0-0 wordt t ws ja. grote kansquote:Op maandag 13 november 2006 16:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, dat ontken ik ook helemaal niet. Had het over een 0-0 scenario in Liverpool
Ik weet dat het eigenlijk nergens op slaat maar voordat die klote uitkaart ingevoerd werd zat het uitvak bijna altijd vol.quote:Op maandag 13 november 2006 17:26 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Verder gefeleciteerd met de overwinning, jammer dat jullie altijd met zo'n klein groepje je club achterna reist...
Een analist die Huntelaar, 'the Hunter' noemtquote:Op maandag 13 november 2006 17:26 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.rtvnh.nl/programmas/programma/uitzending.asp?showid=9
Na minuut 26.20, prachtige beelden en woorden...
Verder gefeleciteerd met de overwinning, jammer dat jullie altijd met zo'n klein groepje je club achterna reist...
Terecht was hij niet, de zege, dat weten jullie zelf ook. Maar ook een gestolen overwinning telt. Met een punt voorsprong is er echter nog niets gespeeld. Wel spannend nu.
Pyth daar heb je helemaal gelijk in, Liverpool zou zomaar kunnen verliezen van Galatasaray. Wanneer PSV "gewoon" wint thuis tegen Bordeaux, dan mogen ze best gelijk spelen tegen de Reds....quote:Op maandag 13 november 2006 16:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ok, vond het verwarrend omdat je mij quote zeg maar
Liverpool moet nog uit bij Galatasaray die nog in de race zijn om UEFA Cup te halen, ook geen gegarandeerde overwinning voor Liverpool natuurlijk.
Bovendien is een middenveld met Vogel en Simons wel erg defensief ingesteld!quote:Op maandag 13 november 2006 19:19 schreef Neoktheone het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Vogel alleen leuk voor de breedte. Simons doet het beter en Vogel is niet goed genoeg voor de positie van Cocu...
Dat pippi langkous liedje word écht gezongen??quote:Op maandag 13 november 2006 18:28 schreef StrikerZeljko het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1KWqNzPRYNw
quote:Op maandag 13 november 2006 19:25 schreef WooZ het volgende:
vanavond ten cate bij voetbal insite, ben benieuwd met wat voor smoesjes ie nou weer komt...
'dat was geen goal, dat was geluk'
Ach wie maakt er tegenwoordig nog een origineel nieuw liedje?quote:Op maandag 13 november 2006 19:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat pippi langkous liedje word écht gezongen??![]()
![]()
![]()
![]()
En het "Joden lopen altijd weg" is een Feyenoord liedje..
sowieso zou hij dan volgend jaar de plek van Alex over kunnen nemen!quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:01 schreef LuNaTiC het volgende:
Inderdaad ja. Hoe Da Costa zich naar mijn mening nog zo verbetert, toch blijft de spoeling achter wat dun.
In de ideale situatie zou ik nog gewoon een ijzersterke linksback willen zodat Salcido toch weer naar het centrum kan, waar ie toch NOG beter uit de verf komt (niet dati e het als linksback slecht doet, dat ook weer niet..)
quote:PSV richt zich op Leonardo
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, dinsdag
PSV richt zich voor versterking in de winterstop op NACaanvaller Leonardo, nu eerste keus Eduardo da Silva van Dynamo Zagreb onhaalbaar is.
De transfersom voor de Kroatische international van Braziliaanse komaf gaat het financiële budget van PSV voor een tussentijdse versterking te boven. Leonardo, die een vaste transfersom van 750.000 euro in zijn contract heeft, is daarentegen wel betaalbaar voor PSV en kan na de winterstop in tegenstelling tot Eduardo wel in de Champions League spelen
Interesse van ajax, de Spurs en PSV.quote:
10 miljoen Euro.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou me eerder afvragen hoe duur die da Silva wel niet moet zijn dat er geen geld voor is.
Kluivert is geen aankoop, hij is namelijk transfervrij overgekomen van Valencia.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zou na Kluivert waarschijnlijk de 2e miskoop van Koeman worden...
Nee, dat werd gespeculeerd, maar dat bleek niet waar te zijn. Hij heeft een 'normaal' jaarcontract.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:17 schreef Ruudt het volgende:
En hij heeft een prestatiecontract toch?
"Versterking" dan...quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kluivert is geen aankoop, hij is namelijk transfervrij overgekomen van Valencia.
Dan zou ik graag jouw verwachtingen over Leonardo horen als hij bij PSV zou tekenen. Ik verwacht een rol in de marge voor hem, bankzitter met af en toe een basisplaats en een invalbeurt.quote:En het negativisme druipt er trouwens weer van af![]()
Ik denk zelfs dat Leonardo zijn minder belangrijke rol niet op prijs zal stellen en boos zal vertrekken na een jaartje...quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dan zou ik graag jouw verwachtingen over Leonardo horen als hij bij PSV zou tekenen. Ik verwacht een rol in de marge voor hem, bankzitter met af en toe een basisplaats en een invalbeurt.
Die zal aan het einde van dit seizoen echt wel haalbaar zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer dat da Silva niet haalbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |