ik had de 21-jarige aissati voor 15,5 miljoen binnengehaald met feijenoord. Liverpool wil em al een tijdje maar ik doe em niet weg. Real madrid, Arsenal en Bayern munchen wouden allemaal de guzman kopen, maar hij is nu pas 23 dus ik houd em nog een tijdje...quote:Op woensdag 15 november 2006 16:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Shit, ik raak Aissati waarschijnlijk kwijtPSV heeft 'n bod van 30 mln op 'm geaccepteerd, ik zit zelf in de lift met dat soort spelers en ik gok erop dat ie ook nog akkoord gaat ook
Kanniequote:Op donderdag 16 november 2006 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
Waar kan ik zelf het aantal minpunten van Lazio, Fiorentina en Juventus aanpassen?
Als je een spel start in Engeland dan heb je weinig problemen... ben nu in seizoen 3 en weinig of geen bugs tegengekomenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:17 schreef T1andonly het volgende:
Ik ga vanmiddag nog even kijken of't beetje leuk blijft zonder de patch
Ruimer winnen, je tegenstander compleet wegspelen...quote:Op woensdag 15 november 2006 20:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe krijg je de rating van spelers omhoog??
Vd Borre?quote:Op donderdag 16 november 2006 17:43 schreef Wessiej het volgende:
Ik moet eventjes een goede (aanvallende) rechtsback hebben voor max. 8 miljoen, iemand een idee?
Die had ik gekocht en oen weer verkocht, even kijken of die terug wilt komenquote:
Rafinha is denk ik te duur, niet?quote:Op donderdag 16 november 2006 17:43 schreef Wessiej het volgende:
Ik moet eventjes een goede (aanvallende) rechtsback hebben voor max. 8 miljoen, iemand een idee?
Probeer eens Malmö FF.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:33 schreef JeroenV het volgende:
Ik had met Ajax/Tottenham ook weinig problemen.
Wil alleen denk ik opnieuw beginnen, dus iemand nieuwe leuke clubs voor aan het begin?
ik ben ook wel eens geschorst maar dan vervangt m'n assistent geblesseerde spelersquote:Op donderdag 16 november 2006 22:14 schreef VinnieJones het volgende:
WTF
Speel ik tegen Juve.. ik sta 2e hun 4e belangrijke wedstrijd..
Ruststand 0-0 . wil ik wijzigingen aanbrengen in tactiek lukt niet, alles is afgeschermd![]()
Daarna komen we in de 2e helft 1-0 voor.. WIl ik speler wisselen omdat 2 spelers lichte blessure hebben..
Lukt t niet , afgeschermd.. ik denk kut spel zit vast een bug in..
Verlies ik met 2 late goals 2-1 van Juve![]()
![]()
BLijkt dat ik op de tribune zit, omdat ik 1 wedstrijd gescorst ben. Tegen Roma werd een goal afgekeurd en tegen mij een penalty gegeven..Hoeren kwamen op 2-2 laatste minuut. Ik dus gezegd dat de Scheids een dikke homo is..![]()
Telt natuurlijk niet dit, ik ga deze wedstrijd opnieuw spelen dikke lul met 2 geblesseerden op t veld..![]()
FM2006 rouleerde altijd tussen drie savegames, zodat je in geval van een corrupte altijd de een-na-laatste kon gebruiken. Is dat nu niet zo dan?quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:05 schreef Asap het volgende:
Mijn save is gecrashed.... gaf opeens een vage error. En nu kan ik niet voorbij dat punt meer komen![]()
Stond ik net met Groningen 3e en zat ik in de kwartfinale van de uefa-cup....
Probeerde ik ook, maar hij blijft op 1 punt steeds hangen.. op 28 maart 2007 na de interlandwedstrijden. Ik zal eens kijken of ik de error nog kan vastleggen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:50 schreef BUG80 het volgende:
[..]
FM2006 rouleerde altijd tussen drie savegames, zodat je in geval van een corrupte altijd de een-na-laatste kon gebruiken. Is dat nu niet zo dan?
Gago, Ustari en Ben Arfa zijn goede talenten, dus zullen ook wel goed zijn na 2011.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:34 schreef Camplo het volgende:
Iemand die goeie spelers weet na 2011?
Middenvelders vooral.
Heb 5 seizoenen bij Ajax gezeten, toen naar Inter gegaan en tevens bondscoach van England, maar zit nu met een transfer budget van 289 miljoen maar weet geen spelers die mogen komen, en ga echt geen 80 miljoen neertellen voor een MC
Wel fucking nep. Barca kwam met 22,5 miljoen voor Huntelaar en chairman Jaakke vond het een offer 'too good to refuse and decided to take matters in own hands'.
Ik bied op Nigel Reo-Coker 50 miljoen, en voor 83 willen ze hem laten gaan.
Flikker toch op .
Trouwens.
Keeper -> Borghia
Speler --> Emilio Nsue.
Ustari ken ik. Gago ook.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:11 schreef Asap het volgende:
[..]
Gago, Ustari en Ben Arfa zijn goede talenten, dus zullen ook wel goed zijn na 2011.
Zo had Talpa het gewild. Minder verdediging is meer tegen doelpunten, meer aanval is meer doelpunten, meer doelpunten is boeiender, meer boeiender is meer kijkers, meer kijkers is meer geld.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:09 schreef sjimz het volgende:
Anders speel je even zonder verdediging![]()
haha ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zo had Talpa het gewild. Minder verdediging is meer tegen doelpunten, meer aanval is meer doelpunten, meer doelpunten is boeiender, meer boeiender is meer kijkers, meer kijkers is meer geld.![]()
ik doe het altijd aan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:50 schreef JeroenV het volgende:
Doen jullie altijd 'attribute masking' aan of uit?
Ik ga beginnen met Lyon, AS Roma, West Ham, Liverpool of Fiorentina. Even kijken welke het leukst lijkt.
Dat moet je aanvinken voordat je een spel gaat beginnen.. Is de zogenaamde Fog of Warquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:51 schreef CittaR het volgende:
haha, ik heb dat attribute masking nog nooit gezien... waar vind je dat?
Een goeie spits kopen, zodat je vaker scoort dan dat je er tegen krijgt?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:51 schreef stefmans het volgende:
Mijn game met Palermo lukt echt niet, ik heb tot nu toe alles gelijk gespeeldIemand tips?
Ja ik speel eigenlijk al een poosje, maar ik dacht mischien kan iemand wat tips geven die ook met Palermo speelt over wat hun opstelling is. Ik heb namelijk al 4-3-3, 4-4-2, 5-4-1 en 3-5-2 geprobeert maar het wil allemaal niet lukken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:04 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Een goeie spits kopen, zodat je vaker scoort dan dat je er tegen krijgt?
Volgens mij kan je in ieder geval beter niet te vaak kwaad worden op je spelers. Motiveren werkt beter (al gaat de waarde die ze er aan hechten wel vanaf als je het te vaak doet). En wissel niet te vaak van speelwijze, dus als je iets hebt dat redelijk loopt; hou dat dan aan ook al win je niet direct alles.
En ik weet niet of dit helpt, maar misschien kan je een oefenpotje tegen een amateurploeg regelen, zodat je spelers weer wat vertrouwen krijgen? Heb dit zelf nog niet uitgeprobeerd, maar het lijkt me wel een handige manier om bijvoorbeeld je spitsen in vorm te krijgen.
Je moet ook niet zo vaak van systeem wisselen.. dan wennen je spelers nooit aan je speelwijze..quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja ik speel eigenlijk al een poosje, maar ik dacht mischien kan iemand wat tips geven die ook met Palermo speelt over wat hun opstelling is. Ik heb namelijk al 4-3-3, 4-4-2, 5-4-1 en 3-5-2 geprobeert maar het wil allemaal niet lukken.
Overigens koop Dagoberto niet, die valt gruwelijk tegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |