Dank BUG!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:24 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik heb nog even gekeken en in de editor staat inderdaad wel een selectie en die kun je heel gemakkelijk in het spel krijgen:
Open kladblok en typ:
[..]
Sla het op als (bijv.) "aswh.ddt" onder "/Program Files/Sports Interactive/Football Manager 2007/data/db/700/edt"
Maak een nieuw spel aan en de selectie staat erin! De grootte van de database maakt niet uit.
Het resultaat:
[afbeelding]
Met eerste divisie teams is het leuk hoofdklassespelers te halen. En sowieso leuk om tegenstand te hebben in de beker etc.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:20 schreef Sjechov het volgende:
Wat heeft het voor nut ASWH erin te zetten?
Je kunt met behulp van .edt files zelfs ASWH in de eredivisie krijgen, door ze te ruilen met een ander team. Als ik het goed begrijp.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met eerste divisie teams is het leuk hoofdklassespelers te halen. En sowieso leuk om tegenstand te hebben in de beker etc.
51% van de aandelen bezitten is ook genoegquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:03 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Arsenal is bij mij in het spel even veel waard als Kaka, Ronaldinho en Adriano bij elkaar
Dan heb je niet de club overgenomen.. dan heb je een meerderheidsbelangquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:17 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
51% van de aandelen bezitten is ook genoeg
quote:Op woensdag 15 november 2006 00:23 schreef sjimz het volgende:
Bij Nigeria speelt iemand met een heel aparte naam
[afbeelding]
aissati?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:24 schreef Wessiej het volgende:
Mitea gaat opeens weg, Guardado voor 14 miljoen aan RM verkocht, iemand nog een goede linker middenvelder?
Heb wel Merida maar die is een beetje blessure gevoelig.
Eén hint:quote:Op woensdag 15 november 2006 02:23 schreef PPWB84 het volgende:
Kan iemand mij meer vertellen over de kwaliteiten van De Guzman? Ik ben bezig met de editor en er staat bij hem niks ingevoerd!
Dat kon al ja. Heb met 05 weleens met ASWH in de eerste divisie gespeeld ipv Fortuna Sittard.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:40 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Je kunt met behulp van .edt files zelfs ASWH in de eredivisie krijgen, door ze te ruilen met een ander team. Als ik het goed begrijp.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |