abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2006 @ 17:33:55 #151
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_43513880
hoe regel je een satellietclub en hoe geef je aanwijzingen tijdens de wedstrijd
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_43513884
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:32 schreef BobbyHill het volgende:
Hoe krijg je zo'n samenwerkingsverband? Kan je daar zelf initiatief toe nemen (en zoja: hoe?) of moet dat komen aanwaaien na een tijdje?
Kan je bij eisen aan het bestuur regelen
pi_43513904
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:33 schreef DANILXL het volgende:
hoe geef je aanwijzingen tijdens de wedstrijd
Tijdens lukt niet..wel in de rust..ervoor of na de wedstrijd
pi_43514313
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:58 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Je probeert een aardig prijsje te vangen voor twee spelers terwijl je met Chelsea speelt?

heeft Roman Abramovich zijn geld terug geeist?

Behoud deze twee voor de goede orde in de team en als ze oud zijn geef ze een trainers carriere
Ja dat laatste ga ik ook doen, maar ze zullen wel gaan mekkeren als ze niet veel meer spelen natuurlijk... maar Roman is niet aan het zeiken hoor, hij is dolblij met me... wil hem alleen graag nog rijker maken dan ie al is

Maar Ballack ga ik inderdaad trainer maken... Shevchenko wil zich terugtrekken uit de voetballerij als ie stopt...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_43515012
De minst spelende voetballers in m'n selectie zijn echt 'n stelletje losers zeg. Ik heb begin van 't seizoen besloten ze zoveel mogelijk op te stellen in ogenschijnlijk makkelijke wedstrijden zoals bijvoorbeeld in de beker tegen JL-ploegen.. Maar al 2 bekerwedstrijden bakken ze er totaal nix van, eerst tegen De Graafschap pas met pingels de beslissing en zojuist tegen MVV op penalties door naar de volgende ronde

Grootste antiheld in m'n selectie is nog wel Kluivert, die bakt er werkelijkwaar totaal nix van. Ik ben blij dat Koné z'n doelpunten dubbel meepikt, hoef ik tenminste 'n minder scorende 2e spits te hebben

Zo te zien ben ik niet de enige die 't moeilijk heeft tegen kleinere clubs, Ajax is in dezelfde bekerronde uitgeschakeld door 't altijd lastige VVV
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_43518620
ik heb weer een nieuw talentje... via sevilla overkomen van chivas, Omar Esparza.
pi_43520145

pi_43522280
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:33 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Zo raar is dat toch niet. Speler ziet dat hij geen toekomst heeft in zijn voetbalcarriere en besluit om een studie te volgen of te gaan werken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_43522746
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:18 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Zo raar is dat toch niet. Speler ziet dat hij geen toekomst heeft in zijn voetbalcarriere en besluit om een studie te volgen of te gaan werken.
Niet als hij net een miljoenencontract bij Shakhtar heeft getekend voor 5 jaar
pi_43526851
Hehe je komt soms wel aparte nieuwtjes tegen inderdaad

Koeman & Koeman die ruziend over straat rollen en Stefen Postma twee weken uitgeschakeld met een heupblessure
Woo-loo-loo!
pi_43528063
lol

nu manager van Australie naast Spurs.
runner up in de Asia cup.
nu zegt Robinson in mijn team: Worried by the lack of managerial discipline
waarom zegtie dat ? :s
en Guarin en Vitti kwamen dus, maar ik mag ze niet opstellen omdat ze geen work permit hebben...
Guarin wil niet naar m'n spaanse satelliet, maar Vitti gelukkig wel, maar om nou 4! jaar te wachten op Vitti..no way..mag ik het dan volgend jaar nog een keer proberen met work permit ?
you might aswell do the white line
pi_43543905
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zodra je een verdediger voor een spits inzet moet je hem in je tactiekscherm wel in de achterhoede zetten/er naartoe slepen want anders blijft ie inderdaad op de positie staan van degene die je hebt gewisseld
dat heb ik ook gedaan, maar ik
ik heb omdat ik in een andere tacktiek wou gan speler hier en daar wat spelers verschoven
,aar inens zag ik die verdediger voorin de aanval lopen.
pi_43544134
pff eindelijk winterstop, gelukkig want de laatste 3 competitiewedstrijdne schoten mijn spelers nog geen deuk in een pakje boter.
pi_43544639
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:04 schreef AirRaid het volgende:

[..]

dat heb ik ook gedaan, maar ik
ik heb omdat ik in een andere tacktiek wou gan speler hier en daar wat spelers verschoven
,aar inens zag ik die verdediger voorin de aanval lopen.
Dan moet je even naaar de persoonlijke tactische instructies kijken, het kan zijn dat je je speler automatisch de opdracht hebt gegeven om in de spits te lopen
  dinsdag 14 november 2006 @ 15:34:36 #165
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43544891
Twee aankopen slechts, voorafgaand aan het tweede seizoen: Sergio Agüero (Atlético Madrid) en Andrés d'Alessandro (VfL Wolfsburg), na Gabriel Milito (Real Zaragoza) opnieuw Argentijnen die ik aantrek. Mijn opstelling is nu: Paul Robinson; Philip Ifil, Ledley King, Gariel Milito, Benoit Assou-Ekoto; Aaron Lennon, Didier Zokora, Tom Huddlestone, Andrés d'Alessandro; Sergio Agüero en Jermain Defoe. In de PL sta ik op de gedeelde eerste plaats en ook in de CL sta ik bovenaan, in een groep met AC Milan, Valencia en Fenerbahçe.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43546200
die sergio agüero is wel een goede aankoop, helaas ontdekte ik em te laat waardoor hij nu veel te duur is voor een clubje als feijenoord...

wel heb ik met 12-0 gewonnen van WKE in de nederlandse beker. 7 treffers van Kerlon.
pi_43548745

Wil ik dat wel? Al hoewel.. 66 miljoen..
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:26:12 #168
122179 m0ri
Ik kwam, ik zag, ik faalde.
pi_43548909
Kutpatch nog niet uit? Ik ben al 2 weekjes gestopt weer
kutg0thics ook altijd.
pi_43549486
Heb ook behoefte aan de patch...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 14 november 2006 @ 18:06:22 #170
71333 BUG80
Stop making sense
pi_43550167
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
Hmm, heb hem al gevonden. Maar dat was een leeg team dus. Zitten er in de database geen echte spelers dan??
Bij mij zijn ze er wel, maar ze zijn grijs. Of bedoel je dat?

edit: Volgens mij klopt er geen bal van die namen. Maar die kun je dan weer aanpassen met de editor.

[ Bericht 7% gewijzigd door BUG80 op 14-11-2006 18:19:57 ]
pi_43550203
Ik ben er ook mee gestopt voor dit moment. Als de patch komt ga'k wel opnieuw beginnen
pi_43550461
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dan moet je even naaar de persoonlijke tactische instructies kijken, het kan zijn dat je je speler automatisch de opdracht hebt gegeven om in de spits te lopen
Wat een lekkere chick heb jij op je avatar.

Wat gaat er allemaal veranderd worden met de patch, is het noodzakelijk om die te installeren?
BF2: Diamond3d
  dinsdag 14 november 2006 @ 18:40:11 #173
122179 m0ri
Ik kwam, ik zag, ik faalde.
pi_43551178
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:17 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Wat een lekkere chick heb jij op je avatar.

Wat gaat er allemaal veranderd worden met de patch, is het noodzakelijk om die te installeren?
Tenzij je houdt van trainingsbugs, zou ik de patch installeren
kutg0thics ook altijd.
pi_43551391
quote:
Op maandag 13 november 2006 08:56 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Misschien als je de huge database download?
Ik heb hem zelf niet. Ben benieuwd wat er in de editor als selectie staat.

In 2006 kan je met huge database of "alle Nederlandse spelers" inladen wel de hele selectie in het spel krijgen ja. Maar als de hoofdklasse in deze versie niet echt goed is, speel ik liever mijn eigen bijgewerkte 2006.

Dus weet niet of iemand in de editor een selectie kan vinden?
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:06 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Bij mij zijn ze er wel, maar ze zijn grijs. Of bedoel je dat?

[afbeelding]

edit: Volgens mij klopt er geen bal van die namen. Maar die kun je dan weer aanpassen met de editor.
Grijze namen zijn aangemaakte spelers, geen echte inderdaad.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:24:05 #175
71333 BUG80
Stop making sense
pi_43552667
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:47 schreef methodmich het volgende:
Dus weet niet of iemand in de editor een selectie kan vinden?
Ik heb nog even gekeken en in de editor staat inderdaad wel een selectie en die kun je heel gemakkelijk in het spel krijgen:

Open kladblok en typ:
quote:
"RETAIN_PLAYERS" "ASWH"
Sla het op als (bijv.) "aswh.ddt" onder "/Program Files/Sports Interactive/Football Manager 2007/data/db/700/edt"

Maak een nieuw spel aan en de selectie staat erin! De grootte van de database maakt niet uit.

Het resultaat:

dinsdag 14 november 2006 @ 20:20:59 #176
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_43554608
Wat heeft het voor nut ASWH erin te zetten?
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  Redactie Games dinsdag 14 november 2006 @ 20:24:49 #177
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_43554781
Mitea gaat opeens weg, Guardado voor 14 miljoen aan RM verkocht, iemand nog een goede linker middenvelder?

Heb wel Merida maar die is een beetje blessure gevoelig.
.....Kennedy
pi_43554853
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:24 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Ik heb nog even gekeken en in de editor staat inderdaad wel een selectie en die kun je heel gemakkelijk in het spel krijgen:

Open kladblok en typ:
[..]

Sla het op als (bijv.) "aswh.ddt" onder "/Program Files/Sports Interactive/Football Manager 2007/data/db/700/edt"

Maak een nieuw spel aan en de selectie staat erin! De grootte van de database maakt niet uit.

Het resultaat:

[afbeelding]
Dank BUG!

Een zeer verouderde selectie dus. Blijf ik mooi mijn eigen 2006 spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_43554893
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:20 schreef Sjechov het volgende:
Wat heeft het voor nut ASWH erin te zetten?
Met eerste divisie teams is het leuk hoofdklassespelers te halen. En sowieso leuk om tegenstand te hebben in de beker etc.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:40:19 #180
71333 BUG80
Stop making sense
pi_43555498
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Met eerste divisie teams is het leuk hoofdklassespelers te halen. En sowieso leuk om tegenstand te hebben in de beker etc.
Je kunt met behulp van .edt files zelfs ASWH in de eredivisie krijgen, door ze te ruilen met een ander team. Als ik het goed begrijp.
pi_43561861

Arsenal is bij mij in het spel even veel waard als Kaka, Ronaldinho en Adriano bij elkaar
pi_43562407
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:03 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Arsenal is bij mij in het spel even veel waard als Kaka, Ronaldinho en Adriano bij elkaar
51% van de aandelen bezitten is ook genoeg
pi_43562690
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:17 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

51% van de aandelen bezitten is ook genoeg
Dan heb je niet de club overgenomen.. dan heb je een meerderheidsbelang
pi_43563756
Op de laatste speeldag kampioen geworden met PSV. Ajax op 1 punt achter me geëindigd na hun verlies uit tegen Feyenoord. Ikzelf moest Heracles verslaan en Ajax moest dus punten verliezen

Nummer 3 AZ eindigde op 18 punten van mij, dus echt 'n groot verschil tussen de top 2 en de rest. De CL was ook 'n behoorlijk succes, halve finale tegen Milan met 2-1 over 2 wedstrijden verloren. In de thuiswedstrijd Milan wel helemaal dol gespeeld, maar Dida werd MoM door z'n doel schoon te houden.

De beker ook gewonnen ten koste van Utrecht.

Overall: Wang Dalei, Celsinho en Koné zijn de grote mannen van m'n selectie geworden. V.d. Borre, in de winterstop gekomen, belooft ook 'n waardevolle speler te worden, getuige zijn sterke optredens in de 2e helft van 't seizoen.

Voor komend seizoen Leonardo, Joao Carlos en Davids al aangetrokken. Reiziger, Ball en Lamey hebben hun contract niet verlengd en gaan vertrekken. Hopelijk kan ik Defour en nog 'n jonge verdediger á la Sidnei of Garay aantrekken, al maak ik me geen illusies met 'n budget van 2,5 mln
pi_43564553
Bij Nigeria speelt iemand met een heel aparte naam
pi_43565123
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:23 schreef sjimz het volgende:
Bij Nigeria speelt iemand met een heel aparte naam
[afbeelding]
pi_43566525
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:24 schreef Wessiej het volgende:
Mitea gaat opeens weg, Guardado voor 14 miljoen aan RM verkocht, iemand nog een goede linker middenvelder?

Heb wel Merida maar die is een beetje blessure gevoelig.
aissati?

had net trouwens wel een grappig moment:
ik kijk even op teletekst wat jong oranje heeft gedaan, zie ik dat Richards voor engeland zijn debuut maakt. Daar heb ik dus net een bod op uitgebracht, krijg ik een verhaal over marcelo en Real Madrid. Marcelo heb ik nu net een half seizoen binnen...
pi_43566901
Kan iemand mij meer vertellen over de kwaliteiten van De Guzman? Ik ben bezig met de editor en er staat bij hem niks ingevoerd!
  woensdag 15 november 2006 @ 03:21:58 #189
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_43567325
Sta anders wel mooi 1e in Serie A na 9 speeldagen..

Heb wel een overschot aan spitsen..
Zampagna, Ventola, Boriello, Vitti, Vieri en ene Colombiaan met moeilijke naam.. tijdens de training roep ik m altijd met "EY GRINGO !! "

Als je teveel met spitsen roteert gaan ze allemaal minder presteren heb ik t idee.. Daarom beter max. 2/3 goede spitsen in je team.. Vieri is nu m'n backup en Vitti nog de talent die af en toe kans krijgt met invalbeurten, bekerwedstrijden en UEfa Cup..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_43570647
quote:
Op woensdag 15 november 2006 02:23 schreef PPWB84 het volgende:
Kan iemand mij meer vertellen over de kwaliteiten van De Guzman? Ik ben bezig met de editor en er staat bij hem niks ingevoerd!
Eén hint:
pi_43571477
Heb al ff wat stats ingevoerd die een goede middenvelder gewoon heeft. Goede techniek etc. En een hoog PA natuurlijk.
pi_43573214
heb in mijn 3e seizoen voor het eerst wat strubbelingen om de boel aan de praat te houden bij Chelsea... krijg volop kansen maar goals vallen maar moeizaam... sta na 8 wedstrijden 5e 6 pnt achter het gereincarneerde Arsenal... heb wel veel blessures, met name bij de vleugelspelers dus dat speelt wel een rol...

Ook als bondscoach van NL gaat het niet van een leien dakje... won eerst met 2-0 van Zwitserland in de WK-kwal voor 2010... vervolgens ging ik in en tegen Belgie kansloos met 3-0 eraf Daarna wel weer winst op Liechtenstein maar die nederlaag tegen Belgie had ik totaal niet verwacht...
  woensdag 15 november 2006 @ 12:37:51 #193
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43573728
Kan je ook die contracten (samenwerkingsverbanden) verlengen?
Of moet dat automatisch gebeuren? Wil, als Feijenoord zijnde, het contract met Excelsior en Feijenoord academy behouden maar die met excelsior werd in m'n vorige spel beeindigd
pi_43576026
Zo ik heb mn update af. Ik heb zelf de db maar upgedate, aangezien ik geen zin heb om te wachten op de patch. Als er interesse is in deze update, dan kan ik hem uploaden. Veranderingen zijn vooral gemaakt in de Nederlandse league en Nederlandse spelers. Oa:

- Vayrinen bij PSV
- Kluivert stuk slechter, geblesseerd en een hoge kans op blessures
- Lucius bij Feyenoord
- De grote psv spelers iets geupdate, zoals Alex, Gomes, Farfan.
- Stats gegeven aan De Guzman
- Kwaliteiten Nederlandse trainers geupdate
- Robin van Persie geupdate, was underrated
- Inclusief alle logos van clubs, competities, en de echte namen van competities.
- Financien Feyenoord nu realistischer
- International retirements geupdate
pi_43578691
Eerste wedstrijd in 't 2e seizoen ga ik even dik in de boot tegen Wisla Krakov. Al m'n spelers zijn nog op vakantie, dus 'n hoop "grijze" spelers opgesteld
pi_43579921
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:40 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Je kunt met behulp van .edt files zelfs ASWH in de eredivisie krijgen, door ze te ruilen met een ander team. Als ik het goed begrijp.
Dat kon al ja. Heb met 05 weleens met ASWH in de eerste divisie gespeeld ipv Fortuna Sittard.
www.thuisuiteten.nl
pi_43580189
Nieuwe seizoen staat (zoals gezegd) voor de deur, Defour kunnen aantrekken voor 'n spotprijsje (2,8 mln + verdediger v. Berlo richting Standard). Ook Guarin is in m'n selectie opgenomen. Ben nog bezig met Sidnei en misschien dat ik Stam overneem van Ajax.

Probeer me ook in te "likken" bij Erwin Koeman van Feyenoord om 'n kleine kans te maken op de Guzman. Deze transfer zou dan met spelersruil tot stand moeten komen, ze zijn geïnteresseerd in Beasley en ik gooi Pepe Pla ook maar in de strijd.

Strijd om de JC-schaal gaat nu beginnen
pi_43580245
Ik ben toch tijdelijk terug naar fm 2006, tot de patch. Ik startte met mijn nieuwe, bijgewerkte database en na 5 dagen nam Louis van Gaal om de een of andere reden het roer over bij Ajax en was Ten Cate assistent manager bij Willem 2.

Bij de nieuwe patch komt een nieuwe database en is het spel in veel betere staat, zodat ik long term kan spelen. Tot die tijd vermaak ik me wel met fm 2006. FM out of the box is eigenlijk nog nooit goed geweest, maar nu wel beter dan het was. Maar het is nog altijd beter om toch op een patch te wachten denk ik. Ik heb gechat met een officiele tester van het spel en die zei dat de patch waarschijnlijk niet deze week uitkomt. Maar je weet het nooit met ze.
pi_43580426
Shit, ik raak Aissati waarschijnlijk kwijt PSV heeft 'n bod van 30 mln op 'm geaccepteerd, ik zit zelf in de lift met dat soort spelers en ik gok erop dat ie ook nog akkoord gaat ook
pi_43580597
En weg is ie, voor 21,5 mln zelfs maar Hij is niet erg opgevallen vorig seizoen, maar 17 wedstrijden gespeeld. Dat heb ik expres gedaan zodat ie niet te snel weggeplukt zou worden, maar toch ineens is 't gebeurd Es kijken wat ik voor dat geld aan versterking kan kopen, 'n linkerverdediger als Marcelo komt goed van pas. Sidnei is al gecontracteerd.

Ik heb als spitsen Koné, Johnson en Okaka (geleend). Zou ik hier genoeg aan hebben? Eventueel kunnen Farfan en Leonardo nog in de punt van de aanval voetballen. Ik denk dat ik daar niet ga versterken..

[ Bericht 22% gewijzigd door Eric_Cantona op 15-11-2006 16:47:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')