Ja waren mooie treffers. Die van Arouna is zeker ook niet onaardig. Goede voorzet van Kromkampquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:31 schreef ganzenherder het volgende:
Salcido en Alex, wat een goals weer![]()
![]()
Ik vind het wel leuk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:55 schreef methodmich het volgende:
Hoe zijn jullie eigenlijk te spreken over Ronald Koeman momenteel??
Ik vind nog steeds dat hij bij Ajax veel te weinig waardering heeft gekregen en volgens mij toont hij dat nu bij PSV ook wel een beetje aan.
Slimme redenatie hoor Ten Cate! Maar volgens mij he, volgens mij gaat dit idee alleen op als er tussen de duels onderling geen punten verspeeld worden en alles gelijk blijft. En he, Ten Cate, wat was de uitslag vorige week ook alweer??quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:59 schreef Romanticguy het volgende:
In het artikel "Ajax moet weer trendsetter worden" op de site van Ajax staat ook nog een leuke quote van Ten Cate (proest)..
"
Als de kampioen voortkomt uit de duels tegen de subtoppers, kan Ajax zondag zeer goede zaken doen. PSV verloor immers in eigen huis van FC Twente, zondag in de ArenA de tegenstander van Ajax. ,,En bij winst lopen we dus een beetje op ze in", lachte Ten Cate."
Wat een onzin zeg, zelf heeft Ajax tot nu toe verloren van Roda JC en van ons boertjes
Echte logica ten top van dezelfde geweldige hoofdtrainer van Ajakkes.
Henkie, je loopt pas in op een andere club als het verschil tussen de verliespunten van de twee clubs, minder wordt.....![]()
kennelijk volgt ten Cate niet alles, PSV verloor uit in Enschede van Twente. Een heel verschilquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:59 schreef Romanticguy het volgende:
In het artikel "Ajax moet weer trendsetter worden" op de site van Ajax staat ook nog een leuke quote van Ten Cate (proest)..
"
Als de kampioen voortkomt uit de duels tegen de subtoppers, kan Ajax zondag zeer goede zaken doen. PSV verloor immers in eigen huis van FC Twente, zondag in de ArenA de tegenstander van Ajax. ,,En bij winst lopen we dus een beetje op ze in", lachte Ten Cate."
Wat een onzin zeg, zelf heeft Ajax tot nu toe verloren van Roda JC en van ons boertjes
Henkie, je loopt pas in op een andere club als het verschil tussen de verliespunten van de twee clubs, minder wordt.....![]()
Mexico ligt niet in Zuid-Amerikaquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:37 schreef RayMania het volgende:
Prachtige goals van Salcido en Alex zeg. Vooral die Salcido is weer een leuk Zuid-Amerikaans toppertje. Doet PSV goed.
En we verloren uit bij Twente.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:59 schreef Romanticguy het volgende:
"
Als je had gezien hoe slecht Lamey en Reiziger op de linksback waren snap je het misschien al een stuk minder.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou ja, Michael Ball.... Dat snap ik dan wel.
Nee, er werd gelijk gespeeld. Want die goal van PSV was immers geen goal volgens Ten Catequote:Op zondag 19 november 2006 10:13 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En he, Ten Cate, wat was de uitslag vorige week ook alweer??![]()
Latijns-Amerika!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |