Tegenwoordig boost iedereenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:03 schreef furian het volgende:
lol stond hiermee een half jaar geleden ofzo .. 6e van nederland
heb nog een hele tijd in de top 20 gestaan.. maar speel het spel al niet meer voor een ruime tijd nu..
tjha zo heb je een leuke rank om mee te showen, maarja als er wedstrijden zijn zie vele ervan niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:50 schreef RipCore het volgende:
Wat is de definitie van boosten in TMN? Het is een manier om snel op de ladder te klimmen, maar hoe en wat blijft me onduidelijk....
Deze post is op 20 november gemaakt, dus toen was alles anders:quote:Op woensdag 11 april 2007 18:50 schreef RipCore het volgende:
Wat is de definitie van boosten in TMN? Het is een manier om snel op de ladder te klimmen, maar hoe en wat blijft me onduidelijk....
quote:Wat is boost?
Er zijn een paar voorwaarden bij boost:
- server moet gelocked zijn
- er moeten alleen maar goede spelers zijn qua rank
- iedereen moet PF doen (Press Forward)
- 24/7
- 4.50 is een goede finish tijd voor een PF-baan
Wat zijn de eisen van een boost-server?
- het moet dus gelocked zijn met een password
- autokick of autoban is vaak van belang
- er moet een pass zitten op spec
- het moet afgelegen zitten, dus op een plek die niet makkelijk te vinden is. De servers worden meestal in de volgende landen gezet: FRA (lilo), NED (FiX), NOR (Rank Fighters III van Power/HF'), AUT (testing 6 en 7 van Power/HF'), ISL (top 250/100 van FooKing), JAM (testing 4 en 5 van Power/HF'), IND (Only for friends van lilo's vrienden), MAR (Rastaserver/Only for friends van lilo's vrienden)
Deze servers zijn op dit moment opgeheven
De geschiedenis van boosten
Boost is uitgevonden door lilo en 'FTL/Power. Ze wilden de ladder zo snel mogelijk overnemen en als eerste zijn. De oorlog duurde maandenlang en er kwam versterking. Lilo riep al haar vrienden mee te boosten en 'FTL koos de beste boosters uit. 'FTL won toen en dacht lilo te slim af te zijn.
Een paar maanden later kwam lilo terug en nam wraak. Ze nam met zo'n 20 spelers de ladder terug door 24/7 te boosten. Power besloot nu om ook eens flink te boosten, maar dat mislukte. Later riepen ze mensen uit de top 500 om te joinen. Het plan zou zijn dat als iedereen een beetje boost, de ladder beetje bij beetje weer tot stand werd gebracht. Dit alles mislukte ook. Power/HF' heeft daarom besloten niet meer te boosten en dus is lilo 'de winnares van de oorlog'.
Deelnemers van boost
- HF'/power/'FTL
- lilo en haar vrienden waaronder svein, high_cannabis, tartanpionne, tartanpionne 2, sheitan en nog wat anderen
- ¤TMN¤
- [CN]
- FiX
- en nog wat random spelers die waren geinvited
Wat nu?
Lilo is nu gestopt met boosten en HF'/Power dus ook. De andere teams proberen echter hun teammaten naar de top te krijgen, zoals [CN] en ¤TMN¤. Ook een paar van lilo's vrienden spelen in afgesloten servers.
Nu iedereen naar TMU gaat, is de ladder in TMN toch niet meer belangrijk.
TMU mag er wel zijn, maar velen blijven echt wel bij Nations hoor, toen sunrise uitkwam ging toch ook niet iedereen sunrise spelen en zelfde voor orginal.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:18 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Deze post is op 20 november gemaakt, dus toen was alles anders:
[..]
Nu iedereen naar TMU gaat, is de ladder in TMN toch niet meer belangrijk.
Dat mag ook wel. Ik heb zelf TMO en TMS, en beide 50 euro voor betaald. Eigenlijk betaal ik nu alleen voor een update! Naughty Nadeoquote:Opzich is united nu wel stukker goedkoper dan toen sunrise uitkwam.
Niet. Je bent al unbannedquote:Op woensdag 11 april 2007 13:21 schreef Horatio het volgende:
Allejezus op DE server heb ik nu een blacklist
geen idee waarom.. maar mij zie je daar dus niet meer
Nope, en dan helpt restarten ook niet. En ook niet in safe mode, en ook niet in niet-fullscreen. En ook niet opnieuw installeren, en ook niet dan weer al die shit.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:55 schreef e-wok het volgende:
lees een paar posts terug, je moet je spel even updaten..helpt dat?
Vanwaar heb je hem gedownload ?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:10 schreef martjin het volgende:
waarom zegt mijne de hele tijd dit als ik hem opstart na de installatie?
---------------------------
Microsoft Visual C++ Runtime Library
Runtime Error!
Program: C:Program FilesTrackMania Nations ESWCTmNationsESWC.exe
abnormal program termination
OK
Dus ik kom niet aan spelen toe, hij "start op", er komt zon loading now ding scherm en dan boem ben ik weer terug bij desktop
Die linksin de opening postquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:24 schreef Syd het volgende:
[..]
Vanwaar heb je hem gedownload ?
probeers anders eens een andere download
Dat komt omdat als je het hier ctrl+v hiero, valt dat weg, anders denkt dit forum dat je een command geeft ofzoquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:33 schreef Syd het volgende:
hmmz, ja probeers eens via nations site zelf.
ik zie trouwens ook geen "/" - teken ?
Program: C:Program FilesTrackMania Nations ESWCTmNationsESWC.exe
tmn doet het als het goed is ook wel via vista, net als tmu. Je moet extra starforce drivers downloaden of zoiets. Zoek maar even op het officiele trackmania forumquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:18 schreef Hanstin het volgende:
Ik zit er over na te denken om Trackmania united te kopen maar ik wou weten of TMU ook op vista gaat aangezien TMN dat niet doet
In united bedoel je ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:44 schreef ZUID-OOST het volgende:
dit topic is doodgebloed maar ik zal toch mijn vraag posten: hoe krijg je die 20 bonus banen? heb nu bij a0 t/m I9 nadeo verslagen en bij pro a0 t/m pro a9 ook... maar zie nergens dat ik die bonus banen vrijgespeeld heb
Tis een klein gokje, maar ik denk dat hij gestopt is met TMN en nu in TMU actief isquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:20 schreef e-wok het volgende:
waar is -tK- eigenlijk?
Dat is onmogelijk, in United heb je A1 t/m A5, B1 tm/5 enz. en dat gaat verder tot E. Bovendien heb je in United geen Pro-banen.quote:
je kunt met choppers extra banen "kopen"....lang niet gespeeld maar zal zo wel ff checkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, in United heb je A1 t/m A5, B1 tm/5 enz. en dat gaat verder tot E. Bovendien heb je in United geen Pro-banen.
Maar ik denk eerder dat hij het over TMN heeft, hoor. A1 t/m en I-9 Nadeo en Pro A-1 t/m A-9, dat kan niet anders.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:01 schreef Syd het volgende:
[..]
je kunt met choppers extra banen "kopen"....lang niet gespeeld maar zal zo wel ff checken
Ik raad je vooral het eerste aanquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:15 schreef ZUID-OOST het volgende:
oke, ik dacht omdat ze bij nadeo tracks stonden dat ze gewoon in het spel zaten maar vrijgespeeld moesten worden
wel jammer dat er nu niks meer is nadat je nadeo overal verslagen hebt, mja.. kan nog altijd tracks gaan downloaden en proberen snel te zijn, of zelf banen maken ofzo
Patserquote:
Idem. Ranks zijn op dit moment alleen maar belangrijk als je in bepaalde servers wilt komen die een rank limit hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:23 schreef e-wok het volgende:
die 'bonusbanen' kwamen van de duitse tmv versie. Je kon em daar kopen, dan kreeg je een serienummer erbij en deze bonusbanen dus.
Rank 15.000 oid, care == 0
Beste rank: 45stequote:
dan zou ik liever een Xenogear, Jazz, tK, curiosity, zooz noemenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:19 schreef Syd het volgende:
ja je boost alleen, race maar keer tegen «RR»Silver aka eracer, of «RR»Seafox of «RR»Sky En «RR»N44bje etc![]()
Dan moet ik je toch teleurstellen, die ranks waren namelijk al een hele tijd geleden, ik heb namelijk de vorige zomer veel zitten racen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:19 schreef Syd het volgende:
ja je boost alleen, race maar keer tegen «RR»Silver aka eracer, of «RR»Seafox of «RR»Sky En «RR»N44bje etc![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:00 schreef Tha_T het volgende:
Maar de vraag is; kun je dat ook zonder onbeschoft te worden want als ik je af en to op de DE-server zie
Ohh op die fiets, iniedergeval iedereen die je nu met een zeer hoge rank ziet zijn meestal Boostnoobs, en dat vind ik jammer. De teamranken worden er ook mee verneukt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:12 schreef leroytje het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch teleurstellen, die ranks waren namelijk al een hele tijd geleden, ik heb namelijk de vorige zomer veel zitten racen.
En dat was gewoon het omhoog racen van mezelf, dus het racen! voor je punten, gewoon steeds weer mensen die boven je staan verslaan, ik heb dus tegen de complete top 300 gereden, dus ik denk dat ik die lui die nu bovenaanstaan wel aankan hoor, sterker nog: Dat weet ik eigenlijk wel cker
![]()
ja klopt, we zijn bezig met nieuwe sitequote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:55 schreef e-wok het volgende:
beetje jammer van de reclame, neem een tk domein zou ik zo zeggen....
Meestal doordeweeks s'avonds rond 1900 is onze server open...goeie server met eigen gemaakte en swensen tracks....dus kom keertje langs:Pquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:02 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Ik heb weleens van «RR» gehoord
Offtopic: ik vraag mij af of er een nieuw topic moet worden gemaakt als deze vol is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |