Hoe kan het dat er staat 'Nine of your players are chosen for the Team of the Week', terwijl je toch echt ziet dat er 11 van jouw spelers in het veld staan?quote:Op maandag 20 november 2006 04:04 schreef CittaR het volgende:
barreto is trouwens ook een goede middenvelder, zelf heb ik hem echter alweer verkocht...
ik won dan wel met 5-0 van utrecht maar is dit niet een beetje overdreven?
[afbeelding]
dat was idd het gevalquote:Op maandag 20 november 2006 11:30 schreef jna het volgende:
Ik heb ook wel eens 9 spelers in team of the week, alleen dat kwam dan doordat ik de enige wedstrijd van de week speelde![]()
quote:
Denneboom of N'Kufo halen?quote:Op maandag 20 november 2006 13:44 schreef BobbyHill het volgende:
Ik sta met AZ nog altijd op de vierde plaats, vlak achter Ajax, PSV en Twente. In de UEFA Cup heb ik gewonnen van Leverkusen en verloren van Braga, dus ben nog in de race
Ben al wel vooruit aan het kijken naar een nieuwe spits, de opvolger van Shota Arveladze, die niet wil bijtekenen. Ik hoopte z'n contract nog te kunnen verlengen, zodat ik in ieder geval nog geld kan vangen als hij naar een andere club wil. Maar misschien stopt hij ook wel.
Geen van mijn andere aanvallers zijn zo productief als hij, dus als iemand nog een tip heeft
Houden van Nistelrooyquote:Op maandag 20 november 2006 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
Eindelijk heb ik een opstelling gevonden, waarin Real Madrid presteert: 4-1-4-1, met Casillas, Cicinho, Cannavaro, Serio Ramos, Marcello, Emerson, Jesus Navas/Ribery, Diarra, Fabregas, Seedorf/Ben Arfa, Van Nistelrooij. Verder dus nog Raul, Robinho, Kerlon en Guti op de bank, maar dat mag ook wel met al mijn blessures.
Iemand nog een goede opvolger voor Van Nistelrooij?
Dat jij ontslagen kan worden.quote:Op maandag 20 november 2006 20:17 schreef CittaR het volgende:
wel grappig wat er vandaag bij mij is gebeurt met FM...
[afbeelding]
iemand wil trouwens feijenoord overnemen om daarmee op de beurs te gaan, wat kan ik verwachten?
quote:Op maandag 20 november 2006 20:01 schreef stefmans het volgende:
Vraag aan het bestuur voor extra transfer geld krijg ik in een keer 20 miljoenTerwijl ik aan het begin van het seizoen maar 4.zoveel miljoen had.
![]()
Nou, voor de derde keer proberen maar. Iemand een antwoord op die feederclub vraag?quote:Op maandag 20 november 2006 13:47 schreef Roeni3 het volgende:
Heeft iemand nog een antwoord op mijn vraag uit de TT?
Meldt je feederclub het zelf als ze een nieuw talent hebben rondlopen, of moet je je eigen feederclub gaan scouten?
[..]
Denneboom of N'Kufo halen?
Ik zal voor je duimenquote:Op maandag 20 november 2006 21:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Met NL ingedeeld voor EK 2008
[afbeelding]
*slik*
Heb ik zojuist ook weer meegemaakt.... vooral uit frustratie vliegen er regelmatig 2 3 spelers tegelijk af. is inderdaad wat onrealistisch als het zo vaak gebeurd.quote:Op maandag 20 november 2006 23:44 schreef martjin het volgende:
Ik heb ook vaak bij mijn tegenstander 3 keer rood, heb ik nu al 3 a 4 keer meegemaakt ofzo.
lijkt me niet, ik sta op het punt om de zoveelste landstitel binnen te halen en ze zijn erg blij met mequote:
Eind van de week waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:07 schreef dvdk het volgende:
weet iemand wanneer de nieuwe patch van SI uitkomt?
Te boek staan als (uitzonderlijk) talent en/of 75% van de interlands van je land 't afgelopen jaar gevoetbald hebben als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:19 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb het helemaal gezien bij SouthEndIk zorg dat ze promoveren, maar elk talent buiten de EU dat ik wil kopen krijgt geen werkvergunning. Dus ik kan mijn team niet eens fatsoenlijk versterken zoals ik wil.
Wat zijn precies de vereisten voor het krijgen van een werkvergunning?
Ja in ieder geval komt er niemand in aanmerking om naar Southend te komen en Chelsea heeft wel een echt spitsenprobleem in mijn spel.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Te boek staan als (uitzonderlijk) talent en/of 75% van de interlands van je land 't afgelopen jaar gevoetbald hebben als ik me niet vergis.
Maar pin me er niet op vast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |