreef andre347 het volgende:
[..]
Boeie .. heb ik met Atl. Madrid ook bij wel 3 clubs gedaan en bestuur vond het wel wat vreemd maar ik werd niet ontslagen (mss omdat ik in 1 seizoen kampioen ben geworden)
Dat is vreemdquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ik heb niet eens gesolliciteerd...
Nog een beetje last van gister avondquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat had je al kunnen zien als je me post goed had gelezen![]()
Elke hansworst kan met Chelsea dominerenquote:Op zondag 19 november 2006 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Ben dus nog maar eens opnieuw begonnen met Chelsea, ben nu een paar wedstrijden onderweg maar ik heb mijn droomtactiek gevonden: 4-4-2 diamond attacking waarbij mijn vleugels de achterlijn halen
Domineer elke wedstrijd tot nu toe
Nou dat denk ik niet hoor... met de verkeerde tactiek en verkeerde houding met al die sterren kom je al snel in de problemen... plus de voorzitter die alleen maar sterren wil zienquote:Op zondag 19 november 2006 11:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Elke hansworst kan met Chelsea domineren![]()
De voorzitter wilt sterren zien..maar iedereen is makkelijk te halen met Chelsea..quote:Op zondag 19 november 2006 11:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet hoor... met de verkeerde tactiek en verkeerde houding met al die sterren kom je al snel in de problemen... plus de voorzitter die alleen maar sterren wil zienNou haaldie ie zelf vlak voor de deadline Lauren van Arsenal, een rechtsback met niet van die geweldige skills voor verdedigen op topniveau, terwijl ik er al twee goeie heb rondlopen... had zelf al Mica Richards gehaald
Verder aangekocht door mij: Marcelo, Palacio, Iaquinta, Steven Taylor en Matthieu Bodmer
Ook dat ben ik niet met je eens, de echte goede sterren kosten al gauw 40,50 miljoen euro en dan kun je met 100 miljoen dus ook niet echt veel... ik heb altijd standaard waardes voor mijn posities en het valt dan op dat je ook voor veel minder geld hele goede spelers kunt halen... Bodmer bijvoorbeeld is net zo goed of misschien nog wel beter als Fabregas of Gerrard bijvoorbeeld.quote:Op zondag 19 november 2006 11:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
De voorzitter wilt sterren zien..maar iedereen is makkelijk te halen met Chelsea..
Mijn voorzitter bij Watford wilt sterren zien en ik heb maar een transferbudget van 8 miljoen![]()
Hoe kan het dat er staat 'Nine of your players are chosen for the Team of the Week', terwijl je toch echt ziet dat er 11 van jouw spelers in het veld staan?quote:Op maandag 20 november 2006 04:04 schreef CittaR het volgende:
barreto is trouwens ook een goede middenvelder, zelf heb ik hem echter alweer verkocht...
ik won dan wel met 5-0 van utrecht maar is dit niet een beetje overdreven?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |