Holy cow 49 miljoenquote:Op donderdag 23 november 2006 19:34 schreef sjimz het volgende:
Chelsea heeft Cech voor 77 miljoen aan AC Milan verkocht en nu hebben ze een bod gedaan op Ochoa (mijn keeper bij Watford)
De 49 miljoen die is geboden is door mijn bestuur geaccepteerd
Nu zit ik dus zonder mijn keeper![]()
Ustari zit al bij Sevilla en wilt niet komen.. Akinfeev idem dito maar zit bij Valencia. Enyeama vind ik niets.. en Joao Carlos krijgt geen werkvergunningquote:Op donderdag 23 november 2006 19:39 schreef AminBen het volgende:
[..]
Holy cow 49 miljoenDaar kan je echt wel wat anders mee doen hoor (Ustari, Joao Carlos, Enyeama, Akinfeev)
krijgt ook geen voorlopige werkvergunning.. En ik zit al in 2010quote:Op donderdag 23 november 2006 19:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wang Dalei, goed keeperstalent, probeer die eens
Nadat ik 1-1 gelijkspeelde daarna heb ik toch maar opnieuw opgestart.. ik kan dat gewoon niet hebben.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Ja dat doet de computer altijd.. altijd als je iets heel cools hebt gedaan wat hij niet kan hebben laat ie zichzelf crashen.. doe je het overnieuw, verlies je
koop je voor 3/4 miljoen fabianski heb je net zo'ngoede keeper terug + 40 miljoen..quote:Op donderdag 23 november 2006 19:55 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding] Hier de desbetreffende transfer
Ik heb Ustari alquote:Op donderdag 23 november 2006 21:55 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
koop je voor 3/4 miljoen fabianski heb je net zo'ngoede keeper terug + 40 miljoen..![]()
dat had ik vorig seizoen en dit seizoen staan de 2e teams in verschillende halve finale's... feijenoord reserve heeft met 3-1 ajax weggespeeldquote:Op donderdag 23 november 2006 22:15 schreef Rnnz het volgende:
[afbeelding]
Dat wilde ik pas in de finale..
Ik raad je dan aan eerst de Tutorial te doen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 04:30 schreef PLAE@ het volgende:
Net maar weer eesn gedownload deze nieuwe versie en begonnen. Het kon me nog niet echt bekoren moet ik zeggen. Ik vind het gewoon lastig om te kijken wanneer een speler nou echt een verbetering is
Die verschillen zijn allemaal zo klein, en ik heb nou niet echt een idee waa rik op moet letten..... ok bij een verdediger tackelen. Maar ik snap niet dat ze nou niet een wat simpelere manier van weergeven hiervoor uitvinden dan die half zichtbare grijs/blauwe balkjes als je 2 spelers vergelijkt.
Volgens mij blijven ze altijd gewoon hetzelfde.Althans bij mij ook altijd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:08 schreef VinnieJones het volgende:
vraagje:
Als ik een speel syteem kies, bv 4-4-2 defensive..
Dan heb je normaalgesproken dat je team tactics ook mee veranderen. zoals verdedigende speelstijl bovenste balkje wat naar links.. enzovoort.
Maar dit heb ik dus nu totaal niet.. Alles bij team tactics blijft ut zelfde.. Ook al verander ik van 3-5-2 attacking naar 5-4-1 defensive.. Hoort dit zo ? nee toch , dan gaan die balkjes bij team tactics normaal ook mee veranderen..
Niemand?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:13 schreef SuperUli het volgende:
Kan ik ook ervoor zorgen dat twee spelers elkaar weer aardig gaan vinden? Of moet er eentje weg?
Beks (re-gen, jong talentje) heeft het niet zo op Sneijder..is dat te verhelpen?
Verhuur die Beks gewoon even.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:25 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Niemand?
Ook hebben die teamtalks VEEL te veel impact op hoe je speelt. Zeer ongeloofwaardig.
Mooi team, welk seizoen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:32 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[afbeelding]
Na verkoop van bijna al mn spelers en het kopen van spelers van <22.
De aankoop van Robben is een persoonlijke overwinning op Mourinho.Hij wou graag Rio Ferdinand(die ik toch weg moest doen).En Robben wou graag, na veel geslijm van mij, naar Man Utd.Dat is dus simpel, we hebben ze geruilt.Mascherano en Tevez konden niet leven in Engeland dus verkoopt WHU ze aan mij.
Nederland heef irl echt een probleem wat verdedigers betreft over 5 jaar ofzo want er lopen niet echt talenten rond die echt goedkunnen verdedigen... of AZ of Ajax moet een speler kopen en die zit dan automatisch in het NL-elftal als vanBasten erdan nog isquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Van pure frustratie ben ik de laatste groepswedstrijd tegen Duitsland weer aan 't voetballen, ik wil 'm winnen. Maar al zo'n 20x wil 't gewoon niet lukken, Klose wint alles en de verdediging schuttert keer op keer. Ook v.d. Sar heeft z'n beste tijd gehad
Zometeen gaat er 'n vuist tegen m'n beeldscherm
| 1 2 3 4 5 6 | AM ML ML DM DM DL DC DR GK |
Tja, maar dan heb je volgens mij toch 'n probleem met bijv. de aanval van Duitsland. Klose wint van iedereen de kopduels en legt ze panklaar voor snelle en sterke spits Podolski. Ballack en Borowski worden dan wel redelijk opgevangen en kunnen niet snel schoten vanuit de tweede lijn lossen..quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:33 schreef MazeMouse het volgende:
Ik raad je aan dan maar gebruik te maken van de verdedigende middenvelders die we hebben.
[ code verwijderd ]
En dan dus op die manier iig de aanval van je tegenstander te ontregelen.
(ik gebruik zelf zelfs een 3-4-3 bezetting met maximale pressing. Wat we missen aan verdedigers hebben we namelijk wel op de rest van het veld en daar moeten we het maar mee doen)
De oorlog wordt op het middenveld gevochten. Als je dat "opbreekt" win je. (mijn wedstrijden eindigen vaak in 0-0, 1-0 of 2-0 met ruim 80% balbezit)quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Tja, maar dan heb je volgens mij toch 'n probleem met bijv. de aanval van Duitsland. Klose wint van iedereen de kopduels en legt ze panklaar voor snelle en sterke spits Podolski. Ballack en Borowski worden dan wel redelijk opgevangen en kunnen niet snel schoten vanuit de tweede lijn lossen..
Maakt niet uit, in 2010 word je wereldkampioenquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Van pure frustratie ben ik de laatste groepswedstrijd tegen Duitsland weer aan 't voetballen, ik wil 'm winnen. Maar al zo'n 20x wil 't gewoon niet lukken, Klose wint alles en de verdediging schuttert keer op keer. Ook v.d. Sar heeft z'n beste tijd gehad
Zometeen gaat er 'n vuist tegen m'n beeldscherm
Had ik ook, het kwam nog op verlenging aanquote:Op donderdag 23 november 2006 22:15 schreef Rnnz het volgende:
[afbeelding]
Dat wilde ik pas in de finale..
Ik ben met Real Madrid bezig en ik laat Casillas de jeugdkeeper Tim Krul begeleiden. Krul wordt met de dag beter!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
En Stekelenburg i.p.v. Sar is 'n geweldige keuze
Laat de jongeren doorstromen plus een paar oude knarren die ondersteunen ( Seedorf, Zenden )...quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Krul komt er ook zeker bij na 't EK
Ben uiteindelijk in de halve finale gestrand tegen België, de uiteindelijke kampioenDe KNVB is blijkbaar niet zo tevreden over me:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |