Das erg kut vind ik zelf.. Zou t maar graag uit zetten ..quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:41 schreef sjimz het volgende:
In italie mag je maar een speler van buiten de EU per seizoen aantrekken.
De Franse, Duitse of Spaanse?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:50 schreef T1andonly het volgende:Dus in een bekende competitie spelen, zonder beperkingen is eigenlijk geen optie
Ook dat is de charme van FMquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:25 schreef Wessiej het volgende:
43 wedstrijden achter elkaar ongeslagen geweest in de competitie, verlies ik daarna van Sparta
Probeer het eens met wat mindere clubs.. daar is ook genoeg plezier van te beleven hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:44 schreef JeroenV het volgende:
Ik wil ook een nieuw spel beginnen. Ik heb ook een hekel aan al die regeltjes in de grote landen. In Engeland de work-permit, in Spanje max 3 spelers buiten de EU in je selectie, en in Italie? Alleen dat je maar 1 speler van buiten de EU mag aantrekken?
Ik zit te twijfelen waarmee ik zal beginnen. In Spanje lijkt Atletico me wel leuk, in Italie Juventus. Maar dan zit je weer met die regels. In Frankrijk, zonder regels dus, lijkt Lyon wel leuk. Maar ik weet niet of dat een uitdaging is. Verder ken ik weinig uit die divisie. In Duitsland weet ik ook niet wat me leuk lijkt, HSV heb ik vorige edities al gehad, dus is opzich ook geen uitdaging.
Ben ik met je eens, maar ik vind juist het kopen van spelers zo leukquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Probeer het eens met wat mindere clubs.. daar is ook genoeg plezier van te beleven hoor.
Cáceresquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:55 schreef stefmans het volgende:
Iemand een leuke LM voor max 16 miljoen, en nu de uitdaging hij moet van binnen de EU zijn en niet ouder als 28![]()
Lazzariquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:55 schreef stefmans het volgende:
Iemand een leuke LM voor max 16 miljoen, en nu de uitdaging hij moet van binnen de EU zijn en niet ouder als 28![]()
Waar kennen we deze vanquote:Chelsea heeft zeer concrete belangstelling voor het Chileense toptalent Nicolas Milan, zo melden plaatselijke media. De 14-jarige belofte maakte ondanks zijn jonge leeftijd al zijn debuut in de hoofdmacht van Colo Colo.
Milan debuteerde twee maanden geleden in het competitieduel tegen Wanderers. De aanvaller mocht de laatste 10 minuten meespelen en werd met zijn 14 jaar de jongste speler ooit in de Chileense competitie.
Chelsea zou dusdanig onder de indruk zijn van Milan, dat het talent binnenkort naar Londen mag komen voor een stage. Colo Colo is hier echter totaal niet blij mee en heeft de FIFA gevraagd om actie te ondernemen, mocht Milan inderdaad richting Engeland vertrekken.
Een van beiden ontslaan of bijvoorbeeld de speler rust geven (via player interaction).quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Wat te doen als een speler een hekel aan je assistent heb?
Ok dank je.Ikzal hem rust geven, want geen van beide kan ik ontslaan(allebei van enorm belang).quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een van beiden ontslaan of bijvoorbeeld de speler rust geven (via player interaction).
Volgens mij pas na 3 jaarquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Trouwens als iemand een jaar lang gewoon speelt bij mijn affiliate club, dan heeft hij toch een werkvergunning?
Althans ik heb een japanner 3 jaar uitgeleend aan Zulte-Waregem en na 3 jaar was ie pas in Engeland speelgerechtigd. Misschien is dat ook de reden dat Alex nog steeds niet naar Chelsea is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:07 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
O lekker dan kan ik ze eerst 3 jaar uitlenen dus.![]()
Niet als je speler geen interlands speelt.. dan is ie na een uitleenbeurt van 3 seizoenen ook speelgerechtigdquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Gaat om interlands, ik heb dat vanmiddag hier nog gepost
De vraag is natuurlijk: wat is de gouden opstelling?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:18 schreef Leonos het volgende:
Ik ben wereldkampioen geworden met het NL elftal...
Wachten op de patch is het enige dat je kunt doen denk ik.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:18 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich gaat het wel goed, ondanks alles blessures, is hier niets tegen te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |