En...al gekocht? Bevalt het?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:49 schreef Terecht het volgende:
Ik denk dat ik het volgende week ga aanschaffen, zeker aangezien de prijs - 30 euro- mij erg meevalt.
Oja, in TMN heet ik inderdaad HetIsTerechT.
Ja, uhm... Ik was toen... Ik kon nie....quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:27 schreef e-wok het volgende:
dan heb je TM:N dus niet gespeeld? Dat was pas (en is nog steeds) een groot online feest...
Hehe Verveling masterserverquote:Op maandag 2 april 2007 22:19 schreef leroytje het volgende:
[..]
Kom dan maar naar verveling (ik heb het overigens over TMN he)
Misschien heb jij het over TMU?
Als je het spel opstart krijg je een launcher te zien.. rechtsonderin staat Update, als je dat doet zou het moeten werkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wou dus op internet met dat spel kon niet vanwege ouwe versie
Wiezo is de nieuwe te halen ?
Tegenwoordig boost iedereenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:03 schreef furian het volgende:
lol stond hiermee een half jaar geleden ofzo .. 6e van nederland
heb nog een hele tijd in de top 20 gestaan.. maar speel het spel al niet meer voor een ruime tijd nu..
tjha zo heb je een leuke rank om mee te showen, maarja als er wedstrijden zijn zie vele ervan niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:50 schreef RipCore het volgende:
Wat is de definitie van boosten in TMN? Het is een manier om snel op de ladder te klimmen, maar hoe en wat blijft me onduidelijk....
Deze post is op 20 november gemaakt, dus toen was alles anders:quote:Op woensdag 11 april 2007 18:50 schreef RipCore het volgende:
Wat is de definitie van boosten in TMN? Het is een manier om snel op de ladder te klimmen, maar hoe en wat blijft me onduidelijk....
quote:Wat is boost?
Er zijn een paar voorwaarden bij boost:
- server moet gelocked zijn
- er moeten alleen maar goede spelers zijn qua rank
- iedereen moet PF doen (Press Forward)
- 24/7
- 4.50 is een goede finish tijd voor een PF-baan
Wat zijn de eisen van een boost-server?
- het moet dus gelocked zijn met een password
- autokick of autoban is vaak van belang
- er moet een pass zitten op spec
- het moet afgelegen zitten, dus op een plek die niet makkelijk te vinden is. De servers worden meestal in de volgende landen gezet: FRA (lilo), NED (FiX), NOR (Rank Fighters III van Power/HF'), AUT (testing 6 en 7 van Power/HF'), ISL (top 250/100 van FooKing), JAM (testing 4 en 5 van Power/HF'), IND (Only for friends van lilo's vrienden), MAR (Rastaserver/Only for friends van lilo's vrienden)
Deze servers zijn op dit moment opgeheven
De geschiedenis van boosten
Boost is uitgevonden door lilo en 'FTL/Power. Ze wilden de ladder zo snel mogelijk overnemen en als eerste zijn. De oorlog duurde maandenlang en er kwam versterking. Lilo riep al haar vrienden mee te boosten en 'FTL koos de beste boosters uit. 'FTL won toen en dacht lilo te slim af te zijn.
Een paar maanden later kwam lilo terug en nam wraak. Ze nam met zo'n 20 spelers de ladder terug door 24/7 te boosten. Power besloot nu om ook eens flink te boosten, maar dat mislukte. Later riepen ze mensen uit de top 500 om te joinen. Het plan zou zijn dat als iedereen een beetje boost, de ladder beetje bij beetje weer tot stand werd gebracht. Dit alles mislukte ook. Power/HF' heeft daarom besloten niet meer te boosten en dus is lilo 'de winnares van de oorlog'.
Deelnemers van boost
- HF'/power/'FTL
- lilo en haar vrienden waaronder svein, high_cannabis, tartanpionne, tartanpionne 2, sheitan en nog wat anderen
- ¤TMN¤
- [CN]
- FiX
- en nog wat random spelers die waren geinvited
Wat nu?
Lilo is nu gestopt met boosten en HF'/Power dus ook. De andere teams proberen echter hun teammaten naar de top te krijgen, zoals [CN] en ¤TMN¤. Ook een paar van lilo's vrienden spelen in afgesloten servers.
Nu iedereen naar TMU gaat, is de ladder in TMN toch niet meer belangrijk.
TMU mag er wel zijn, maar velen blijven echt wel bij Nations hoor, toen sunrise uitkwam ging toch ook niet iedereen sunrise spelen en zelfde voor orginal.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:18 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Deze post is op 20 november gemaakt, dus toen was alles anders:
[..]
Nu iedereen naar TMU gaat, is de ladder in TMN toch niet meer belangrijk.
Dat mag ook wel. Ik heb zelf TMO en TMS, en beide 50 euro voor betaald. Eigenlijk betaal ik nu alleen voor een update! Naughty Nadeoquote:Opzich is united nu wel stukker goedkoper dan toen sunrise uitkwam.
Niet. Je bent al unbannedquote:Op woensdag 11 april 2007 13:21 schreef Horatio het volgende:
Allejezus op DE server heb ik nu een blacklist
geen idee waarom.. maar mij zie je daar dus niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |