abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43473883
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:10 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

http://www.fminside.nl/tactieken.php

Tactics pagina staan niet online blijkbaar, want ik krijg iig een error.. maar het gaat me in eerste instantie ook niet om downloadbare tactics, maar meer achter de gedachtes die er achter alles zit (extra instellingen etc.)
Moet je het boekje doorlezen dat je bij de game gekregen hebt
pi_43475057
f1
pi_43476443
tvp
pi_43477536
Na bijna 2 ½ jaar bij Ajax ben ik overgestapt naar Celta. Ik vond het wel genoeg bij Ajax, en had er weinig zin meer in. Daarom nam ik ontslag en richtte mezelf helemaal op m'n baan bij het Nederlands Elftal. Ik zag dat de coach bij Celta 'onzeker' was, dus ik denk.. laat ik maar eens interesse tonen. En wat gebeurt er? Ze ontslaan meneertje gelijk en bieden mij een contract aan. 't Is wel een ontzettende uitdaging, want ik heb 0 euro's te besteden en m'n salaris zit ruim boven het toegestane. Ook moet ik degradatie zien te voorkomen.

Mijn plan: veel-verdienende spelers verkopen en dat opvullen met talentvolle jeugdspelers.
pi_43477847
Ah, misschien had ik het al gevraagd, maar weet iemand hoe de selectie van ASWH eruit ziet in deze versie van FM? En is de hoofdklasse een beetje beter ingevuld in deze editie?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43477932
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:19 schreef methodmich het volgende:
Ah, misschien had ik het al gevraagd, maar weet iemand hoe de selectie van ASWH eruit ziet in deze versie van FM? En is de hoofdklasse een beetje beter ingevuld in deze editie?
Hé pipo, ik heb toen meteen de selectie hier neer geknald en jij wil nu zeggen dat je dat niet gezien hebt!

Schandaal!

Ik ga 't niet nog 'n keer doen

Zojuist Ajax met 5-0 pak op de broek gegeven en ze terug naar A'dam gestuurd, Celsinho en Koné de grote mannen
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_43478960
Kan je ook een club falliet laten gaan en zo ja wat gebeurt er dan?
bier
pi_43479148
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:04 schreef italiaan1987 het volgende:
Kan je ook een club falliet laten gaan en zo ja wat gebeurt er dan?
Voordat de club failliet is ben jij al ontslagen
pi_43479476
quote:
Op zondag 12 november 2006 12:06 schreef andre347 het volgende:

[..]

Hoeveel heb je uiteindelijk gespeeld?
5-0 slechts
pi_43480491
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Voordat de club failliet is ben jij al ontslagen
jaa maar bij mij is bijvoorbeeld feyenoord gedegradeerd in 2014 en in het seizoen erna gaat het ook niet zo goed met hun in de Jupiler league.
bier
pi_43480810
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:23 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Hé pipo, ik heb toen meteen de selectie hier neer geknald en jij wil nu zeggen dat je dat niet gezien hebt!

Schandaal!

Ik ga 't niet nog 'n keer doen

Zojuist Ajax met 5-0 pak op de broek gegeven en ze terug naar A'dam gestuurd, Celsinho en Koné de grote mannen
Ik ben toen vergeten te kijken, dacht er juist vandaag aan. In welk deel was dat, dan zoek ik terug?
www.thuisuiteten.nl
pi_43481177
Hmm, heb hem al gevonden. Maar dat was een leeg team dus. Zitten er in de database geen echte spelers dan??
www.thuisuiteten.nl
pi_43482169
Net begonnen met Manchester United, wel een waslijst aan blessures, tot nu toe 4 punten uit 3 duels
pi_43484449
van utrecht verliezen in de beker kwartfinale, maar in de kwartfinale van CL winnen van real madrid... beetje vreemd.

heeft iemand een tip om snel spelers te verkopen, want ik heb nu een stel van 28-30 maar ik wil toch snel van ze af.

ik kreeg trouwens een compliment dat ik met zo'n jonge ploeg weer de titel heb gepakt... (24 gemiddeld)
pi_43486013
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:11 schreef CittaR het volgende:
van utrecht verliezen in de beker kwartfinale, maar in de kwartfinale van CL winnen van real madrid... beetje vreemd.

heeft iemand een tip om snel spelers te verkopen, want ik heb nu een stel van 28-30 maar ik wil toch snel van ze af.

ik kreeg trouwens een compliment dat ik met zo'n jonge ploeg weer de titel heb gepakt... (24 gemiddeld)
Als je ze op de transferlist gooit voor ene leuk prijsje komt er meestal al interesse en dan hoef je ze alleen nog aan te bieden aan clubs
  Redactie Games zondag 12 november 2006 @ 20:02:07 #116
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_43486046
Ik wil dus even checken voor nieuwe banen, maar zie alleen maar die van Nederland, is er een manier om ze van heel de wereld te bekijken?
.....Kennedy
pi_43486065
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:02 schreef Wessiej het volgende:
Ik wil dus even checken voor nieuwe banen, maar zie alleen maar die van Nederland, is er een manier om ze van heel de wereld te bekijken?
Heb je meerdere competities geselecteerd?
  Redactie Games zondag 12 november 2006 @ 20:05:57 #118
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_43486185
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Heb je meerdere competities geselecteerd?
Nee.
.....Kennedy
pi_43486269
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:05 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Nee.
Dan zal het ook niet kunnen he
pi_43489590
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:06 schreef Rnnz het volgende:

Mijn plan: veel-verdienende spelers verkopen en dat opvullen met talentvolle jeugdspelers.
Waarom verkoop je veel verdienende spelers? (Die meestal ook je elftal maken)

Als je club in de geldproblemen zit moet je prijzen winnen om er uit te komen en niet verslechteren door je spelers te verkopen zodat je in een nog dieper dal komt!
  zondag 12 november 2006 @ 21:44:28 #121
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_43490055
2e seizoen gaat nu erg goed met Atalanta.. Sta 2e achter Milan na 8 speeldagen..

*Uit bij Inter gewonnen met 1-0. (Wel met alle geluk, 2 goals Inter afgekeurd)

Wel Kut dat je maar 1 nonEU speler mag halen per seizoen in Serie A. Kan je dit niet uitzetten met een patch ofzo
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_43490612
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
Hmm, heb hem al gevonden. Maar dat was een leeg team dus. Zitten er in de database geen echte spelers dan??
Ik heb nu 'n spel met PSV lopen en nog steeds "leeg", dus geen echte spelers lijkt wel
"If you're not a manc, you're a wank"
  Redactie Games zondag 12 november 2006 @ 22:16:54 #123
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_43491306
1e seizoen met Ajax, wel ok, 2e geworden, voor de rest geen prestatie's
2e seizoen met Ajax, matig, 7e geworden, wel de beker gewonnen en kwart finale eufa cup
3e seizoen met Ajax, super, kampioen, beker winnaar (tegen omniworld ) en de rest is nog afwachten.

Kampioen geworden met maar 1 wedstrijd verloren tegen PSV, heb nu een 27 winststreek , gaat geweldig!
.....Kennedy
pi_43492845
Zo even mijn update met Chelsea... in seizoen 2 wederom kampioen geworden, al maakte Aston Villa het me nog aardig lastig.... verder ook weer de League Cup en de Charity Shield gewonnen en voor het eerst in de geschiedenis van Chelsea de Champions League door Milan met 2-1 te verslaan... minpuntje was alleen dat ik de FA Cup van vorig jaar niet wist te prolongeren... mijn erelijst is nu

2* kampioen
1* Champions League
1* FA Cup
2* League Cup
2* Charity Shield

Ze zijn wel blij met mij

Verder als bondscoach van Griekenland het EK gespeeld, sneuvelde in de laatste groepswedstrijd tegen Spanje... was ook niet veel van te maken met mijn bejaardenelftal... heb gelijk ontslag genomen in afwachting van mijn droombaan.... bondscoach van Oranje... en dat ben ik geworden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_43495060
Oke ik speel het ook sinds kort, maar even een vraagje... hoe hebben jullie je trainingen staan.

Laat je je spelers allemaal hetzelfde trainen of heb je voor de aanvallers t.o.v. de verdedigers andere trainingen? Dus laat je die bijv meer trainen op het afwerken? En staat het op gemiddeld of zwaar etc?

Ik vraag me namelijk af hoe mijn spelers beter worden en de cijfertjes omhoog gaan.
BF2: Diamond3d
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')