abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43774835
Die tips/hints die je krijgt als je de game saved of als je op continue klikt, kan je die ook gewoon ergens opzoeken?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_43777159
ben met de graafschap begonnen..
heb laatst een keer 3 wedstrijden achter elkaar een rode kaart gehad zonder dat er iets gebeurde.. en ontiegelijk veel blessures.. en het kutste van allemaal: 1 uur voor de transferdeadline werd van beukering verkocht aan heerenveen (door de voorzitter geaccepteerd)

voor de rest erg verslavend spel
pi_43777712
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:32 schreef MrMoon het volgende:
Die tips/hints die je krijgt als je de game saved of als je op continue klikt, kan je die ook gewoon ergens opzoeken?
- Door het klikken op de vlag van een land kom je bij het nationale elftal van dat land.
- Wanneer een speler geel gekleurd is betekend dit dat hij op jou verlanglijst staat.
- Wanneer een speler lichtblauw gekleurd is betekend dit dat hij momenteel uitgeleend is aan een andere club.
- Wanneer een speler donkergeel is gekleurd betekend dit dat een andere club momenteel mede-eigenaar is.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt zijn de donkerblauw gekleurde spelers momenteel uitgeleend aan een andere club.
- Wanneer je bij opties het scherm met de instellingen opent kan je jouw game automatisch laten opslaan om een bepaalde tijd.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Wil' icoon betekend dat een speler op de verlanglijst van een club staat.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Bod' icoon betekend dat een club momenteel een bod heeft uitgebracht op deze speler.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Trn' icoon betekend dat deze speler is overeengekomen met een contractvoorstel van een club.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Ong' icoon betekend dat deze speler momenteel ongelukkig is.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Req' icoon betekend dat deze speler naar eigen aanvraag op de transferlijst is geplaatst.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Fut' icoon betekend dat deze speler onzeker is over zijn toekomst.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Ctr' icoon betekend dat deze speler een afgelopen contract heetf bij zijn club.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Ine' icoon betekend dat deze speler niet beschikbaar is voor de aankomende wedstrijd.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Utl' icoon betekend dat deze speler momentele beschikbaar is om te worden uitgeleend.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Int' icoon betekend dat deze speler momenteel is opgeroepen voor zijn nationale elftal.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Tl' icoon betekend dat deze speler momenteel op de transferlijst staat.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Lmp' icoon betekend dat deze speler momenteel een gebrek heeft aan wedstrijdritme.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Bui' iccon betekend dat deze speler buitenlands is.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Ble' icoon betekend dat deze speler momentele geblesseerd is.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Frt' icoon betekend dat deze speler aan het einde van het seizoen verterkt op een vrij transfer.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Pr' icoon betekend dat deze speler heeft gereageerd om een uitspraak uit de media.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Bek' icoon betekend dat deze speler niet beschikbaar is om het bekertoernooi te spelen.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Rst' icoon betekend dat deze speler rust nodig heeft.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Sch' icoon betekend dat deze speler geschorst is.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Gee' icoon betekend dat deze speler één gele kaart verwijderd is van een schorsing.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Jgd' icoon betekend dat deze speler een jeugdcontract heeft.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Vak' icoon betekend dat deze speler momenteel op vakantie is.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Wdn' icoon betekend dat deze speler is teruggehouden voor het spelen van een interland door zijn manager.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Unf' icoon betekend dat deze spelen niet geheel fit is.
- Wanneer er een 'Wp' icoon naast een spelernaam staat betekend dit dat speler een werkvergunnig nodig heeft voordat hij mag spelen.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Slt' icoon betekend dat deze spelen licht bezorgd is over iets.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Tut' icoon betekend dat deze speler momenteel een jongere speler als mentor begeleid.
- Wanneer je een spelerslijst of de zoeklijst bekijkt; een 'Lrn' icoon betekend dat deze speler momenteel leert van een ervaren speler bij de club.
- Wanneer je voor het eerst met een club begint, is het handig om je assistent-manager om een teamrapport vragen. Dit zal je helpen je team beter te leren kennen en punten van verbetering te ontdekken.
- Bij het kiezen van je aanvoeder is de invloed de belangrijkste eigenschap om in oogschouw te houden.
- Een speler met een hoge rating voor strafschoppen in natuurlijk een goede keus om je penalty's te nemen.
- Een speler met een hoge rating voor hoekschoppen in natuurlijk een goede keus om je corners te nemen.
- Een jonge speler die wordt omschreven als wonderkind kan met juiste begeleiding een speler van absolute wereldklasse worden.
- Een speler terugroepen voor een interland met zijn nationale elftal kan zijn moraal flink doen zakken, hij kan zelfs een hekel aan jou krijgen.
- Een voorstel van een andere club naast je neerleggen doet jouw populariteit stijgen bij het bestuur en de fans.
- Als je team vaak een vol stadion trekt en zich in een goede financiële situatie bevindt, is de kans groot dat het bestuur groen licht geeft voor een uitbreiding van het stadion.
- Het bestuur kan de beslissing maken om een nieuw stadion te laten bouwen als zij niet de eigenaar van de grond zijn of als het stadion niet verder kan worden uitgebreid.
- Jonge spelers uitlenen aan een andere club is de perfecte manier om ze ervaring te laten opdoen.
- Wanneer een speler is hersteld van een (zware) blessure is het handig zijn conditie langzaam op te bouwen door hem eerst met de reserves mee te laten spelen, hierna kan je hem langzaam weer speelgelegenheid geven in het eerste elftal.
- Een goede goalkeeper kan je herkennen aan hoge rating voor balbehandeling, communicatie, springen, reflexen en positiespel.
- Als je opzoek bent naar een goede vleugelverdediger moet je vooral letten op de rating voor positiespel, tackelen, snelheid en 1e meters.
- Positiespel, tackelen, snelheid en anticipatie zijn goede eigenschappen voor een verdediger.
- Een goede centrale verdediger moet juist weer een hoge rating hebben voor tackelen, springen, koppen, kracht, mandekking, beslissingen en teamwork.
- Snelheid, passen, zonder bal, creativiteit, uithoudingsvermogen en voorzetten zijn essentieel voor een goede vleugelaanvaller.
- Passen, zonder bal, techniek, creativiteit, dribbelen en uithoudingsvermogen zijn essentieel voor een goede aanvallende middenvelder.
- Een goede defensieve middenvelder moet een hoge rating hebben voor tackelen, inzet, uithoudingsvermogen en positiespel.
- Snelheid, uithoudingsvermogen, dribbelen, techniek, afwerken, en zonder bal zijn een paar van de karakter eigenschappen die een goede bewegelijke spits maken.
- Springen, koppen, kracht en zonder bal zijn belangrijke eigenschappen voor een goede target man.
- Hoe beter een fysiotherapeut is, hoe beter hij kan voorspellen hoe lang het zal duren voordat een speler hersteld is van een blessure.
- Wanneer een speler zich snel beledigd voelt kan dit aangeven dat hij een flink temperament heeft een laag niveau van professionaliteit.
- Wanneer een speler snel boos of bezorgd over iets is kan dit aangeven dat hij niet goed met veel druk om kan gaan.
- Als je spelers veelal geblesseerd raken tijdens de training, houd dan goed in de gaten wat voor blessures zich hebben voorgedaan. Misschien is het een goed idee om de kracht en aerobic training minder zwaar te maken.
- Je kunt je teammoreel omhoog schroeven door wedstrijden te winnen en speler te belonen met een nieuw contract.
- Je kunt het moraal van een speler naar benenden halen door de hele tijd te blijven bieden op speler die op dezelfde positie spelen.
- Weer voorzichtig met het vragen om een injectie bij geblesseerde spelers, er is een risico dat de speler in kwestie hierdoor gefrustreerd raakt. Gebruik deze opties dus alleen voor heel belangrijke wedstrijden.
- Wees voorzichtig met het stellen van een ultimatum aan het bestuur, er is namelijk een grote kans dat ze je uit je functie als Manager ontheffen als ze denken dat jou voorstellen onredelijk zijn.
- Wanneer je manager van een LLM club bent is het handig om vriendschappelijke wedstrijden te organiseren met grote clubs om zo je financiën een flinke boost omhoog te geven.
- Als je speler zonder goede reden beboet is het waarschijnlijk dat meerdere stafleden dit niet goedkeuren en hierdoor gefrustreerd raken.
- Als je spelers in je team hebt die een andere speler uit jou team als favoriete speler hebben zal dit het hele team goed doen.
- Wanneer je met een speler onderhandeld over een nieuw contract moet je bij het geven van een bonus wel denken aan het loonbudget van de club.
- Wanneer je voor het eerst met een club begint, zullen de stafleden die er zaten voordat jij begon altijd een contractverbreking accepteren.
- Het telkens veranderen van de elftalstatus van een speler neemt het risico met zich mee dat de speler gefrustreerd en ongelukkig zal worden.
- Speler van 24 jaar of ouder zullen geen enorm hoge progressies boeken tijdens de training.
- Tussen 31 en 35 jaar zijn de meeste doelmannen op hun beste en hoogst haalbare niveau zitten.
- Een verdediger zal zijn beste en hoogst haalbare niveau bereiken tussen de leeftijd van 27 en 32.
- Een middenvelder zal zijn beste en hoogst haalbare niveau bereiken tussen de leeftijd van 27 en 32.
- Een spits zal zijn beste en hoogst haalbare niveau bereiken tussen de leeftijd van 26 en 31.
- Spelers zullen hun mentale eigenschappen verbeteren door ervaringen die zij in de loop van hun carrière opdoen.
- De fysieke eigenschappen van spelers zullen flink dalen naarmate de spelers ouder wordt.
- De waarde van spelers zal langzaam dalen als ze op de transferlijst staan en spelers zijn daardoor makkelijker te contracteren.
pi_43778085
quote:
Op woensdag 22 november 2006 08:52 schreef BUG80 het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk: wat is de gouden opstelling?

Van Basten lees je even mee?

Mis van Persie omdat ie een rotschop had gekregen van Somalie...
3 roden kaarten voor hun omdat ze 0-4 achterstonden, stelletje josties...

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2006 12:39:32 ]
pi_43778197
quote:
Op woensdag 22 november 2006 08:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Is dat inc of exc Seedorf?
Seedorf ook een paar wedstrijden meegespeeld
pi_43778346
Niemand lijkt mijn vragen te lezen.
quote:
Op woensdag 22 november 2006 01:53 schreef Roeni3 het volgende:
Voor de goede orde: FM kent in feite geen positienaam voor vleugelaanvallers, right? Als je bijv wilt scouten op een links- of rechtsbuiten, zal je dat moeten doen op een Attacking Midfielder die links of rechts (of beide) als favoriete plek op het middenveld heeft. Klopt dat?

En waarom kent FM niet gewoon wingers? Ze noemen ze wel in nieuwsberichten, maar qua posities zijn er geen wingers (op de wingbacks na).
Iemand?
  woensdag 22 november 2006 @ 13:05:06 #107
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43778920
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:46 schreef Roeni3 het volgende:
Niemand lijkt mijn vragen te lezen.
[..]

Iemand?
Nee je moet op AM (r) AM (l) zoeken
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_43779253
ben een beetje geirriteerd nu.. net 4de in mijn 2de seizoen met sevilla.. ik denk championsleague.. Niet dus.. weer die kut uefa cup..stond maar 2 punten achter nummer 3.
Denk dat ik een nieuwe club maar ga vinden!!
pi_43779632
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Jammer van de competitie, maar als je dan de FA Cup en CL wint heb je een goed eerste jaar lijkt me.
Holy hell, geen wonder dat je de competitie niet wint met zo'n enorme shitload aan gelijke spelen

Na de patch maar eens beginnen in de onderste regionen van ons eigen competitietje. Omniworld of AGOVV ofzo
*piep*
pi_43779804
1e wedstrijd in de 2e ronde CL on agregate 3-2 gewonnen van Milan, m'n angstgegner van vorig seizoen. Ben trots op m'n mannen
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_43779918
Voor mij al weer ff geleden dat ik iets gepost heb op fok forum, en al helemaal op een fm forum. Maar goed, ik zit met een probleem, en die zal vast ergens al eens uitgelegd zijn maar kan het ff niet zo snel vinden.
Ik zit in seizoen 3 met Feyenoord, Holland heeft mij aangesteld als nieuwe coach. Maar ik kan de selectie niet verwijderen, tenminste, de nep spelers willen niet weg. Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt.

(En wat is Charisteas goed in dit spel zeg, ben blij dat ik hem niet meteen verkocht heb.)
Mark Rutte for President!
  woensdag 22 november 2006 @ 13:36:56 #112
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43779970
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:26 schreef MazeMouse het volgende:

[..]

Holy hell, geen wonder dat je de competitie niet wint met zo'n enorme shitload aan gelijke spelen

Na de patch maar eens beginnen in de onderste regionen van ons eigen competitietje. Omniworld of AGOVV ofzo
Ja al die gelijke spelen waren kut, maar anders had ik het nog niet geredt.Chelsea was uber in de competitie.Maar heb ook bijna alle grote spelers verkocht, op Rooney en Ronaldo na.Het moet niet te makkelijk worden, dus heb allemaal spelers gekocht van maximaal 22.Nu ben ik CL winnaar en kan ik kopen wat ik wil(op Messi na, maar Aguero komt misschien).Geld is geen probleem, want ik heb een nieuw contract(dus extra transferfunds)plus het geld dat ik extra kreeg aan het begin van seizoen 2 vanwege de zeer goede financiele situatie.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43780225
Die feeder clubs uit Azië zorgen voor een verdrievoudiging van m'n merchandise-inkomsten bij ajax. Nu nog een club uit de VS! .
pi_43780254
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:35 schreef Martin_Jager het volgende:
Voor mij al weer ff geleden dat ik iets gepost heb op fok forum, en al helemaal op een fm forum. Maar goed, ik zit met een probleem, en die zal vast ergens al eens uitgelegd zijn maar kan het ff niet zo snel vinden.
Ik zit in seizoen 3 met Feyenoord, Holland heeft mij aangesteld als nieuwe coach. Maar ik kan de selectie niet verwijderen, tenminste, de nep spelers willen niet weg. Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt.

(En wat is Charisteas goed in dit spel zeg, ben blij dat ik hem niet meteen verkocht heb.)
je kan gewoon andere (echte) nederlanders oproepen voor de selectie. er is een bestandje wat je kan verwijderen dat je met het echte nederlands elftal gelijk kan spelen maar dan moet je opnieuw beginnen.

charisteas is idd erg goed, toen die 28 was had ik hem verkocht, ik vond hem te oud worden... maar toen werd die wel nog topscorer bij PSV.
pi_43780932
Okee bedankt, dan kan ik dus wel gewoon wedstrijden spelen met normale spelers.
Zit nu in de voorbereiding op seizoen 3 en dit is mijn selectie geworden:

Gk Maarten Stekelenburg (aankoop seizoen 2) en Henk Timmer
DRC Collen, Dereijck en Greene
DLC Drost (nieuwe aankoop)
DC Vlaar
D/WBR Tiendalli
D/WBL Bronckhorst (aankoop winterstop seizoen 1)
D/WB/AML Drenthe (terug van 2 seizoenen uitleen)
DM Edgar Davids (free transfer seizoen 2)
MLC Theo Jansen (aankoop seizoen 1)
AMRL Beasley (free transfer seizoen 3)
AMRC Hofs
AMR Rosales (free transfer seizoen 3)
AMRLC/FC Biseswar
AMRC/FC Mokoena (aankoop seizoen 1)
AMLC Adu (aankoop seizoen 1)
AML Leonardo (free transfer seizoen 2)
FC Dagoberto (aankoop seizoen 1), Charisteas, Cissé (free transfer seizoen 3)

Gaat best lekker en ik kan voldoende kiezen zo. En blessures kunnen aardig opgevangen worden door de jeugd of een speler terugroepen van uitleen.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:09:25 #116
125053 stefmans
pi_43780983
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:45 schreef CittaR het volgende:

[..]

je kan gewoon andere (echte) nederlanders oproepen voor de selectie. er is een bestandje wat je kan verwijderen dat je met het echte nederlands elftal gelijk kan spelen maar dan moet je opnieuw beginnen.

charisteas is idd erg goed, toen die 28 was had ik hem verkocht, ik vond hem te oud worden... maar toen werd die wel nog topscorer bij PSV.
Fake Inc moet je verwijderen, maar dan moet je wel een nieuwe game beginnen

Net Cardenas gratis gehaald
Huntelaar voor 22 miljoen
Alex 6 miljoen
En Amauri verkocht voor 14 miljoen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_43781097
Vond mijn rechterflank bij Ajax met Rosales en Manu echt veel te zwak bezet, dus heb de portemonnee getrokken en Farfan voor 25 miljoen gehaald . Koeman wilde eigenlijk niet, maar de voorzitter van PSV vond het bod te mooi om te laten schieten.

Nu zullen Farfan en Babel mijn rechterflank moeten bezetten, ben benieuwd.

En oh ja, Sneijder is out voor 3 maanden . Flinke aderlating op het middenveld dus. Waar ik Boutahar oorspronkelijk als backup voor Wesley haalde, moet hij nu al aan de bak. Hij doet het nog twijfelachtig, dus speel ik nu ook vaak met Vertonghen als opkomende aanvallende middenvelder, en Maduro en Davids als controlerende middenvelders. Ook Schaars gehaald en heb Gabri nog achter de hand natuurlijk. M'n middenveld is wat dat betreft redelijk bezet.
pi_43781706
amauri is een goede spits... :S Boularouz is erg met blesures zeg.. hij is bij mij vaker gebleseerd dan hij speelt,hij was eerst 7-8 maanden out
pi_43781927
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:07 schreef Martin_Jager het volgende:
Okee bedankt, dan kan ik dus wel gewoon wedstrijden spelen met normale spelers.
Zit nu in de voorbereiding op seizoen 3 en dit is mijn selectie geworden:

---

Gaat best lekker en ik kan voldoende kiezen zo. En blessures kunnen aardig opgevangen worden door de jeugd of een speler terugroepen van uitleen.
heb je De Guzman verkocht? ik kon hem in seizoen 4 of 5 verkopen voor 30 miljoen, maar ik heb em lekker gehouden

ik had voor dit seizoen geen sterspeler gekocht, nu heeft de voorzitter eerst mancienne gehaald waar ik erg blij mee ben. maar ook Diego Tardelli en daar ben ik minder blij mee aangezien ik al genoeg talentvolle spitzen heb, stuk of 7 a 8 waarvan ik de helft heb uitgeleend
ik heb trouwens wel echt veel spelers uit brazilië
  woensdag 22 november 2006 @ 14:40:43 #120
125053 stefmans
pi_43781934
Iemand ervaring met Stoich die speler van Chelsea is pas 17 jaar meen ik.
pi_43786374
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:40 schreef CittaR het volgende:

[..]

heb je De Guzman verkocht? ik kon hem in seizoen 4 of 5 verkopen voor 30 miljoen, maar ik heb em lekker gehouden

ik had voor dit seizoen geen sterspeler gekocht, nu heeft de voorzitter eerst mancienne gehaald waar ik erg blij mee ben. maar ook Diego Tardelli en daar ben ik minder blij mee aangezien ik al genoeg talentvolle spitzen heb, stuk of 7 a 8 waarvan ik de helft heb uitgeleend
ik heb trouwens wel echt veel spelers uit brazilië
Ja, de Guzman voor 16 Milljoen verkocht aan Real Madrid. Hij was wel goed, maar niet zo waanzinnig om te houden. Castelen en Vinken speelden eigenlijk maar heel iets minder. Maar aangezien ik met die laatste twee toch niet zo tevreden ben als vervanger voor de Guzman heb ik ze maar verkocht en Beasley en Rosales voor niets aangetrokken. Nu blijkt Beasley op links beter te zijn, maar goed, ik heb ook Biseswar, Mokoena en Hofs nog voor rechts. En Biseswar speelt eigenlijk overal wel goed!
pi_43787898
er martin.. guzman was toen nog niet zo goed.. maar later is hij echt wel goed
pi_43790155
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:35 schreef Martin_Jager het volgende:

[..]

Ja, de Guzman voor 16 Milljoen verkocht aan Real Madrid. Hij was wel goed, maar niet zo waanzinnig om te houden. Castelen en Vinken speelden eigenlijk maar heel iets minder. Maar aangezien ik met die laatste twee toch niet zo tevreden ben als vervanger voor de Guzman heb ik ze maar verkocht en Beasley en Rosales voor niets aangetrokken. Nu blijkt Beasley op links beter te zijn, maar goed, ik heb ook Biseswar, Mokoena en Hofs nog voor rechts. En Biseswar speelt eigenlijk overal wel goed!
16 miljoen was dan wel een koopje...

ik vind biseswar maar helemaal nix, maar niemand wil em van me hebben en hij is te duur om te laten gaan...
pi_43790909
Jammer dat er geen politieke voorkeuren in de profielen staan, ik wil een volledig socialistisch team...

Het dunkt me dat ik enkele verbeten rechtse nationalisten in mijn selectie heb , een speler uit Nigeria voelt zich niet thuis
pi_43790910
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:17 schreef CittaR het volgende:

[..]

16 miljoen was dan wel een koopje...

ik vind biseswar maar helemaal nix, maar niemand wil em van me hebben en hij is te duur om te laten gaan...
Ik zou 'm als PSV zijnde maar wat graag aantrekken. Hij gaat bij mijn game speler van 't seizoen worden, of in ieder geval talent van 't seizoen. Als Defour van mij dat niet wordt dan

De Guzman en Biseswar, toppers voor in de toekomst zeker weten
pi_43796129
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:26 schreef CittaR het volgende:

[..]

... hints e.d. ......
zo kan het natuurlijk ook thnx
pi_43801698
3 wedstrijden voor 't einde kampioen van de Eredivisie geworden met PSV. Moest uit tegen Groningen en liet geen spaan heel van ze, uitslag 8-0 met grote man Kerlon 5x trefzeker.

Waar ik ontzettend van baal is dat Eddie Johnson z'n scorend vermogen (tijdelijk) kwijt is na 'n blessure van 2 maanden. Hij was goed op weg en staat nog steeds bovenaan in 't klassement, maar staat op 't moment alweer 5 wedstrijden droog en raakt ongeveer elke bal verkeerd Ik blijf 'm maar vertrouwen geven, hopelijk vallen ze er op 'n gegeven moment weer in.
  woensdag 22 november 2006 @ 22:14:21 #128
125053 stefmans
pi_43801817
Wat trouwens te irritant is dat als je het 2de seizoen in gaat en je hebt dezelfde opstelling en nagenoeg dezelfde spelers dat je dan ineens niets meer kan winnen!
pi_43803289
quote:
Op woensdag 22 november 2006 22:14 schreef stefmans het volgende:
Wat trouwens te irritant is dat als je het 2de seizoen in gaat en je hebt dezelfde opstelling en nagenoeg dezelfde spelers dat je dan ineens niets meer kan winnen!
ROFL. Dat heb ik nou ook. Vorig jaar dik kampioen, nu sta ik focking 7e.
pi_43807095
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:41 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik zou 'm als PSV zijnde maar wat graag aantrekken. Hij gaat bij mijn game speler van 't seizoen worden, of in ieder geval talent van 't seizoen. Als Defour van mij dat niet wordt dan

De Guzman en Biseswar, toppers voor in de toekomst zeker weten
heb je PSV een beetje draaiend? Het lukt mij op de een of andere manier maar niet om PSV draaiend te krijgen.. Of mn start is gigantisch kut, of na een periode van 5 a 6 wedstrijden presteer ik ineens helemaal niks meer.. Welk systeem speel je?
  donderdag 23 november 2006 @ 08:26:03 #131
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_43811387
quote:
Wat in principe logisch is want je bent een heel seizoen gescout dus ze weten hoe ze je aan moeten pakken.
pi_43816698
quote:
Ze kennen dan je formatie en je bent een beter team, daar worden dan de opstellingen op aangepast. Het beste wat je kan doen is dan een andere tactiek toe te passen om dit weer tegen te gaan.
pi_43818703
Auch....

donderdag 23 november 2006 @ 13:48:32 #134
71333 BUG80
Stop making sense
pi_43818757
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:47 schreef martjin het volgende:
Auch....

[afbeelding]
Huh, dat kan toch helemaal niet in werkelijkheid?

Succes in elk geval
pi_43821336
Tuurlijk kan dat wel, als frankrijk en duitsland 2e worden in de pool en nederland en tsjechie 1ste.
Dacht ik
  donderdag 23 november 2006 @ 15:53:30 #136
125053 stefmans
pi_43822746
quote:
Op donderdag 23 november 2006 08:26 schreef Keltie het volgende:

[..]

Wat in principe logisch is want je bent een heel seizoen gescout dus ze weten hoe ze je aan moeten pakken.

Als andere dan ook zouden verliezen met dezelfde tacktiek maar dat is dus helemaal niet
pi_43822809
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:12 schreef Leonos het volgende:
Tuurlijk kan dat wel, als frankrijk en duitsland 2e worden in de pool en nederland en tsjechie 1ste.
Dacht ik
Nee, want de poules op eindrondes worden altijd bepaald op basis van resultaten de laatste jaren, en dan in 4 potten.

Meestal zitten de sterke landen dan in de eerste 2 potten.
pi_43823266
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:55 schreef AminBen het volgende:

[..]

Nee, want de poules op eindrondes worden altijd bepaald op basis van resultaten de laatste jaren, en dan in 4 potten.

Meestal zitten de sterke landen dan in de eerste 2 potten.
Misschien is dit wel in het jaar 2016 ofzo
pi_43823719
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zou kunnen, op het EK 2004 zat Nederland al in pot 3...

Tsjechie gewoon zwaar teruggevallen daar
pi_43824338
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

2008

anyways
Nederland heeft ook geen "echte stats", alleen maar van die wnb namen als Koen de Leeuw in de spits enzo, van die computergemaakte namen. Hoe kan dat?
  donderdag 23 november 2006 @ 16:46:41 #141
125053 stefmans
pi_43824401
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:44 schreef martjin het volgende:

[..]

2008

anyways
Nederland heeft ook geen "echte stats", alleen maar van die wnb namen als Koen de Leeuw in de spits enzo, van die computergemaakte namen. Hoe kan dat?
Je moet Fake Inc verwijderen dan heb je de gewone namen
pi_43824493
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:46 schreef stefmans het volgende:

[..]

Je moet Fake Inc verwijderen dan heb je de gewone namen
Beter dat fake lnc, jammer dat ie niet op savegames werkt.

Dit vind ik trouwens flink minder, als ik op een spelertje met een waarde van 2 miljoen bied ofzo, willen die clubs echt 10 miljoen en 50% doorverkoop. Maar als ze informeren naar een speler van mij. In dit geval Mokoena die 4 miljoen waard is.Dan zeg ik voor 5 miljoen mag je hem meenemen (nog weinig). Maar dan hoeven ze hem opeens niet meer. Gierig kutspel.
pi_43824711
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:50 schreef martjin het volgende:

[..]
Gierig kutspel.
pi_43826173
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:50 schreef martjin het volgende:

[..]

Beter dat fake lnc, jammer dat ie niet op savegames werkt.

Dit vind ik trouwens flink minder, als ik op een spelertje met een waarde van 2 miljoen bied ofzo, willen die clubs echt 10 miljoen en 50% doorverkoop. Maar als ze informeren naar een speler van mij. In dit geval Mokoena die 4 miljoen waard is.Dan zeg ik voor 5 miljoen mag je hem meenemen (nog weinig). Maar dan hoeven ze hem opeens niet meer. Gierig kutspel.
Ook vaak last van maar Mokoena moet je ook niet verkopen!!.. die is na 2 seizoenen de beste int spel op rechts of achter de spitsen!
pi_43826340
Hebben jullie dat ook dat je weken intensief speelt en vervolgens opeens helemaal op het spel uitgekeken bent?
Ik maak het nu mee. En dat heb ik bij die vorige edities meerdere malen meegemaakt.

Aparte verschijning.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_43826367
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:53 schreef SoA-Holic het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je weken intensief speelt en vervolgens opeens helemaal op het spel uitgekeken bent?
Ik maak het nu mee. En dat heb ik bij die vorige edities meerdere malen meegemaakt.

Aparte verschijning.
Ja dat heb ik nu dussz.. heb nog meer zin om met skool bzig te gaan
pi_43827348
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:19 schreef MrMoon het volgende:

[..]

heb je PSV een beetje draaiend? Het lukt mij op de een of andere manier maar niet om PSV draaiend te krijgen.. Of mn start is gigantisch kut, of na een periode van 5 a 6 wedstrijden presteer ik ineens helemaal niks meer.. Welk systeem speel je?
In 't 2e seizoen ben ik in de Eredivisie ongeveer ongeslagen en werd m'n team elke wedstrijd beter lijkt me. Ik speel de 4-4-2 normaal standaard tactiek zonder echte aanpassingen. Meestal links- of rechtshalf met 'n klein pijltje naar voren.

Ben nu tegen Arsenal aan 't spelen, maar ik denk dat ik er in de kwartfinale CL uitlig tegen ze. Thuis 1-1 en nu nog 0-0 met rood voor Henry.
  donderdag 23 november 2006 @ 18:49:39 #148
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_43827841
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:53 schreef SoA-Holic het volgende:

Aparte verschijning.
dat heb ik na ongeveer 4 seizoenen dus ook altijd.. zit nog in me 2e dus nog ff doorspelen ..

Ik denk dat t ook veel leuker is als je beperkt tot 3/4 uur per week spelen.. Ik vind t maar niks om elke week een seizoen doorheen te jagen
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_43827928
haha, ik zit al in seizoen '12/'13...

ik vind het juist steeds leuker worden omdat je steeds meer dingen gaat begrijpen. mijn feijenoord is nu echt erg goed. CL groepsfase door met 5x winst 1x gelijk, ongeveer 15 doelpunten voor en 1 tegen (in de poule met lazio, deportivo en galatasaray). helaas heb ik nu barca geloot....
pi_43828403
Ik kom gvd niet eens in 2008
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')