Moet je het boekje doorlezen dat je bij de game gekregen hebtquote:Op zondag 12 november 2006 13:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
http://www.fminside.nl/tactieken.php
Tactics pagina staan niet online blijkbaar, want ik krijg iig een error.. maar het gaat me in eerste instantie ook niet om downloadbare tactics, maar meer achter de gedachtes die er achter alles zit (extra instellingen etc.)
Hé pipo, ik heb toen meteen de selectie hier neer geknald en jij wil nu zeggen dat je dat niet gezien hebt!quote:Op zondag 12 november 2006 15:19 schreef methodmich het volgende:
Ah, misschien had ik het al gevraagd, maar weet iemand hoe de selectie van ASWH eruit ziet in deze versie van FM? En is de hoofdklasse een beetje beter ingevuld in deze editie?
Voordat de club failliet is ben jij al ontslagenquote:Op zondag 12 november 2006 16:04 schreef italiaan1987 het volgende:
Kan je ook een club falliet laten gaan en zo ja wat gebeurt er dan?
5-0 slechtsquote:Op zondag 12 november 2006 12:06 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je uiteindelijk gespeeld?
jaa maar bij mij is bijvoorbeeld feyenoord gedegradeerd in 2014 en in het seizoen erna gaat het ook niet zo goed met hun in de Jupiler league.quote:Op zondag 12 november 2006 16:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voordat de club failliet is ben jij al ontslagen![]()
Ik ben toen vergeten te kijken, dacht er juist vandaag aan. In welk deel was dat, dan zoek ik terug?quote:Op zondag 12 november 2006 15:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hé pipo, ik heb toen meteen de selectie hier neer geknald en jij wil nu zeggen dat je dat niet gezien hebt!![]()
Schandaal!![]()
Ik ga 't niet nog 'n keer doen![]()
Zojuist Ajax met 5-0 pak op de broek gegeven en ze terug naar A'dam gestuurd, Celsinho en Koné de grote mannen![]()
Als je ze op de transferlist gooit voor ene leuk prijsje komt er meestal al interesse en dan hoef je ze alleen nog aan te bieden aan clubsquote:Op zondag 12 november 2006 19:11 schreef CittaR het volgende:
van utrecht verliezen in de beker kwartfinale, maar in de kwartfinale van CL winnen van real madrid... beetje vreemd.
heeft iemand een tip om snel spelers te verkopen, want ik heb nu een stel van 28-30 maar ik wil toch snel van ze af.
ik kreeg trouwens een compliment dat ik met zo'n jonge ploeg weer de titel heb gepakt... (24 gemiddeld)
Heb je meerdere competities geselecteerd?quote:Op zondag 12 november 2006 20:02 schreef Wessiej het volgende:
Ik wil dus even checken voor nieuwe banen, maar zie alleen maar die van Nederland, is er een manier om ze van heel de wereld te bekijken?
Nee.quote:Op zondag 12 november 2006 20:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je meerdere competities geselecteerd?
Waarom verkoop je veel verdienende spelers? (Die meestal ook je elftal maken)quote:Op zondag 12 november 2006 15:06 schreef Rnnz het volgende:
Mijn plan: veel-verdienende spelers verkopen en dat opvullen met talentvolle jeugdspelers.
Ik heb nu 'n spel met PSV lopen en nog steeds "leeg", dus geen echte spelers lijkt welquote:Op zondag 12 november 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
Hmm, heb hem al gevonden. Maar dat was een leeg team dus. Zitten er in de database geen echte spelers dan??
Misschien als je de huge database download?quote:Op zondag 12 november 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
Hmm, heb hem al gevonden. Maar dat was een leeg team dus. Zitten er in de database geen echte spelers dan??
Ik heb voor elke positiecategorie een andere training. GK, DRL, DC, DM, AMRL, AMC, FC, ST. Bij die trainingsschemas hou ik rekening op welke punten ik spelers op die positie wil verbeteren. Zo train ik mijn buitenste middenvelders die opkomen aan de zijkanten op zaken als snelheid, corners en het geven van voorzetten. Bij hen is sterkte, uithoudingsvermogen en teamgeest minder belangrijk dan op spelers van andere posities. Op die punten kan dus wat minder worden getraind. Op deze manier ga je elke schema af. Je kan besluten voor specifieke spelers een apart trainingsschema op te stellen.quote:Op maandag 13 november 2006 00:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oke ik speel het ook sinds kort, maar even een vraagje... hoe hebben jullie je trainingen staan.
Laat je je spelers allemaal hetzelfde trainen of heb je voor de aanvallers t.o.v. de verdedigers andere trainingen? Dus laat je die bijv meer trainen op het afwerken? En staat het op gemiddeld of zwaar etc?
Ik vraag me namelijk af hoe mijn spelers beter worden en de cijfertjes omhoog gaan.
Wel grappig om te zien dat jij een hele andere opstelling hanteert, die van mij is: Paul Robinson; Michael Dawson/Pascal Chimbonda, Ledley King, Gariel Milito, Benoit Assou-Ekoto; Jermaine Jenas/Aaron Lennon, Didier Zokora, Tom Huddlestone, Mido/Edgar Davids; Robbie Keane en Jermain Defoe.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:34 schreef kweek89 het volgende:
met de Spurs bezig
3e in de competitie na 23 wedstrijden(1 minder dan de rest heb ik er ook nog is)
en maar 4 punten achterstand op Man U en Arsenal.
europees overwinter ik ook, had het op een gegeven moment even moeilijk maar loop nu weer heerlijk, Arsenal met 4-0 aan de kant gezet, en Liverpool moest er ook met 2-0 aan geloven.
op stelling is
------------------------Robinson-----------------
Chimbonda---King------Dawson---Assou-Ekkoto(normaal Ziegler die het fantastische maar injured is)
Malbranque---Jenas/Davids----Murphy---Mitea(gehaald bij Ajax, doet het super!)
---------------Barbatov(held)----Mido
met op de bank Lennon, Baros(4 maanden geblesseert) en Defoe.
zoek eigenlijk naar een goeie DC ipv Dawson(grote kans dati naar Chelsea vertrekt)
Iemand Ideen?
quote:Op maandag 13 november 2006 12:15 schreef Leonos het volgende:
Misschien is ie wel een x mee naar voren gelopen ?
datzelfde heb ik hiet met Fortuna.quote:Op maandag 13 november 2006 12:36 schreef BobbyHill het volgende:
Bij De Graafschap lijkt het voetbal meer op een flipperkastDus ik weet wat me daar nog allemaal te doen staat.
Zodra je een verdediger voor een spits inzet moet je hem in je tactiekscherm wel in de achterhoede zetten/er naartoe slepen want anders blijft ie inderdaad op de positie staan van degene die je hebt gewisseldquote:Op maandag 13 november 2006 13:35 schreef AirRaid het volgende:
[..]
wat als ik dan in het tacktiek scherm kijk zie ik hem in de spts positie staan
haha, zeker cool, ik zou kampioen geworden zijn, mits ze niet vlak voor het eind besloten 10 punten ofzo te laten liggen waardoor ik 5e eindigde, top 5 lag maar 5 punten van elkaar af.quote:Op maandag 13 november 2006 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat jij een hele andere opstelling hanteert, die van mij is: Paul Robinson; Michael Dawson/Pascal Chimbonda, Ledley King, Gariel Milito, Benoit Assou-Ekoto; Jermaine Jenas/Aaron Lennon, Didier Zokora, Tom Huddlestone, Mido/Edgar Davids; Robbie Keane en Jermain Defoe.
Ben derde geëindigd in de PL en heb de UEFA Cup gewonnen, gaat zéér goed.
Voor komend seizoen heb ik mijn pijlen gericht op Stewart Downing (Middlesbrough) en wordt Philip Ifil mijn nieuwe rechtsback, die heeft veel indruk op mij gemaakt tijdens zijn verhuurperiode bij Celtic. Verder zijn Steed Malbranque en Danny Murphy inmiddels verkocht, Paul Stalteri en Teemu Tainio volgen hopelijk spoedig, die drukken alleen maar op mijn loonbudget.quote:Op maandag 13 november 2006 13:57 schreef kweek89 het volgende:
[..]
haha, zeker cool, ik zou kampioen geworden zijn, mits ze niet vlak voor het eind besloten 10 punten ofzo te laten liggen waardoor ik 5e eindigde, top 5 lag maar 5 punten van elkaar af.
Man U kampioen, Chelsea 6e!
halve finale UEFA cup gehaald, thuis 1-1 tegen Chelsea gespeeld, uit 0-0helaas.
Paul Robinson
Chimbonda, Ledley King, Fernando Meira, Ziegler
Malbranque, Guarin,Murphy, Mitea
Mido en Berbatov
met op de bank
Cerny, Dawson, Ekotto, Zokora en Defoe
Lennon is best wel waardeloos, maar ik hou hem nog maar even aan.
ook heb ik Pablo Vittimaar die is nog even geblesseerd.
Davids wil ik aan m'n coaching staff toevoegen, veel spelen zal hij niet meer, zeker nu Zokora erg goed presteert.
met Spurs spelen is echt veel fun
kikin fonseca beviel bij mij erg goed.quote:Op maandag 13 november 2006 14:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een boel instelling kunnen je veranderen aan je team en spelers.... jezus.
Maar mensen die nog goede goedkope spelers weten ?? Met name een spits.
Waar ken je de gemiddelde leeftijd terugvinden?? Heb het nog niet mogen vinden.quote:Op maandag 13 november 2006 16:19 schreef CittaR het volgende:
[..]
kikin fonseca beviel bij mij erg goed.
gemiddelde leeftijd van mijn elftal is nu 23 jaar... alleen zit ik nog een paar oude rotten...
mendez (31 jaar)
afonso alvez (29 of 30 jaar)
pardo heb ik gelukkig wel net verkocht...
Je probeert een aardig prijsje te vangen voor twee spelers terwijl je met Chelsea speelt?quote:Op maandag 13 november 2006 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Heb met Chelsea het probleem dat Ballack en Shevchenko al op leeftijd beginnen te raken, beiden zijn nu 31 maar ze zijn nog wel zo goed dat ik ze kan blijven gebruiken. Er staan echter al zoveel talentvolle jeugd te trappelen in de vorm van oa Huntelaar dat ik nu langzaam Ballack en Shevchenko op een zijspoor ga schuiven... zelfde verhaal voor Lampard al komt die sowieso nog weinig aan spelen toe vanwege Ballack. Probleem is nu dus dat vrijwel iedere speler tegen deze twee opkijkt en ze bij hun favoriete personeel heeft staan... door ze nu te af te schrijven of te verkopen en er nog een aardig prijsje voor te vangen krijg ik onheroepelijk problemen met de rest van mijn selectie... aan de andere kant wil de jeugd ook zelf aan de bak natuurlijk... dillemma's van een topcoach![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |