abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:20:59 #176
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_43554608
Wat heeft het voor nut ASWH erin te zetten?
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  Redactie Games dinsdag 14 november 2006 @ 20:24:49 #177
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_43554781
Mitea gaat opeens weg, Guardado voor 14 miljoen aan RM verkocht, iemand nog een goede linker middenvelder?

Heb wel Merida maar die is een beetje blessure gevoelig.
.....Kennedy
pi_43554853
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:24 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Ik heb nog even gekeken en in de editor staat inderdaad wel een selectie en die kun je heel gemakkelijk in het spel krijgen:

Open kladblok en typ:
[..]

Sla het op als (bijv.) "aswh.ddt" onder "/Program Files/Sports Interactive/Football Manager 2007/data/db/700/edt"

Maak een nieuw spel aan en de selectie staat erin! De grootte van de database maakt niet uit.

Het resultaat:

[afbeelding]
Dank BUG!

Een zeer verouderde selectie dus. Blijf ik mooi mijn eigen 2006 spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43554893
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:20 schreef Sjechov het volgende:
Wat heeft het voor nut ASWH erin te zetten?
Met eerste divisie teams is het leuk hoofdklassespelers te halen. En sowieso leuk om tegenstand te hebben in de beker etc.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:40:19 #180
71333 BUG80
Stop making sense
pi_43555498
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Met eerste divisie teams is het leuk hoofdklassespelers te halen. En sowieso leuk om tegenstand te hebben in de beker etc.
Je kunt met behulp van .edt files zelfs ASWH in de eredivisie krijgen, door ze te ruilen met een ander team. Als ik het goed begrijp.
pi_43561861

Arsenal is bij mij in het spel even veel waard als Kaka, Ronaldinho en Adriano bij elkaar
pi_43562407
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:03 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Arsenal is bij mij in het spel even veel waard als Kaka, Ronaldinho en Adriano bij elkaar
51% van de aandelen bezitten is ook genoeg
pi_43562690
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:17 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

51% van de aandelen bezitten is ook genoeg
Dan heb je niet de club overgenomen.. dan heb je een meerderheidsbelang
pi_43563756
Op de laatste speeldag kampioen geworden met PSV. Ajax op 1 punt achter me geëindigd na hun verlies uit tegen Feyenoord. Ikzelf moest Heracles verslaan en Ajax moest dus punten verliezen

Nummer 3 AZ eindigde op 18 punten van mij, dus echt 'n groot verschil tussen de top 2 en de rest. De CL was ook 'n behoorlijk succes, halve finale tegen Milan met 2-1 over 2 wedstrijden verloren. In de thuiswedstrijd Milan wel helemaal dol gespeeld, maar Dida werd MoM door z'n doel schoon te houden.

De beker ook gewonnen ten koste van Utrecht.

Overall: Wang Dalei, Celsinho en Koné zijn de grote mannen van m'n selectie geworden. V.d. Borre, in de winterstop gekomen, belooft ook 'n waardevolle speler te worden, getuige zijn sterke optredens in de 2e helft van 't seizoen.

Voor komend seizoen Leonardo, Joao Carlos en Davids al aangetrokken. Reiziger, Ball en Lamey hebben hun contract niet verlengd en gaan vertrekken. Hopelijk kan ik Defour en nog 'n jonge verdediger á la Sidnei of Garay aantrekken, al maak ik me geen illusies met 'n budget van 2,5 mln
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_43564553
Bij Nigeria speelt iemand met een heel aparte naam
pi_43565123
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:23 schreef sjimz het volgende:
Bij Nigeria speelt iemand met een heel aparte naam
[afbeelding]
pi_43566525
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:24 schreef Wessiej het volgende:
Mitea gaat opeens weg, Guardado voor 14 miljoen aan RM verkocht, iemand nog een goede linker middenvelder?

Heb wel Merida maar die is een beetje blessure gevoelig.
aissati?

had net trouwens wel een grappig moment:
ik kijk even op teletekst wat jong oranje heeft gedaan, zie ik dat Richards voor engeland zijn debuut maakt. Daar heb ik dus net een bod op uitgebracht, krijg ik een verhaal over marcelo en Real Madrid. Marcelo heb ik nu net een half seizoen binnen...
pi_43566901
Kan iemand mij meer vertellen over de kwaliteiten van De Guzman? Ik ben bezig met de editor en er staat bij hem niks ingevoerd!
  woensdag 15 november 2006 @ 03:21:58 #189
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_43567325
Sta anders wel mooi 1e in Serie A na 9 speeldagen..

Heb wel een overschot aan spitsen..
Zampagna, Ventola, Boriello, Vitti, Vieri en ene Colombiaan met moeilijke naam.. tijdens de training roep ik m altijd met "EY GRINGO !! "

Als je teveel met spitsen roteert gaan ze allemaal minder presteren heb ik t idee.. Daarom beter max. 2/3 goede spitsen in je team.. Vieri is nu m'n backup en Vitti nog de talent die af en toe kans krijgt met invalbeurten, bekerwedstrijden en UEfa Cup..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_43570647
quote:
Op woensdag 15 november 2006 02:23 schreef PPWB84 het volgende:
Kan iemand mij meer vertellen over de kwaliteiten van De Guzman? Ik ben bezig met de editor en er staat bij hem niks ingevoerd!
Eén hint:
pi_43571477
Heb al ff wat stats ingevoerd die een goede middenvelder gewoon heeft. Goede techniek etc. En een hoog PA natuurlijk.
pi_43573214
heb in mijn 3e seizoen voor het eerst wat strubbelingen om de boel aan de praat te houden bij Chelsea... krijg volop kansen maar goals vallen maar moeizaam... sta na 8 wedstrijden 5e 6 pnt achter het gereincarneerde Arsenal... heb wel veel blessures, met name bij de vleugelspelers dus dat speelt wel een rol...

Ook als bondscoach van NL gaat het niet van een leien dakje... won eerst met 2-0 van Zwitserland in de WK-kwal voor 2010... vervolgens ging ik in en tegen Belgie kansloos met 3-0 eraf Daarna wel weer winst op Liechtenstein maar die nederlaag tegen Belgie had ik totaal niet verwacht...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 15 november 2006 @ 12:37:51 #193
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43573728
Kan je ook die contracten (samenwerkingsverbanden) verlengen?
Of moet dat automatisch gebeuren? Wil, als Feijenoord zijnde, het contract met Excelsior en Feijenoord academy behouden maar die met excelsior werd in m'n vorige spel beeindigd
pi_43576026
Zo ik heb mn update af. Ik heb zelf de db maar upgedate, aangezien ik geen zin heb om te wachten op de patch. Als er interesse is in deze update, dan kan ik hem uploaden. Veranderingen zijn vooral gemaakt in de Nederlandse league en Nederlandse spelers. Oa:

- Vayrinen bij PSV
- Kluivert stuk slechter, geblesseerd en een hoge kans op blessures
- Lucius bij Feyenoord
- De grote psv spelers iets geupdate, zoals Alex, Gomes, Farfan.
- Stats gegeven aan De Guzman
- Kwaliteiten Nederlandse trainers geupdate
- Robin van Persie geupdate, was underrated
- Inclusief alle logos van clubs, competities, en de echte namen van competities.
- Financien Feyenoord nu realistischer
- International retirements geupdate
pi_43578691
Eerste wedstrijd in 't 2e seizoen ga ik even dik in de boot tegen Wisla Krakov. Al m'n spelers zijn nog op vakantie, dus 'n hoop "grijze" spelers opgesteld
pi_43579921
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:40 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Je kunt met behulp van .edt files zelfs ASWH in de eredivisie krijgen, door ze te ruilen met een ander team. Als ik het goed begrijp.
Dat kon al ja. Heb met 05 weleens met ASWH in de eerste divisie gespeeld ipv Fortuna Sittard.
www.thuisuiteten.nl
pi_43580189
Nieuwe seizoen staat (zoals gezegd) voor de deur, Defour kunnen aantrekken voor 'n spotprijsje (2,8 mln + verdediger v. Berlo richting Standard). Ook Guarin is in m'n selectie opgenomen. Ben nog bezig met Sidnei en misschien dat ik Stam overneem van Ajax.

Probeer me ook in te "likken" bij Erwin Koeman van Feyenoord om 'n kleine kans te maken op de Guzman. Deze transfer zou dan met spelersruil tot stand moeten komen, ze zijn geïnteresseerd in Beasley en ik gooi Pepe Pla ook maar in de strijd.

Strijd om de JC-schaal gaat nu beginnen
pi_43580245
Ik ben toch tijdelijk terug naar fm 2006, tot de patch. Ik startte met mijn nieuwe, bijgewerkte database en na 5 dagen nam Louis van Gaal om de een of andere reden het roer over bij Ajax en was Ten Cate assistent manager bij Willem 2.

Bij de nieuwe patch komt een nieuwe database en is het spel in veel betere staat, zodat ik long term kan spelen. Tot die tijd vermaak ik me wel met fm 2006. FM out of the box is eigenlijk nog nooit goed geweest, maar nu wel beter dan het was. Maar het is nog altijd beter om toch op een patch te wachten denk ik. Ik heb gechat met een officiele tester van het spel en die zei dat de patch waarschijnlijk niet deze week uitkomt. Maar je weet het nooit met ze.
pi_43580426
Shit, ik raak Aissati waarschijnlijk kwijt PSV heeft 'n bod van 30 mln op 'm geaccepteerd, ik zit zelf in de lift met dat soort spelers en ik gok erop dat ie ook nog akkoord gaat ook
pi_43580597
En weg is ie, voor 21,5 mln zelfs maar Hij is niet erg opgevallen vorig seizoen, maar 17 wedstrijden gespeeld. Dat heb ik expres gedaan zodat ie niet te snel weggeplukt zou worden, maar toch ineens is 't gebeurd Es kijken wat ik voor dat geld aan versterking kan kopen, 'n linkerverdediger als Marcelo komt goed van pas. Sidnei is al gecontracteerd.

Ik heb als spitsen Koné, Johnson en Okaka (geleend). Zou ik hier genoeg aan hebben? Eventueel kunnen Farfan en Leonardo nog in de punt van de aanval voetballen. Ik denk dat ik daar niet ga versterken..

[ Bericht 22% gewijzigd door Eric_Cantona op 15-11-2006 16:47:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')