abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2006 @ 08:56:19 #126
71333 BUG80
Stop making sense
pi_43498945
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
Hmm, heb hem al gevonden. Maar dat was een leeg team dus. Zitten er in de database geen echte spelers dan??
Misschien als je de huge database download?
pi_43499479
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oke ik speel het ook sinds kort, maar even een vraagje... hoe hebben jullie je trainingen staan.

Laat je je spelers allemaal hetzelfde trainen of heb je voor de aanvallers t.o.v. de verdedigers andere trainingen? Dus laat je die bijv meer trainen op het afwerken? En staat het op gemiddeld of zwaar etc?

Ik vraag me namelijk af hoe mijn spelers beter worden en de cijfertjes omhoog gaan.
Ik heb voor elke positiecategorie een andere training. GK, DRL, DC, DM, AMRL, AMC, FC, ST. Bij die trainingsschemas hou ik rekening op welke punten ik spelers op die positie wil verbeteren. Zo train ik mijn buitenste middenvelders die opkomen aan de zijkanten op zaken als snelheid, corners en het geven van voorzetten. Bij hen is sterkte, uithoudingsvermogen en teamgeest minder belangrijk dan op spelers van andere posities. Op die punten kan dus wat minder worden getraind. Op deze manier ga je elke schema af. Je kan besluten voor specifieke spelers een apart trainingsschema op te stellen.

Je moet zorgen dat de zwaarte in ieder geval voor de streep van 'medium' blijft, dus dat streepje op 3/4 van de balk onderaan. Een te zwaar schema leidt tot uitputting en meer blessures. Op dit moment zijn er wat problemen met training die de patch verhelpt, daardoor verbteren spelers niet zoals ze zich zouden moeten verbeteren. Grof geschat en na de patch is het zo dat voor elk attribuut je +- 3 punten omhoog of omlaag kunt verbeteren. Spelers onder de 24 jaar zullen met grotere stappen verbeteren dan oudere spelers, omdat deze nog volop in ontwikkeling zijn.

Omdat de training in de komende patch pas naar behoren zal werken, raad ik aan om tot die tijd gewoon de standaardschemas te gebruiken. De patch zal eind deze week hopelijk wel uit zijn en is volledig save game compatible, je kan dus gewoon je spel doorspelen. Er zit wel een nieuwe database bij de patch dus je kan ook besluiten die te gebruiken, maar dan moet je wel een nieuw spel starten.
  maandag 13 november 2006 @ 09:52:49 #128
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_43499845
trainingen aanpassen is zowiezo onzin.. Gewoon standaard trainig blijven doen, niets veranderen..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_43499941
ben begonnen met een game bij Fortuna Sittard. sta nu na 20 wedstrijden best wel verrassend op de 2e plek.

had voor het komende seizoen mijn selectie op papier al rond maaar nu ik mogelijk mee doe om de promotie zal ik dus hier en daar nog wat bij moeten schaven aan de selectie. om indien ik promoveer niet gelijk weer terug te degraderen.
maarja nu maar eerst eens zien of ik nu niet een terugval krijg.
  maandag 13 november 2006 @ 10:26:33 #130
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43500569
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:34 schreef kweek89 het volgende:
met de Spurs bezig
3e in de competitie na 23 wedstrijden(1 minder dan de rest heb ik er ook nog is)
en maar 4 punten achterstand op Man U en Arsenal.
europees overwinter ik ook, had het op een gegeven moment even moeilijk maar loop nu weer heerlijk, Arsenal met 4-0 aan de kant gezet, en Liverpool moest er ook met 2-0 aan geloven.
op stelling is

------------------------Robinson-----------------
Chimbonda---King------Dawson---Assou-Ekkoto(normaal Ziegler die het fantastische maar injured is)
Malbranque---Jenas/Davids----Murphy---Mitea(gehaald bij Ajax, doet het super!)
---------------Barbatov(held)----Mido

met op de bank Lennon, Baros(4 maanden geblesseert) en Defoe.

zoek eigenlijk naar een goeie DC ipv Dawson(grote kans dati naar Chelsea vertrekt)

Iemand Ideen?
Wel grappig om te zien dat jij een hele andere opstelling hanteert, die van mij is: Paul Robinson; Michael Dawson/Pascal Chimbonda, Ledley King, Gariel Milito, Benoit Assou-Ekoto; Jermaine Jenas/Aaron Lennon, Didier Zokora, Tom Huddlestone, Mido/Edgar Davids; Robbie Keane en Jermain Defoe.

Ben derde geëindigd in de PL en heb de UEFA Cup gewonnen, gaat zéér goed.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43500815
tvp
pi_43503249
er zit trouwen seen vette bug in als je spelrs tijdens de wedstrijd op een andere positie gaat laten spelen. zet ik een extra verdediger erin ipv een aanvaller zie ik ineens die verdediger voorin in de spits staan
pi_43503503
Misschien is ie wel een x mee naar voren gelopen ?
pi_43504138
Ik ben naast De Graafschap (wat zeer moeizaam verloopt) een tweede spel met AZ begonnen en dat is wel eventjes een verademing. Ik zie opeens prachtige combinaties, slimme dieptepasses, weinig balverlies, veel doelpunten en spelers die hun man voorbij gaan. Bij De Graafschap lijkt het voetbal meer op een flipperkast Dus ik weet wat me daar nog allemaal te doen staat.

Mijn aankopen zijn tot nu toe:
Leonardo (NAC)
Tim Krul (Newcastle)
Sharbel Touma (Twente)
Jordi Cruijff (Metalburg Dontesk)

Ik ben nog op zoek naar een sterke verdediger met internationale ervaring en dan ben ik compleet
Woo-loo-loo!
pi_43505874
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:15 schreef Leonos het volgende:
Misschien is ie wel een x mee naar voren gelopen ?

wat als ik dan in het tacktiek scherm kijk zie ik hem in de spts positie staan
pi_43506000
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:36 schreef BobbyHill het volgende:
Bij De Graafschap lijkt het voetbal meer op een flipperkast Dus ik weet wat me daar nog allemaal te doen staat.
datzelfde heb ik hiet met Fortuna.
pi_43506496
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:35 schreef AirRaid het volgende:

[..]

wat als ik dan in het tacktiek scherm kijk zie ik hem in de spts positie staan
Zodra je een verdediger voor een spits inzet moet je hem in je tactiekscherm wel in de achterhoede zetten/er naartoe slepen want anders blijft ie inderdaad op de positie staan van degene die je hebt gewisseld
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_43506499
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wel grappig om te zien dat jij een hele andere opstelling hanteert, die van mij is: Paul Robinson; Michael Dawson/Pascal Chimbonda, Ledley King, Gariel Milito, Benoit Assou-Ekoto; Jermaine Jenas/Aaron Lennon, Didier Zokora, Tom Huddlestone, Mido/Edgar Davids; Robbie Keane en Jermain Defoe.

Ben derde geëindigd in de PL en heb de UEFA Cup gewonnen, gaat zéér goed.
haha, zeker cool, ik zou kampioen geworden zijn, mits ze niet vlak voor het eind besloten 10 punten ofzo te laten liggen waardoor ik 5e eindigde, top 5 lag maar 5 punten van elkaar af.
Man U kampioen, Chelsea 6e!
halve finale UEFA cup gehaald, thuis 1-1 tegen Chelsea gespeeld, uit 0-0 helaas.

Paul Robinson
Chimbonda, Ledley King, Fernando Meira, Ziegler
Malbranque, Guarin,Murphy, Mitea
Mido en Berbatov

met op de bank
Cerny, Dawson, Ekotto, Zokora en Defoe

Lennon is best wel waardeloos, maar ik hou hem nog maar even aan.
ook heb ik Pablo Vitti maar die is nog even geblesseerd.
Davids wil ik aan m'n coaching staff toevoegen, veel spelen zal hij niet meer, zeker nu Zokora erg goed presteert.

met Spurs spelen is echt veel fun
you might aswell do the white line
pi_43507222
Wat een boel instelling kunnen je veranderen aan je team en spelers.... jezus.

Maar mensen die nog goede goedkope spelers weten ?? Met name een spits.
BF2: Diamond3d
  maandag 13 november 2006 @ 14:30:22 #140
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_43507577
Vorig seizoen/spel speelde iedereen met FIorentina, nu zie ik iederen bij de Spurs

btw: ik ga binnenkort maar s 4-3-3 proberen .. met 3 strikers en spelen op de lange bal target man.. en 2 feeders
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  maandag 13 november 2006 @ 14:31:23 #141
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43507614
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:57 schreef kweek89 het volgende:

[..]

haha, zeker cool, ik zou kampioen geworden zijn, mits ze niet vlak voor het eind besloten 10 punten ofzo te laten liggen waardoor ik 5e eindigde, top 5 lag maar 5 punten van elkaar af.
Man U kampioen, Chelsea 6e!
halve finale UEFA cup gehaald, thuis 1-1 tegen Chelsea gespeeld, uit 0-0 helaas.

Paul Robinson
Chimbonda, Ledley King, Fernando Meira, Ziegler
Malbranque, Guarin,Murphy, Mitea
Mido en Berbatov

met op de bank
Cerny, Dawson, Ekotto, Zokora en Defoe

Lennon is best wel waardeloos, maar ik hou hem nog maar even aan.
ook heb ik Pablo Vitti maar die is nog even geblesseerd.
Davids wil ik aan m'n coaching staff toevoegen, veel spelen zal hij niet meer, zeker nu Zokora erg goed presteert.

met Spurs spelen is echt veel fun
Voor komend seizoen heb ik mijn pijlen gericht op Stewart Downing (Middlesbrough) en wordt Philip Ifil mijn nieuwe rechtsback, die heeft veel indruk op mij gemaakt tijdens zijn verhuurperiode bij Celtic. Verder zijn Steed Malbranque en Danny Murphy inmiddels verkocht, Paul Stalteri en Teemu Tainio volgen hopelijk spoedig, die drukken alleen maar op mijn loonbudget.

In de UEFA Cup-finale won ik overigens van Arsenal, altijd leuk. Thuis ben ik onverslaanbaar, daar kunnen clubs als Chelsea, Liverpool, Manchester United en Arsenal over meepraten. Tom Huddlestone is een revelatie gebleken, hij was de beste man van het seizoen, maar ook Jermain Defoe, Didier Zokora, Ledley King en Paul Robinson blonken uit.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43510964
Robinson en King waren fantastische, maar ook Berbatov was super!
Mido is heel erg populair in het team, verbaasd me!
Huddlestone is naar Rangers op huur, komt volgend jaar in het 1ste team...ligt eraan hoe Guarin het doet vooral.
Murphy is best wel goed voor mij, die houd ik dan ook...
Lennon valt eigenlijk best wel tegen...
Stalteri en Tainio waren de eerste die weggingen.
you might aswell do the white line
pi_43511152
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een boel instelling kunnen je veranderen aan je team en spelers.... jezus.

Maar mensen die nog goede goedkope spelers weten ?? Met name een spits.
kikin fonseca beviel bij mij erg goed.

gemiddelde leeftijd van mijn elftal is nu 23 jaar... alleen zit ik nog een paar oude rotten...
mendez (31 jaar)
afonso alvez (29 of 30 jaar)
pardo heb ik gelukkig wel net verkocht...
pi_43511449
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:19 schreef CittaR het volgende:

[..]

kikin fonseca beviel bij mij erg goed.

gemiddelde leeftijd van mijn elftal is nu 23 jaar... alleen zit ik nog een paar oude rotten...
mendez (31 jaar)
afonso alvez (29 of 30 jaar)
pardo heb ik gelukkig wel net verkocht...
Waar ken je de gemiddelde leeftijd terugvinden?? Heb het nog niet mogen vinden.
BF2: Diamond3d
pi_43511561

dat zijn dus de spelers die ik kwijt wil.. voordat ze alleen nog maar minder waard worden want ik heb al goede vervangers... maar het lukt me gewoon niet om ze kwijt te raken. en ik wil ze niet te veel onder hun waarde verkopen natuurlijk...

en dit is de selectie die ik aan wil houden...(ik heb ook wat redelijke spelers in mijn reserve team)
ik speel met feijenoord trouwens (vraag me niet waarom)
pi_43511570
Bij de informatie van je club
pi_43512083
Heb met Chelsea het probleem dat Ballack en Shevchenko al op leeftijd beginnen te raken, beiden zijn nu 31 maar ze zijn nog wel zo goed dat ik ze kan blijven gebruiken. Er staan echter al zoveel talentvolle jeugd te trappelen in de vorm van oa Huntelaar dat ik nu langzaam Ballack en Shevchenko op een zijspoor ga schuiven... zelfde verhaal voor Lampard al komt die sowieso nog weinig aan spelen toe vanwege Ballack. Probleem is nu dus dat vrijwel iedere speler tegen deze twee opkijkt en ze bij hun favoriete personeel heeft staan... door ze nu te af te schrijven of te verkopen en er nog een aardig prijsje voor te vangen krijg ik onheroepelijk problemen met de rest van mijn selectie... aan de andere kant wil de jeugd ook zelf aan de bak natuurlijk... dillemma's van een topcoach
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_43512515
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Heb met Chelsea het probleem dat Ballack en Shevchenko al op leeftijd beginnen te raken, beiden zijn nu 31 maar ze zijn nog wel zo goed dat ik ze kan blijven gebruiken. Er staan echter al zoveel talentvolle jeugd te trappelen in de vorm van oa Huntelaar dat ik nu langzaam Ballack en Shevchenko op een zijspoor ga schuiven... zelfde verhaal voor Lampard al komt die sowieso nog weinig aan spelen toe vanwege Ballack. Probleem is nu dus dat vrijwel iedere speler tegen deze twee opkijkt en ze bij hun favoriete personeel heeft staan... door ze nu te af te schrijven of te verkopen en er nog een aardig prijsje voor te vangen krijg ik onheroepelijk problemen met de rest van mijn selectie... aan de andere kant wil de jeugd ook zelf aan de bak natuurlijk... dillemma's van een topcoach
Je probeert een aardig prijsje te vangen voor twee spelers terwijl je met Chelsea speelt?

heeft Roman Abramovich zijn geld terug geeist?

Behoud deze twee voor de goede orde in de team en als ze oud zijn geef ze een trainers carriere
pi_43512634
Ik heb een perfecte regeling bij Valencia dat ik spelers die niet aan de bak komen in mijn selectie gewoon kan stellen bij Charlton Athletic waarmee ik een samenwerkingsverband heb. Zo komen ze toch nog bij een goede club in een topcompetitie terecht waar ze wel aan speelminuten komen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_43513853
Hoe krijg je zo'n samenwerkingsverband? Kan je daar zelf initiatief toe nemen (en zoja: hoe?) of moet dat komen aanwaaien na een tijdje?
Woo-loo-loo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')