abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43646600
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

de CU is grappig
Niet zo grappig als Feyenoord.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 18 november 2006 @ 01:04:54 #227
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43647346
mocht Gomes gaan dan moet je gewoon investeren en Tim Krul halen; maar dat zei ik maanden geleden ook al
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 18 november 2006 @ 01:07:01 #228
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_43647385
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:14 schreef cultheld het volgende:

[..]

Valckx en Numan zaten er ook bij toch? Wat een prutsers waren dat zeg
Vergeet van Ankeren niet!
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_43647413
Die Chinese keeper die volgens de Nederlandse media niet lijkt te komen, blijkt volgens Rio van het PN toch wel te komen. Nu is hij slechts 17 maar als je die verhalen moet geloven een groot talent. Plus dat je daarmee de Chinese markt kan veroveren, wat vele euro's gaat opleveren. PSV moet er alles aan doen deze Dalei Wang binnen te halen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_43650515
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik ben zo bang dat PSV weer teruggaat naar niveau 10 jaar terug als ze alex, farfan en simons verliezen, jullie niet?
Je bedoelt die periode dat we met 7-2 van Feyenoord, 10-0 van Volendam, 8-1 van Roda JC, 8-0 van de graafschap en met 5,6-0 van weet ik niet wie wonnen? Dat was idd een kutperiode ja, ik heb me regelmatig zitten ergeren aan het feit dat we nooit 20-0 haalden .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_43650536
quote:

[..]

Zenden was ook al zo'n sukkel...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 18 november 2006 @ 09:39:54 #232
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_43650552
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 09:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je bedoelt die periode dat we met 7-2 van Feyenoord, 10-0 van Volendam, 8-1 van Roda JC, 8-0 van de graafschap en met 5,6-0 van weet ik niet wie wonnen? Dat was idd een kutperiode ja, ik heb me regelmatig zitten ergeren aan het feit dat we nooit 20-0 haalden .

tja was echt kut toen...
maar goed toen haalde we de 2e ronde niet
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_43650845
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:09 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Gabri speelde Cocu uit de wedstrijd aangezien Cocu de man is die jullie, samen met Mendes en Afellay aan het voetballen moet brengen. Dit is hCocu niet gelukt getuige het feit dat jullie er voetballend bar weinig van terecht brachten tegen Ajax.
en dan toch winnen
pi_43651001
quote:

[..]

10-0 van Volendam
Daar was ik bij als klein jongetje
pi_43651231
quote:

[..]

Ik geloof je nog serieus ook!
pi_43651795
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 09:39 schreef appelsientje het volgende:

maar goed toen haalde we de 2e ronde niet
Dat was toen idd een enorme frustratie ja. In de eredivisie walsten we over de meeste clubs heen en in Europa trokken we steeds aan het kortste eind. Gelukkig kunnen we nu wel beter op resultaat spelen, al mis ik tegen de kleine clubs wel het vuurwerk van destijds.
pi_43651805
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 10:36 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Ik geloof je nog serieus ook!
Mwehehe!
pi_43652649
Hoe zijn jullie eigenlijk te spreken over Ronald Koeman momenteel??

Ik vind nog steeds dat hij bij Ajax veel te weinig waardering heeft gekregen en volgens mij toont hij dat nu bij PSV ook wel een beetje aan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43652889
Ik vind dat hij het goed doet
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_43654539
Zolang we bovenaan staan doet ie het prima. Toch zet ik vaak vraagtekens bij sommige dingen. Zo vind ik het vreemd dat Ball bijvoorbeeld geen kans heeft gehad dit seizoen, zeker als je kijkt hoe Lamey en Reiziger hebben staan schutteren op de linksback. Maar ik weet natuurlijk niet hoe die jongens op de training presteren. Qua aankopen vind ik op dit moment alleen Salcido echt een schot in de roos. Ik hoop dat Kromkamp en Mendez gaande het seizoen nog bewijzen ook echt meerwaarde te hebben. Vooral Mendez vind ik toch vaak tegenvallen als het op eindpassing aankomt, al doet hij ook veel goede dingen.
pi_43655110
Koeman is me idd erg meegevallen, tot zover nog geen echte miskopen (Kluivert was tranfervrij) en de prestaties tot nu toe zijn echt des Hiddinks. Had ik eerlijk gezegd totaal niet verwacht dat we er zo goed zouden voorstaan op dit moment.

Als ze Koeman gewoon zo weinig mogelijk macht geven wat betreft de aankopen ben ik echt blij met deze trainer
Patat Friet
  zaterdag 18 november 2006 @ 16:47:00 #242
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43659559
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:55 schreef methodmich het volgende:
Hoe zijn jullie eigenlijk te spreken over Ronald Koeman momenteel??

Ik vind nog steeds dat hij bij Ajax veel te weinig waardering heeft gekregen en volgens mij toont hij dat nu bij PSV ook wel een beetje aan.
Boven verwachting

Maar het seizoen is nog lang Maar ik heb er in ieder geval wel weer veel vertrouwen in!
pi_43661048
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:47 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Boven verwachting
Mee eens. Ik moet het nog zien dat dit goed draaiende PSV nu ook daadwerkelijk aan zijn inzicht te danken is. Als je ziet dat hij nu weer geïnteresseerd is in Leonardo bijvoorbeeld.....ben benieuwd of hij die kan temmen.
pi_43661085
quote:

[..]

Pardon?!?!
pi_43661552
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:36 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Pardon?!?!
sarcasme is niet aan jou besteed?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_43661849
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:51 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

sarcasme is niet aan jou besteed?
Zeker wel, maar door die smiley dacht ik dat het om een serieuze opmerking ging.
pi_43663368
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jawel. Als Ajax gewonnen had, dan was hij er niet eens over begonnen en dan zei hij dat de Hollandse school hoogtij vierde en dat mooi voetbal altijd werd beloond. Maar zo lang hij Gabri een topper noemt, neem ik hem überhaupt niet serieus. 't is niks meer dan een gefrustreerde clown die straks de play-off's gaat verliezen tegen Lowie.
Ten Cate is gewoon zelf een nepperd.
pi_43664595
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zolang we bovenaan staan doet ie het prima. Toch zet ik vaak vraagtekens bij sommige dingen. Zo vind ik het vreemd dat Ball bijvoorbeeld geen kans heeft gehad dit seizoen, zeker als je kijkt hoe Lamey en Reiziger hebben staan schutteren op de linksback. Maar ik weet natuurlijk niet hoe die jongens op de training presteren. Qua aankopen vind ik op dit moment alleen Salcido echt een schot in de roos. Ik hoop dat Kromkamp en Mendez gaande het seizoen nog bewijzen ook echt meerwaarde te hebben. Vooral Mendez vind ik toch vaak tegenvallen als het op eindpassing aankomt, al doet hij ook veel goede dingen.
Nou ja, Michael Ball.... Dat snap ik dan wel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43664696
Vanavond wordt het een behoudende 3-0 denk ik trouwens
Patat Friet
pi_43668902
Salcido en Alex, wat een goals weer
Patat Friet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: