0-0 wordt t ws ja. grote kansquote:Op maandag 13 november 2006 16:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, dat ontken ik ook helemaal niet. Had het over een 0-0 scenario in Liverpool
Ik weet dat het eigenlijk nergens op slaat maar voordat die klote uitkaart ingevoerd werd zat het uitvak bijna altijd vol.quote:Op maandag 13 november 2006 17:26 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Verder gefeleciteerd met de overwinning, jammer dat jullie altijd met zo'n klein groepje je club achterna reist...
Een analist die Huntelaar, 'the Hunter' noemtquote:Op maandag 13 november 2006 17:26 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.rtvnh.nl/programmas/programma/uitzending.asp?showid=9
Na minuut 26.20, prachtige beelden en woorden...
Verder gefeleciteerd met de overwinning, jammer dat jullie altijd met zo'n klein groepje je club achterna reist...
Terecht was hij niet, de zege, dat weten jullie zelf ook. Maar ook een gestolen overwinning telt. Met een punt voorsprong is er echter nog niets gespeeld. Wel spannend nu.
Pyth daar heb je helemaal gelijk in, Liverpool zou zomaar kunnen verliezen van Galatasaray. Wanneer PSV "gewoon" wint thuis tegen Bordeaux, dan mogen ze best gelijk spelen tegen de Reds....quote:Op maandag 13 november 2006 16:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ok, vond het verwarrend omdat je mij quote zeg maar
Liverpool moet nog uit bij Galatasaray die nog in de race zijn om UEFA Cup te halen, ook geen gegarandeerde overwinning voor Liverpool natuurlijk.
Bovendien is een middenveld met Vogel en Simons wel erg defensief ingesteld!quote:Op maandag 13 november 2006 19:19 schreef Neoktheone het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Vogel alleen leuk voor de breedte. Simons doet het beter en Vogel is niet goed genoeg voor de positie van Cocu...
Dat pippi langkous liedje word écht gezongen??quote:Op maandag 13 november 2006 18:28 schreef StrikerZeljko het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1KWqNzPRYNw
quote:Op maandag 13 november 2006 19:25 schreef WooZ het volgende:
vanavond ten cate bij voetbal insite, ben benieuwd met wat voor smoesjes ie nou weer komt...
'dat was geen goal, dat was geluk'
Ach wie maakt er tegenwoordig nog een origineel nieuw liedje?quote:Op maandag 13 november 2006 19:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat pippi langkous liedje word écht gezongen??![]()
![]()
![]()
![]()
En het "Joden lopen altijd weg" is een Feyenoord liedje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |