abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43669901
In het artikel "Ajax moet weer trendsetter worden" op de site van Ajax staat ook nog een leuke quote van Ten Cate (proest)..

"
Als de kampioen voortkomt uit de duels tegen de subtoppers, kan Ajax zondag zeer goede zaken doen. PSV verloor immers in eigen huis van FC Twente, zondag in de ArenA de tegenstander van Ajax. ,,En bij winst lopen we dus een beetje op ze in", lachte Ten Cate."

Wat een onzin zeg, zelf heeft Ajax tot nu toe verloren van Roda JC en van ons boertjes
Echte logica ten top van dezelfde geweldige hoofdtrainer van Ajakkes.

Henkie, je loopt pas in op een andere club als het verschil tussen de verliespunten van de twee clubs, minder wordt.....
pi_43670362
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 21:31 schreef ganzenherder het volgende:
Salcido en Alex, wat een goals weer
Ja waren mooie treffers. Die van Arouna is zeker ook niet onaardig. Goede voorzet van Kromkamp

Voor de rest gewoon een goede overwinning. Excelsior gaf zeker in het begin goed tegenpartij, maar je kon wel merken dat ze veel minder zijn dan PSV.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_43671010
Lekkere goals vanavond zeg!

pi_43672916
Prachtige goals van Salcido en Alex zeg . Vooral die Salcido is weer een leuk Zuid-Amerikaans toppertje. Doet PSV goed.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:45:00 #255
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_43673160
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:55 schreef methodmich het volgende:
Hoe zijn jullie eigenlijk te spreken over Ronald Koeman momenteel??

Ik vind nog steeds dat hij bij Ajax veel te weinig waardering heeft gekregen en volgens mij toont hij dat nu bij PSV ook wel een beetje aan.
Ik vind het wel leuk. Ik was één van de weinigen hier die bij zijn aanstelling tevreden was.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_43673200
3 punten
pi_43673828
Salcido
Alex

PSV
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 19 november 2006 @ 05:50:28 #258
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43677957
Die van Salcido, wat een streep was dat zeg.
  zondag 19 november 2006 @ 10:13:34 #259
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_43678630
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 21:59 schreef Romanticguy het volgende:
In het artikel "Ajax moet weer trendsetter worden" op de site van Ajax staat ook nog een leuke quote van Ten Cate (proest)..

"
Als de kampioen voortkomt uit de duels tegen de subtoppers, kan Ajax zondag zeer goede zaken doen. PSV verloor immers in eigen huis van FC Twente, zondag in de ArenA de tegenstander van Ajax. ,,En bij winst lopen we dus een beetje op ze in", lachte Ten Cate."

Wat een onzin zeg, zelf heeft Ajax tot nu toe verloren van Roda JC en van ons boertjes

Henkie, je loopt pas in op een andere club als het verschil tussen de verliespunten van de twee clubs, minder wordt.....
Slimme redenatie hoor Ten Cate! Maar volgens mij he, volgens mij gaat dit idee alleen op als er tussen de duels onderling geen punten verspeeld worden en alles gelijk blijft. En he, Ten Cate, wat was de uitslag vorige week ook alweer??
pi_43679469
quote:

"

kennelijk volgt ten Cate niet alles, PSV verloor uit in Enschede van Twente. Een heel verschil
pi_43679602
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:37 schreef RayMania het volgende:
Prachtige goals van Salcido en Alex zeg . Vooral die Salcido is weer een leuk Zuid-Amerikaans toppertje. Doet PSV goed.
Mexico ligt niet in Zuid-Amerika
pi_43679771
Midden-Amerika dan .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_43680147
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:08 schreef mcyodogg het volgende:
Salcido
Alex

PSV
je vergeet AZ
pi_43680186
quote:

"

En we verloren uit bij Twente.
Domme Henk.
pi_43680321
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou ja, Michael Ball.... Dat snap ik dan wel.
Als je had gezien hoe slecht Lamey en Reiziger op de linksback waren snap je het misschien al een stuk minder.

Mooie goals gisteren van onze verdedigers, vooral die van Salcido mocht er zijn .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_43680449
quote:
Op zondag 19 november 2006 10:13 schreef Lemming22 het volgende:

[..]
En he, Ten Cate, wat was de uitslag vorige week ook alweer??
Nee, er werd gelijk gespeeld. Want die goal van PSV was immers geen goal volgens Ten Cate
Patat Friet
pi_43680639
Behoorlijk triest dat iemand die coacht op het niveau van de Eredivisie zich op zo'n manier laat kennen. Natuurlijk is iedere coach van binnen een jaloerse puber ten opzichte van PSV, maar Ten Cate zou toch beter moeten weten na Barcelona.

Sukkel.
pi_43680786
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:41 schreef RayMania het volgende:
Midden-Amerika dan .
Latijns-Amerika!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_43680812
Mexico Mexiiiiiiiiiiiiiicooooooo
We sure are cute for two ugly people.
  zondag 19 november 2006 @ 12:35:35 #270
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_43680891
zijn er ook filmpjes van de goals ?
pi_43680910
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_43681160
Uiteraard: http://goalzzz.50webs.com/
Blijft een geweldige site.
pi_43682326
Ik vond die goal van Koné ook erg mooi. Simpel knikje maar toch snoeihard en geplaatst ingekopt, en een goede voorzet.

En wat een held is Alex toch, als we die nou eens konden houden. Vooral die blik in zijn ogen is altijd zo schitterend, alsof ie de grootste kater ooit heeft, en ook eigenlijk geen zin heeft om te voetballen. En toch iedereen wegspelen.
  zondag 19 november 2006 @ 13:32:30 #274
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43682398
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Latijns-Amerika!
Valt ook onder Noord-Amerika.
pi_43682939
Latijns-Amerika is een andere naam voor Zuid-Amerika.

Maar laten we gewoon weer over PSV ouwehoeren. Is veel leuker dan discussieren waar Mexico ligt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')