ahh jammer - komt er ook nog een UC1 ofzo?! kan ik daar wel tracks voor bouwenquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef -tK- het volgende:
@JJ
Ga aub geen tracks bouwen voor de NC2![]()
hehe.. nee daar had je je van te voren voor moeten opgeven op het forum.
Er zijn maar een paar niet-boffersquote:Op zondag 12 november 2006 12:05 schreef JumperJack het volgende:
lol denk ik ook niet, maarja, het andere was vol, dus er moest wel een nieuwe komen voor de niet-boffers![]()
![]()
dus?!quote:Op zondag 12 november 2006 12:08 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar niet-boffers
Het is niet zeker dat ik hem ook zal kopenquote:Op zondag 12 november 2006 12:22 schreef JumperJack het volgende:
[..]
dus?!weer een manier om FF zo te chanteren dat hij toch united moet gaan kopen
![]()
![]()
de topictitel was al volquote:Op zondag 12 november 2006 12:24 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Het is niet zeker dat ik hem ook zal kopen
Hier is het Forum:quote:Op zondag 12 november 2006 10:38 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ahh jammer - komt er ook nog een UC1 ofzo?! kan ik daar wel tracks voor bouwen![]()
Succesquote:Op zondag 12 november 2006 12:34 schreef -tK- het volgende:
[..]
Hier is het Forum:
http://et-generation.com/forum/
Maar UC1? ik ken alleen NC (Nations cup), GC (Giant Cup) en STC (Stadium Team Championship)
@Fir3fly: oops foutje, it wasn't u![]()
Vanavond NED vs. FRA![]()
ik had gelezen dat ze ook over zouden gaan stappen naar united, en ik natuurlijk slim nadenken > NC = nations cup, UC = united cupquote:Op zondag 12 november 2006 12:34 schreef -tK- het volgende:
[..]
Hier is het Forum:
http://et-generation.com/forum/
Maar UC1? ik ken alleen NC (Nations cup), GC (Giant Cup) en STC (Stadium Team Championship)
@Fir3fly: oops foutje, it wasn't u![]()
Vanavond NED vs. FRA![]()
dat niet nee, maar ik ben er toch wel zeker van dat je m koopt zodra hij in de winkel ligtquote:Op zondag 12 november 2006 14:07 schreef Fir3fly het volgende:
Nee.
Maar je kunt me toch niet overhalen.
En what the fuck kan ons dat schelen?quote:Op zondag 12 november 2006 14:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben geen boffert want ik heb geen zin om me ana te melden.
dan haal je TAG wegquote:Op zondag 12 november 2006 14:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben geen boffert want ik heb geen zin om me ana te melden.
Maakt niet uit. Die tag hoort bij onze clan, en als je daar niet bij wilt horen hoef je de tag ook niet te dragen.quote:
ik wil der wel bij hoor, alleen ik vind dat bof wat vaag hequote:Op zondag 12 november 2006 14:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Die tag hoort bij onze clan, en als je daar niet bij wilt horen hoef je de tag ook niet te dragen.
Hoezo vaagquote:Op zondag 12 november 2006 14:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ik wil der wel bij hoor, alleen ik vind dat bof wat vaag he
quote:Op zondag 12 november 2006 14:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Jaja ik heb al een mailtje gestuurd met het email adres van mijn zusje.
Nee, niet met die van mijn zusje trouwens.
Kijk naar zijn posthistorie en trek je conclusies.....quote:
ONZ topics?quote:Op zondag 12 november 2006 16:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kijk naar zijn posthistorie en trek je conclusies......
quote:Op zondag 12 november 2006 16:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kijk naar zijn posthistorie en trek je conclusies......
Dat is de lijst namen die in de TMN- topics van G&C voorkomen.quote:Op zondag 12 november 2006 17:54 schreef Gamer_V het volgende:
Wat is de lijst namen in de OP ineens lang.
in één avond al 32 posts en 177 views - had je nog meer?!quote:Op zondag 12 november 2006 12:04 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die dit topic hebben opgemerkt
Ja, dit topic kwam omhoog in de G&C lijst omdat ik reageerdequote:Op zondag 12 november 2006 18:14 schreef JumperJack het volgende:
[..]
in één avond al 32 posts en 177 views - had je nog meer?!![]()
![]()
Het ging er voornamelijk over dat ik geen boffert was.quote:Op zondag 12 november 2006 18:16 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Ja, dit topic kwam omhoog in de G&C lijst omdat ik reageerde
(anders was het naar beneden gezakt in de lijst)
En van die 177 views zijn er minstens 20 van mij
En van die 33 posts zijn er nu 8 van mij
En een deel over TMUquote:Op zondag 12 november 2006 18:57 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het ging er voornamelijk over dat ik geen boffert was.![]()
He ik heb jou paar keer gezien in game.quote:Op zondag 12 november 2006 19:18 schreef Horatio het volgende:
Euj.
Ik ben nu ook bezig met banen bouwen, alleen ik kan 1 ding niet vinden.. in sommige banen zie je van die pijltjes die aangeven welke richting je opmoet, alleen die kan ik nergens vinden.
weet iemand waar dat staat?
Bedoel je die reclameborden?quote:Op zondag 12 november 2006 21:00 schreef Mortale het volgende:
Met changeskin kun je ook op andere dingen nog pijltjes zetten. Heb alleen geen goede naam voor die dingen, maar het kan wel!
sorry - changed it in the OP and the wikiquote:Op maandag 13 november 2006 21:25 schreef Walz het volgende:
ehh JJ why didnt show my name on the OP by the community??![]()
thxquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:14 schreef JumperJack het volgende:
[..]
sorry - changed it in the OP and the wiki![]()
voor wat?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:36 schreef DeHovenier het volgende:
Wat zijn de minimum requirements?
oh geen idee, dus ik heb een heel oude PC (4jaar) en het werkt goed op minimum detailsquote:
Van United:quote:Op woensdag 15 november 2006 21:36 schreef DeHovenier het volgende:
Wat zijn de minimum requirements?
Kan ik wel hebbenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:56 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Van United:
System requirements : Windows 2000/XP/XP-x64/Vista - CPU: Pentium IV 1.6GHz / AthlonXP 1600+ - 256 MB (512 MB with Vista) - video: 16 MB 3D accelerator DirectX 9.0c compatible - HARD DISK: 1.5 GB - Sound Card: 16 bit DirectX compatible - DIRECTX: 9.0c or higher (included in the installation)
This topic is for TMN players. I think the others went to TMU so they won't look at this topic anymore.quote:
Als je lager eindigt dan je hebt ingezet, krijg je niks.quote:Op zondag 19 november 2006 20:24 schreef Quyxz_ het volgende:
En als je het goed hebt krijg je het dubbele?
En als je het fout hebt helemaal niks?
Of als je er bijvoorbeeld maar 1 plek naast zit krijg je je inzet terug?
oh dat wist ik niet, had tot nu toe alleen maar op de eerste plaats ingezet...quote:Op zondag 19 november 2006 21:10 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Als je lager eindigt dan je hebt ingezet, krijg je niks.
Als je hoger eindigt dan je hebt ingezet, krijg je credits afhankelijk van het verschil met het wedden.
Als je het goed hebt, krijg je het dubbele.
Ik bedoel: je krijgt minder credits als je jezelf te laag hebt ingeschat, maar je wint dus wel watquote:Op zondag 19 november 2006 21:21 schreef JumperJack het volgende:
[..]
oh dat wist ik niet, had tot nu toe alleen maar op de eerste plaats ingezet...![]()
![]()
Omg matig.quote:Op zondag 19 november 2006 23:41 schreef -tK- het volgende:
damn 2 plaatsen verwijderd van $1000,-![]()
Ik was 5e en de top3 ging door en won minimaal $1000,-![]()
Mja ging ook best wel kut eigenlijk![]()
gelukkig dat ik niet had meegedaan, had toch niet van je gewonnen, en zeker niet op die baggertracksquote:Op zondag 19 november 2006 23:41 schreef -tK- het volgende:
damn 2 plaatsen verwijderd van $1000,-![]()
Ik was 5e en de top3 ging door en won minimaal $1000,-![]()
Mja ging ook best wel kut eigenlijk![]()
Ze waren allemaal kut behalve de finale track, die hebben ze gelukkig wat beter gemaakt (minder palen) maar hij was nog wel best kutquote:Op maandag 20 november 2006 10:40 schreef JumperJack het volgende:
[..]
gelukkig dat ik niet had meegedaan, had toch niet van je gewonnen, en zeker niet op die baggertracks(waren het trouwens dezelfde banen als in de voorrondes?!
)
Tot hoeveel plekken hoger krijg je credits?quote:Op zondag 19 november 2006 21:10 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Als je hoger eindigt dan je hebt ingezet, krijg je credits afhankelijk van het verschil met het wedden.
Wil de pret niet verpesten, maar het spel bestaat al bijna 10 maandenquote:
ik loop nou eenmaal (geestelijk) achterquote:Op maandag 20 november 2006 18:32 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Wil de pret niet verpesten, maar het spel bestaat al bijna 10 maanden![]()
En heel veel gaan nu naar TMU
quote:Op maandag 20 november 2006 18:38 schreef leroytje het volgende:
Bone als je zen plezier niet wilt verpesten moet je stil houden![]()
Nee, wel op het andere forum?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef Fir3fly het volgende:
Gaan we straks hier weer verder SC'en?
Nee, daar gaat het alleen maar over TMUquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:21 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Nee, wel op het andere forum?![]()
you could have itquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het alleen maar over TMU![]()
.
Er moet maar een TMU-topic komen in GAM.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:20 schreef Fir3fly het volgende:
Gaan we straks hier weer verder SC'en?
Dit topic wordt dan het laatste voor TMN?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:46 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Er moet maar een TMU-topic komen in GAM.
Nee, eerst de 100 halen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:30 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Dit topic wordt dan het laatste voor TMN?![]()
![]()
![]()
We have our own forumquote:
is een veelvuldig voorkomend tijdelijk probleemquote:Op zondag 3 december 2006 14:45 schreef Syd het volgende:
ja ik heb het in nederlands staan, "kan geen verbinding maken"
Maar zojuist deed die het wel, maar tijdens gamen kreeg ik melding dat de ladder down was
Rounds server is er weer?quote:Op maandag 4 december 2006 17:14 schreef Tackleberry het volgende:
Gisteren weer even op de Rounds server gespeeld, blijft leuk
Wat moeten we erover posten dan ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:11 schreef Bouncer_Bone het volgende:
't Is vandaag 5 december en niemand die er wat over post
1 ding om te weten is, ga in server van Tjechie (CZ) en zoek de server op waar 100 man in kunnen, rij onzettend goed en verdien veel punten om te ranken.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:53 schreef WooZ het volgende:
Ik heb dit spel gister ook ff gedownload
Zijn er nog dingen die ik absoluut extra moet downloaden/weten als n00b?
Heb de beginner training al wel met alles goud en ben nu op 1/3 van de advanced training tot nu toe ook alles goud. Heb bij 2 trainingen ook een nadeo record, wat houdt dat in?
ga aub niet gelijk rank-boosten op zulke servers, kijk er gewoon eens een keer rond, als je het leuk vind, kijk er wat vakrer - verder gewoon leuke servers opzoeken, misschien krijg je dan niet zoveel punten, maar soms zijn ze leuker, en zijn er betere tracksquote:Op woensdag 20 december 2006 09:29 schreef Syd het volgende:
1 ding om te weten is, ga in server van Tjechie (CZ) en zoek de server op waar 100 man in kunnen, rij onzettend goed en verdien veel punten om te ranken.
www.nations.tm-exchange.comquote:Echt extra dingen downloaden is niet nodig.
in het BEGIN nog wel jaquote:Nadeo record betekend dat je sneller op die track was dan degene die bij Nadeo een record heeft neergezet (meestal zeer makkelijk te verslagen records)
Dus de gamemaker of een betatester :p
Wat voor reden geef je om niet naar rank boost te gaan? Die in CZ is 5min race tijd en de banen zijn niet al te proquote:Op woensdag 20 december 2006 12:04 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ga aub niet gelijk rank-boosten op zulke servers, kijk er gewoon eens een keer rond, als je het leuk vind, kijk er wat vakrer - verder gewoon leuke servers opzoeken, misschien krijg je dan niet zoveel punten, maar soms zijn ze leuker, en zijn er betere tracks
[..]
www.nations.tm-exchange.com
vind hier een asortiment van ~50000 custom track. je kunt ze downloaden, spelen, awarden, een tijd neerzetten en er zijn drie custom ladders
[..]
in het BEGIN nog wel jaals je alle nadeo records in bijvoorbeeld Advanced Training-E0 t/m Advanced Training-E9 hebt, ben je *kuch* best wel goed
![]()
nou vooral de reden dat ik drie maanden zelf alleen maar had geboost, en toch uiteindelijk tot de conclusie kwam dat ik dat niet echt leuk vond - het zijn maar puntenquote:Op woensdag 20 december 2006 12:57 schreef Syd het volgende:
[..]
Wat voor reden geef je om niet naar rank boost te gaan? Die in CZ is 5min race tijd en de banen zijn niet al te pro
Ik speel nu ongeveer klein jaartje en vanaf begin gespeeld om te kunnen ranken, heb ooit eens 2500 van wereld gestaan maar toen gingen de punten zeeeeeer langzaam ben toen ook maandje ongeveer gestopt speel nu weer ongeveer 1,5 maand maar echt om punten doe ik niet meer.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:15 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nou vooral de reden dat ik drie maanden zelf alleen maar had geboost, en toch uiteindelijk tot de conclusie kwam dat ik dat niet echt leuk vond - het zijn maar punten
probeer alleen maar aan te geven dat je voor de fun moet rijden, als je boosten leuk vind, ok, maar denk er wel ff over na of punten je idd zoveel kunnen schelen
??? wich problem then ???quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:14 schreef -tK- het volgende:
Hè is er nog helemaal geen tmu topique?
heb n probleempje met de editor :p
Well for some reason, if i put let's say trees in dirt (stadium), and after that also on the grass, for some reason it keeps the dirt under the trees in the grass.quote:
in the launcher by advanced options can you set the opponents to only 4 carsquote:Op donderdag 28 december 2006 17:51 schreef WooZ het volgende:
is er eigenlijk de optie ergens om gewoon uit te zetten dat je alle andere auto's ziet? En die namen van iedereen erboven?
want ik zie gewoon soms de track niet goed van de vele auto's
0 auto's:quote:Op donderdag 28 december 2006 17:51 schreef WooZ het volgende:
is er eigenlijk de optie ergens om gewoon uit te zetten dat je alle andere auto's ziet? En die namen van iedereen erboven?
want ik zie gewoon soms de track niet goed van de vele auto's
deze internetdownload is zo legaal als je maar kan denken (of heb je hem ergens anders vandaan gehaald?!quote:Op maandag 25 december 2006 13:14 schreef RipCore het volgende:
Wanneer komt United nou (LEGAAL) uit in Nederland? Begin volgend jaar toch?
better dont post such things m8quote:Op zondag 7 januari 2007 20:14 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Ik heb TMU met kleine deeltjes via RapidShare gedownload (heb ik abonnement op)
Edit: Ik ben alleen door de eerste sleutel heen, de tweede nog niet
Srry, I'll editquote:
Nee, United is niet gratis... Zou wat zijn dat ze alle versies gaan combineren en dat ineens gratis gaan maken..quote:Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef Nielz. het volgende:
Is die United nou ook gratis?
Oh ik heb een track gemaakt, zal em zo ff uploaden
zow zow, tackleberry is back in town...quote:Op maandag 5 februari 2007 19:27 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Nee, United is niet gratis... Zou wat zijn dat ze alle versies gaan combineren en dat ineens gratis gaan maken..
Kolere, dat je je die track nog herinnert...quote:
op die tackle had ik op Kree's server nog een record van 54.15!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:47 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Kolere, dat je je die track nog herinnert...
We heten nu F07, en we hebben zelf een server in NEDquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:19 schreef Tha_T het volgende:
Ik ben vorige week ook weer eens begonnen met Nations. Maar waarom is de Fok!-clan verdwenen? En hoe heet die clan waar alle actieve fokkers heen zijn,. Alleen een naam(geen link dus
)
Mochten jullie me zoeken dan zit ik op de Under The Minute server. Erg goede servers met echt lekkere moeilijke maps en zowaar onhaalbare banen
Die term heb ik wel al eens in een server opgevangenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
We heten nu F07, en we hebben zelf een server in NED.
Dit is een lekker baantjequote:
googleplex!! als je zo goed bent in TM als in gran turismo, mogen we zeker wat verwachten!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:56 schreef Googolplexian het volgende:
tvp-tje ... kom een beetje laat achter dit spel
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef JumperJack het volgende:
[..]
googleplex!! als je zo goed bent in TM als in gran turismo, mogen we zeker wat verwachten!!
Nope ... ranking ergens in de 4000quote:Op maandag 26 februari 2007 12:02 schreef e-wok het volgende:
40.000 bedoel je zeker
4.000 is wel heel extreem in zo weinig tijd
Kan best hoor, als ik een maand niet speel blijf ik ook rond de 4500 hangenquote:Op maandag 26 februari 2007 12:02 schreef e-wok het volgende:
40.000 bedoel je zeker
4000e van Nederland waarschijnlijk, ik heb een half jaar niet gespeeld en stond op 4500.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:02 schreef e-wok het volgende:
40.000 bedoel je zeker
ja, om meer ingame geld te krijgen, je kunt die code verder niet in een gedownloade versie invoeren om te spelen, daar moet je gewoon 40 euro voor betalen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:32 schreef RipCore het volgende:
Je kan met TMU toch gebruik maken van je oude serial no. van bv tmo of tms?
Serieus, dat was nog niet eens in me opgekomen.. Achteraf wel logisch op zich dat het deze keer niet zo werkt..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:15 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ja, om meer ingame geld te krijgen, je kunt die code verder niet in een gedownloade versie invoeren om te spelen, daar moet je gewoon 40 euro voor betalen...
Neequote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:08 schreef Terecht het volgende:
Zijn er ook fokkers die TMU spelen?
jawel hoor , maar ze heten geen Fokkers! meerquote:
Geen fok! meer in TMU?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:19 schreef leroytje het volgende:
[..]
jawel hoor , maar ze heten geen Fokkers! meer
- Wanneer je echt wilt weten hoe TMU is, kan ik je aanraden om de demo's van trackmania original en trackmania sunrise eens te spelen. TMU is namelijk niks anders dan een combinatie van alle eerdere trackmania spellen met daarbij extra blocks voor elke omgeving. Het klinkt simpel en dat is het ook. Dat houdt niet in dat het een saai spel is, in tegendeel. Het is erg leuk om tijdens het online spelen steeds op een nieuwe omgeving te spelen. Dit vereist natuurlijk wel enige training, maar dat was bij nations ook het gevalquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:08 schreef Terecht het volgende:
Zijn er ook fokkers die TMU spelen? Ik zit eraan te denken om het aan te schaffen aangezien ik mij meer dan optimaal vermaakt heb met nations. Naar wat ik heb begrepen zijn er 10.000 online exemplaren in november via internet verkocht, en aangezien fok! vrij actief was met TMN zijn er vast wel mensen die online TMU hebben aangeschaft. In Nederland ligt het op 30 maart pas in de winkels
.
Voor de gelukkigen die beschikken over united heb ik een aantal vragen die gaarne zo spoedig mogelijk in behandeling genomen willen worden.
Wat kan ik verwachten als ik TMU aanschaf? De reviews die ik tot zover heb gelezen zijn allemaal positief, maar ik zou graag reacties uit eerste hand krijgen, want degene die het al een tijdje spelen hebben naar mijn mening een betere kijk op de plus- en minpunten van het spel.
Wat mij erg stoorde in TMN was het boosten. Is dit in United ook het geval of wordt er wel wat aan gedaan?
De andere omgevingen die TMU biedt, wat vinden jullie daarvan? Lijkt het op nations of moet ik me er iets totaal anders bij voorstellen.
Worden er ook competities georganiseerd? In TMN had je bijvoorbeeld nations cup, giant cup, tnl enz... Is de community bij TMU ook zo actief?
Andere eigenaardigheden die ik over het hoofd heb gezien zijn ook welkom
Ik kijk uit naar eventuele reacties!![]()
Wow! je hebt 1 post in een Trackmania topic. Jij weet er vast heel veel van!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:18 schreef Tain het volgende:
Nee
Ik weet er wel veel van.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:18 schreef e-wok het volgende:
[..]
Wow! je hebt 1 post in een Trackmania topic. Jij weet er vast heel veel van!
![]()
domme nerd
quote:
Wat een topantwoordquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:17 schreef e-wok het volgende:
[..]
- Wanneer je echt wilt weten hoe TMU is, kan ik je aanraden om de demo's van trackmania original en trackmania sunrise eens te spelen. TMU is namelijk niks anders dan een combinatie van alle eerdere trackmania spellen met daarbij extra blocks voor elke omgeving. Het klinkt simpel en dat is het ook. Dat houdt niet in dat het een saai spel is, in tegendeel. Het is erg leuk om tijdens het online spelen steeds op een nieuwe omgeving te spelen. Dit vereist natuurlijk wel enige training, maar dat was bij nations ook het gevalDe stadium omgeving is flink uttgebreid en nog beter dan eerst. Youtube maar eens voor wat filmpjes
- Boosten kan in TMU niet meer. Er zijn 8 ladders. 1 voor elke omgeving en 1 voor het totaal. Elke ladder heeft een max van 200.000 punten. Wanneer je niet speelt (op een omgeving of het spel als geheel) daal je weer in de ladderOok is er voor elke spelmode een ladder, dus genoeg te doen wil je echt bij de top horen
- Cups zijn er genoeg, ook begint de nieuwe ewsc op TMN binnenkort dus daar kun je ook aan meedoen mocht je dat willen.
Wil je meer weten? Vraag gerust
Trouwens: er zijn wel fokkers die TMU spelen, maar de Fok clan zoals deze op TMN was bestaat niet meer. De actieve leden zijn hun eigen clan begonnen, deze is invite only. Nu hebben we minder rompslomp met regels enzo. Kijk maar eens op de Wiki bij TMN en check de ledenlijst. Een hoop van deze mensen hebben nooit langer dan een maand gespeeld.
Ik heb je trouwens wel eens op onze server gezien, HetIsTerecht is je nick toch?
edit: In tmn dus
Om kort te zijn:
kopen-kopen-kopen-kopen-kopen
Ja, ik!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:08 schreef Terecht het volgende:
Zijn er ook fokkers die TMU spelen?
Je vergeet dat ze eerst actief op de server(s) moeten zijnquote:Op maandag 2 april 2007 07:25 schreef leroytje het volgende:
Fok! bestaat niet meer, we hebben een nieuwe clan, als je daar bij wilt zul je e-wok even moeten PM'en
de F07 short track serverquote:Op maandag 2 april 2007 21:10 schreef Hanstin het volgende:
Welke servers?
Kom dan maar naar verveling (ik heb het overigens over TMN he)quote:
En...al gekocht? Bevalt het?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:49 schreef Terecht het volgende:
Ik denk dat ik het volgende week ga aanschaffen, zeker aangezien de prijs - 30 euro- mij erg meevalt.
Oja, in TMN heet ik inderdaad HetIsTerechT.
Ja, uhm... Ik was toen... Ik kon nie....quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:27 schreef e-wok het volgende:
dan heb je TM:N dus niet gespeeld? Dat was pas (en is nog steeds) een groot online feest...
Hehe Verveling masterserverquote:Op maandag 2 april 2007 22:19 schreef leroytje het volgende:
[..]
Kom dan maar naar verveling (ik heb het overigens over TMN he)
Misschien heb jij het over TMU?
Als je het spel opstart krijg je een launcher te zien.. rechtsonderin staat Update, als je dat doet zou het moeten werkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wou dus op internet met dat spel kon niet vanwege ouwe versie
Wiezo is de nieuwe te halen ?
Tegenwoordig boost iedereenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:03 schreef furian het volgende:
lol stond hiermee een half jaar geleden ofzo .. 6e van nederland
heb nog een hele tijd in de top 20 gestaan.. maar speel het spel al niet meer voor een ruime tijd nu..
tjha zo heb je een leuke rank om mee te showen, maarja als er wedstrijden zijn zie vele ervan niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:50 schreef RipCore het volgende:
Wat is de definitie van boosten in TMN? Het is een manier om snel op de ladder te klimmen, maar hoe en wat blijft me onduidelijk....
Deze post is op 20 november gemaakt, dus toen was alles anders:quote:Op woensdag 11 april 2007 18:50 schreef RipCore het volgende:
Wat is de definitie van boosten in TMN? Het is een manier om snel op de ladder te klimmen, maar hoe en wat blijft me onduidelijk....
quote:Wat is boost?
Er zijn een paar voorwaarden bij boost:
- server moet gelocked zijn
- er moeten alleen maar goede spelers zijn qua rank
- iedereen moet PF doen (Press Forward)
- 24/7
- 4.50 is een goede finish tijd voor een PF-baan
Wat zijn de eisen van een boost-server?
- het moet dus gelocked zijn met een password
- autokick of autoban is vaak van belang
- er moet een pass zitten op spec
- het moet afgelegen zitten, dus op een plek die niet makkelijk te vinden is. De servers worden meestal in de volgende landen gezet: FRA (lilo), NED (FiX), NOR (Rank Fighters III van Power/HF'), AUT (testing 6 en 7 van Power/HF'), ISL (top 250/100 van FooKing), JAM (testing 4 en 5 van Power/HF'), IND (Only for friends van lilo's vrienden), MAR (Rastaserver/Only for friends van lilo's vrienden)
Deze servers zijn op dit moment opgeheven
De geschiedenis van boosten
Boost is uitgevonden door lilo en 'FTL/Power. Ze wilden de ladder zo snel mogelijk overnemen en als eerste zijn. De oorlog duurde maandenlang en er kwam versterking. Lilo riep al haar vrienden mee te boosten en 'FTL koos de beste boosters uit. 'FTL won toen en dacht lilo te slim af te zijn.
Een paar maanden later kwam lilo terug en nam wraak. Ze nam met zo'n 20 spelers de ladder terug door 24/7 te boosten. Power besloot nu om ook eens flink te boosten, maar dat mislukte. Later riepen ze mensen uit de top 500 om te joinen. Het plan zou zijn dat als iedereen een beetje boost, de ladder beetje bij beetje weer tot stand werd gebracht. Dit alles mislukte ook. Power/HF' heeft daarom besloten niet meer te boosten en dus is lilo 'de winnares van de oorlog'.
Deelnemers van boost
- HF'/power/'FTL
- lilo en haar vrienden waaronder svein, high_cannabis, tartanpionne, tartanpionne 2, sheitan en nog wat anderen
- ¤TMN¤
- [CN]
- FiX
- en nog wat random spelers die waren geinvited
Wat nu?
Lilo is nu gestopt met boosten en HF'/Power dus ook. De andere teams proberen echter hun teammaten naar de top te krijgen, zoals [CN] en ¤TMN¤. Ook een paar van lilo's vrienden spelen in afgesloten servers.
Nu iedereen naar TMU gaat, is de ladder in TMN toch niet meer belangrijk.
TMU mag er wel zijn, maar velen blijven echt wel bij Nations hoor, toen sunrise uitkwam ging toch ook niet iedereen sunrise spelen en zelfde voor orginal.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:18 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Deze post is op 20 november gemaakt, dus toen was alles anders:
[..]
Nu iedereen naar TMU gaat, is de ladder in TMN toch niet meer belangrijk.
Dat mag ook wel. Ik heb zelf TMO en TMS, en beide 50 euro voor betaald. Eigenlijk betaal ik nu alleen voor een update! Naughty Nadeoquote:Opzich is united nu wel stukker goedkoper dan toen sunrise uitkwam.
Niet. Je bent al unbannedquote:Op woensdag 11 april 2007 13:21 schreef Horatio het volgende:
Allejezus op DE server heb ik nu een blacklist
geen idee waarom.. maar mij zie je daar dus niet meer
Nope, en dan helpt restarten ook niet. En ook niet in safe mode, en ook niet in niet-fullscreen. En ook niet opnieuw installeren, en ook niet dan weer al die shit.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:55 schreef e-wok het volgende:
lees een paar posts terug, je moet je spel even updaten..helpt dat?
Vanwaar heb je hem gedownload ?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:10 schreef martjin het volgende:
waarom zegt mijne de hele tijd dit als ik hem opstart na de installatie?
---------------------------
Microsoft Visual C++ Runtime Library
Runtime Error!
Program: C:Program FilesTrackMania Nations ESWCTmNationsESWC.exe
abnormal program termination
OK
Dus ik kom niet aan spelen toe, hij "start op", er komt zon loading now ding scherm en dan boem ben ik weer terug bij desktop
Die linksin de opening postquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:24 schreef Syd het volgende:
[..]
Vanwaar heb je hem gedownload ?
probeers anders eens een andere download
Dat komt omdat als je het hier ctrl+v hiero, valt dat weg, anders denkt dit forum dat je een command geeft ofzoquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:33 schreef Syd het volgende:
hmmz, ja probeers eens via nations site zelf.
ik zie trouwens ook geen "/" - teken ?
Program: C:Program FilesTrackMania Nations ESWCTmNationsESWC.exe
tmn doet het als het goed is ook wel via vista, net als tmu. Je moet extra starforce drivers downloaden of zoiets. Zoek maar even op het officiele trackmania forumquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:18 schreef Hanstin het volgende:
Ik zit er over na te denken om Trackmania united te kopen maar ik wou weten of TMU ook op vista gaat aangezien TMN dat niet doet
In united bedoel je ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:44 schreef ZUID-OOST het volgende:
dit topic is doodgebloed maar ik zal toch mijn vraag posten: hoe krijg je die 20 bonus banen? heb nu bij a0 t/m I9 nadeo verslagen en bij pro a0 t/m pro a9 ook... maar zie nergens dat ik die bonus banen vrijgespeeld heb
Tis een klein gokje, maar ik denk dat hij gestopt is met TMN en nu in TMU actief isquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:20 schreef e-wok het volgende:
waar is -tK- eigenlijk?
Dat is onmogelijk, in United heb je A1 t/m A5, B1 tm/5 enz. en dat gaat verder tot E. Bovendien heb je in United geen Pro-banen.quote:
je kunt met choppers extra banen "kopen"....lang niet gespeeld maar zal zo wel ff checkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, in United heb je A1 t/m A5, B1 tm/5 enz. en dat gaat verder tot E. Bovendien heb je in United geen Pro-banen.
Maar ik denk eerder dat hij het over TMN heeft, hoor. A1 t/m en I-9 Nadeo en Pro A-1 t/m A-9, dat kan niet anders.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:01 schreef Syd het volgende:
[..]
je kunt met choppers extra banen "kopen"....lang niet gespeeld maar zal zo wel ff checken
Ik raad je vooral het eerste aanquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:15 schreef ZUID-OOST het volgende:
oke, ik dacht omdat ze bij nadeo tracks stonden dat ze gewoon in het spel zaten maar vrijgespeeld moesten worden
wel jammer dat er nu niks meer is nadat je nadeo overal verslagen hebt, mja.. kan nog altijd tracks gaan downloaden en proberen snel te zijn, of zelf banen maken ofzo
Patserquote:
Idem. Ranks zijn op dit moment alleen maar belangrijk als je in bepaalde servers wilt komen die een rank limit hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:23 schreef e-wok het volgende:
die 'bonusbanen' kwamen van de duitse tmv versie. Je kon em daar kopen, dan kreeg je een serienummer erbij en deze bonusbanen dus.
Rank 15.000 oid, care == 0
Beste rank: 45stequote:
dan zou ik liever een Xenogear, Jazz, tK, curiosity, zooz noemenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:19 schreef Syd het volgende:
ja je boost alleen, race maar keer tegen «RR»Silver aka eracer, of «RR»Seafox of «RR»Sky En «RR»N44bje etc![]()
Dan moet ik je toch teleurstellen, die ranks waren namelijk al een hele tijd geleden, ik heb namelijk de vorige zomer veel zitten racen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:19 schreef Syd het volgende:
ja je boost alleen, race maar keer tegen «RR»Silver aka eracer, of «RR»Seafox of «RR»Sky En «RR»N44bje etc![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:00 schreef Tha_T het volgende:
Maar de vraag is; kun je dat ook zonder onbeschoft te worden want als ik je af en to op de DE-server zie
Ohh op die fiets, iniedergeval iedereen die je nu met een zeer hoge rank ziet zijn meestal Boostnoobs, en dat vind ik jammer. De teamranken worden er ook mee verneukt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:12 schreef leroytje het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch teleurstellen, die ranks waren namelijk al een hele tijd geleden, ik heb namelijk de vorige zomer veel zitten racen.
En dat was gewoon het omhoog racen van mezelf, dus het racen! voor je punten, gewoon steeds weer mensen die boven je staan verslaan, ik heb dus tegen de complete top 300 gereden, dus ik denk dat ik die lui die nu bovenaanstaan wel aankan hoor, sterker nog: Dat weet ik eigenlijk wel cker
![]()
ja klopt, we zijn bezig met nieuwe sitequote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:55 schreef e-wok het volgende:
beetje jammer van de reclame, neem een tk domein zou ik zo zeggen....
Meestal doordeweeks s'avonds rond 1900 is onze server open...goeie server met eigen gemaakte en swensen tracks....dus kom keertje langs:Pquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:02 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Ik heb weleens van «RR» gehoord
Offtopic: ik vraag mij af of er een nieuw topic moet worden gemaakt als deze vol is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |