Mooie cijfers!quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:25 schreef PyTh het volgende:
Kwam het onderstaande tegen op PSV netwerk:
De afgelopen 10 jaar (96-97 t/m heden):
[..]
De afgelopen 5 jaar (01-02 t/m heden):
[..]
Tegen excelsior kan en mag datquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:27 schreef rubbereend het volgende:
Niet ineens het hele middenveld vervangen!
Nooit de tegenstander onderschattenquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tegen excelsior kan en mag dat![]()
Algehele historie is waar het om gaatquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:25 schreef PyTh het volgende:
Kwam het onderstaande tegen op PSV netwerk:
De afgelopen 10 jaar (96-97 t/m heden):
[..]
De afgelopen 5 jaar (01-02 t/m heden):
[..]
daar staan we nog maar 141 punten achter; valt me nog alles mee eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Algehele historie is waar het om gaat.
Ooit op een dag zijn we niet alleen supporter meer van de mooiste club, maar ook van de meest succesvolle club van Nederland.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar staan we nog maar 141 punten achter; valt me nog alles mee eerlijk gezegd
sinds de eeuwisseling zijn we al 44 punten ingelopenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ooit op een dag zijn we niet alleen supporter meer van de mooiste club, maar ook van de meest succesvolle club van Nederland.![]()
quote:Eduardo blijkt te duur voor PSV
De Telegraaf meldt dat een transfer van Eduardo da Silva van Dinamo Zagreb niet haalbaar is gebleken voor PSV. Hij zou ook in de winterstop te duur zijn. PSV zou zich daarom nu richten op de komst van Leonardo.
Duurt nog ongeveer wel 15 jaar dan, minimaalquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar staan we nog maar 141 punten achter; valt me nog alles mee eerlijk gezegd
Zal Patrick Ogunsoto dan niet de volgende op de lijst worden?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:02 schreef JustJunior het volgende:
Heeft iemand mijn TVP zitten verwijderen of wordt ik gek?
Transfer van Eduardo da Silva lijkt van de baan. Ik mag hopen dat PSV die nare Leonardo niet haalt. Leuke voetballer, maar het is echt een jankzak.
[..]
Wanneer komt PSV in je sig?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
De 25e naar PSV - Utrecht, Lol
Niet zeuren. We kopen een speler voor weinig en verkopen 'm duurder. Als ge geluk hebt voor HEEL wat duurder. We zijn namelijk wat beter in dat soort dingen dan ajax of Fijenoord.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:17 schreef JustJunior het volgende:
Leonardo wil ik in elk geval niet in Eindhoven zien
Welk vak of zit je op de perstribune?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
De 25e naar PSV - Utrecht, Lol
Duurder verkopen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:37 schreef __________ het volgende:
[..]
Niet zeuren. We kopen een speler voor weinig en verkopen 'm duurder. Als ge geluk hebt voor HEEL wat duurder. We zijn namelijk wat beter in dat soort dingen dan ajax of Fijenoord.
West, KK of LLquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk vak of zit je op de perstribune?
Okee, best wel goede plaatsen daar over het algemeenquote:
Ik zit aan de andere kant van het uitvakquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, best wel goede plaatsen daar over het algemeen
je ziet een speler die laten we een willekeurig getal noemen 750K kost vanwege een clausule. Je denkt bij jezelf, hey ... Als wij 'm even hebben genereet de naam PSV erbij al 2 miljoen extra plus nog eens dat we 'm wat opwaarderen door 'm mee te laten spelen in niet echt belangrijke wedstrijden en je hebt zo 2 miljoen ofzo met zo'n figuur.quote:
Ik ga eerst die dag naar Utrecht voor FIFA toernooi met die maat uit eindhoven die hier ook op het forum zitquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, best wel goede plaatsen daar over het algemeen
quote:
ik geloof niet dat je daar vanuit dit topic veel kritiek op mag hebbenquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:44 schreef __________ het volgende:
Oh sorry, vorig jaar hadden jullie een kleine winst doordat jullie heel veel speler verkochtten. (in jullie geval vluchtten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |