quote:met de Spurs bezig
3e in de competitie na 23 wedstrijden(1 minder dan de rest heb ik er ook nog is)
en maar 4 punten achterstand op Man U en Arsenal.
europees overwinter ik ook, had het op een gegeven moment even moeilijk maar loop nu weer heerlijk, Arsenal met 4-0 aan de kant gezet, en Liverpool moest er ook met 2-0 aan geloven.
op stelling is
------------------------Robinson-----------------
Chimbonda---King------Dawson---Assou-Ekkoto(normaal Ziegler die het fantastische maar injured is)
Malbranque---Jenas/Davids----Murphy---Mitea(gehaald bij Ajax, doet het super!)
---------------Barbatov(held)----Mido
met op de bank Lennon, Baros(4 maanden geblesseert) en Defoe.
zoek eigenlijk naar een goeie DC ipv Dawson(grote kans dati naar Chelsea vertrekt)
Iemand Ideen?
Ik speel ook relatief "traag" tegenover anderequote:Op donderdag 9 november 2006 23:42 schreef VinnieJones het volgende:
ik speel het nu 3/4 weken.. verslaving zit er nog niet in.. Heb pas net 1 seizoen af![]()
Ik wil dat voetbal International mij onderhand het spel opstuurd!quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:01 schreef jna het volgende:
ik wil die patch gvd
vooral in de training maar ook een paar tijdens de 1e 3 wedstrijden...quote:Op donderdag 9 november 2006 20:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op de training of in de wedstrijd?
Way to go mate!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:58 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Gepromoveerd met Emmen![]()
In de nacompetitie gewonnen van MVV en de Graafschap.Eredivisie here we come.![]()
De patch is savegame-compatible, dus je kunt zo beginnen hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:45 schreef PPWB84 het volgende:
Ik wil nu eerst die patch voordat ik een nieuwe game start. Ik heb nu even een challenge om met het Nederlands elftal het ek te winnen.
hoop voor je dat je genoeg spelers vindt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:29 schreef pekel het volgende:
Ik ga een andere game starten. Na even te hebben rondgeneuzeld ga ik met de Nederlandse Antillen me proberen te plaatsen voor de CONCACAF Gold Cup en natuurlijk het Wereldkampioenschap. Ben benieuwd wat het gaat worden..
Gewoon in de database extra spelers van Nederlandse Antillen ladenquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
hoop voor je dat je genoeg spelers vindt.
Ja makkelijk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lopen er wereldwijd dan 18+ spelers van de Nederlandse antillen rond?
Keuze uit 77 spelers. Alleen bij het niveau van de spelers kun je je vraagtekens zetten. Net even een testpotje gespeeld tegen Belgie. Was vergeten een keeper te selecteren (hoe dom, lijk nu net een n00bquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
hoop voor je dat je genoeg spelers vindt.
Waarschijnlijk kan ik het dus beter niet gebruiken, maar hoe kan ik m'n assistent in de rust raadplegen? Of was je geschorst?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Begon goed bij Emmen, alleen kreeg ik veel blessures een veel schorsingen.Ook zei mijn assistent trainer rare dingen in de rust, waar door ik 2x een 2-0 voorsprong weggaf naar 3-2 verlies.Sta nu 9e, met maar 7 punten achter de koploper, kan ook alleen in de GG divisie.Maar goed, nu ik zelf weer het team toespreek, win ik 3 op rij.Dus we gaan door naar de top!Ben bijna in de winterstop.Kom later terug met screens!
Dan zet je bij Options dat je wilt dat hij het team toespreekt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:03 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan ik het dus beter niet gebruiken, maar hoe kan ik m'n assistent in de rust raadplegen? Of was je geschorst?
Robin Nelisse is in FM200 niet te onderschatten hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:26 schreef pekel het volgende:
En 2-1 gewonnen van Bermuda. Had met gemak een 6-1 kunnen zijn, maar goed, ik zit nog in de oefenperiode.
Het zal wel verrekte lastig worden...vooral als je je bedenkt dat Robin Nelisse de beste speler is
Hij had het over de Nederlandse Antillenquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nelisse is best goed in FM 2007. Kantelberg ook een basisplaats neem ik aan?
Ja, dat is mogelijk.. maar wel erg onrealistischquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:34 schreef sjimz het volgende:
Anders speelt Diego Tardelli even in Oranje![]()
[afbeelding]
beter kijken, Kantelberg is Antiliaan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij had het over de Nederlandse AntillenIk neem aan dat Kantelberg weinig Antilliaans bloed heeft
Dat heb ik gedaan, probleem blijft.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:12 schreef andre347 het volgende:
Nieuwe game opstarten!
Idd.. zag het later ook pasquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:57 schreef kweek89 het volgende:
[..]
beter kijken, Kantelberg is Antiliaan.
Niet om een competitie in te spelen.. Wel om bondscoach te zijn en om extra spelers uit die database te laden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:38 schreef jna het volgende:
Sjimz kon jij de antillen gewoon kiezen als land? Ik zie ze er niet tussen staan namelijk
Maar dan zie ik ze nog niet staanquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet om een competitie in te spelen.. Wel om bondscoach te zijn en om extra spelers uit die database te laden.
Ja. Welke database heb je? De grote of de Huge? (Die je nog apart moet downloaden)quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:41 schreef jna het volgende:
[..]
Maar dan zie ik ze nog niet staan![]()
hij moet aan het begin van een spel toch gewoon bij nationale elftallen staan dan
Groot, ik moet dan zeker die huge downloaden? Zo ja, waar?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja. Welke database heb je? De grote of de Huge? (Die je nog apart moet downloaden)
Ik heb hem dacht ik van managers united. Weet het niet meer zeker.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:44 schreef jna het volgende:
[..]
Groot, ik moet dan zeker die huge downloaden? Zo ja, waar?
Jammer dat Sobis net verkocht is.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:53 schreef Sjechov het volgende:
Ik ben maar eens wat unieks gaan doen.
Ben nu coach van Internacional uit Brazilie.
Ken hem niet, dus hem ook niet.quote:
Kantelberg geen basisplek. Raymond Victoria viel de laatste 2 wedstrijden ook buiten de boot. Moet zeggen dat ik met Loran achterin en Sprockel ook wel aardig goed uit de verf kom. Benjamin Martha voorin is zeer trots dat ik 'm geselecteerd heb, en hij presteert samen met Nelisse ook nog eens goed.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nelisse is best goed in FM 2007. Kantelberg ook een basisplaats neem ik aan?
en wat is daar zo uniek aan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:53 schreef Sjechov het volgende:
Ik ben maar eens wat unieks gaan doen.
Ben nu coach van Internacional uit Brazilie.
Dat heeft 'n beetje met vriendjespolitiek te maken, je moet voor de gein maar es kijken bij favoriete clubs/technische staf van de manager of zo. Ik heb dit ook al vaker meegemaakt, gaat eigenlijk nergens over. Want uiteindelijk is 't allemaal puur zakelijk en verkoop je 'm natuurlijk niet voor 'n lullig bedrag als je 't dubbele kan krijgenquote:Op zaterdag 11 november 2006 09:56 schreef Doornenburg het volgende:
Wat ik niet snap in het spel is het volgende. Ik bied grote bedragen op spelers. Bijvoorbeeld 20 miljoen op Nilmar. Dat weigerd zijn club. Ik ga een beetje hoger en hoger tot 25 miljoen, maar ze blijven weigeren. Maar er zijn meer clubs geintereseerd. Dus Roma bied 12 miljoen voor hem en dan accepteren ze het bod wel. Wat is dat voor een onzin? Je gaat toch geen speler voor 12 miljoen verkopen als het ook voor 25 kan....
Ja dat is die "trainings" bug dat spelers niet beter worden. Dat vind ik na het aantal rode kaarten dat ik krijg nog wel het meest vervelende.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:11 schreef DANILXL het volgende:
ik heb het gevoel dat jonge spelers zoals palacio en adu in me team niet beter worden, kan dat kloppen.
Nog twee kooptips: joey barton en manuel fernandes (van benfica, maar verhuurt aan mijn team, portsmouth)
Ja inderdaad, daarom mijn twijfels over de duur. Of heeft Diego Tardelli al eerder in Nederland gespeeld, geloof het nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:33 schreef sjimz het volgende:
Bij mij in mijn spel is Diego Tardelli al na 2 seizoenen nederlander en basisspeler van Oranje
Srna heb ik gelijk bij Shakhtar verkocht. Kon ik Marcelo van kopen uit brazilie.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:47 schreef Justsa00 het volgende:
Is Srna net zo goed als in 2006?
En een tip: Koop NIET Dagoberto, hij kan echt niet scoren!
Maar is hij net zo goed als in 2006?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Srna heb ik gelijk bij Shakhtar verkocht. Kon ik Marcelo van kopen uit brazilie.
Ik vond hem in 2006 al niet veelquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:25 schreef Justsa00 het volgende:
[..]
Maar is hij net zo goed als in 2006?
Niet doen.. je kan hem makkelijk voor 40 miljoen kwijt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:44 schreef Mr-Sander het volgende:
Milan biedt 28 miljoen euro voor Sneijder, doen of niet doen?
Cardenas, Silva (Valencia), Barreto eventueel?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:47 schreef martjin het volgende:
een goede AMR voor Ajax zoek ik nog steedsMR mag ook, wil een betere speler waar Gabri nu staat.
Ik wist t ook pas sinds FM 2005/06quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Idd.. zag het later ook pas
Nooit geweten...
Dat kan officieel toch nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:39 schreef martjin het volgende:
Hehe, ik speelde net tegen sparta, kregen ze in totaal 3 rode kaarten en ze hadden al 3 wissels gedaan en toen viel er iemand uit. Speelde ik dus 11 tegen 7
En dat ziet er als volgt uit:
[afbeelding]
Lebohang Mokoena die bijna niks kostquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:48 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Cardenas, Silva (Valencia), Barreto eventueel?
Wat voor patch?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:09 schreef T1andonly het volgende:
Het is tijd voor de patchnu wil ik eigenlijk nog niet serieus beginnen
heb je ze niet goed gemotiveerd met de rust?quote:Op zondag 12 november 2006 00:48 schreef Roeni3 het volgende:
Kwam met Ajax 5-0 (!) voor tegen HSV (groepsfase CL) in de eerste helft, om er daarna in de tweede helft 4 om de oren te krijgen en te moeten hopen en bidden dat die laatste er niet in ploft.
Dit heb ik wel vaker meegemaakt, trouwens. Sta je 3-0 voor in de eerste helft, lijken ze er in de tweede helft niets meer van te bakken. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Mss idd. Heb gezegd dat ik wilde dat ze dit niveau vast hielden. Mss legde dat te veel druk op ze?quote:Op zondag 12 november 2006 10:33 schreef Sjechov het volgende:
[..]
heb je ze niet goed gemotiveerd met de rust?
Hoeveel heb je uiteindelijk gespeeld?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:39 schreef martjin het volgende:
Hehe, ik speelde net tegen sparta, kregen ze in totaal 3 rode kaarten en ze hadden al 3 wissels gedaan en toen viel er iemand uit. Speelde ik dus 11 tegen 7
En dat ziet er als volgt uit:
[afbeelding]
Op die site staan toch ook tactics?quote:Op zondag 12 november 2006 13:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Op het forum van FMside bedoel je dan? De sites zelf heb ik al doorgespit![]()
http://www.fminside.nl/tactieken.phpquote:
Moet je het boekje doorlezen dat je bij de game gekregen hebtquote:Op zondag 12 november 2006 13:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
http://www.fminside.nl/tactieken.php
Tactics pagina staan niet online blijkbaar, want ik krijg iig een error.. maar het gaat me in eerste instantie ook niet om downloadbare tactics, maar meer achter de gedachtes die er achter alles zit (extra instellingen etc.)
Hé pipo, ik heb toen meteen de selectie hier neer geknald en jij wil nu zeggen dat je dat niet gezien hebt!quote:Op zondag 12 november 2006 15:19 schreef methodmich het volgende:
Ah, misschien had ik het al gevraagd, maar weet iemand hoe de selectie van ASWH eruit ziet in deze versie van FM? En is de hoofdklasse een beetje beter ingevuld in deze editie?
Voordat de club failliet is ben jij al ontslagenquote:Op zondag 12 november 2006 16:04 schreef italiaan1987 het volgende:
Kan je ook een club falliet laten gaan en zo ja wat gebeurt er dan?
5-0 slechtsquote:Op zondag 12 november 2006 12:06 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je uiteindelijk gespeeld?
jaa maar bij mij is bijvoorbeeld feyenoord gedegradeerd in 2014 en in het seizoen erna gaat het ook niet zo goed met hun in de Jupiler league.quote:Op zondag 12 november 2006 16:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voordat de club failliet is ben jij al ontslagen![]()
Ik ben toen vergeten te kijken, dacht er juist vandaag aan. In welk deel was dat, dan zoek ik terug?quote:Op zondag 12 november 2006 15:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hé pipo, ik heb toen meteen de selectie hier neer geknald en jij wil nu zeggen dat je dat niet gezien hebt!![]()
Schandaal!![]()
Ik ga 't niet nog 'n keer doen![]()
Zojuist Ajax met 5-0 pak op de broek gegeven en ze terug naar A'dam gestuurd, Celsinho en Koné de grote mannen![]()
Als je ze op de transferlist gooit voor ene leuk prijsje komt er meestal al interesse en dan hoef je ze alleen nog aan te bieden aan clubsquote:Op zondag 12 november 2006 19:11 schreef CittaR het volgende:
van utrecht verliezen in de beker kwartfinale, maar in de kwartfinale van CL winnen van real madrid... beetje vreemd.
heeft iemand een tip om snel spelers te verkopen, want ik heb nu een stel van 28-30 maar ik wil toch snel van ze af.
ik kreeg trouwens een compliment dat ik met zo'n jonge ploeg weer de titel heb gepakt... (24 gemiddeld)
Heb je meerdere competities geselecteerd?quote:Op zondag 12 november 2006 20:02 schreef Wessiej het volgende:
Ik wil dus even checken voor nieuwe banen, maar zie alleen maar die van Nederland, is er een manier om ze van heel de wereld te bekijken?
Nee.quote:Op zondag 12 november 2006 20:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je meerdere competities geselecteerd?
Waarom verkoop je veel verdienende spelers? (Die meestal ook je elftal maken)quote:Op zondag 12 november 2006 15:06 schreef Rnnz het volgende:
Mijn plan: veel-verdienende spelers verkopen en dat opvullen met talentvolle jeugdspelers.
Ik heb nu 'n spel met PSV lopen en nog steeds "leeg", dus geen echte spelers lijkt welquote:Op zondag 12 november 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
Hmm, heb hem al gevonden. Maar dat was een leeg team dus. Zitten er in de database geen echte spelers dan??
Misschien als je de huge database download?quote:Op zondag 12 november 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
Hmm, heb hem al gevonden. Maar dat was een leeg team dus. Zitten er in de database geen echte spelers dan??
Ik heb voor elke positiecategorie een andere training. GK, DRL, DC, DM, AMRL, AMC, FC, ST. Bij die trainingsschemas hou ik rekening op welke punten ik spelers op die positie wil verbeteren. Zo train ik mijn buitenste middenvelders die opkomen aan de zijkanten op zaken als snelheid, corners en het geven van voorzetten. Bij hen is sterkte, uithoudingsvermogen en teamgeest minder belangrijk dan op spelers van andere posities. Op die punten kan dus wat minder worden getraind. Op deze manier ga je elke schema af. Je kan besluten voor specifieke spelers een apart trainingsschema op te stellen.quote:Op maandag 13 november 2006 00:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oke ik speel het ook sinds kort, maar even een vraagje... hoe hebben jullie je trainingen staan.
Laat je je spelers allemaal hetzelfde trainen of heb je voor de aanvallers t.o.v. de verdedigers andere trainingen? Dus laat je die bijv meer trainen op het afwerken? En staat het op gemiddeld of zwaar etc?
Ik vraag me namelijk af hoe mijn spelers beter worden en de cijfertjes omhoog gaan.
Wel grappig om te zien dat jij een hele andere opstelling hanteert, die van mij is: Paul Robinson; Michael Dawson/Pascal Chimbonda, Ledley King, Gariel Milito, Benoit Assou-Ekoto; Jermaine Jenas/Aaron Lennon, Didier Zokora, Tom Huddlestone, Mido/Edgar Davids; Robbie Keane en Jermain Defoe.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:34 schreef kweek89 het volgende:
met de Spurs bezig
3e in de competitie na 23 wedstrijden(1 minder dan de rest heb ik er ook nog is)
en maar 4 punten achterstand op Man U en Arsenal.
europees overwinter ik ook, had het op een gegeven moment even moeilijk maar loop nu weer heerlijk, Arsenal met 4-0 aan de kant gezet, en Liverpool moest er ook met 2-0 aan geloven.
op stelling is
------------------------Robinson-----------------
Chimbonda---King------Dawson---Assou-Ekkoto(normaal Ziegler die het fantastische maar injured is)
Malbranque---Jenas/Davids----Murphy---Mitea(gehaald bij Ajax, doet het super!)
---------------Barbatov(held)----Mido
met op de bank Lennon, Baros(4 maanden geblesseert) en Defoe.
zoek eigenlijk naar een goeie DC ipv Dawson(grote kans dati naar Chelsea vertrekt)
Iemand Ideen?
quote:Op maandag 13 november 2006 12:15 schreef Leonos het volgende:
Misschien is ie wel een x mee naar voren gelopen ?
datzelfde heb ik hiet met Fortuna.quote:Op maandag 13 november 2006 12:36 schreef BobbyHill het volgende:
Bij De Graafschap lijkt het voetbal meer op een flipperkastDus ik weet wat me daar nog allemaal te doen staat.
Zodra je een verdediger voor een spits inzet moet je hem in je tactiekscherm wel in de achterhoede zetten/er naartoe slepen want anders blijft ie inderdaad op de positie staan van degene die je hebt gewisseldquote:Op maandag 13 november 2006 13:35 schreef AirRaid het volgende:
[..]
wat als ik dan in het tacktiek scherm kijk zie ik hem in de spts positie staan
haha, zeker cool, ik zou kampioen geworden zijn, mits ze niet vlak voor het eind besloten 10 punten ofzo te laten liggen waardoor ik 5e eindigde, top 5 lag maar 5 punten van elkaar af.quote:Op maandag 13 november 2006 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat jij een hele andere opstelling hanteert, die van mij is: Paul Robinson; Michael Dawson/Pascal Chimbonda, Ledley King, Gariel Milito, Benoit Assou-Ekoto; Jermaine Jenas/Aaron Lennon, Didier Zokora, Tom Huddlestone, Mido/Edgar Davids; Robbie Keane en Jermain Defoe.
Ben derde geëindigd in de PL en heb de UEFA Cup gewonnen, gaat zéér goed.
Voor komend seizoen heb ik mijn pijlen gericht op Stewart Downing (Middlesbrough) en wordt Philip Ifil mijn nieuwe rechtsback, die heeft veel indruk op mij gemaakt tijdens zijn verhuurperiode bij Celtic. Verder zijn Steed Malbranque en Danny Murphy inmiddels verkocht, Paul Stalteri en Teemu Tainio volgen hopelijk spoedig, die drukken alleen maar op mijn loonbudget.quote:Op maandag 13 november 2006 13:57 schreef kweek89 het volgende:
[..]
haha, zeker cool, ik zou kampioen geworden zijn, mits ze niet vlak voor het eind besloten 10 punten ofzo te laten liggen waardoor ik 5e eindigde, top 5 lag maar 5 punten van elkaar af.
Man U kampioen, Chelsea 6e!
halve finale UEFA cup gehaald, thuis 1-1 tegen Chelsea gespeeld, uit 0-0helaas.
Paul Robinson
Chimbonda, Ledley King, Fernando Meira, Ziegler
Malbranque, Guarin,Murphy, Mitea
Mido en Berbatov
met op de bank
Cerny, Dawson, Ekotto, Zokora en Defoe
Lennon is best wel waardeloos, maar ik hou hem nog maar even aan.
ook heb ik Pablo Vittimaar die is nog even geblesseerd.
Davids wil ik aan m'n coaching staff toevoegen, veel spelen zal hij niet meer, zeker nu Zokora erg goed presteert.
met Spurs spelen is echt veel fun
kikin fonseca beviel bij mij erg goed.quote:Op maandag 13 november 2006 14:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een boel instelling kunnen je veranderen aan je team en spelers.... jezus.
Maar mensen die nog goede goedkope spelers weten ?? Met name een spits.
Waar ken je de gemiddelde leeftijd terugvinden?? Heb het nog niet mogen vinden.quote:Op maandag 13 november 2006 16:19 schreef CittaR het volgende:
[..]
kikin fonseca beviel bij mij erg goed.
gemiddelde leeftijd van mijn elftal is nu 23 jaar... alleen zit ik nog een paar oude rotten...
mendez (31 jaar)
afonso alvez (29 of 30 jaar)
pardo heb ik gelukkig wel net verkocht...
Je probeert een aardig prijsje te vangen voor twee spelers terwijl je met Chelsea speelt?quote:Op maandag 13 november 2006 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Heb met Chelsea het probleem dat Ballack en Shevchenko al op leeftijd beginnen te raken, beiden zijn nu 31 maar ze zijn nog wel zo goed dat ik ze kan blijven gebruiken. Er staan echter al zoveel talentvolle jeugd te trappelen in de vorm van oa Huntelaar dat ik nu langzaam Ballack en Shevchenko op een zijspoor ga schuiven... zelfde verhaal voor Lampard al komt die sowieso nog weinig aan spelen toe vanwege Ballack. Probleem is nu dus dat vrijwel iedere speler tegen deze twee opkijkt en ze bij hun favoriete personeel heeft staan... door ze nu te af te schrijven of te verkopen en er nog een aardig prijsje voor te vangen krijg ik onheroepelijk problemen met de rest van mijn selectie... aan de andere kant wil de jeugd ook zelf aan de bak natuurlijk... dillemma's van een topcoach![]()
Kan je bij eisen aan het bestuur regelenquote:Op maandag 13 november 2006 17:32 schreef BobbyHill het volgende:
Hoe krijg je zo'n samenwerkingsverband? Kan je daar zelf initiatief toe nemen (en zoja: hoe?) of moet dat komen aanwaaien na een tijdje?
Tijdens lukt niet..wel in de rust..ervoor of na de wedstrijdquote:Op maandag 13 november 2006 17:33 schreef DANILXL het volgende:
hoe geef je aanwijzingen tijdens de wedstrijd
Ja dat laatste ga ik ook doen, maar ze zullen wel gaan mekkeren als ze niet veel meer spelen natuurlijk... maar Roman is niet aan het zeiken hoor, hij is dolblij met me... wil hem alleen graag nog rijker maken dan ie al isquote:Op maandag 13 november 2006 16:58 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Je probeert een aardig prijsje te vangen voor twee spelers terwijl je met Chelsea speelt?![]()
heeft Roman Abramovich zijn geld terug geeist?
Behoud deze twee voor de goede orde in de team en als ze oud zijn geef ze een trainers carriere
Zo raar is dat toch niet. Speler ziet dat hij geen toekomst heeft in zijn voetbalcarriere en besluit om een studie te volgen of te gaan werken.quote:
Niet als hij net een miljoenencontract bij Shakhtar heeft getekend voor 5 jaarquote:Op maandag 13 november 2006 21:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet. Speler ziet dat hij geen toekomst heeft in zijn voetbalcarriere en besluit om een studie te volgen of te gaan werken.
dat heb ik ook gedaan, maar ikquote:Op maandag 13 november 2006 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zodra je een verdediger voor een spits inzet moet je hem in je tactiekscherm wel in de achterhoede zetten/er naartoe slepen want anders blijft ie inderdaad op de positie staan van degene die je hebt gewisseld
Dan moet je even naaar de persoonlijke tactische instructies kijken, het kan zijn dat je je speler automatisch de opdracht hebt gegeven om in de spits te lopenquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:04 schreef AirRaid het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan, maar ik
ik heb omdat ik in een andere tacktiek wou gan speler hier en daar wat spelers verschoven
,aar inens zag ik die verdediger voorin de aanval lopen.
Bij mij zijn ze er wel, maar ze zijn grijs. Of bedoel je dat?quote:Op zondag 12 november 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
Wat een lekkere chick heb jij op je avatar.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan moet je even naaar de persoonlijke tactische instructies kijken, het kan zijn dat je je speler automatisch de opdracht hebt gegeven om in de spits te lopen
Tenzij je houdt van trainingsbugs, zou ik de patch installerenquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat een lekkere chick heb jij op je avatar.
Wat gaat er allemaal veranderd worden met de patch, is het noodzakelijk om die te installeren?
Ik heb hem zelf niet. Ben benieuwd wat er in de editor als selectie staat.quote:Op maandag 13 november 2006 08:56 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Misschien als je de huge database download?
Grijze namen zijn aangemaakte spelers, geen echte inderdaad.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:06 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze er wel, maar ze zijn grijs. Of bedoel je dat?
[afbeelding]
edit: Volgens mij klopt er geen bal van die namen. Maar die kun je dan weer aanpassen met de editor.
Ik heb nog even gekeken en in de editor staat inderdaad wel een selectie en die kun je heel gemakkelijk in het spel krijgen:quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:47 schreef methodmich het volgende:
Dus weet niet of iemand in de editor een selectie kan vinden?
Sla het op als (bijv.) "aswh.ddt" onder "/Program Files/Sports Interactive/Football Manager 2007/data/db/700/edt"quote:"RETAIN_PLAYERS" "ASWH"
Dank BUG!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:24 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik heb nog even gekeken en in de editor staat inderdaad wel een selectie en die kun je heel gemakkelijk in het spel krijgen:
Open kladblok en typ:
[..]
Sla het op als (bijv.) "aswh.ddt" onder "/Program Files/Sports Interactive/Football Manager 2007/data/db/700/edt"
Maak een nieuw spel aan en de selectie staat erin! De grootte van de database maakt niet uit.
Het resultaat:
[afbeelding]
Met eerste divisie teams is het leuk hoofdklassespelers te halen. En sowieso leuk om tegenstand te hebben in de beker etc.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:20 schreef Sjechov het volgende:
Wat heeft het voor nut ASWH erin te zetten?
Je kunt met behulp van .edt files zelfs ASWH in de eredivisie krijgen, door ze te ruilen met een ander team. Als ik het goed begrijp.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met eerste divisie teams is het leuk hoofdklassespelers te halen. En sowieso leuk om tegenstand te hebben in de beker etc.
51% van de aandelen bezitten is ook genoegquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:03 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Arsenal is bij mij in het spel even veel waard als Kaka, Ronaldinho en Adriano bij elkaar
Dan heb je niet de club overgenomen.. dan heb je een meerderheidsbelangquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:17 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
51% van de aandelen bezitten is ook genoeg
quote:Op woensdag 15 november 2006 00:23 schreef sjimz het volgende:
Bij Nigeria speelt iemand met een heel aparte naam
[afbeelding]
aissati?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:24 schreef Wessiej het volgende:
Mitea gaat opeens weg, Guardado voor 14 miljoen aan RM verkocht, iemand nog een goede linker middenvelder?
Heb wel Merida maar die is een beetje blessure gevoelig.
Eén hint:quote:Op woensdag 15 november 2006 02:23 schreef PPWB84 het volgende:
Kan iemand mij meer vertellen over de kwaliteiten van De Guzman? Ik ben bezig met de editor en er staat bij hem niks ingevoerd!
Dat kon al ja. Heb met 05 weleens met ASWH in de eerste divisie gespeeld ipv Fortuna Sittard.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:40 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Je kunt met behulp van .edt files zelfs ASWH in de eredivisie krijgen, door ze te ruilen met een ander team. Als ik het goed begrijp.![]()
ik had de 21-jarige aissati voor 15,5 miljoen binnengehaald met feijenoord. Liverpool wil em al een tijdje maar ik doe em niet weg. Real madrid, Arsenal en Bayern munchen wouden allemaal de guzman kopen, maar hij is nu pas 23 dus ik houd em nog een tijdje...quote:Op woensdag 15 november 2006 16:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Shit, ik raak Aissati waarschijnlijk kwijtPSV heeft 'n bod van 30 mln op 'm geaccepteerd, ik zit zelf in de lift met dat soort spelers en ik gok erop dat ie ook nog akkoord gaat ook
Kanniequote:Op donderdag 16 november 2006 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
Waar kan ik zelf het aantal minpunten van Lazio, Fiorentina en Juventus aanpassen?
Als je een spel start in Engeland dan heb je weinig problemen... ben nu in seizoen 3 en weinig of geen bugs tegengekomenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:17 schreef T1andonly het volgende:
Ik ga vanmiddag nog even kijken of't beetje leuk blijft zonder de patch
Ruimer winnen, je tegenstander compleet wegspelen...quote:Op woensdag 15 november 2006 20:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe krijg je de rating van spelers omhoog??
Vd Borre?quote:Op donderdag 16 november 2006 17:43 schreef Wessiej het volgende:
Ik moet eventjes een goede (aanvallende) rechtsback hebben voor max. 8 miljoen, iemand een idee?
Die had ik gekocht en oen weer verkocht, even kijken of die terug wilt komenquote:
Rafinha is denk ik te duur, niet?quote:Op donderdag 16 november 2006 17:43 schreef Wessiej het volgende:
Ik moet eventjes een goede (aanvallende) rechtsback hebben voor max. 8 miljoen, iemand een idee?
Probeer eens Malmö FF.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:33 schreef JeroenV het volgende:
Ik had met Ajax/Tottenham ook weinig problemen.
Wil alleen denk ik opnieuw beginnen, dus iemand nieuwe leuke clubs voor aan het begin?
ik ben ook wel eens geschorst maar dan vervangt m'n assistent geblesseerde spelersquote:Op donderdag 16 november 2006 22:14 schreef VinnieJones het volgende:
WTF
Speel ik tegen Juve.. ik sta 2e hun 4e belangrijke wedstrijd..
Ruststand 0-0 . wil ik wijzigingen aanbrengen in tactiek lukt niet, alles is afgeschermd![]()
Daarna komen we in de 2e helft 1-0 voor.. WIl ik speler wisselen omdat 2 spelers lichte blessure hebben..
Lukt t niet , afgeschermd.. ik denk kut spel zit vast een bug in..
Verlies ik met 2 late goals 2-1 van Juve![]()
![]()
BLijkt dat ik op de tribune zit, omdat ik 1 wedstrijd gescorst ben. Tegen Roma werd een goal afgekeurd en tegen mij een penalty gegeven..Hoeren kwamen op 2-2 laatste minuut. Ik dus gezegd dat de Scheids een dikke homo is..![]()
Telt natuurlijk niet dit, ik ga deze wedstrijd opnieuw spelen dikke lul met 2 geblesseerden op t veld..![]()
FM2006 rouleerde altijd tussen drie savegames, zodat je in geval van een corrupte altijd de een-na-laatste kon gebruiken. Is dat nu niet zo dan?quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:05 schreef Asap het volgende:
Mijn save is gecrashed.... gaf opeens een vage error. En nu kan ik niet voorbij dat punt meer komen![]()
Stond ik net met Groningen 3e en zat ik in de kwartfinale van de uefa-cup....
Probeerde ik ook, maar hij blijft op 1 punt steeds hangen.. op 28 maart 2007 na de interlandwedstrijden. Ik zal eens kijken of ik de error nog kan vastleggen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:50 schreef BUG80 het volgende:
[..]
FM2006 rouleerde altijd tussen drie savegames, zodat je in geval van een corrupte altijd de een-na-laatste kon gebruiken. Is dat nu niet zo dan?
Gago, Ustari en Ben Arfa zijn goede talenten, dus zullen ook wel goed zijn na 2011.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:34 schreef Camplo het volgende:
Iemand die goeie spelers weet na 2011?
Middenvelders vooral.
Heb 5 seizoenen bij Ajax gezeten, toen naar Inter gegaan en tevens bondscoach van England, maar zit nu met een transfer budget van 289 miljoen maar weet geen spelers die mogen komen, en ga echt geen 80 miljoen neertellen voor een MC
Wel fucking nep. Barca kwam met 22,5 miljoen voor Huntelaar en chairman Jaakke vond het een offer 'too good to refuse and decided to take matters in own hands'.
Ik bied op Nigel Reo-Coker 50 miljoen, en voor 83 willen ze hem laten gaan.
Flikker toch op .
Trouwens.
Keeper -> Borghia
Speler --> Emilio Nsue.
Ustari ken ik. Gago ook.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:11 schreef Asap het volgende:
[..]
Gago, Ustari en Ben Arfa zijn goede talenten, dus zullen ook wel goed zijn na 2011.
Zo had Talpa het gewild. Minder verdediging is meer tegen doelpunten, meer aanval is meer doelpunten, meer doelpunten is boeiender, meer boeiender is meer kijkers, meer kijkers is meer geld.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:09 schreef sjimz het volgende:
Anders speel je even zonder verdediging![]()
haha ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zo had Talpa het gewild. Minder verdediging is meer tegen doelpunten, meer aanval is meer doelpunten, meer doelpunten is boeiender, meer boeiender is meer kijkers, meer kijkers is meer geld.![]()
ik doe het altijd aan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:50 schreef JeroenV het volgende:
Doen jullie altijd 'attribute masking' aan of uit?
Ik ga beginnen met Lyon, AS Roma, West Ham, Liverpool of Fiorentina. Even kijken welke het leukst lijkt.
Dat moet je aanvinken voordat je een spel gaat beginnen.. Is de zogenaamde Fog of Warquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:51 schreef CittaR het volgende:
haha, ik heb dat attribute masking nog nooit gezien... waar vind je dat?
Een goeie spits kopen, zodat je vaker scoort dan dat je er tegen krijgt?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:51 schreef stefmans het volgende:
Mijn game met Palermo lukt echt niet, ik heb tot nu toe alles gelijk gespeeldIemand tips?
Ja ik speel eigenlijk al een poosje, maar ik dacht mischien kan iemand wat tips geven die ook met Palermo speelt over wat hun opstelling is. Ik heb namelijk al 4-3-3, 4-4-2, 5-4-1 en 3-5-2 geprobeert maar het wil allemaal niet lukken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:04 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Een goeie spits kopen, zodat je vaker scoort dan dat je er tegen krijgt?
Volgens mij kan je in ieder geval beter niet te vaak kwaad worden op je spelers. Motiveren werkt beter (al gaat de waarde die ze er aan hechten wel vanaf als je het te vaak doet). En wissel niet te vaak van speelwijze, dus als je iets hebt dat redelijk loopt; hou dat dan aan ook al win je niet direct alles.
En ik weet niet of dit helpt, maar misschien kan je een oefenpotje tegen een amateurploeg regelen, zodat je spelers weer wat vertrouwen krijgen? Heb dit zelf nog niet uitgeprobeerd, maar het lijkt me wel een handige manier om bijvoorbeeld je spitsen in vorm te krijgen.
Je moet ook niet zo vaak van systeem wisselen.. dan wennen je spelers nooit aan je speelwijze..quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja ik speel eigenlijk al een poosje, maar ik dacht mischien kan iemand wat tips geven die ook met Palermo speelt over wat hun opstelling is. Ik heb namelijk al 4-3-3, 4-4-2, 5-4-1 en 3-5-2 geprobeert maar het wil allemaal niet lukken.
Overigens koop Dagoberto niet, die valt gruwelijk tegen!
Ja, ik speel nu al 4 weken achter elkaar 3-5-2 maar nog blijft het uit, en het is niet zo dat ik om de paar weken wissel van opstellingquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo vaak van systeem wisselen.. dan wennen je spelers nooit aan je speelwijze..
Geef het eens vertrouwen ook al verlies je 2 keer achter elkaar.
Als het goed is, is er ook nog een FM06 topic.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Mag je hier ook nog verhalen vertellen over FM 2006 of is daar een ander topic voor?
Ben een nieuw potje begonnen met Omniworld namelijk.
Yup, heb hem geloof ik een of twee keer gekregen. Gebeurt altijd op het verkeerde momentquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Krijg ineens een fatale fout? watskeburt? heeft iemand anders dit ook al gehad?
Heb jij kunnen achterhalen wat de oorzaak isquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:42 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Yup, heb hem geloof ik een of twee keer gekregen. Gebeurt altijd op het verkeerde moment
Nope, maar die fatale fout is volgens mij in elke versie ingebouwd ofzoquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij kunnen achterhalen wat de oorzaak is
Ook gehad. Soms klapt hij er spontaan uit, maar soms sluit ik hem ook normaal af, waarna mijn laatste savegame corrupt en niet-speelbaar meer is. Daarom sla ik m'n games nu altijd in twee verschillende saves op.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Welk seizoen zit je?quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:25 schreef martjin het volgende:
Wat is een goede keeper (voor Ajax), geld geen probleem.
Dan zou ik voor Akinfeev gaanquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:32 schreef martjin het volgende:
[..]
Net kampioen geworden in me 1e seizoen.
Bij mij doet Stekelenburg het erg goed moet ik zeggen. Valt ie bij jou tegen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:32 schreef martjin het volgende:
[..]
Net kampioen geworden in me 1e seizoen.
Vind hem erg realistisch, houd de mooiste schoten, maar laat ook de domste goals op de domste momenten tegen. Daarom kies ik voor Gentenaar, maar ik wil nu wel iets beter.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:32 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Bij mij doet Stekelenburg het erg goed moet ik zeggen. Valt ie bij jou tegen?
Tuurlijk niet, iemand zegt net Ochoa, ik heb hem gescout en vind het niets... Ik kan toch gewoon aan andere mensen vragen of ze goede keepers kennen, dan heb ik een grotere kans om een goede keeper te vinden. Bovendien is een speler altijd anders. Bij de een is Huntelaar master, bij de ander is ie kut, ik noem maar iets.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:37 schreef Roeni3 het volgende:
Snap ook niet zo goed waarom dit soort spelertips worden uitgewisseld. Dat is zoiets als zekerheidjes halen omdat anderen dat zeggen. Tis toch veel leuker zelf spelers te ontdekken? Nu lijkt het een soort van (niet helemaal natuurlijk) valsspelen.
ik kreeg hem ook laatst, op 1 februari ofzo, en ik had natuurlijk het hele transfer seizoen niet gesaved...quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Boeie .. heb ik met Atl. Madrid ook bij wel 3 clubs gedaan en bestuur vond het wel wat vreemd maar ik werd niet ontslagen (mss omdat ik in 1 seizoen kampioen ben geworden)quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:53 schreef sjimz het volgende:
Ik heb niet eens voor de baan van Inter gesolliciteerd krijg ik dit bericht
[afbeelding]
Dit vind het bestuur van mijn huidige club niet leuk![]()
Maar ik heb niet eens gesolliciteerd...quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:53 schreef andre347 het volgende:
[..]
Boeie .. heb ik met Atl. Madrid ook bij wel 3 clubs gedaan en bestuur vond het wel wat vreemd maar ik werd niet ontslagen (mss omdat ik in 1 seizoen kampioen ben geworden)
Dat is vreemdquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ik heb niet eens gesolliciteerd...
Nog een beetje last van gister avondquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat had je al kunnen zien als je me post goed had gelezen![]()
Elke hansworst kan met Chelsea dominerenquote:Op zondag 19 november 2006 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Ben dus nog maar eens opnieuw begonnen met Chelsea, ben nu een paar wedstrijden onderweg maar ik heb mijn droomtactiek gevonden: 4-4-2 diamond attacking waarbij mijn vleugels de achterlijn halen
Domineer elke wedstrijd tot nu toe
Nou dat denk ik niet hoor... met de verkeerde tactiek en verkeerde houding met al die sterren kom je al snel in de problemen... plus de voorzitter die alleen maar sterren wil zienquote:Op zondag 19 november 2006 11:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Elke hansworst kan met Chelsea domineren![]()
De voorzitter wilt sterren zien..maar iedereen is makkelijk te halen met Chelsea..quote:Op zondag 19 november 2006 11:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet hoor... met de verkeerde tactiek en verkeerde houding met al die sterren kom je al snel in de problemen... plus de voorzitter die alleen maar sterren wil zienNou haaldie ie zelf vlak voor de deadline Lauren van Arsenal, een rechtsback met niet van die geweldige skills voor verdedigen op topniveau, terwijl ik er al twee goeie heb rondlopen... had zelf al Mica Richards gehaald
Verder aangekocht door mij: Marcelo, Palacio, Iaquinta, Steven Taylor en Matthieu Bodmer
Ook dat ben ik niet met je eens, de echte goede sterren kosten al gauw 40,50 miljoen euro en dan kun je met 100 miljoen dus ook niet echt veel... ik heb altijd standaard waardes voor mijn posities en het valt dan op dat je ook voor veel minder geld hele goede spelers kunt halen... Bodmer bijvoorbeeld is net zo goed of misschien nog wel beter als Fabregas of Gerrard bijvoorbeeld.quote:Op zondag 19 november 2006 11:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
De voorzitter wilt sterren zien..maar iedereen is makkelijk te halen met Chelsea..
Mijn voorzitter bij Watford wilt sterren zien en ik heb maar een transferbudget van 8 miljoen![]()
Hoe kan het dat er staat 'Nine of your players are chosen for the Team of the Week', terwijl je toch echt ziet dat er 11 van jouw spelers in het veld staan?quote:Op maandag 20 november 2006 04:04 schreef CittaR het volgende:
barreto is trouwens ook een goede middenvelder, zelf heb ik hem echter alweer verkocht...
ik won dan wel met 5-0 van utrecht maar is dit niet een beetje overdreven?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |