abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43580804
Voor de 2de keer op rij kampioen geworden met FC Kopenhagen met een straatlengte voorsprong.
Het team van het jaar;

De selectie;

Word na dit seizoen trainer bij Bayer Leverkussen, wilde wel wat nieuws. Ben trouwens ook bondscoach van Australie en heb daar mee de Asian Cup gewonnen, na strafschoppen tegen Japan.

[ Bericht 10% gewijzigd door -Willempie- op 15-11-2006 17:09:31 ]
It Never Hurts To Help!
pi_43581957
quote:
Op woensdag 15 november 2006 16:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Shit, ik raak Aissati waarschijnlijk kwijt PSV heeft 'n bod van 30 mln op 'm geaccepteerd, ik zit zelf in de lift met dat soort spelers en ik gok erop dat ie ook nog akkoord gaat ook
ik had de 21-jarige aissati voor 15,5 miljoen binnengehaald met feijenoord. Liverpool wil em al een tijdje maar ik doe em niet weg. Real madrid, Arsenal en Bayern munchen wouden allemaal de guzman kopen, maar hij is nu pas 23 dus ik houd em nog een tijdje...
  woensdag 15 november 2006 @ 19:20:01 #203
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43584712
Ben hier ff niet meer geweest, de nieuwe patch is er nog niet?
Ik ga met Man Utd beginnen(mn cluppie na Ajax).Houdt mn Emmen game wel natuurlijk,maar vindt het altijd lekkerder,om ff met een andere game te spelen en dan weer met je oude verder te gaan.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43587086
Hoe krijg je de rating van spelers omhoog??

Ik ben dik eerste geworden in de NL competitie maar vergeleken met de rating van spelers van topclubs als ManU, Valencia, Barca zijn mijn spelers een lachertje.

Dus hoe krijg je dit omhoog, in de vorige FM's had ik dit probleem eigenlijk ook al.
BF2: Diamond3d
  Redactie Games woensdag 15 november 2006 @ 20:24:24 #205
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_43587126
Ik heb nu mijn database op normaal staan, maar wil het toch zeker naar groot brengen want kan heel veel spelers niet vinden.
Kan je dat nog doen terwijl je met een game bezig bent of moet je daarvoor over nieuw starten?
.....Kennedy
  woensdag 15 november 2006 @ 21:00:07 #206
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_43588633
opnieuw..
pi_43605814
Ik ga vanmiddag nog even kijken of't beetje leuk blijft zonder de patch
  donderdag 16 november 2006 @ 13:18:37 #208
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43605871
Waar kan ik zelf het aantal minpunten van Lazio, Fiorentina en Juventus aanpassen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43606940
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
Waar kan ik zelf het aantal minpunten van Lazio, Fiorentina en Juventus aanpassen?
Kannie
pi_43607123
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:17 schreef T1andonly het volgende:
Ik ga vanmiddag nog even kijken of't beetje leuk blijft zonder de patch
Als je een spel start in Engeland dan heb je weinig problemen... ben nu in seizoen 3 en weinig of geen bugs tegengekomen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_43608232
Ik had met Ajax/Tottenham ook weinig problemen.
Wil alleen denk ik opnieuw beginnen, dus iemand nieuwe leuke clubs voor aan het begin?
pi_43609529
Het probleem is de nieuwe database die pas uitkomt bij de patch...om de nieuwe database te gebruiken moet je een nieuw spel starten. De patch zelf is volledig save game compatible, dus als de db je niet uitmaakt dan kun je net zo goed nu beginnen.
pi_43614364
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe krijg je de rating van spelers omhoog??
Ruimer winnen, je tegenstander compleet wegspelen...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Redactie Games donderdag 16 november 2006 @ 17:43:03 #214
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_43614892
Ik moet eventjes een goede (aanvallende) rechtsback hebben voor max. 8 miljoen, iemand een idee?
.....Kennedy
pi_43614946
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:43 schreef Wessiej het volgende:
Ik moet eventjes een goede (aanvallende) rechtsback hebben voor max. 8 miljoen, iemand een idee?
Vd Borre?
  Redactie Games donderdag 16 november 2006 @ 17:47:29 #216
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_43615017
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

Vd Borre?
Die had ik gekocht en oen weer verkocht, even kijken of die terug wilt komen

Heb zelf Ratinho, sterspeler, maar niet als die er 4 maanden uit ligt.
.....Kennedy
  donderdag 16 november 2006 @ 18:01:39 #217
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_43615446
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:43 schreef Wessiej het volgende:
Rafinha is denk ik te duur, niet?

François Clerc van Lyon misschien? Andreas Hinkel? Darijo Srna is wel goed. Ilsinho van Palmeiras of Sao Paulo (weet niet zeker welke club)?
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  Redactie Games donderdag 16 november 2006 @ 18:38:13 #218
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_43616507
IIsinho aangeschaft, thanks.
.....Kennedy
pi_43618333
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:33 schreef JeroenV het volgende:
Ik had met Ajax/Tottenham ook weinig problemen.
Wil alleen denk ik opnieuw beginnen, dus iemand nieuwe leuke clubs voor aan het begin?
Probeer eens Malmö FF.
pi_43618705
in de laatste wedstrijd van het seizoen weten te plaatsen voor de laatste plek die recht geeft op de play-off. Dus er bestaat nog steeds een kans dat Fortuna gaat promoveren. eerste horde in Omniworld.
pi_43619465
WTF?????

win thuis met 2-0 en uit wordt het 1-1. maar er is volgens FM een beslissingswedstrijd nodig??????
pi_43619574
Ik ben weer bij SouthEnd bezig
pi_43619696
Ik ben nu bij watford bezig nadat ik was ontslagen bij Shakhtar...
Speel in de premier league en het doel is om niet te degraderen.
Op dit moment sta ik na 10 wedstrijden onderaan
Reading en Newcastle worden beiden overgenomen en dan mogen de trainers beiden 100 miljoen Euro aan transfergeld besteden...Waarom heb ik dat geluk nou nooit
  donderdag 16 november 2006 @ 22:14:39 #224
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_43622628
WTF

Speel ik tegen Juve.. ik sta 2e hun 4e belangrijke wedstrijd..
Ruststand 0-0 . wil ik wijzigingen aanbrengen in tactiek lukt niet, alles is afgeschermd

Daarna komen we in de 2e helft 1-0 voor.. WIl ik speler wisselen omdat 2 spelers lichte blessure hebben..
Lukt t niet , afgeschermd.. ik denk kut spel zit vast een bug in..

Verlies ik met 2 late goals 2-1 van Juve

BLijkt dat ik op de tribune zit, omdat ik 1 wedstrijd gescorst ben. Tegen Roma werd een goal afgekeurd en tegen mij een penalty gegeven..Hoeren kwamen op 2-2 laatste minuut. Ik dus gezegd dat de Scheids een dikke homo is..

Telt natuurlijk niet dit, ik ga deze wedstrijd opnieuw spelen dikke lul met 2 geblesseerden op t veld..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_43622696
whehehe
pi_43626367
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:14 schreef VinnieJones het volgende:
WTF

Speel ik tegen Juve.. ik sta 2e hun 4e belangrijke wedstrijd..
Ruststand 0-0 . wil ik wijzigingen aanbrengen in tactiek lukt niet, alles is afgeschermd

Daarna komen we in de 2e helft 1-0 voor.. WIl ik speler wisselen omdat 2 spelers lichte blessure hebben..
Lukt t niet , afgeschermd.. ik denk kut spel zit vast een bug in..

Verlies ik met 2 late goals 2-1 van Juve

BLijkt dat ik op de tribune zit, omdat ik 1 wedstrijd gescorst ben. Tegen Roma werd een goal afgekeurd en tegen mij een penalty gegeven..Hoeren kwamen op 2-2 laatste minuut. Ik dus gezegd dat de Scheids een dikke homo is..

Telt natuurlijk niet dit, ik ga deze wedstrijd opnieuw spelen dikke lul met 2 geblesseerden op t veld..
ik ben ook wel eens geschorst maar dan vervangt m'n assistent geblesseerde spelers
pi_43628888
Mijn save is gecrashed.... gaf opeens een vage error. En nu kan ik niet voorbij dat punt meer komen

Stond ik net met Groningen 3e en zat ik in de kwartfinale van de uefa-cup....
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_43629166
Iemand die goeie spelers weet na 2011?

Middenvelders vooral.

Heb 5 seizoenen bij Ajax gezeten, toen naar Inter gegaan en tevens bondscoach van England, maar zit nu met een transfer budget van 289 miljoen maar weet geen spelers die mogen komen, en ga echt geen 80 miljoen neertellen voor een MC

Wel fucking nep. Barca kwam met 22,5 miljoen voor Huntelaar en chairman Jaakke vond het een offer 'too good to refuse and decided to take matters in own hands'.

Ik bied op Nigel Reo-Coker 50 miljoen, en voor 83 willen ze hem laten gaan.

Flikker toch op .

Trouwens.

Keeper -> Borghia
Speler --> Emilio Nsue.
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 17 november 2006 @ 08:50:09 #229
71333 BUG80
Stop making sense
pi_43629352
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 08:05 schreef Asap het volgende:
Mijn save is gecrashed.... gaf opeens een vage error. En nu kan ik niet voorbij dat punt meer komen

Stond ik net met Groningen 3e en zat ik in de kwartfinale van de uefa-cup....
FM2006 rouleerde altijd tussen drie savegames, zodat je in geval van een corrupte altijd de een-na-laatste kon gebruiken. Is dat nu niet zo dan?
pi_43629608
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 08:50 schreef BUG80 het volgende:

[..]

FM2006 rouleerde altijd tussen drie savegames, zodat je in geval van een corrupte altijd de een-na-laatste kon gebruiken. Is dat nu niet zo dan?
Probeerde ik ook, maar hij blijft op 1 punt steeds hangen.. op 28 maart 2007 na de interlandwedstrijden. Ik zal eens kijken of ik de error nog kan vastleggen.
pi_43629620
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 08:34 schreef Camplo het volgende:
Iemand die goeie spelers weet na 2011?

Middenvelders vooral.

Heb 5 seizoenen bij Ajax gezeten, toen naar Inter gegaan en tevens bondscoach van England, maar zit nu met een transfer budget van 289 miljoen maar weet geen spelers die mogen komen, en ga echt geen 80 miljoen neertellen voor een MC

Wel fucking nep. Barca kwam met 22,5 miljoen voor Huntelaar en chairman Jaakke vond het een offer 'too good to refuse and decided to take matters in own hands'.

Ik bied op Nigel Reo-Coker 50 miljoen, en voor 83 willen ze hem laten gaan.

Flikker toch op .

Trouwens.

Keeper -> Borghia
Speler --> Emilio Nsue.
Gago, Ustari en Ben Arfa zijn goede talenten, dus zullen ook wel goed zijn na 2011.
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:38:04 #232
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_43630112
goede MC -> VITO
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:08:27 #233
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43630896
Mijn eerste seizoen bij Real Madrid verliep redelijk teleurstellend, mede door een blessuregolf. Guti was overigens de man van afgelopen seizoen, scoorde op een gegeven moment 16 wedstrijden op rij (!) en gaf de meeste assists, op de laatste speeldag wisten mijn concurrenten (Barcelona en Betis) ook gewoon te winnen, waardoor ik derde eindigde op twee punten achterstand. Antonio Cassano, Ronaldo en David Beckham heb ik inmiddels verkocht en daar tegenover staat de komst van enkele zeer goede middenvelders/aanvallers: Franck Ribéry (Olympique Marseille), Clarence Seedorf (AC Milan), Hatem Ben Arfa (Olympique Lyon), Jesús Navas (Sevilla), Kerlon (Cruzeiro) en Francesc Fabregas (Arsenal). Ben er alleen nog niet helemaal uit hoe ik wil gaan spelen, denk 4-5-1 ofzo.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43632365
Zit nu halverwege mijn derde seizoen bij Chelsea. Blijf het opvallend vinden dat ik veel minder vaak scoor dan in vorige seizoenen maar ik win mijn wedstrijden wel gewoon... ben nu nog iets aanvallender gaan spelen qua teaminstructies. Ik vermoed dat de computer inspeelt op mijn tactiek en mijn tegenstanders er op laat inspelen, op zich wel een leuke uitdaging... Sta nu in verliespunten 2 pnt achter Arsenal maar ik ben aan een sterke serie bezig... heb inmiddels ook weer de 2e ronde van de CL bereikt... In de League Cup sneuvelde ik na penalty's tegen Man City....

Als bondscoach van Oranje won ik van Argentinie met 3-1 en speelde 0-0 tegen Turkije, beide waren oefenpotjes...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_43633446
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 09:11 schreef Asap het volgende:

[..]

Gago, Ustari en Ben Arfa zijn goede talenten, dus zullen ook wel goed zijn na 2011.
Ustari ken ik. Gago ook.

Ben Arfa stelt niks voor.

Overigens José Sosa is pas een goede spits.Knalde bij mij met Ajax in 4 van de 4 wedstrijden die er nog te spelen waren een vrije trap er in.
Marcelo, Eduardo Ratinho, en Rodrigo Palacio zijn spelers die goed zijn .

En Fernando Cavenaghi en Ezequiel Lavezzi. Mèn

[ Bericht 21% gewijzigd door Camplo op 17-11-2006 12:15:43 ]
JOHNNY HEITINGA
pi_43634265

Mijn favoriete opstelling.
pi_43634285
Anders speel je even zonder verdediging
pi_43634787
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:09 schreef sjimz het volgende:
Anders speel je even zonder verdediging
Zo had Talpa het gewild. Minder verdediging is meer tegen doelpunten, meer aanval is meer doelpunten, meer doelpunten is boeiender, meer boeiender is meer kijkers, meer kijkers is meer geld.
pi_43634854
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:26 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Zo had Talpa het gewild. Minder verdediging is meer tegen doelpunten, meer aanval is meer doelpunten, meer doelpunten is boeiender, meer boeiender is meer kijkers, meer kijkers is meer geld.
haha ik zie het nu pas
pi_43635565
Doen jullie altijd 'attribute masking' aan of uit?

Ik ga beginnen met Lyon, AS Roma, West Ham, Liverpool of Fiorentina. Even kijken welke het leukst lijkt.
pi_43635584
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:50 schreef JeroenV het volgende:
Doen jullie altijd 'attribute masking' aan of uit?

Ik ga beginnen met Lyon, AS Roma, West Ham, Liverpool of Fiorentina. Even kijken welke het leukst lijkt.
ik doe het altijd aan.
pi_43635596
haha, ik heb dat attribute masking nog nooit gezien... waar vind je dat?
pi_43635658
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:51 schreef CittaR het volgende:
haha, ik heb dat attribute masking nog nooit gezien... waar vind je dat?
Dat moet je aanvinken voordat je een spel gaat beginnen.. Is de zogenaamde Fog of War
pi_43636837
Hehe, ik zie hier ook nog dagelijks opties voorbij komen die ik zelf nog steeds niet had gevonden

Ik was met AZ na 5 wedstrijden koploper, met prachtig voetbal en fantastisch moraal onder de spelers. Maar van het een op het andere moment domineer ik geen wedstrijden meer en heb ik intussen heel wat puntverlies gehaald. Sta nu op een 6e plaats. Vooral m'n middenveld wordt vaak overlopen en de passes zijn onzuiver. 3/4 van de passes op m'n spitsen worden onderschept. En m'n buitenspelers komen al 5 wedstrijden hun man niet meer voorbij

En nu staat Bayern Leverkusen voor de deur voor de eerste wedstrijd in de groepsronde van de UEFA CUP. Dat wordt hopen op een gelijkspelletje
Woo-loo-loo!
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:51:02 #245
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43638713
Mijn game met Palermo lukt echt niet, ik heb tot nu toe alles gelijk gespeeld Iemand tips?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_43639514
Ik ben met West Ham begonnen. Ik heb niet veel geld, dus veel (achteraf doelloze) transfervrije spelers gehaald. Sommigen doen het wel lekker. Met transfers nog wat extra geld verdiend.

Nu hopen dat Mascherano en Tevez me kampioen maken.
pi_43640084
Wiew! Ben met AZ net op tijd opgeklauterd! Heb Leverkusen met 1-0 verslagen en vervolgens koploper PSV met 2-1 slaag gegeven Sta nu weer op een mooie 4e plaats, maar tot en met plek 15 zit er maar weinig puntenverschil tussen. Moet dus nog steeds uitkijken.
Woo-loo-loo!
pi_43640153
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:51 schreef stefmans het volgende:
Mijn game met Palermo lukt echt niet, ik heb tot nu toe alles gelijk gespeeld Iemand tips?
Een goeie spits kopen, zodat je vaker scoort dan dat je er tegen krijgt?

Volgens mij kan je in ieder geval beter niet te vaak kwaad worden op je spelers. Motiveren werkt beter (al gaat de waarde die ze er aan hechten wel vanaf als je het te vaak doet). En wissel niet te vaak van speelwijze, dus als je iets hebt dat redelijk loopt; hou dat dan aan ook al win je niet direct alles.

En ik weet niet of dit helpt, maar misschien kan je een oefenpotje tegen een amateurploeg regelen, zodat je spelers weer wat vertrouwen krijgen? Heb dit zelf nog niet uitgeprobeerd, maar het lijkt me wel een handige manier om bijvoorbeeld je spitsen in vorm te krijgen.
Woo-loo-loo!
  vrijdag 17 november 2006 @ 17:12:11 #249
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43640250
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 17:04 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Een goeie spits kopen, zodat je vaker scoort dan dat je er tegen krijgt?

Volgens mij kan je in ieder geval beter niet te vaak kwaad worden op je spelers. Motiveren werkt beter (al gaat de waarde die ze er aan hechten wel vanaf als je het te vaak doet). En wissel niet te vaak van speelwijze, dus als je iets hebt dat redelijk loopt; hou dat dan aan ook al win je niet direct alles.

En ik weet niet of dit helpt, maar misschien kan je een oefenpotje tegen een amateurploeg regelen, zodat je spelers weer wat vertrouwen krijgen? Heb dit zelf nog niet uitgeprobeerd, maar het lijkt me wel een handige manier om bijvoorbeeld je spitsen in vorm te krijgen.
Ja ik speel eigenlijk al een poosje, maar ik dacht mischien kan iemand wat tips geven die ook met Palermo speelt over wat hun opstelling is. Ik heb namelijk al 4-3-3, 4-4-2, 5-4-1 en 3-5-2 geprobeert maar het wil allemaal niet lukken.

Overigens koop Dagoberto niet, die valt gruwelijk tegen!
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_43640298
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 17:12 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ja ik speel eigenlijk al een poosje, maar ik dacht mischien kan iemand wat tips geven die ook met Palermo speelt over wat hun opstelling is. Ik heb namelijk al 4-3-3, 4-4-2, 5-4-1 en 3-5-2 geprobeert maar het wil allemaal niet lukken.

Overigens koop Dagoberto niet, die valt gruwelijk tegen!
Je moet ook niet zo vaak van systeem wisselen.. dan wennen je spelers nooit aan je speelwijze..
Geef het eens vertrouwen ook al verlies je 2 keer achter elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')