Robben 19 miljoen euro.quote:Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa Kone en Farfan zullen denk ik zo'n 12-13 miljoen opleveren. Nederlandse clubs krijgen nu eenmaal geen 25 miljoen voor spelers, zo dom zijn ze in het buitenland niet.
Cocu is trouwens wel echt over zijn top heen![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar PyTh, voor 45 miljoen koop je geen nieuwe Farfan, Gomes en Kone in een keer, plus een bekwame opvolger van Cocu en een 80% gelijkwaardige vervanger van Alex.
Er zullen eerst nog een Kralj, een Ten Rouwelaar, een Marcelinho, een Robert, een Reiziger, een Ball, een Lamey, een Kluivert, een Vayrinnen (die verre van slaagt) komen, voordat PSV, ondanks een aardige scouting, weer eens de jackpot raakt.
1 miljoen; da's zeker op te brengen om wat meer breedte voorin te krijgen.quote:Op maandag 13 november 2006 13:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik geloof nog eerder dat AZ Schaars aan PSV verkoopt dan feyenoord De Guzman aan PSV.
Verder nog dit nieuwtje:
[..]
[..]
worshippy.gifquote:Op maandag 13 november 2006 14:03 schreef dndiek het volgende:
Deze reeks dus:
zo 12-11 Ajax PSV 0 - 1
do 9-11 Vitesse PSV 0 - 4
za 4-11 PSV NAC Breda 3 - 0
di 31-10 PSV Galatasaray 2 - 0
za 28-10 RKC Waalwijk PSV 0 - 3
wo 25-10 PSV Sparta Rotterdam 7 - 0
zo 22-10 AZ PSV 1 - 3
wo 18-10 Galatasaray PSV 1 - 2
zo 15-10 PSV Roda JC 4 - 1
¤45 miljoen is dan ook een hoop geld, dan zitten er echt wel wat goeie spelers tussen.quote:Op maandag 13 november 2006 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar PyTh, voor 45 miljoen koop je geen nieuwe Farfan, Gomes en Kone in een keer, plus een bekwame opvolger van Cocu en een 80% gelijkwaardige vervanger van Alex.
Er zullen eerst nog een Kralj, een Ten Rouwelaar, een Marcelinho, een Robert, een Reiziger, een Ball, een Lamey, een Kluivert, een Vayrinnen (die verre van slaagt) komen, voordat PSV, ondanks een aardige scouting, weer eens de jackpot raakt.
Tel jij eens bij elkaar op wat PSV betaald heeft voor de door jou genoemde spelers BSquote:Op maandag 13 november 2006 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat probleem hebben we al 3 a 4 jaar aan 1 stuk door kunnen oplossen.quote:
Vertel...quote:Op maandag 13 november 2006 14:04 schreef ruud.nl het volgende:
Is het trouwens nog niemand opgevallen dat de naam van Mika Väyrynen al weet ik hoe lang fout gespeld wordt in de OP?![]()
Inderdaad dat is een heel acceptabel bedrag. Beter dan hem voor dat geld naar Roda te laten gaan en hem daarna voor veel veel geld van hen over te nemenquote:Op maandag 13 november 2006 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1 miljoen; da's zeker op te brengen om wat meer breedte voorin te krijgen.
Totaal niet! Een speler met een zeer goede techniek en inzet. Zou wat mij betreft weleens een basisplaats mogen krijgen.quote:Op maandag 13 november 2006 14:07 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Trouwens, Vayrynen vind ik echt geen miskoop Bliksemschigt!
Laat 'm toch lullen man, BS is gewoon nog steeds een beetje gefrustreerd.quote:Op maandag 13 november 2006 14:07 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Trouwens, Vayrynen vind ik echt geen miskoop Bliksemschigt!
Hopelijk krijgt hij zondag een kansquote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Totaal niet! Een speler met een zeer goede techniek en inzet. Zou wat mij betreft weleens een basisplaats mogen krijgen.
Het is allemaal verspild geld wat een club veel beter had kunnen gebruiken, zeker in de financiele slechte tijden die ze kennen/gekend hebben.quote:Op maandag 13 november 2006 14:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tel jij eens bij elkaar op wat PSV betaald heeft voor de door jou genoemde spelers BS
De scouting van PSV zit gewoon heel erg goed in elkaar, overal en altijd maar weer weet PSV weer goede opvolgers te vinden voor spelers die vertrekken.
Ja, dat doe ik. Volgens mij ook nooit ontkend. Zijn er meer dan genoeg geweest. Mag ik dan wel kritiek leveren? Mooi. Altijd zo'n mooi kutargument van PSV'ers. Lever je kritiek is het gelijk "Ja maar, jullie dit. Ja maar, jullie dat."quote:En ik vind het wel grappig dat jij als ajacied over miskopen begint, kijk eerst naar je eigen cluppie en wijs dan naar anderen
quote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Laat 'm toch lullen man, BS is gewoon nog steeds een beetje gefrustreerd.
Zegt toch genoeg dat hij met zo'n naam op de proppen komt alszijnde een miskoop![]()
Nu niet meerquote:
Deze quote snap ik niet helemaal, wat bedoel je met verspild geld enzo???quote:Op maandag 13 november 2006 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is allemaal verspild geld wat een club veel beter had kunnen gebruiken, zeker in de financiele slechte tijden die ze kennen/gekend hebben.
Jawel hoor, je mag absoluut wel kritiek geven maar ik vind het een beetje grappig dat je kritiek levert op iets waar je eigen club jarenlang in heeft gegrossiert, miskopenquote:Ja, dat doe ik. Volgens mij ook nooit ontkend. Zijn er meer dan genoeg geweest. Mag ik dan wel kritiek leveren? Mooi. Altijd zo'n mooi kutargument van PSV'ers. Lever je kritiek is het gelijk "Ja maar, jullie dit. Ja maar, jullie dat."
Ik vind dat hij zich dit jaar uitstekend invaller aan het manifisteren is en ik weet zeker dat als hij zo door blijft gaan hij in de basis terecht zal komen.quote:Op maandag 13 november 2006 14:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..].
Jij vindt hem geslaagd bij PSV waarin hij in 1,5 of 2,5 jaar nog steeds geen basisplaats heeft verdiend en nog steeds weg wil?
Hij is in het begin geblesseerd geweest en toen hij terug kwam stond er een sterk elftal en waren we al halverwege.quote:Op maandag 13 november 2006 14:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..].
Jij vindt hem geslaagd bij PSV waarin hij in 1,5 of 2,5 jaar nog steeds geen basisplaats heeft verdiend en nog steeds weg wil?
Of Culina ...quote:Op maandag 13 november 2006 14:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind dat hij zich dit jaar uitstekend invaller aan het manifisteren is en ik weet zeker dat als hij zo door blijft gaan hij in de basis terecht zal komen.
Zaterdag tegen Excelsior zal hij in ieder geval de plaats van Mendez innemen in de basis.
maarja tegen Liverpool mag je verliezenquote:Op maandag 13 november 2006 14:20 schreef mcyodogg het volgende:
Grote kans dat deze reeks nog maar 1 wedstrijdje duurt. Aan de andere kant, zo sterk is Liverpool niet dit seizoen. Die zijn te verslaan op Anfield.
Heb Liverpool gisteren tegen Arsenal nog aan het werk gezien en ik ben niet echt onder de indruk.quote:Op maandag 13 november 2006 14:20 schreef mcyodogg het volgende:
Grote kans dat deze reeks nog maar 1 wedstrijdje duurt. Aan de andere kant, zo sterk is Liverpool niet dit seizoen. Die zijn te verslaan op Anfield.
Zou wel een stunt zijn om daar te winnenquote:Op maandag 13 november 2006 14:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb Liverpool gisteren tegen Arsenal nog aan het werk gezien en ik ben niet echt onder de indruk.
PSV hoeft op Anfield Road echt niet te verliezen.
Ach als we daar maar niet verliezen dan is het goed.quote:Op maandag 13 november 2006 14:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn om daar te winnen.
1-1 is voldoendequote:Op maandag 13 november 2006 15:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach als we daar maar niet verliezen dan is het goed.
Kunnen we thuis tegen Bordeaux de groepswinst veilig stellen![]()
Heb er in ieder geval zin in volgende week, Woensdagochtend heen, om 09.00 vliegen, Donderdag laat in de middag weer terug rond 16.00.
PSV neemt tussen de 2500 en 3000 supporters mee in ieder geval![]()
Het zou te mooi zijn om waar te zijnquote:Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef PyTh het volgende:
Winnen of met minimaal 1-1 gelijk spelen is naar alle waarschijnlijkheid gewoon genoeg voor de groepswinst
Met 0-0 zul je Bordeaux thuis flink moeten oprollen met 3 of 4-0, wil je redelijk zeker zijn. Denk niet dat PSV daar zin in heeft.quote:Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef PyTh het volgende:
Winnen of met minimaal 1-1 gelijk spelen is naar alle waarschijnlijkheid gewoon genoeg voor de groepswinst
die Gerrard uit vorm prikte in Eindhoven ook bijna een wonderbaarlijke bal erinquote:Op maandag 13 november 2006 15:55 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Liverpool verliest met 3-0 van Arse... Gerrard is al maanden uit vorm schijnt, Bellamy kan laatste tijd ook geen potten breken, en Kuyt scoort ook al niet echt aan de lopende band.
Daarnaast is Sissoko nu lang geblesseerd en beginnen de fans nu te morren over het roulatie systeem van Benitez.
DUS... PSV moet dat gewoon gaan winnen, lijkt me duidelijk![]()
PSV
![]()
Nee.quote:Op maandag 13 november 2006 16:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Met 0-0 zul je Bordeaux thuis flink moeten oprollen met 3 of 4-0, wil je redelijk zeker zijn. Denk niet dat PSV daar zin in heeft.
Bijna is niet helemaal. En Gerrard is nu al langer dan toen uit vorm, dus heeft ie nog minder zelfvertrouwen. (of hij is er nog meer op gebrand goed te spelen.) Maar een gelijkspel zou aardig zijn, en dan het liefst meer dan 1-1.quote:Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die Gerrard uit vorm prikte in Eindhoven ook bijna een wonderbaarlijke bal erin
Bijna........quote:Op maandag 13 november 2006 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die Gerrard uit vorm prikte in Eindhoven ook bijna een wonderbaarlijke bal erin
quote:Op maandag 13 november 2006 16:42 schreef appelsientje het volgende:
PSV
We zijn lekker bezig de laatste tijd 3 jaar
Ja, dat ontken ik ook helemaal niet. Had het over een 0-0 scenario in Liverpoolquote:Op maandag 13 november 2006 16:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee.
Als PSV 1-1 bij Liverpool speelt heeft het een uitgescoord doelpunt, wat volgens mij dubbel telt als ze gaan kijken naar het onderlinge resultaat (wat boven doelsaldo telt) bij een gelijke stand tussen PSV en Liverpool
Ok, vond het verwarrend omdat je mij quote zeg maarquote:Op maandag 13 november 2006 16:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, dat ontken ik ook helemaal niet. Had het over een 0-0 scenario in Liverpool
Dat bedoel ik maarquote:Op maandag 13 november 2006 16:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bijna........
PSV stond ook bijna in de finale van de CL......
ajax speelde gisteren bijna gelijk tegen PSV......
Zo ken ik er nog wel een paar
0-0 wordt t ws ja. grote kansquote:Op maandag 13 november 2006 16:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, dat ontken ik ook helemaal niet. Had het over een 0-0 scenario in Liverpool
Ik weet dat het eigenlijk nergens op slaat maar voordat die klote uitkaart ingevoerd werd zat het uitvak bijna altijd vol.quote:Op maandag 13 november 2006 17:26 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Verder gefeleciteerd met de overwinning, jammer dat jullie altijd met zo'n klein groepje je club achterna reist...
Een analist die Huntelaar, 'the Hunter' noemtquote:Op maandag 13 november 2006 17:26 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.rtvnh.nl/programmas/programma/uitzending.asp?showid=9
Na minuut 26.20, prachtige beelden en woorden...
Verder gefeleciteerd met de overwinning, jammer dat jullie altijd met zo'n klein groepje je club achterna reist...
Terecht was hij niet, de zege, dat weten jullie zelf ook. Maar ook een gestolen overwinning telt. Met een punt voorsprong is er echter nog niets gespeeld. Wel spannend nu.
Pyth daar heb je helemaal gelijk in, Liverpool zou zomaar kunnen verliezen van Galatasaray. Wanneer PSV "gewoon" wint thuis tegen Bordeaux, dan mogen ze best gelijk spelen tegen de Reds....quote:Op maandag 13 november 2006 16:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ok, vond het verwarrend omdat je mij quote zeg maar
Liverpool moet nog uit bij Galatasaray die nog in de race zijn om UEFA Cup te halen, ook geen gegarandeerde overwinning voor Liverpool natuurlijk.
Bovendien is een middenveld met Vogel en Simons wel erg defensief ingesteld!quote:Op maandag 13 november 2006 19:19 schreef Neoktheone het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Vogel alleen leuk voor de breedte. Simons doet het beter en Vogel is niet goed genoeg voor de positie van Cocu...
Dat pippi langkous liedje word écht gezongen??quote:Op maandag 13 november 2006 18:28 schreef StrikerZeljko het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1KWqNzPRYNw
quote:Op maandag 13 november 2006 19:25 schreef WooZ het volgende:
vanavond ten cate bij voetbal insite, ben benieuwd met wat voor smoesjes ie nou weer komt...
'dat was geen goal, dat was geluk'
Ach wie maakt er tegenwoordig nog een origineel nieuw liedje?quote:Op maandag 13 november 2006 19:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat pippi langkous liedje word écht gezongen??![]()
![]()
![]()
![]()
En het "Joden lopen altijd weg" is een Feyenoord liedje..
sowieso zou hij dan volgend jaar de plek van Alex over kunnen nemen!quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:01 schreef LuNaTiC het volgende:
Inderdaad ja. Hoe Da Costa zich naar mijn mening nog zo verbetert, toch blijft de spoeling achter wat dun.
In de ideale situatie zou ik nog gewoon een ijzersterke linksback willen zodat Salcido toch weer naar het centrum kan, waar ie toch NOG beter uit de verf komt (niet dati e het als linksback slecht doet, dat ook weer niet..)
quote:PSV richt zich op Leonardo
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, dinsdag
PSV richt zich voor versterking in de winterstop op NACaanvaller Leonardo, nu eerste keus Eduardo da Silva van Dynamo Zagreb onhaalbaar is.
De transfersom voor de Kroatische international van Braziliaanse komaf gaat het financiële budget van PSV voor een tussentijdse versterking te boven. Leonardo, die een vaste transfersom van 750.000 euro in zijn contract heeft, is daarentegen wel betaalbaar voor PSV en kan na de winterstop in tegenstelling tot Eduardo wel in de Champions League spelen
Interesse van ajax, de Spurs en PSV.quote:
10 miljoen Euro.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou me eerder afvragen hoe duur die da Silva wel niet moet zijn dat er geen geld voor is.
Kluivert is geen aankoop, hij is namelijk transfervrij overgekomen van Valencia.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zou na Kluivert waarschijnlijk de 2e miskoop van Koeman worden...
Nee, dat werd gespeculeerd, maar dat bleek niet waar te zijn. Hij heeft een 'normaal' jaarcontract.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:17 schreef Ruudt het volgende:
En hij heeft een prestatiecontract toch?
"Versterking" dan...quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kluivert is geen aankoop, hij is namelijk transfervrij overgekomen van Valencia.
Dan zou ik graag jouw verwachtingen over Leonardo horen als hij bij PSV zou tekenen. Ik verwacht een rol in de marge voor hem, bankzitter met af en toe een basisplaats en een invalbeurt.quote:En het negativisme druipt er trouwens weer van af![]()
Ik denk zelfs dat Leonardo zijn minder belangrijke rol niet op prijs zal stellen en boos zal vertrekken na een jaartje...quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dan zou ik graag jouw verwachtingen over Leonardo horen als hij bij PSV zou tekenen. Ik verwacht een rol in de marge voor hem, bankzitter met af en toe een basisplaats en een invalbeurt.
Die zal aan het einde van dit seizoen echt wel haalbaar zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer dat da Silva niet haalbaar is.
Dat manneke voetbalt toch nog steeds ergens bij een club op de Balkan? Niet normaal dat zulke clubjes van die bedragen vragen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die zal aan het einde van dit seizoen echt wel haalbaar zijn.
Maar waarom in de winterstop 8-10 miljoen euro betalen voor een spits die je niet in de CL in kunt zetten?
mwah; een club als Heerenveen vangt ook enorm voor Huntelaar en Samarasquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat manneke voetbalt toch nog steeds ergens bij een club op de Balkan? Niet normaal dat zulke clubjes van die bedragen vragen.![]()
Wat is er destijds voor Kezman betaald?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat manneke voetbalt toch nog steeds ergens bij een club op de Balkan? Niet normaal dat zulke clubjes van die bedragen vragen.![]()
een vergelijkbaar bedrag.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:49 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wat is er destijds voor Kezman betaald?
Nee, dat kregen ze geloof ik van Chelsea. PSV betaalde 14 miljoen volgens transfermarkt.dequote:Op dinsdag 14 november 2006 13:53 schreef the_legend_killer het volgende:
9 miljoen geloof ik toch ?
En terwijl ie bij PSV z'n beste periode had, is ie daarna alleen maar meer waard gewordenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:02 schreef rubbereend het volgende:
ja er is ongeveer 10 miljoen euro betaald en 8 terug gevangen.
nouja hij had nog maar een eenjarig contract; je mag allang blij zijn dat Chelsea hem wilde hebben! Want die betalen altijd goedquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En terwijl ie bij PSV z'n beste periode had, is ie daarna alleen maar meer waard geworden![]()
Idd, voor een spits met nog maar 1 jaar op zijn contract heeft Chelsea de hoofdprijs betaalt. Ik was er iig zeer blij mee toen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja hij had nog maar een eenjarig contract; je mag allang blij zijn dat Chelsea hem wilde hebben! Want die betalen altijd goed
De afgelopen 5 jaar (01-02 t/m heden):quote:
PSV: 805 winstpunten
ajax: 732 winstpunten
PSV: 897 doelpunten voor
ajax: 732 doelpunten voor
PSV: 301 doelpunten tegen
ajax: 367 doelpunten tegen
quote:PSV: 428 winstpunten
ajax: 403 winstpunten
PSV: 447 doelpunten voor
ajax: 417 doelpunten voor
PSV: 129 doelpunten tegen
ajax: 179 doelpunten tegen
Wow.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:25 schreef PyTh het volgende:
Kwam het onderstaande tegen op PSV netwerk:
De afgelopen 10 jaar (96-97 t/m heden):
[..]
De afgelopen 5 jaar (01-02 t/m heden):
[..]
Valt wel mee toch?quote:
Had het ook erger verwacht met een paar van die rampjaren bij Ajax de afgelopen 10 jaar.quote:
Mooie cijfers!quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
[..]
Tegen excelsior kan en mag datquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:27 schreef rubbereend het volgende:
Niet ineens het hele middenveld vervangen!
Nooit de tegenstander onderschattenquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tegen excelsior kan en mag dat![]()
Algehele historie is waar het om gaatquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
[..]
daar staan we nog maar 141 punten achter; valt me nog alles mee eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Algehele historie is waar het om gaat.
Ooit op een dag zijn we niet alleen supporter meer van de mooiste club, maar ook van de meest succesvolle club van Nederland.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar staan we nog maar 141 punten achter; valt me nog alles mee eerlijk gezegd
sinds de eeuwisseling zijn we al 44 punten ingelopenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ooit op een dag zijn we niet alleen supporter meer van de mooiste club, maar ook van de meest succesvolle club van Nederland.![]()
quote:Eduardo blijkt te duur voor PSV
De Telegraaf meldt dat een transfer van Eduardo da Silva van Dinamo Zagreb niet haalbaar is gebleken voor PSV. Hij zou ook in de winterstop te duur zijn. PSV zou zich daarom nu richten op de komst van Leonardo.
Duurt nog ongeveer wel 15 jaar dan, minimaalquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar staan we nog maar 141 punten achter; valt me nog alles mee eerlijk gezegd
Zal Patrick Ogunsoto dan niet de volgende op de lijst worden?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:02 schreef JustJunior het volgende:
Heeft iemand mijn TVP zitten verwijderen of wordt ik gek?
Transfer van Eduardo da Silva lijkt van de baan. Ik mag hopen dat PSV die nare Leonardo niet haalt. Leuke voetballer, maar het is echt een jankzak.
[..]
Wanneer komt PSV in je sig?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
De 25e naar PSV - Utrecht, Lol
Niet zeuren. We kopen een speler voor weinig en verkopen 'm duurder. Als ge geluk hebt voor HEEL wat duurder. We zijn namelijk wat beter in dat soort dingen dan ajax of Fijenoord.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:17 schreef JustJunior het volgende:
Leonardo wil ik in elk geval niet in Eindhoven zien
Welk vak of zit je op de perstribune?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
De 25e naar PSV - Utrecht, Lol
Duurder verkopen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:37 schreef __________ het volgende:
[..]
Niet zeuren. We kopen een speler voor weinig en verkopen 'm duurder. Als ge geluk hebt voor HEEL wat duurder. We zijn namelijk wat beter in dat soort dingen dan ajax of Fijenoord.
West, KK of LLquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk vak of zit je op de perstribune?
Okee, best wel goede plaatsen daar over het algemeenquote:
Ik zit aan de andere kant van het uitvakquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, best wel goede plaatsen daar over het algemeen
je ziet een speler die laten we een willekeurig getal noemen 750K kost vanwege een clausule. Je denkt bij jezelf, hey ... Als wij 'm even hebben genereet de naam PSV erbij al 2 miljoen extra plus nog eens dat we 'm wat opwaarderen door 'm mee te laten spelen in niet echt belangrijke wedstrijden en je hebt zo 2 miljoen ofzo met zo'n figuur.quote:
Ik ga eerst die dag naar Utrecht voor FIFA toernooi met die maat uit eindhoven die hier ook op het forum zitquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, best wel goede plaatsen daar over het algemeen
quote:
ik geloof niet dat je daar vanuit dit topic veel kritiek op mag hebbenquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:44 schreef __________ het volgende:
Oh sorry, vorig jaar hadden jullie een kleine winst doordat jullie heel veel speler verkochtten. (in jullie geval vluchtten)
Bedoelde gewoon je term duurder verkopen, snap wel wat je er mee bedoeld.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:39 schreef __________ het volgende:
[..]
je ziet een speler die laten we een willekeurig getal noemen 750K kost vanwege een clausule. Je denkt bij jezelf, hey ... Als wij 'm even hebben genereet de naam PSV erbij al 2 miljoen extra plus nog eens dat we 'm wat opwaarderen door 'm mee te laten spelen in niet echt belangrijke wedstrijden en je hebt zo 2 miljoen ofzo met zo'n figuur.
Er zijn bedrijven die het met minder moeten doen per jaar. ajax bv. Die lijden verlies.Al jaren.
quote:PSV is de ware kampioen
Datum: 15-nov 00:38
De wekelijkse opinie over actuele zaken binnen de sportwereld.
Een mens blijft zich verbazen in de wondere wereld die voetbal heet. Vorige week gaf Wesley Sneijder in dit blad een interview, waarin hij open en eerlijk en kritisch over zichzelf sprak. Sneijder gaf aan geleerd te hebben van zijn fouten. Hij was volwassener geworden, rustiger ook.
Mooi interview, was de algemene reactie.
Een dag eerder gaf Clarence Seedorf in Voetbal Insite een interview, waarin hij open en eerlijk en kritisch over zichzelf sprak. Seedorf gaf aan geleerd te hebben van zijn fouten. Hij was volwassener geworden, rustiger ook.
Een charmeoffensief, was de algemene reactie.
Ach ja, het meten met twee maten is van alle tijden en kent vele varianten. Het levende bewijs is bondscoach Marco van Basten. Zijn onevenredig kritische beoordelingen van Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooy hebben hem twee meer dan bruikbare internationals gekost.
De frustraties van Van Bommel en Van Nistelrooy, hun gevoelens van onderwaardering, zijn niet onbekend bij de club waar ze groot groeiden, PSV. De laatste weken kwamen dergelijke sentimenten weer enkele malen bovendrijven. Onder meer veldheer Cocu en trainer Koeman spraken hun verbazing uit over de wijze waarop de klinkende resultaten van PSV beschouwd worden. Te vaak is de aandacht gefocust op de zakelijke manier van spelen, te regelmatig weerklinken de lofzangen louter in Amsterdam en Alkmaar, daar komt het in hun ogen op neer. En daar zit wat in.
Eigenlijk is PSV de topclub die Ajax al jaren wil zijn. Ver verwijderd van alle onrust die de Amsterdamse club jarenlang omringde, werd bij PSV het fundament gestort waarop de Eindhovenaren de successen tot grote hoogten opstapelen. De grote genius was voormalig voorzitter Harry van Raaij, de spindokter Guus Hiddink en de award voor beste bijrol ging naar de scouts van de afdeling Latijns-Amerika. Er was visie, kwaliteit, rust, kortom: alles waar het bij Ajax aan ontbrak.
In Amsterdam zijn ze sinds de aanstelling van technisch directeur Martin van Geel en trainer Henk ten Cate eindelijk aan een inhaalslag begonnen, maar de achterstand is nog steeds groot. PSV is de wisselvalligheid allang voorbij en presenteerde zich jongstleden zondag in de Arena als de ware kampioen. Ajax mocht een optisch veldoverwicht koesteren, intussen wekte de heersende landskampioen geen moment de indruk in paniek te raken. Sterker, de neutrale kijker twijfelde er niet aan dat PSV de topper efficiënt en koelbloedig zou gaan beslissen. Zo gaat dat al jaren, in het gros van hun onderlinge krachtmetingen. Meestal met ruimere cijfers zelfs.
Het knappe aan de voortdurende prestatiereeks van PSV, is dat die ondanks het vertrek van een flink contingent belangrijke spelers nauwelijks is onderbroken. In 2004 verkaste met Robben, Kezman en Rommedahl de complete voorhoede. In het seizoen dat volgde werd PSV kampioen. Een jaar later vertrok zo’n beetje het hele middenveld naar Europese topclubs, maar ondanks de afwezigheid van Park, Van Bommel en Vogel werd de titel geprolongeerd. En voor aanvang van het huidige seizoen leek het late vertrek van Ooijer en Vennegoor of Hesselink zich te gaan wreken. En wederom: geen centje pijn. De nieuwe helden heten Da Costa, Salcido en Mendéz, de zelf gekweekte jongelingen Afellay, Aissati en Beerens ontwikkelen zich sterk, Koné is los, Simons bewaakt de balans en Alex, Cocu en Gomes zorgen voor de grote mannenkracht.
Dat er bij de gemiddelde wedstrijd van PSV hooguit drie Nederlanders in het veld staan, daar kraait in Eindhoven geen haan naar. Meewarig luisteren ze naar de verhalen uit Amsterdam, over te ambitieuze beleidsplannen en de zelfverkozen noodzaak om resultaat én fraai voetbal te combineren. Onderwijl herovert PSV de koppositie in de eredivisie, is het nu al verzekerd van de knock-outfase in de Champions League en wordt er aantrekkelijker gespeeld dan vorig seizoen. Precies zoals Ronald Koeman dat voor ogen had.
De sterk in Nederland teruggekeerde trainer stelde zich zondag bescheiden op, na de zege op zijn oude club. ‘Ajax heeft aangetoond dat de verschillen niet zo groot zijn,’ zei Koeman. Dat was aardig van hem. Je zou het bijna een charmeoffensiefje noemen.
prachtig stukjequote:Op donderdag 16 november 2006 10:58 schreef PyTh het volgende:
Wat een stilte wat een stilte...
Volgende week Liverpool, heb er gruwelijk veel zin in![]()
![]()
Nog een leuk artikel uit sportweek
[..]
lijkt me wel ja!quote:Op donderdag 16 november 2006 11:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Internetverbinding doet het nu weer, maar voor hoelang?
Even zwaaien in dit topic dus!
Zaterdag Excelsior, gaan we de reeks van 10x winnen op rij halen? En het record van 7 wedstrijden op rij zonder tegengoal evenaren?
Hij is te duur trouwens...quote:Op donderdag 16 november 2006 11:23 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Die Eduardo die PSV wilde halen heeft gisteren 3x gescoord voor Kroatie tegen Israel zag ik.
Om in de winterstop te halen terwijl hij niet voor PSV in de CL mag uitkomen zeker.quote:
Dan krijgen we dit keer ipv een cartoon van een met planken dicht gespijkerde goal een cartoon met een goal waar een gemetselde muur voor staatquote:
Geweldig verhaalquote:Op donderdag 16 november 2006 10:58 schreef PyTh het volgende:
![]()
[..]
Leuk stukjequote:Op donderdag 16 november 2006 10:58 schreef PyTh het volgende:
![]()
[..]
wij moeten gaan stemmen; dus voor ons wordt het ook lastigquote:Op donderdag 16 november 2006 14:38 schreef ASSpirine het volgende:
Damn, volgende week woensdag moet ik naar een trouw gaan... Dat betekent geen voetbal voor mij
Same here alleen is het voor mij niet de eerste keerquote:Op donderdag 16 november 2006 15:12 schreef mcyodogg het volgende:
Mag ik voor het eerst in m'n leven stemmen voor de Tweede Kamer, zit ik de hele dag in Engeland. Gelukkig bestaan er machtigingen.
Jij gaat 's ochtends met het vliegtuig, toch? Kan je dan niet even op Schiphol(of vanwaar je ook vertrekt) stemmen?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Same here alleen is het voor mij niet de eerste keer
Heb ik helemaal niet aan gedacht maar waarom moeilijk doen als ik m'n vriendin kan machtigen tot het uitbrengen van de stem?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jij gaat 's ochtends met het vliegtuig, toch? Kan je dan niet even op Schiphol(of vanwaar je ook vertrekt) stemmen?
En je kan niet zo maar overal gaan stemmen. Als je in een ander stembureau dan die aangegeven staat op je oproepbiljet wil gaan stemmen moet je dat een aantal weken van tevoren aangeven bij je gemeente. Dat is nu dus al te laat.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef zjroentje het volgende:
Schiphol is toch geen Nederlands grondgebied?
Schiphol ligt toch echt in Nederland hoor, volgens mij verwar jij het met een ambassade van een willekeurig landquote:Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef zjroentje het volgende:
Schiphol is toch geen Nederlands grondgebied?
Als ik die film met Tom Hanks moet geloven, is een vluchthaven neutraal grondgebied. Dan ben je dus nergens...quote:Op donderdag 16 november 2006 16:12 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Schiphol ligt toch echt in Nederland hoor, volgens mij verwar jij het met een ambassade van een willekeurig land
Voorbij de douane is neutraal gebied geloof ik.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:59 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Als ik die film met Tom Hanks moet geloven, is een vluchthaven neutraal grondgebied. Dan ben je dus nergens...
achter de douane jaquote:Op donderdag 16 november 2006 20:59 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Als ik die film met Tom Hanks moet geloven, is een vluchthaven neutraal grondgebied. Dan ben je dus nergens...
quote:Volgens de Engelse krant Daily Express bereid Fulham manager Chris Coleman een bod voor op Mika Vayrynen. De Fin zelf liet eerder al weten in de winterstop te hopen op een transfer omdat hij nog weinig kansen ziet op een basisplaats. Ronald Koeman wil hem echter niet meer laten gaan.
interview met Kluivert in het ADquote:Volgens het Algemeen Dagblad sprak PSV gisteren uitgebreid met Leonardo. Tot 1 januari mogen er overigens geen salarisonderhandelingen plaats hebben. Pas zes maanden voordat het contract van Leonardo afloopt mogen clubs hem een aanbieding doen. Stan Valckx: "Of we hem al in de winterstop willen halen, weet ik niet. Aan het einde van dit seizoen is Leonardo transfervrij. En wij zitten nog altijd in een situatie dat we goed met ons geld moeten omgaan."
quote:Chinese tweeling aangekomen in Eindhoven
Xiang en Ji Sun zijn donderdagavond in Eindhoven aangekomen. Een delegatie van PSV, onder wie manager Voetbalzaken Stan Valckx, bezocht het hotel van de Chinese tweeling voor een kort gesprek.
© John Claessens - De Chinese tweeling is aangekomen in Eindhoven.
PSV Meerwaarde
Door de lange reis en recente wedstrijdverplichtingen oogde de tweeling vermoeid, maar merkbaar was dat ze letterlijk en figuurlijk staan te trappelen om te laten zien wat ze kunnen. De komende twee weken krijgen Xiang en Jin tijdens de trainingsstage de kans om PSV te overtuigen dat ze van meerwaarde zijn. "Ze spreken goed Engels en het zijn open en frisse jongens", liet Valckx weten. "Eén van de twee kon zelfs tot tien tellen in het Nederlands."
PSV Enorme impact
Heel China leeft met de tweeling mee. De stage heeft een enorme impact in het land en het is voor hun een eer dat ze mogen laten zien wat ze kunnen. De Aziatische mentaliteit, zoals wij die reeds kenden bij PSV van de twee Zuid-Koreanen, is ook bij Xiang en Jin duidelijk voelbaar. Later vandaag maakt onder meer PSV TV nader kennis met de tweeling.
Jammerquote:PSV zal in ieder geval morgenavond tegen Excelsior geen beroep kunnen doen op Mika Väyrynen. De Finse middenvelder kampt namelijk met een hamstringblessure.
Väyrynen keerde met de kwetsuur terug van de interland tegen Armenië (1-0 winst) en is inmiddels onderzocht in het Sint Anna ziekenhuis in Geldrop. Nara verluidt zal hij langere tijd uitgeschakeld zijn.
Door de rode kaart van Edison Mendéz tegen Ajax en de daarbij behorende schorsing van één duel, zou Väyrynen zo goed als zeker in de basis hebben gestaan tegen de Rotterdamse formatie.
Aissati had griep. Maar Culina staat ook hoger op de pikorde.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:22 schreef koningdavid het volgende:
Aissati is geblesseerd jongens, dat ik dat jullie nog moet vertellen he?![]()
Aissati is met last aan zijn hamstrings van het trainingsveld gestapt en zal morgenavond niet meedoenquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Aissati had griep. Maar Culina staat ook hoger op de pikorde.
Op de PSV website staat dat Aissati hamstrinproblemen heeft en vandaag de training daardoor verliet. Het is dat we een breed middenveld hebben, want Vayrynen, Mendez en Aissati binnen een week kwijtraken is niet goed.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Aissati had griep. Maar Culina staat ook hoger op de pikorde.
Ik ben tevreden zolang we de 3 punten pakken. Doelpuntenfestijn zit er niet echt in denk ik, of ze moeten open huis houden net als Sparta deed.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:45 schreef leolinedance het volgende:
Heb er wel zin in morgen, al belooft het niet echt een boeiende wedstrijd te worden. Ach ja, hopelijk een doelpuntenfestijn, dan ben ik ook tevreden![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben tevreden zolang we de 3 punten pakken. Doelpuntenfestijn zit er niet echt in denk ik, of ze moeten open huis houden net als Sparta deed.
Juist in zo wedstrijd kan je hun wel rust gevenquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
Kluivert doet nog niet mee, althans hij twijfelt nog. Hoeft voor mij niet ook, Koné en Farfan doen het meer dan uitstekend afgelopen weken.
Die rechter lijkt op Jet Liquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:45 schreef rubbereend het volgende:
en
[..]ze worden gevolgd door 4 cameraploegen
quote:Ten Cate baalt nog van gluiperige zege PSV
17/11/2006 18:22
Het lijkt Henk ten Cate nog steeds dwars te zitten dat Ajax vorige zondag van PSV verloor. De Amsterdamse coach zette vrijdag vooral kritische kanttekeningen bij de manier waarop de regerend kampioen won in De Arena.
'Het deed me goed te constateren dat we niets onder doen voor PSV', was de coach tevreden over het spel van zijn eigen ploeg. 'Wel vind ik dat de norm in Nederland is veranderd. Nu was PSV slim en professioneel, een aantal jaar geleden zou er geschreven zijn dat het een gluiperige overwinning was.'
'Alleen het resultaat telt tegenwoordig. PSV is de laatste jaren kampioen geworden en heeft zo de nieuwe norm gezet. Voor ons is het vervelend dat we van trendsetter trendvolger zijn geworden.'
'Het wordt tijd dat wij de nieuwe trend gaan zetten met aantrekkelijk voetbal', benadrukte Ten Cate zijn strategie via de website van Ajax. 'De verdediging staat bij ons goed, de druk naar voren is er. Nu is het tijd meer aandacht te besteden aan het positiespel en de beweging zonder bal.'
Ben blij dat hij voor Ajax heeft gekozen en niet voor PSV. Hij past precies in Amsterdam. Ben benieuwd hoe gluiperig hij PSV eind april weer vindt als we kampioen zijn geworden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:00 schreef PyTh het volgende:
Wat is die dikke ex-grindtegel ten Cate toch een ongelofelijke jankzak en een hele slechte verliezer (maar dat wisten we al), niet te geloven
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:29 schreef cultheld het volgende:
Dat impliceert dus dat hij ervan baalt dat de PSV-speelstijl niet meer als gluiperig wordt omschreven door de media. Een über-calimero.
Ach, je kan toch wel een beetje tussen de regels lezen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee.
Hij vindt het jammer dat veel Nederlandse ploegen niet meer 'Nederlands' spelen. Je kan het ermee eens zijn of niet, maar het heeft niks met een slecht verliezer zijn te maken.
Ik vind het nobel dat Ten Cate zich hierover uitspreekt. Ik ben het ook met hem eens. Ben ik nu ook een slecht verliezer?quote:Henk ten Cate: Ik ken geen trainer die de here Jezus heet
Datum: 17-nov 15:10
Met FC Twente ontmoet Ajax zondag ‘een ploeg in vorm,’ aldus trainer Henk ten Cate. “FC Twente is een goed voetballende ploeg, ze hebben een goede balans. Bovendien zijn ze goed in vorm, getuige de 7-1 overwinning op FC Groningen. Eerlijk gezegd gun ik Rutten en Eijkelkamp de successen wel, ze zijn goed bezig daar. Eén ding is zeker, FC Twente komt met veel zelfvertrouwen naar Amsterdam.”
Vervolgens stond Ten Cate vrijdagmiddag nog enige tijd stil bij de wedstrijd tegen PSV (0-1) van afgelopen zondag. De trainer van Ajax signaleert een duidelijke trendbreuk sinds hij terug is in Nederland. “De normen zijn veranderd,” aldus Ten Cate. “Drie jaar geleden zou de overwinning van PSV als gluiperig worden omschreven, was Ajax de norm, maar nu is het resultaat de norm. Ik vind dat zorgelijk. Want dan gaan we als Nederland afhaken, dan verliezen we als Nederland ons ‘eigenwijze’.”
Volgens Ten Cate is Ajax van trendsetter, trendvolger geworden. “Dus moeten we er weer voor zorgen dat we trendsetter worden. Toen ik een paar jaar geleden wegging uit Nederland was PSV saai en niet om aan te gluren. Hiddink heeft vervolgens de norm gezet en daar is de media enigszins in meegegaan. Ik respecteer de visie van Hiddink, maar daarmee ga ik niet akkoord. Ik ken geen trainer die de here Jezus heet. En toch is Hiddink nu bepalend geweest voor de algemeen heersende norm, ik noem het maar ‘het nieuwe realisme’. Wij als Ajax zullen ons daartegen moeten wapenen.”
Ten Cate zou zichzelf niet willen typeren als een idealist. “Ik ben geen romanticus, want dat zou betekenen dat ik een dromer ben en dat ben ik niet. Ik ageer ook niet tegen mensen die op een andere manier over voetballen denken. Ik ben realistisch genoeg om te weten dat het uiteindelijk om resultaat gaat. Maar ik ga niet mee in de nieuwe, Europese norm, anders verliezen we onze signatuur, ons eigen gezicht. Daarvoor hebben ze mij niet aangesteld bij Ajax.”
Mark van den Heuvel - Sportweek
Jawel. Als Ajax gewonnen had, dan was hij er niet eens over begonnen en dan zei hij dat de Hollandse school hoogtij vierde en dat mooi voetbal altijd werd beloond. Maar zo lang hij Gabri een topper noemt, neem ik hem überhaupt niet serieus. 't is niks meer dan een gefrustreerde clown die straks de play-off's gaat verliezen tegen Lowie.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee.
Hij vindt het jammer dat veel Nederlandse ploegen niet meer 'Nederlands' spelen. Je kan het ermee eens zijn of niet, maar het heeft niks met een slecht verliezer zijn te maken.
Nee, gewoon erg naďef. Maar dat is logisch als je de Christenunie aanhangtquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:49 schreef koningdavid het volgende:
Ik zal even de context erbij halen:
[..]
Ik vind het nobel dat Ten Cate zich hierover uitspreekt. Ik ben het ook met hem eens. Ben ik nu ook een slecht verliezer?![]()
Slaat nergens op. Al voordat het seizoen bestond zei hij dat Nederlandse clubs 'Nederlandser' moeten gaan spelen omdat daar onze kracht in zit. Nederlanders strafte 'zakelijk voetbal' altijd af d.m.v. felle kritiek in de pers of fluitconcerten, Ten Cate merkt nu dat die tendens aan het omslaan is, dat vind hij jammer. Dat heeft vrij weinig met die wedstrijd van afgelopen zondag te maken, dat is enkel een voorbeeld.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jawel. Als Ajax gewonnen had, dan was hij er niet eens over begonnen en dan zei hij dat de Hollandse school hoogtij vierde en dat mooi voetbal altijd werd beloond. Maar zo lang hij Gabri een topper noemt, neem ik hem überhaupt niet serieus.
Henk ten Cate is dus gewoon een naďeveling.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Al voordat het seizoen bestond zei hij dat Nederlandse clubs 'Nederlandser' moeten gaan spelen omdat daar onze kracht in zit. Nederlanders strafte 'zakelijk voetbal' altijd af d.m.v. felle kritiek in de pers of fluitconcerten, Ten Cate merkt nu dat die tendens aan het omslaan is, dat vind hij jammer. Dat heeft vrij weinig met die wedstrijd van afgelopen zondag te maken, dat is enkel een voorbeeld.
En die Gabri, die volgens jou niks voorstelt, speelde wel jullie topper Cocu uit de wedstrijd.
Simons gaat niet weg, Gomes heeft nog een jarenlang contract en vertrekt denk ik nog niet. Alleen Alex raken we echt zwaar kwijt; Farfán levert veel poen op en daar haalt PSV wel een goede vervanger voor. Ik vrees wel enorm voor Alex: De man is één van de beste verdedigers ter wereld en ik zou echt niet weten wie hem zou kunnen opvolgen bij PSV. Alex is puur verdedigend gezien mijns inziens de beste speler die ooit bij PSV heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik ben zo bang dat PSV weer teruggaat naar niveau 10 jaar terug als ze alex, farfan en simons verliezen, jullie niet?![]()
![]()
![]()
Gabri speelde Cocu uit de wedstrijd aangezien Cocu de man is die jullie, samen met Mendes en Afellay aan het voetballen moet brengen. Dit is hCocu niet gelukt getuige het feit dat jullie er voetballend bar weinig van terecht brachten tegen Ajax.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Henk ten Cate is dus gewoon een naďeveling.
En speelde Gabri Cocu uit de wedstrijd of speelde Cocu Gabri uit de wedstrijd? Jij mag het zeggen. Wij wonnen in ieder geval.
10 jaar geleden met Ronaldo Luc Nilis, Wim Jonk, Phillip Cocu, Jan Wouters, Ronald Waterreus.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik ben zo bang dat PSV weer teruggaat naar niveau 10 jaar terug als ze alex, farfan en simons verliezen, jullie niet?![]()
![]()
![]()
Valckx en Numan zaten er ook bij toch? Wat een prutsers waren dat zegquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
10 jaar geleden met Ronaldo Luc Nilis, Wim Jonk, Phillip Cocu, Jan Wouters, Ronald Waterreus.
Dat was inderdaad een kut-elftal.
de CU is grappigquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gabri speelde Cocu uit de wedstrijd aangezien Cocu de man is die jullie, samen met Mendes en Afellay aan het voetballen moet brengen. Dit is hCocu niet gelukt getuige het feit dat jullie er voetballend bar weinig van terecht brachten tegen Ajax.
En opmerkingen over de ChristenUnie in VBL topics, zijn altijd zo leuk. Echt grappig ben je man.![]()
Ja, die zaten ook toen bij PSV.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Valckx en Numan zaten er ook bij toch? Wat een prutsers waren dat zeg
Niet zo grappig als Feyenoord.quote:
Vergeet van Ankeren niet!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt die periode dat we met 7-2 van Feyenoord, 10-0 van Volendam, 8-1 van Roda JC, 8-0 van de graafschap en met 5,6-0 van weet ik niet wie wonnen? Dat was idd een kutperiode ja, ik heb me regelmatig zitten ergeren aan het feit dat we nooit 20-0 haaldenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
![]()
![]()
Zenden was ook al zo'n sukkel...quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bedoelt die periode dat we met 7-2 van Feyenoord, 10-0 van Volendam, 8-1 van Roda JC, 8-0 van de graafschap en met 5,6-0 van weet ik niet wie wonnen? Dat was idd een kutperiode ja, ik heb me regelmatig zitten ergeren aan het feit dat we nooit 20-0 haalden.
en dan toch winnenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gabri speelde Cocu uit de wedstrijd aangezien Cocu de man is die jullie, samen met Mendes en Afellay aan het voetballen moet brengen. Dit is hCocu niet gelukt getuige het feit dat jullie er voetballend bar weinig van terecht brachten tegen Ajax.
Ik geloof je nog serieus ook!quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bedoelt die periode dat we met 7-2 van Feyenoord, 10-0 van Volendam, 8-1 van Roda JC, 8-0 van de graafschap en met 5,6-0 van weet ik niet wie wonnen? Dat was idd een kutperiode ja, ik heb me regelmatig zitten ergeren aan het feit dat we nooit 20-0 haalden.
Dat was toen idd een enorme frustratie ja. In de eredivisie walsten we over de meeste clubs heen en in Europa trokken we steeds aan het kortste eind. Gelukkig kunnen we nu wel beter op resultaat spelen, al mis ik tegen de kleine clubs wel het vuurwerk van destijds.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:39 schreef appelsientje het volgende:
maar goed toen haalde we de 2e ronde niet
Mwehehe!quote:
Boven verwachtingquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:55 schreef methodmich het volgende:
Hoe zijn jullie eigenlijk te spreken over Ronald Koeman momenteel??
Ik vind nog steeds dat hij bij Ajax veel te weinig waardering heeft gekregen en volgens mij toont hij dat nu bij PSV ook wel een beetje aan.
Mee eens. Ik moet het nog zien dat dit goed draaiende PSV nu ook daadwerkelijk aan zijn inzicht te danken is. Als je ziet dat hij nu weer geďnteresseerd is in Leonardo bijvoorbeeld.....ben benieuwd of hij die kan temmen.quote:
Pardon?!?!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
sarcasme is niet aan jou besteed?quote:
Zeker wel, maar door die smiley dacht ik dat het om een serieuze opmerking ging.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:51 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
sarcasme is niet aan jou besteed?
Ten Cate is gewoon zelf een nepperd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jawel. Als Ajax gewonnen had, dan was hij er niet eens over begonnen en dan zei hij dat de Hollandse school hoogtij vierde en dat mooi voetbal altijd werd beloond. Maar zo lang hij Gabri een topper noemt, neem ik hem überhaupt niet serieus. 't is niks meer dan een gefrustreerde clown die straks de play-off's gaat verliezen tegen Lowie.
Nou ja, Michael Ball.... Dat snap ik dan wel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zolang we bovenaan staan doet ie het prima. Toch zet ik vaak vraagtekens bij sommige dingen. Zo vind ik het vreemd dat Ball bijvoorbeeld geen kans heeft gehad dit seizoen, zeker als je kijkt hoe Lamey en Reiziger hebben staan schutteren op de linksback. Maar ik weet natuurlijk niet hoe die jongens op de training presteren. Qua aankopen vind ik op dit moment alleen Salcido echt een schot in de roos. Ik hoop dat Kromkamp en Mendez gaande het seizoen nog bewijzen ook echt meerwaarde te hebben. Vooral Mendez vind ik toch vaak tegenvallen als het op eindpassing aankomt, al doet hij ook veel goede dingen.![]()
Ja waren mooie treffers. Die van Arouna is zeker ook niet onaardig. Goede voorzet van Kromkampquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:31 schreef ganzenherder het volgende:
Salcido en Alex, wat een goals weer![]()
![]()
Ik vind het wel leuk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:55 schreef methodmich het volgende:
Hoe zijn jullie eigenlijk te spreken over Ronald Koeman momenteel??
Ik vind nog steeds dat hij bij Ajax veel te weinig waardering heeft gekregen en volgens mij toont hij dat nu bij PSV ook wel een beetje aan.
Slimme redenatie hoor Ten Cate! Maar volgens mij he, volgens mij gaat dit idee alleen op als er tussen de duels onderling geen punten verspeeld worden en alles gelijk blijft. En he, Ten Cate, wat was de uitslag vorige week ook alweer??quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:59 schreef Romanticguy het volgende:
In het artikel "Ajax moet weer trendsetter worden" op de site van Ajax staat ook nog een leuke quote van Ten Cate (proest)..
"
Als de kampioen voortkomt uit de duels tegen de subtoppers, kan Ajax zondag zeer goede zaken doen. PSV verloor immers in eigen huis van FC Twente, zondag in de ArenA de tegenstander van Ajax. ,,En bij winst lopen we dus een beetje op ze in", lachte Ten Cate."
Wat een onzin zeg, zelf heeft Ajax tot nu toe verloren van Roda JC en van ons boertjes
Echte logica ten top van dezelfde geweldige hoofdtrainer van Ajakkes.
Henkie, je loopt pas in op een andere club als het verschil tussen de verliespunten van de twee clubs, minder wordt.....![]()
kennelijk volgt ten Cate niet alles, PSV verloor uit in Enschede van Twente. Een heel verschilquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:59 schreef Romanticguy het volgende:
In het artikel "Ajax moet weer trendsetter worden" op de site van Ajax staat ook nog een leuke quote van Ten Cate (proest)..
"
Als de kampioen voortkomt uit de duels tegen de subtoppers, kan Ajax zondag zeer goede zaken doen. PSV verloor immers in eigen huis van FC Twente, zondag in de ArenA de tegenstander van Ajax. ,,En bij winst lopen we dus een beetje op ze in", lachte Ten Cate."
Wat een onzin zeg, zelf heeft Ajax tot nu toe verloren van Roda JC en van ons boertjes
Henkie, je loopt pas in op een andere club als het verschil tussen de verliespunten van de twee clubs, minder wordt.....![]()
Mexico ligt niet in Zuid-Amerikaquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:37 schreef RayMania het volgende:
Prachtige goals van Salcido en Alex zeg. Vooral die Salcido is weer een leuk Zuid-Amerikaans toppertje. Doet PSV goed.
En we verloren uit bij Twente.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:59 schreef Romanticguy het volgende:
"
Als je had gezien hoe slecht Lamey en Reiziger op de linksback waren snap je het misschien al een stuk minder.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou ja, Michael Ball.... Dat snap ik dan wel.
Nee, er werd gelijk gespeeld. Want die goal van PSV was immers geen goal volgens Ten Catequote:Op zondag 19 november 2006 10:13 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En he, Ten Cate, wat was de uitslag vorige week ook alweer??![]()
Latijns-Amerika!quote:
dus wel hequote:Op zaterdag 18 november 2006 09:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
tja was echt kut toen...
maar goed toen haalde we de 2e ronde niet
Nog eventjes dan: Mexico ligt in Noord-Amerika en maakt ook deel uit van Latijns-Amerika, al ligt het grootste gedeelte van Latijns-Amerika in Zuid-Amerika.quote:Op zondag 19 november 2006 13:49 schreef Bos81 het volgende:
Latijns-Amerika is een andere naam voor Zuid-Amerika.
Maar laten we gewoon weer over PSV ouwehoeren. Is veel leuker dan discussieren waar Mexico ligt.
haha precies!quote:Op zondag 19 november 2006 16:38 schreef BillyBeflap het volgende:
Wat een mooie jaren dit zeg. Elk jaar rolt heel NL weer over elkaar om te roepen dat Ajax en AZ het dit jaar zullen gaan maken met hun "buitenaards mooie voetbal".............en elk jaar weer krijgt PSV heel langzaam het heft in handen.........en elk jaar weer zie je die sippe gezichtjes in Noord-Holland.........priceless!!!
in december zullen wij dat wel weer verbrekenquote:Op zondag 19 november 2006 16:56 schreef mcyodogg het volgende:
Met alle competities heeft PSV nu 650 minuten achter elkaar de 0 gehouden. Begin flashbacks naar twee seizoenen terug te krijgen
Nou niet gelijk overmoedig worden na jullie winst partij tegen AZ he.quote:Op zondag 19 november 2006 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
in december zullen wij dat wel weer verbreken![]()
We hebben het over TEGEN goals hoor.quote:Op zondag 19 november 2006 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
in december zullen wij dat wel weer verbreken![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 17:39 schreef __________ het volgende:
[..]
We hebben het over TEGEN goals hoor.
weet je nog wie dat vorige record toen heeft stop gezetquote:Op zondag 19 november 2006 17:39 schreef __________ het volgende:
[..]
We hebben het over TEGEN goals hoor.
als we winnen vind ik het primaquote:Op zondag 19 november 2006 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
weet je nog wie dat vorige record toen heeft stop gezet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |