Niet zo grappig als Feyenoord.quote:
Vergeet van Ankeren niet!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Valckx en Numan zaten er ook bij toch? Wat een prutsers waren dat zeg
Je bedoelt die periode dat we met 7-2 van Feyenoord, 10-0 van Volendam, 8-1 van Roda JC, 8-0 van de graafschap en met 5,6-0 van weet ik niet wie wonnen? Dat was idd een kutperiode ja, ik heb me regelmatig zitten ergeren aan het feit dat we nooit 20-0 haaldenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik ben zo bang dat PSV weer teruggaat naar niveau 10 jaar terug als ze alex, farfan en simons verliezen, jullie niet?![]()
![]()
![]()
Zenden was ook al zo'n sukkel...quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bedoelt die periode dat we met 7-2 van Feyenoord, 10-0 van Volendam, 8-1 van Roda JC, 8-0 van de graafschap en met 5,6-0 van weet ik niet wie wonnen? Dat was idd een kutperiode ja, ik heb me regelmatig zitten ergeren aan het feit dat we nooit 20-0 haalden.
en dan toch winnenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gabri speelde Cocu uit de wedstrijd aangezien Cocu de man is die jullie, samen met Mendes en Afellay aan het voetballen moet brengen. Dit is hCocu niet gelukt getuige het feit dat jullie er voetballend bar weinig van terecht brachten tegen Ajax.
Ik geloof je nog serieus ook!quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bedoelt die periode dat we met 7-2 van Feyenoord, 10-0 van Volendam, 8-1 van Roda JC, 8-0 van de graafschap en met 5,6-0 van weet ik niet wie wonnen? Dat was idd een kutperiode ja, ik heb me regelmatig zitten ergeren aan het feit dat we nooit 20-0 haalden.
Dat was toen idd een enorme frustratie ja. In de eredivisie walsten we over de meeste clubs heen en in Europa trokken we steeds aan het kortste eind. Gelukkig kunnen we nu wel beter op resultaat spelen, al mis ik tegen de kleine clubs wel het vuurwerk van destijds.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:39 schreef appelsientje het volgende:
maar goed toen haalde we de 2e ronde niet
Mwehehe!quote:
Boven verwachtingquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:55 schreef methodmich het volgende:
Hoe zijn jullie eigenlijk te spreken over Ronald Koeman momenteel??
Ik vind nog steeds dat hij bij Ajax veel te weinig waardering heeft gekregen en volgens mij toont hij dat nu bij PSV ook wel een beetje aan.
Mee eens. Ik moet het nog zien dat dit goed draaiende PSV nu ook daadwerkelijk aan zijn inzicht te danken is. Als je ziet dat hij nu weer geïnteresseerd is in Leonardo bijvoorbeeld.....ben benieuwd of hij die kan temmen.quote:
Pardon?!?!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
sarcasme is niet aan jou besteed?quote:
Zeker wel, maar door die smiley dacht ik dat het om een serieuze opmerking ging.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:51 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
sarcasme is niet aan jou besteed?
Ten Cate is gewoon zelf een nepperd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jawel. Als Ajax gewonnen had, dan was hij er niet eens over begonnen en dan zei hij dat de Hollandse school hoogtij vierde en dat mooi voetbal altijd werd beloond. Maar zo lang hij Gabri een topper noemt, neem ik hem überhaupt niet serieus. 't is niks meer dan een gefrustreerde clown die straks de play-off's gaat verliezen tegen Lowie.
Nou ja, Michael Ball.... Dat snap ik dan wel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zolang we bovenaan staan doet ie het prima. Toch zet ik vaak vraagtekens bij sommige dingen. Zo vind ik het vreemd dat Ball bijvoorbeeld geen kans heeft gehad dit seizoen, zeker als je kijkt hoe Lamey en Reiziger hebben staan schutteren op de linksback. Maar ik weet natuurlijk niet hoe die jongens op de training presteren. Qua aankopen vind ik op dit moment alleen Salcido echt een schot in de roos. Ik hoop dat Kromkamp en Mendez gaande het seizoen nog bewijzen ook echt meerwaarde te hebben. Vooral Mendez vind ik toch vaak tegenvallen als het op eindpassing aankomt, al doet hij ook veel goede dingen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |